Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie

* * * * - 16 votes
  • Please log in to reply
14731 replies to this topic

#4051
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,587
  • Înscris: 08.03.2017
"nu pare sa fi incarcat prea mult bateria"
Atunci iti dau de lucru...Posted Image
ai acel tester , dupa masurare parametrii mergi mai departe in program si are citire incarcare alternator, intri in el si astepti sa citeasca , la sfarsit va spune clar daca alternatorul incarca in limitele prevazute . Daca acumulatorul este "statut" mxs 10 are program de regenerare , ultimul din sirul de 4 , il pui pe masina dupa ce in prealabil ai dat programul de incarcare dar ATENTIE ! programul de regenerare trebuie dat cu borna negativ scoasa avand in vedere ca da tensiuni de peste 15v si poate afecta partile electronice sensibile din masina .
Daca exista prin zona o baterie de 12v , poate fi si de ups , se leaga la bornele acc pana va fi regenerata cea mare , se monteaza asa ceva pentru a nu pierde datele si codurile - daca masina nu are coduri nu trebuie nimic . Sunt dispozitive care merg legate prin bricheta cu contactul pus , depinde ce gaseste omul mai rapid prin zona..

#4052
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,894
  • Înscris: 22.12.2005

View PostAdm, on 28 martie 2019 - 22:18, said:

Am exact Ctek MXS 10 (recomandare de pe forum, luat de pe OLX), iar nedumerirea era ca in practica, un drum de o ora juma, nu pare sa fi incarcat prea mult bateria.

La mine stiu ca bateria nu e happy daca nu merge Stop&Go.
30 min = fix 0.
vorbeste si tu cu un barbat sa te ajute, de preferat unul mai "dotat" tehnic.(=
niste repere, pe repede inainte:
o pornire (normala)consuma ~ 5%  - 10 % baterie. deci in cazul de 100% ai de pus la loc destula zeama.
pt o masina care are consumatori ( lumini, aer, ventilatie, muzica, incalzire in scaune, etc) , alternatorul nu mai are multa "margine" deci o puna si mai putina zeama in baterie. DAca vorbim si de oras(turatii mici) s-ar putea sa fie invers - sa se descarce.

programul de "regenerare" nu se recomanda decat pt bateriile descarcate grav.

o baterie normala( ~ 750Ah), descarcata ~ 30 % se va incarca (pana ajunge CTECK-ul la "mentinere", idle) in aprox 10-15 ore.

daca esti in Bucuresti te ajut fara probleme (in cazul in care ai unde parca masina peste noapte weekend cu acces la 220 e si mai bine daca nu pot sa te ajut si cu asta). (ma refer la partea cu bateria de backup, conectare etc)
evindent, free of charge.

#4053
digioptic

digioptic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 30.10.2007

View Postfoxbat, on 29 martie 2019 - 07:43, said:



o baterie normala( ~ 750Ah), descarcata ~ 30 %

Daca asta e una normala, banui ca una mai potenta de diesel, depaseste tona la greutate...Posted Image

#4054
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,587
  • Înscris: 08.03.2017

View Postfoxbat, on 29 martie 2019 - 07:43, said:

programul de "regenerare" nu se recomanda decat pt bateriile descarcate grav.
"Choosethe Recond program to add the Recond step to the charging process. During the Recond step voltage increases to create controlled gasing in the battery. Gasing mixes the battery acid and gives back energy to the battery"
Asta spune CTEK si se refera la acc statuti , acc la care s-a adaugat apa distilata si apare fenomenul de separatie si printre altele spune ca e ok daca se foloseste odata/an
https://www.ctek.com...anual-UK-EN.pdf
Ca atare merita incercat , eu am resuscitat acc de boxa akai de 2,7Ah si un acc de 35Ah de pe un Vitara , ce acc de rahat are si masina asta, e cat un pachet de tigari , macar unul de 50Ah de-i puneau, arata in compartimentul motor ca o mireasa in tenisi.

Edited by ldpe, 29 March 2019 - 08:36.


