Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: May 01 2024 18:34, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
124
#4051
Posted 29 March 2019 - 07:32
"nu pare sa fi incarcat prea mult bateria"
Atunci iti dau de lucru... ai acel tester , dupa masurare parametrii mergi mai departe in program si are citire incarcare alternator, intri in el si astepti sa citeasca , la sfarsit va spune clar daca alternatorul incarca in limitele prevazute . Daca acumulatorul este "statut" mxs 10 are program de regenerare , ultimul din sirul de 4 , il pui pe masina dupa ce in prealabil ai dat programul de incarcare dar ATENTIE ! programul de regenerare trebuie dat cu borna negativ scoasa avand in vedere ca da tensiuni de peste 15v si poate afecta partile electronice sensibile din masina . Daca exista prin zona o baterie de 12v , poate fi si de ups , se leaga la bornele acc pana va fi regenerata cea mare , se monteaza asa ceva pentru a nu pierde datele si codurile - daca masina nu are coduri nu trebuie nimic . Sunt dispozitive care merg legate prin bricheta cu contactul pus , depinde ce gaseste omul mai rapid prin zona.. |
#4052
Posted 29 March 2019 - 07:43
Adm, on 28 martie 2019 - 22:18, said:
Am exact Ctek MXS 10 (recomandare de pe forum, luat de pe OLX), iar nedumerirea era ca in practica, un drum de o ora juma, nu pare sa fi incarcat prea mult bateria. La mine stiu ca bateria nu e happy daca nu merge Stop&Go. vorbeste si tu cu un barbat sa te ajute, de preferat unul mai "dotat" tehnic.(= niste repere, pe repede inainte: o pornire (normala)consuma ~ 5% - 10 % baterie. deci in cazul de 100% ai de pus la loc destula zeama. pt o masina care are consumatori ( lumini, aer, ventilatie, muzica, incalzire in scaune, etc) , alternatorul nu mai are multa "margine" deci o puna si mai putina zeama in baterie. DAca vorbim si de oras(turatii mici) s-ar putea sa fie invers - sa se descarce. programul de "regenerare" nu se recomanda decat pt bateriile descarcate grav. o baterie normala( ~ 750Ah), descarcata ~ 30 % se va incarca (pana ajunge CTECK-ul la "mentinere", idle) in aprox 10-15 ore. daca esti in Bucuresti te ajut fara probleme (in cazul in care ai unde parca masina peste noapte weekend cu acces la 220 e si mai bine daca nu pot sa te ajut si cu asta). (ma refer la partea cu bateria de backup, conectare etc) evindent, free of charge. |
#4053
Posted 29 March 2019 - 08:31
#4054
Posted 29 March 2019 - 08:31
foxbat, on 29 martie 2019 - 07:43, said:
programul de "regenerare" nu se recomanda decat pt bateriile descarcate grav. Asta spune CTEK si se refera la acc statuti , acc la care s-a adaugat apa distilata si apare fenomenul de separatie si printre altele spune ca e ok daca se foloseste odata/an https://www.ctek.com...anual-UK-EN.pdf Ca atare merita incercat , eu am resuscitat acc de boxa akai de 2,7Ah si un acc de 35Ah de pe un Vitara , ce acc de rahat are si masina asta, e cat un pachet de tigari , macar unul de 50Ah de-i puneau, arata in compartimentul motor ca o mireasa in tenisi. Edited by ldpe, 29 March 2019 - 08:36. |
#4055
Posted 29 March 2019 - 08:33
ldpe, on 28 martie 2019 - 11:38, said:
Un tester de baterii este aur la casa omului, singurul aparat care indica datele in timp real si poti vedea cam pe unde te situezi : mai merge o iarna ? sau elimini o posibila cauza intr-un lant de defectiuni . Nu sunt ca cele de marca consacrata dar valorile sunt foarte apropiate si pentru home use e tot ce trebuie . |
#4056
Posted 29 March 2019 - 08:34
ldpe, on 29 martie 2019 - 08:31, said:
"Choosethe Recond program to add the Recond step to the charging process. During the Recond step voltage increases to create controlled gasing in the battery. Gasing mixes the battery acid and gives back energy to the battery" Asta spune CTEK si se refera la acc statuti , acc la care s-a adaugat apa distilata si apare fenomenul de separatie si printre altele spune ca e ok daca se foloseste odata/an https://www.ctek.com...anual-UK-EN.pdf |
#4057
Posted 29 March 2019 - 08:35
Programul de regenerare nu ma ajuta la nimic, pt ca am baterii AGM. (Recond merge doar la Flooded si Ca)
Doar la masina socrului mai am una flooded, si folosesc anual acel program. La masina mea am borne dedicate pt incarcare in compartimentul motor. Pun + la borna respectiva si - pe sasiu. Testerul de baterie l-am comandat din China, deci vorbim peste 2 luni despre el. Pt uz casnic eu am identificat 3 testere: 1. Autool BT360 2. ANCEL Bst200 3. FOXWELL BT100 PRO Am mers pe ultimul, pt ca am gasit un pret bun, era recomandat prin niste teste si teoretic il poti lega la computer pt a exporta detele (insa e f limitat pe aceasta parte) |
