Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati

Impamantare boiler Tesy
 Cat costa o omologare la RAR N1-&...

Sunt apele termale daunatoare?

Ati face o reconversie profesiona...

Nokia XR21
 Vibratie tevi boiler cand foloses...

Cat stați acasa in medie?

Parere stare drum Sculeni - Chisi...

Necesit ajutor in gasirea a doua ...
 Monitor 4k 27-28' PD USB C

Vacanta Italia

Concediu Halkidiki

Ce vehicule motorizate ați avut d...
 

Sfat achizitie anvelope de Vara & iarna noi

- - - - -
  • Please log in to reply
113 replies to this topic

#55
claudia313

claudia313

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 28.09.2012
Buna. Tocmai am comandat online anvelope de vara Bridgestone TURANZA ER300, am gasit o reducere de 30% la ele, aveti idee despre calitatea lor?

Edited by claudia313, 25 January 2015 - 14:19.


#56
ugly_cat2003

ugly_cat2003

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 09.05.2008

 claudia313, on 25 ianuarie 2015 - 14:19, said:

Buna. Tocmai am comandat online anvelope de vara Bridgestone TURANZA ER300, am gasit o reducere de 30% la ele, aveti idee despre calitatea lor?

http://www.tyrerevie...ranza-ER300.htm  

 fgk, on 06 martie 2013 - 11:59, said:

cand ai o masina de doi lei pui anvelope de doi lei.nu recomand cauciucuri vara+iarna,nu sunt bune nici vara nici iarna.eu am cumparat de cauciucuridirect.ro pana acu insa am observat ca pe cauciucuri.com preturile sunt mai mici.un cauciuc de vara conteaza mult cum se comporta pe ud.eu personal acuma folosesc Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2.

Vad ca le ai de ceva vreme (daca le mai ai) , ma refer la gumele de la Goodyear.  Cu asa ceva vreau sa-mi incalt si eu masina (mai exact  245/40 R19) . Ceva pareri, opinii ? Posted Image  Am citit pe net despre ele, par mai mult decat ok, dar o parere in plus nu strica.

#57
eforianul

eforianul

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 03.04.2015
Buna ziua.
Sunt nou pe site ,as vrea ceva pareri pentru cauciucuri de iarna 205/60/16 ,pentru un BMW.

#58
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Eu recomand anvelopele continental. Am de iarna wintercontact ts850 si de vară contisport contact 5 . Au o aderenta extraordinară sivpe us si pe uscat sibpe zăpadă.

#59
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Orice cauciucuri din gama superioara a unui producator cunoscut sunt foarte bune. Adica nu eco/energy saver, e vorba de alea performance. Nu conteaza ca-s Michelin,Dunlop sau Toyo, daca luati high-enduri nu o sa fiti dezamagiti.

Si in materie de siguranta, cauciucurile sunt printre cele mai importante elemente la care nu are sens sa faci rabat la calitate. Un cauciuc ieftin nu merita.

Mai e un aspect: daca nu iesi din oras decat rar/in sezonul cald, poti sa iti pui linistit all season, mai ales pe o masina de familie condusa prudent cu 50km/h in medie.

E peste mana pentru unii sa aiba 2 seturi de cauciucuri, mai ales in clima de la noi. Eu de ex. am prins zapada pe strada iarna asta cred ca maxim o saptamana.

Edited by a3ds, 26 April 2015 - 22:53.


#60
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Nokian wr d3 pentru iarna, sau mai scumpe, dar nu cu mult mai bune conti ts850 sau michelin alpin a4.

#61
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
All season is o abureala. Nu se compara pe zăpadă cu pneurile de iarna. Am avut Amarok din fabrica cu wrangler all season și abia am ieșit dintr-un morman de zăpadă. La nici o luna am trecut pe pirelli și diferența s-a simțit. Rareori a mai trebuit să cuplez tracțiunea integrala.

#62
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
SI eu sunt de părere că cele allseason nu strălucesc nici iarna nici vara.
In ce tara trăiești de nu ai avut gheata si zăpadă iarna asta ca eu am avut până in 23 aprilie...ai nu trebuie sa fie zăpadă pentru a observa că cele de vară nu au aderentă la temeperaturi joase.
Eu recomand doua seturi de jante pentru a nu mai da banii la vulcanizare de doua ori pe an cu schimbatul anvelopelor,

Tatăl meu are Dunlop Bluereaponse...adica economice si au o aderenta extraordinară si pe ud sibpe uscat si sunt moi si silentioase. Mai recomand si continental premium contact care le are sotia pe fiesta si sunt foarte bune.
Pentru o suta două economie la patru anvelope mai bine luati ceva bun si renuntati la second si la firme fantomă pentru ca nu veti regreta când va vor salva viată sau masina de la accidente....vedeti le youtube diferenta de frânare intre cauciucuri Premium si ieftine chinezesti.
Romanul isi ia subwoofer si jante cromate dar la anvelope si frâne se zgârcește.