#4055
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011

View Postldpe, on 28 martie 2019 - 11:38, said:

Un tester de baterii este aur la casa omului, singurul aparat care indica datele in timp real si poti vedea cam pe unde te situezi : mai merge o iarna ? sau elimini o posibila cauza intr-un lant de defectiuni . Nu sunt ca cele de marca consacrata dar valorile sunt foarte apropiate si pentru home use e tot ce trebuie .
Ai vreo recomandare pentru un astfel de tester, ceva la un raport decent calitate/pret?

#4056
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,894
  • Înscris: 22.12.2005

View Postldpe, on 29 martie 2019 - 08:31, said:

"Choosethe Recond program to add the Recond step to the charging process. During the Recond step voltage increases to create controlled gasing in the battery. Gasing mixes the battery acid and gives back energy to the battery"
Asta spune CTEK si se refera la acc statuti , acc la care s-a adaugat apa distilata si apare fenomenul de separatie si printre altele spune ca e ok daca se foloseste odata/an
https://www.ctek.com...anual-UK-EN.pdf
better safe than sorry. programul ala e o sabie cu 2 taisuri. mia bine stai pe c..ul tau decat sa plangi dupa.

#4057
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,157
  • Înscris: 22.05.2003
Programul de regenerare nu ma ajuta la nimic, pt ca am baterii AGM. (Recond merge doar la Flooded si Ca)

Doar la masina socrului mai am una flooded, si folosesc anual acel program.

La masina mea am borne dedicate pt incarcare in compartimentul motor. Pun + la borna respectiva si - pe sasiu.

Testerul de baterie l-am comandat din China, deci vorbim peste 2 luni despre el.

Pt uz casnic eu am identificat 3 testere:

1. Autool BT360
2. ANCEL Bst200
3. FOXWELL BT100 PRO

Am mers pe ultimul, pt ca am gasit un pret bun, era recomandat prin niste teste si teoretic il poti lega la computer pt a exporta detele (insa e f limitat pe aceasta parte)

#4058
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,894
  • Înscris: 22.12.2005

View Postdigioptic, on 29 martie 2019 - 08:31, said:

Daca asta e una normala, banui ca una mai potenta de diesel, depaseste tona la greutate...Posted Image
scuze dar nu inteleg. varta mea de pe masina ( 2l diesel )atata are. vezi o poza pe google.

#4059
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,587
  • Înscris: 08.03.2017

View Postflomelomanul, on 29 martie 2019 - 08:33, said:

Ai vreo recomandare pentru un astfel de tester, ceva la un raport decent calitate/pret?
Daca ai rabdare cam 1 luna https://www.aliexpre....27424c4dYxfzOi

View Postfoxbat, on 29 martie 2019 - 08:34, said:

better safe than sorry. programul ala e o sabie cu 2 taisuri. mia bine stai pe c..ul tau decat sa plangi dupa.
Ii spui la om de la inceput....este ultimul test , daca merge merge daca nu alta Posted Image
Adevarul ca la asa acc scumpi merita sa mergi la un centru de acc , ei au aparatura la care eu visez doar , au redresoare adevarate plus ca dau la schimb acc pana rezolva problema.

Altele : Moll-ul meu k2 de 62Ah este pe un ups de centrala pe peleti, e terminat . Il pun pe mxs7 la incarcat, se incarca pana la led verde dupa care redresorul intra automat in functia de regenerare , l-am dus la magazin si au spus ca intradevar pare un scurt intre elementi undeva dar inca nu e grav , clar pe masina nu mai poate fi folosit la descarcari masive - facea 40 luni in aprilie , exact dar exact cat are garantie Posted Image
Verdict : NU merita pretul , mai bine 2 acc banali dar de firma decat Moll K2 . Spun asta nu numai din punctul meu de vedere , mai suntem cu acest verdict mai ales ca a stat pe un benzinar de 1,6 fara dotari de top . Eu cel putin l-am scos din lista de preferinte , la 480 lei cat am dat pe el e duda . Dupa parerea mea sunt acc de vara , ca uleiul cu w mic .
Acum vreo 1 an spuneam ca ceva nu-mi place la el...tensiunea nu se mentinea , atunci l-am resuscitat la o statie de emisie unde au aparatura gigantica ruseasca , am mai tinut ceva - si cu sculele mele de 2 lei mai detectez cate ceva , nu stiu ce dar daca le intelegi descoperi.

Edited by ldpe, 29 March 2019 - 09:01.


#4060
digioptic

digioptic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 30.10.2007
Ai scris, probabil te-ai grabit, 750 Ah. Cele mai potente baterii care se gasesc pe piata au cam 100 Ah. Aici poate ma insel eu, Robylup poate sa ne spuna care sunt cele mai mari baterii care se monteaza pe automobilele particulare. Eu ti-am raspuns cu un emoticon de gluma, imi dau seama ca ai scris gresit, sau poate nu stapanesti diferenta dintre capacitate si curentul de start. Asta din urma,( uf, a cata oara se tot scrie pe aici ) se masoara in Amperi si nu in Amperi-ora.

#4061
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,587
  • Înscris: 08.03.2017
Am de 240Ah pe camion si as vrea cateodata de 750Ah ,se referea la -18 banuiesc .
Un Varta de 110Ah am montat de Land Rover Discovery 2 , e imens , cat o zi de post .
Cu unul de 750 Ah cred ca ai avea nevoie de remorca raportat la unul de 110Ah sau scoti motorul sa bagi bateria.
Deducem , si eu incurc la scris A cu Ah Posted Image

Edited by ldpe, 29 March 2019 - 08:57.


#4062
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Eu unul n-am vazut in viata mea baterie de 750Ah, nici nu inteleg la ce ar putea fi folosita, poate la trailere oceanice Posted Image
Cea mai mare baterie care se pune pe o masina, nu duba, tractor, camion samd e de 110Ah

View PostAdm, on 29 martie 2019 - 08:35, said:

La masina mea am borne dedicate pt incarcare in compartimentul motor. Pun + la borna respectiva si - pe sasiu.
Incarcarea bateriei se face direct pe borne, acel + de la motor este pentru pornire cu clesti/robot, traseu scurt catre electromotor.


Na ca am gasit :

Quote

FORTE 2 V - 750 AH
GAMA SPECIALE
Alimentare electrică pentru electrocare, electrostivuitoare, transpalete

Attached Files


Edited by robylup, 29 March 2019 - 09:17.


#4063
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,587
  • Înscris: 08.03.2017
Asa ceva avem acum , 2 bucati https://www.caranda....vy-duty-240-ah/
Trebuie ori 2 uriasi sa le manevreze , ori stivuitor , ori 4 mai mici Posted Image. Nu stiu cat vor rezista , cele de Rombat la 1,5 -2 ani sunt gata . Problema la ele este ca sunt cumparate in 2014 si ti le da in 2019 , ce mentenanta, stau claie peste gramada intr-o magazie si iei ce vine la rand .


"Na ca am gasit :"
Du-te ...cu 10 dinalea iti intorci foile de arc pe invers , faci Bucuresti- Constanta pe electromotor .Posted Image

Edited by ldpe, 29 March 2019 - 09:22.


#4064
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Ce preturi au si astia la Caranda...

Attached Files


Edited by robylup, 29 March 2019 - 09:25.


#4065
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,157
  • Înscris: 22.05.2003
Eu trebuie sa desfac juma de masina, ca sa ajung la baterie, deci iese din discutie accesul direct la borne.

#4066
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

View PostAdm, on 29 martie 2019 - 09:34, said:

Eu trebuie sa desfac juma de masina, ca sa ajung la baterie, deci iese din discutie accesul direct la borne.
Nu iese din discutie, altfel nu ai cum sa incarci bateria sanatos. Clestii incarcatorului stau doar pe bornele masini, nu pe caroserie.

#4067
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,894
  • Înscris: 22.12.2005

View Postdigioptic, on 29 martie 2019 - 08:43, said:

Ai scris, probabil te-ai grabit, 750 Ah. Cele mai potente baterii care se gasesc pe piata au cam 100 Ah. Aici poate ma insel eu, Robylup poate sa ne spuna care sunt cele mai mari baterii care se monteaza pe automobilele particulare. Eu ti-am raspuns cu un emoticon de gluma, imi dau seama ca ai scris gresit, sau poate nu stapanesti diferenta dintre capacitate si curentul de start. Asta din urma,( uf, a cata oara se tot scrie pe aici ) se masoara in Amperi si nu in Amperi-ora.
evident, my bad!
scuze.

#4068
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Volti fara numar :)))

Attached Files



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate