Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie anvelope de Vara & iarna noi
Last Updated: Nov 11 2017 23:20, Started by
SKUFY
, Mar 04 2013 13:39
·
0
#19
Posted 07 March 2013 - 18:31
Multi sunt "corespunzatori" si vara ca nu se stie cand vine viscolul.
|
#21
Posted 23 March 2013 - 02:28
Nu. Umbla si vara cu cele de iarna.'Ceea ce nu e rau tinand cont de vremea de afara
|
#22
Posted 24 March 2013 - 20:59
#23
Posted 29 March 2013 - 17:00
undercoverbrother, on 23 martie 2013 - 02:28, said:
Nu. Umbla si vara cu cele de iarna.'Ceea ce nu e rau tinand cont de vremea de afara Edited by Wug, 29 March 2013 - 17:01. |
#24
Posted 29 March 2013 - 17:04
Anvelopele de iarna se pot folosi binemersi si vara. Singurele probleme sunt :
1. Cu anvelope de iarna masina consuma mai mult combustibil 2. Cauciucul din compozitia lor este mai moale si la temperaturi ridicate (de vara) anvelopele se tocesc mai repede. |
#25
Posted 29 March 2013 - 17:13
Nu va veni nici o lege care sa spuna ca vara nu ai voie cu cele de iarna, desi nu e indicat sa le folosesti cand e cald.
Inscriptia M+S singura omologata se gaseste si pe cauciucuri de vara, nu doar pe cele de iarna. Atata tot la alea de vara partea cu M e cea care'conteaza. Cum ziceam nu e bine dar nu cum sa le interzica vara. |
#26
Posted 29 March 2013 - 18:12
Clovis, on 29 martie 2013 - 17:04, said:
Anvelopele de iarna se pot folosi binemersi si vara. Singurele probleme sunt : 1. Cu anvelope de iarna masina consuma mai mult combustibil 2. Cauciucul din compozitia lor este mai moale si la temperaturi ridicate (de vara) anvelopele se tocesc mai repede. 2. O sa fi surprins insa sunt anvelope de vara mult mai moi decat cele de iarna sau all-season. Vorbesc de performance tires la care unu' cu o masina de peste 10k euro se uita cu siguranta. Sa te vad ce faci cand intri pe ploaie cu anvelope de iarna. Anvelopele de iarna nu au canale de directionare a apei ca cele de vara. In ambele cazuri de anvelope iarna/vara alea care se tocesc mai repede sunt mai performante. Binenteles nu folosite aiurea ci in sezonul pentru care au fost facute. In concluzie, Anvelope moi indiferent iarna/vara = performante Anvelope tari = probleme la aderenta, franare, zgomotoase, senzatie de suspensie rigida. Anvelopele moi pot deveni tari din mai multe motive: Intretinere/Depozitare necorespunzatoare, durata de viata depasita (chiar daca nu au circulat), producator/varianta de buget. Sunt teste in care o anvelopa noua de buget Continental este devansata de una second Pirelli din categoria performance. Ambele firme de top 5 pe planeta. Cand spun devansata vorbesc de acvaplanare si distanta la franare in aceleasi conditii. Nu tot timpul ce e nou e si bun chiar daca e marca. Producatorii fac pentru toate buzunarele insa cele de buget nu vor fi niciodata performante. Edited by Wug, 29 March 2013 - 18:13. |
#27
Posted 29 March 2013 - 19:43
Concluzia ar fi ca cele de iarna sunt mai performante vara decat iarna ca sunt si mai moi si posibil mai performante chiar decat cele de vara ca sunt la fel mai moi.
Are si moliciunea asta niste limite. De obicei intervin cand aderenta cu solul e mai mare decat coeziunea materialului ca sa zic asa. Adica el nu aluneca pe asfalt ci ramane lipit de asfalt iar tu te duci sanie lasand o dara in urma pe masura ce se dezintegreaza, lipsa de aderenta fiind in interiorul materialului nu intre material si sol. Edited by undercoverbrother, 29 March 2013 - 19:43. |
#28
Posted 31 March 2013 - 12:00
Prieteni, nu stam in Norvegia, All Seasons isi fac treaba perfect. Am fost iarna ce a trecut PESTE TOT si la MUNTE cu ALL SEASONS si pe zapada si gheata si cu tractiune spate si n-am avut probleme.
|
|
#29
Posted 31 March 2013 - 12:37
#30
Posted 04 April 2013 - 17:01
In concluzie, cumparati all-season ca sunt ideale. Daca tot sunt atat de multi amatori de all-season poate ca e momentul sa dezvolt ceva in domeniul anvelopelor.
|
#31
Posted 04 April 2013 - 17:34
Ce cauciucuri dirtman?
Sunt cauciucuri A/S care cand sunt noi se comporta mai bine decat majoritatea cauciucurilor atat iarna cat si vara dar sunt putine modele, sunt scumpe, isi pierd mai repede capacitatile decat ceva dedicat si in anumite situatii chiar si astea pot fi depasite de situatie. Ca discutam despre masini in alta parte si despre cauciucuri aici, ceilalti te considera un sofer bun sau slab? Sau chiar tu, cum te consideri. Ce experienta ai? Cum se comporta acele cauciucuri A/S pe masina ta fata de unele bune de vara sau unele bune de iarna? Dar pe masina ta sau, sa zicem, una identica. Edited by undercoverbrother, 04 April 2013 - 17:33. |
#33
Posted 05 April 2013 - 06:13
Au am pe Hilux GY A/T cu inscriptia M+S, dupa 11k km cele de pe spate au ajuns de 1/2 din profil, iarna pierzi aderenta in curbe inclusiv cu 4x4 cuplat daca nu esti FOARTE atent, pe zapada este imposibil sa circuli altfel decat serpuit cu RWD daca nu ai macar 100 kg in bena, Cel mai prost compromis posibil, mai ales ca sunt si destul de inguste (205R16C) pt. ditai masina, dupa parerea mea,
|
|
#34
Posted 05 April 2013 - 09:28
Eu abandonez discutia ca nu primesc nici un premiu daca destept pe vreunul. In concluzie, fiecare pe barba lui ca deh asa e romanul, pana nu e ars la buzunar sau la coaste nu vrea sa inteleaga niciodata.
|
#35
Posted 05 April 2013 - 09:52
undercoverbrother, on 04 aprilie 2013 - 17:34, said:
Ce cauciucuri dirtman? Sunt cauciucuri A/S care cand sunt noi se comporta mai bine decat majoritatea cauciucurilor atat iarna cat si vara dar sunt putine modele, sunt scumpe, isi pierd mai repede capacitatile decat ceva dedicat si in anumite situatii chiar si astea pot fi depasite de situatie. Ca discutam despre masini in alta parte si despre cauciucuri aici, ceilalti te considera un sofer bun sau slab? Sau chiar tu, cum te consideri. Ce experienta ai? Cum se comporta acele cauciucuri A/S pe masina ta fata de unele bune de vara sau unele bune de iarna? Dar pe masina ta sau, sa zicem, una identica. Edited by dirtman, 05 April 2013 - 09:53. |
#36
Posted 05 April 2013 - 09:56
Vorbim de anvelope de camioane? Poate alea au 1 cm adancime profil...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users