#63
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015

 xedos6, on 01 mai 2015 - 22:34, said:

SI eu sunt de părere că cele allseason nu strălucesc nici iarna nici vara.
In ce tara trăiești de nu ai avut gheata si zăpadă iarna asta ca eu am avut până in 23 aprilie...ai nu trebuie sa fie zăpadă pentru a observa că cele de vară nu au aderentă la temeperaturi joase.
Eu recomand doua seturi de jante pentru a nu mai da banii la vulcanizare de doua ori pe an cu schimbatul anvelopelor,

Tatăl meu are Dunlop Bluereaponse...adica economice si au o aderenta extraordinară si pe ud sibpe uscat si sunt moi si silentioase. Mai recomand si continental premium contact care le are sotia pe fiesta si sunt foarte bune.
Pentru o suta două economie la patru anvelope mai bine luati ceva bun si renuntati la second si la firme fantomă pentru ca nu veti regreta când va vor salva viată sau masina de la accidente....vedeti le youtube diferenta de frânare intre cauciucuri Premium si ieftine chinezesti.
Romanul isi ia subwoofer si jante cromate dar la anvelope si frâne se zgârcește.

Mare adevar ai spus, dar e normal la un popor atat de needucat sa bage bani in bling mai degraba decat in siguranta. Am avut o discutie cu un prieten proprietar de service auto, mi-a spus povesti horror despre parvenitii care isi cumpara masini scumpe...nu le schimba uleiul ci il completeaza, le lasa pana pica si le vand, fac orice ca sa nu bage bani in masina.

#64
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005

 a3ds, on 26 aprilie 2015 - 22:52, said:

....

Si in materie de siguranta, cauciucurile sunt printre cele mai importante elemente la care nu are sens sa faci rabat la calitate. Un cauciuc ieftin nu merita.

.....

Mare adevar ai garait !
Indiferent ce masina ai ( FWD, RWD, AWD), cu ce si cate sisteme de asistenta si siguranta este dotata,  singurul tau contact cu drumul sunt anvelopele !

On- topic:
Pentru iarna am folosit ( si folosesc) in ultimii 5-6 ani atat pe masina mea cat si pe cea a sotiei Dunlop SP WinterSport (M2 si acum 3D). Foarte multumit !

De vara, pe masina mea am avut asa:
- Yokohama Geolandar G95 ( cu astea a venit din fabrica). Aderenta foarte buna pe carosabil ud si buna spre foarte buna pe uscat, cu o mentiune negativa - la temperaturi foarte ridicate ( gen +30 grade, vara) nu mai "stateau" chiar asa bine la viteze mari. In schimb au fost incredibil de rezistente !! Le-am schimbat cand masina trecuse binisor de 120.000 km ( sa zicem ca din astia, 40-45 -50k km or fi fost facuti iarna) si inca mai aveau profil vre-o 4 mm !
De anul trecut am "incaltat" niste Bridgestone Adrenalin RE002. Astea-s din alt film !
Stabilitate si aderenta incredibila la viteze mari atat pe uscat cat si pe ud ( inclusiv pe timp de ploaie torentiala ). Nu la fel de bune ca Yokohamele pe macadam ( daca asta conteaza pentru cineva).

Si DA, eu sunt adeptul anvelopelor dedicate !
Recomand roti complete iarna-vara ca sa scutiti atat cheltuiala suplimentara cu montat/demontat anvelopele cat si uzura prematura a jantelor si anvelopelor.
Si dat fiind faptul ca acum majoritatea service-urilor mari de roti ofera si servicii de "hotel", nu mai e o problema cu depozitarea nici pentru cei ce stau la bloc si nu au nici garaj.
Si pentru 100 lei/an ( sau pe-acolo) eu zic ca merita confortul - te duci, ai incaltat masina si-ai plecat, fara sa se mai chinui sa cari rotile la si de la masina ...

Edited by marr, 04 May 2015 - 16:55.


