Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU
 Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto pt fotogr...

Ariston "Genus One+" 24kw...
 

Elev cu viitor incert - Afacere sau Medicina?

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
AntiHero112

AntiHero112

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 27.02.2014
Buna ziua! Sunt elev in clasa a 12-a si am cateva incertitudini cu privire la viitorul meu. Prin clasa 8-a ma gandeam doar la meseria de cadru didactic si am ales un liceu uman. Apoi prin clasa 9-10 am fost incurjat de profesori sa merg pe medicina sub motivul ca ma descurc bine la biologie(la chimie 0, evident). Uite ca am stat trei ani si m-am gandit doar la medicina, pana anul asta cand am zis ca treaba e serioasa, nu pot sta cu mainile in san. Ideea e ca parintii mei detin o firma inca din anul 1990, printre cele mai prospere din Salaj(Sa nu credeti ca vreau sa ma laud, nu e ca si cum ar avea Microsoft, si nu e ca si cum am vreun merit, nu am pus nici o lopata de ciment in fundatia firmei, dar cred ca e un factor decisiv). Ei imi spun sa urmez ce imi place, sa nu ma iau dupa nimeni si nimic. Medicina parca nu ma mai atrage asa mult, tin sa cred ca mi-au fost doar umpluti ochii cu vise. Nu vreau sa fac atatia ani de facultate, chiar nu mi-se pare rentabil din moment ce nu ma dau chiar asa in vant dupa medicina. Stiu ca se castiga bani, dar daca e sa fug dupa bani, o sa mor naibii de stres inca din in primii ani de munca.