#4058
Posted 29 March 2019 - 08:35
#4059
Posted 29 March 2019 - 08:40
flomelomanul, on 29 martie 2019 - 08:33, said:
Ai vreo recomandare pentru un astfel de tester, ceva la un raport decent calitate/pret? foxbat, on 29 martie 2019 - 08:34, said:
better safe than sorry. programul ala e o sabie cu 2 taisuri. mia bine stai pe c..ul tau decat sa plangi dupa. Adevarul ca la asa acc scumpi merita sa mergi la un centru de acc , ei au aparatura la care eu visez doar , au redresoare adevarate plus ca dau la schimb acc pana rezolva problema. Altele : Moll-ul meu k2 de 62Ah este pe un ups de centrala pe peleti, e terminat . Il pun pe mxs7 la incarcat, se incarca pana la led verde dupa care redresorul intra automat in functia de regenerare , l-am dus la magazin si au spus ca intradevar pare un scurt intre elementi undeva dar inca nu e grav , clar pe masina nu mai poate fi folosit la descarcari masive - facea 40 luni in aprilie , exact dar exact cat are garantie Verdict : NU merita pretul , mai bine 2 acc banali dar de firma decat Moll K2 . Spun asta nu numai din punctul meu de vedere , mai suntem cu acest verdict mai ales ca a stat pe un benzinar de 1,6 fara dotari de top . Eu cel putin l-am scos din lista de preferinte , la 480 lei cat am dat pe el e duda . Dupa parerea mea sunt acc de vara , ca uleiul cu w mic . Acum vreo 1 an spuneam ca ceva nu-mi place la el...tensiunea nu se mentinea , atunci l-am resuscitat la o statie de emisie unde au aparatura gigantica ruseasca , am mai tinut ceva - si cu sculele mele de 2 lei mai detectez cate ceva , nu stiu ce dar daca le intelegi descoperi. Edited by ldpe, 29 March 2019 - 09:01. |
#4060
Posted 29 March 2019 - 08:43
Ai scris, probabil te-ai grabit, 750 Ah. Cele mai potente baterii care se gasesc pe piata au cam 100 Ah. Aici poate ma insel eu, Robylup poate sa ne spuna care sunt cele mai mari baterii care se monteaza pe automobilele particulare. Eu ti-am raspuns cu un emoticon de gluma, imi dau seama ca ai scris gresit, sau poate nu stapanesti diferenta dintre capacitate si curentul de start. Asta din urma,( uf, a cata oara se tot scrie pe aici ) se masoara in Amperi si nu in Amperi-ora.
|
|
#4061
Posted 29 March 2019 - 08:51
Am de 240Ah pe camion si as vrea cateodata de 750Ah ,se referea la -18 banuiesc .
Un Varta de 110Ah am montat de Land Rover Discovery 2 , e imens , cat o zi de post . Cu unul de 750 Ah cred ca ai avea nevoie de remorca raportat la unul de 110Ah sau scoti motorul sa bagi bateria. Deducem , si eu incurc la scris A cu Ah Edited by ldpe, 29 March 2019 - 08:57. |
#4062
Posted 29 March 2019 - 09:13
Eu unul n-am vazut in viata mea baterie de 750Ah, nici nu inteleg la ce ar putea fi folosita, poate la trailere oceanice
Cea mai mare baterie care se pune pe o masina, nu duba, tractor, camion samd e de 110Ah Adm, on 29 martie 2019 - 08:35, said:
La masina mea am borne dedicate pt incarcare in compartimentul motor. Pun + la borna respectiva si - pe sasiu. Na ca am gasit : Quote FORTE 2 V - 750 AH GAMA SPECIALE Alimentare electrică pentru electrocare, electrostivuitoare, transpalete Attached FilesEdited by robylup, 29 March 2019 - 09:17. |
#4063
Posted 29 March 2019 - 09:18
Asa ceva avem acum , 2 bucati https://www.caranda....vy-duty-240-ah/
Trebuie ori 2 uriasi sa le manevreze , ori stivuitor , ori 4 mai mici . Nu stiu cat vor rezista , cele de Rombat la 1,5 -2 ani sunt gata . Problema la ele este ca sunt cumparate in 2014 si ti le da in 2019 , ce mentenanta, stau claie peste gramada intr-o magazie si iei ce vine la rand . "Na ca am gasit :" Du-te ...cu 10 dinalea iti intorci foile de arc pe invers , faci Bucuresti- Constanta pe electromotor . Edited by ldpe, 29 March 2019 - 09:22. |
#4064
Posted 29 March 2019 - 09:24
Ce preturi au si astia la Caranda...
Attached FilesEdited by robylup, 29 March 2019 - 09:25. |
#4065
Posted 29 March 2019 - 09:34
Eu trebuie sa desfac juma de masina, ca sa ajung la baterie, deci iese din discutie accesul direct la borne.
|
|
#4066
Posted 29 March 2019 - 10:14
#4067
Posted 29 March 2019 - 10:21
digioptic, on 29 martie 2019 - 08:43, said:
Ai scris, probabil te-ai grabit, 750 Ah. Cele mai potente baterii care se gasesc pe piata au cam 100 Ah. Aici poate ma insel eu, Robylup poate sa ne spuna care sunt cele mai mari baterii care se monteaza pe automobilele particulare. Eu ti-am raspuns cu un emoticon de gluma, imi dau seama ca ai scris gresit, sau poate nu stapanesti diferenta dintre capacitate si curentul de start. Asta din urma,( uf, a cata oara se tot scrie pe aici ) se masoara in Amperi si nu in Amperi-ora. scuze. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users