#65
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Referitor la schimbatul cauciucurilor, experienta proprie. Dus la un service sa schimb rotile la 2 masini concomitent. Una cu iarna pe jante si una la care trebuiau date jos vara si puse cele de iarna. Le schimba la ambele masini, le echilibreaza ( niciodata nu am gasit sa mai fie echilibrate dupa un sezon).
Cost: pentru cea cu dat jos cauciucul de pe janta, pus cauciucuri noi, echilibrat 45 lei.
Pentru cea la care aveam 2 seturi de jante si numai le-a echilibrat si pus pe masina 68 lei!!!
Eram perplex, cum adica, platesc mai mult pt cele la care nu tb schimbat cauciucul?!
Raspuns... Pai pt cea cu 1 singur set de jante e promotie, pentru cealalta pret intreg....

Daca vrei sa le schimbi tu corect, iesi gratis, dar eu tot recomand sa fie echilibrate rotile.

#66
PaulHa

PaulHa

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.05.2015
Eu unul mi-am cumparat de ne net, de la anvelope-oferte.ro
Au preturi bune, in comparatie cu altii
Si m-au si ajutat baietii cu ceva sfaturi. Doream gume ieftine si foarte bune. Asa ca miau zis de matador 185 65 15. Sunt chiar multumit de gumele astea

#67
IngN

IngN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 04.06.2012
Salutare tuturor,
Cum se apropie sezonul rece am schimbat anvelopele de vara cu unele de iarna. Am cumparat anvelope noi Continental TS 830 P, am fost la atelier sa le monteze pe un alt set de jante (mai mici cu 3 inci) iar luni le-am pus pe masina. Toate bune si frumoase, consumul a scazut cu aproape 1l/100km iar azi dimineata pe drum spre munca am observat ca la viteza mai mare de 50-60 km/h când era masina pe liber sau in decelerare se auzea un zgomot, huruit putenic (nu si pe accelerare si pe franare), iar in curbe si la peste 100-110 km/h se simteau vibratii in masina. Banuiesc ca nu poate fii decat de la anvelope sau sa se disprinda vreun plumb. Anii trecuti am avut anvelope de iarna nepereche, dar intre iarna/vara nu era diferenta mare, iar zgomotul/huruitul nu s-a auzit niciodata. De când am pus anvelopele de iarna(luni) pana azi parca nu era asa accentuat si parca nu erau nici vibratiile. Ma asteptam la altceva de la Continental, mai ales ca nici pretul de e unul mic.
Anvelopele sunt ca cea din poza.

Attached Files



#68
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
verfica sa aiba sensul de rotatie corect, sa fie echilibrate, sa fie prinse bine prezoanele la roata, sa nu ai vreo piatra printre crampoane care sa zornaie.

#69
IngN

IngN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 04.06.2012
Buna dimineața,
Au sensul bun si nici plumb nu sărise de pe janta.
Am dus-o la service după program si am umflat rotile, pe spate aveau presiune 1.6 in loc de 2.7. si una de pe fata se slăbise. Am plecat de acolo am mers cu 120 nu am mai avut probleme cu vibrațiile sau cu zgomotul.
Am rămas cam mirat ca doar o roata de pe fata se slăbise, cred ca va trebui sa o duc din când in când sa verific presiunea si daca se mai slăbește vreun prezon.
Bafta tuturor.

#70
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
ce masina ai de trebuie sa pui 2.7 bari in ea? sau mergi cu ea incarcata la maxim?

#71
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Opinia mea este ca foarte multi români își cumpără mașini pe cere de fapt nu și le permit.
Ce ar însemna să îți permiți o anume mașină? Regula de bun simț ar fi ca prețul de achiziție al unei mașini noi, sa nu depășească jumătate din total venituri pe familie în decurs de un an.
Dacă vorbim de o mașină second-hand la același preț cu al mașinii noi pe care ți-ai fi permis-o după regula de mai sus, atunci prețul de achiziție nu ar trebui sa depășească 25-30% din veniturile pe un an.
Ca nu se întâmplă așa, este cât se poate de evident. Consecințele sunt tragice atât în privința pierderilor de vieți omenești, cât și în plan economic.
Cu cât mașina este mai performanta, cu atât atenția acordata anvelopelor ar trebui să fie mai mare.
O anvelopa bună pentru Logan costa 250-300RON, pentru o mașină de clasa compactă mai performanta, prețul se dublează iar pentru un X6 o anvelopa performanta ajunge la 1500RON.
Personal, observ pe strada multe mașini de fițe cu anvelope mult prea uzate sau îmbătrânite.

#72
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
300 lei e cam mult pentru o anvelopa de Logan. Mai curând 250 e un maxim în domeniu.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate