Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#8749
Posted 06 April 2016 - 21:32
Corect. La pomi nu m-am gandit. Aripile le-am scos si eu la inceput ca nu incapea pe o portita, am vazut ca am acces usor la bolt cand schimb frezele, au ramas asa. practic sunt nefolosite. In prima zi, cu ambele randuri de aripi, m-am chinuit grozav sa scot bolturile.
|
#8750
Posted 06 April 2016 - 21:56
Cand i'am dat una cu freza exterioara....a rupt bucata din el si dupa aia s'a uscat usor usor
Si cu aripile nu ai cum sa te bagi printre pomi....zmeuri etc plus ca nu vezi naiba ce sapi in spatiile mici si risti sa toci plantele |
#8751
Posted 06 April 2016 - 22:02
Am pornit in sfarsit utilajul. La doua trageri de sfoara a si pornit. L-am lasat pana acum vreo 15 min. Nu stiu daca numai la mine s-a intamplat chestia, ca din rezervor la buson se scurge benzina. In timpul folosiri clapeta de la soc trebuie sa fie in pozitie inversa cu robinetul de la benzina?
|
#8752
Posted 06 April 2016 - 22:39
Clapeta soc la pornire sta in stanga iar dupa cateva secunde se da in dreapta unde sta si cea de benzine.
Referitor la rezervor cat ai pus in el de a sarit pe afara? |
#8753
Posted 07 April 2016 - 09:58
Buna ziua
Sunt proprietarul uni motocultor Rotakt ROG80 de vre-o doi ani. Din comoditate, pentru a nu mai tine stransa maneta de ambreiaj ce cupleaza curele de tranmisie am intins curelele astfel incat in momentul cand bag in viteza , frezele pornesc automat. E adevarat ca in momentul cand bag in viteza cararie putin. Aveti idee se poate strica ceva sau e OK sa-l folosesc asa ? imi pare mai usor decat folosit. Si inca o intrabare un magazin de curele de tranmisie ? , in zona Focsani am gasit numai curele de aleea groase fara franjurile de eliminare a caldurii si se cam incing. Multumesc anticipat pentru raspunsuri ! |
#8754
Posted 07 April 2016 - 11:08
Si eu am un ROG80 de 3 ani si ceva,dar nu cred ca este o idee buna ce faci.Distrugi cutia de viteze cu ambreaj aproape zero;este ca si cum ai pleca cu masina de pe loc cu scartaieturi de roti si in mare tromba.Mai au de suferit oarecum motorul si curelele.
Edited by OTOFOMON, 07 April 2016 - 11:09. |
#8755
Posted 07 April 2016 - 11:46
avidtzu, on 07 aprilie 2016 - 09:58, said:
Buna ziua Sunt proprietarul uni motocultor Rotakt ROG80 de vre-o doi ani. Din comoditate, pentru a nu mai tine stransa maneta de ambreiaj ce cupleaza curele de tranmisie am intins curelele astfel incat in momentul cand bag in viteza , frezele pornesc automat. E adevarat ca in momentul cand bag in viteza cararie putin. Aveti idee se poate strica ceva sau e OK sa-l folosesc asa ? imi pare mai usor decat folosit. Si inca o intrabare un magazin de curele de tranmisie ? , in zona Focsani am gasit numai curele de aleea groase fara franjurile de eliminare a caldurii si se cam incing. Multumesc anticipat pentru raspunsuri ! |
#8756
Posted 07 April 2016 - 12:10
Multumesc de raspunsuri, am sa revin la varianta initiala desi imi pare rau. Mergea chiar bine, il tineam din lateral numai de un singur maner ca sa nu mai calc pe urma si el isi facea treaba cu efot minim din partea mea, dar aste e. Daca s-ar uza numai curelele nu ar fi o problema dar cutia de viteze cam e cam scumpa banuiesc.
Inca o data multumiri pentru raspunsuri si operativitate! |
#8757
Posted 07 April 2016 - 12:15
Dar după ce bagi în brazda blochează maneta si dai bataie .
|
#8758
Posted 07 April 2016 - 12:36
Ia o sticla de cola de jumate, taie i curu si bagi pe maneta si gata
|
|
#8759
Posted 07 April 2016 - 20:38
am pierdut astazi ,in timp ce frezam terenul,maneta schimbatorului de viteze la o motosapa Gardelina,stie cineva ce filet are sa o inlocuiesc cu un surub mai lung
|
#8760
Posted 07 April 2016 - 21:05
#8761
Posted 07 April 2016 - 21:46
Asta nu e ok.....schimba garnitura de la buson sau vezi ce are de nu etanseizeaza bine......ar fi trebuit sa stranga bine ca busonul la proseries astea e mult mai misto ca la restul......e ca la masina cu infiletare si cand ai ajuns la maxim da in gol
|
#8762
Posted 08 April 2016 - 05:45
unic635, on 07 aprilie 2016 - 12:36, said:
Ia o sticla de cola de jumate, taie i curu si bagi pe maneta si gata Edited by vasile59, 08 April 2016 - 05:46. |
#8763
Posted 08 April 2016 - 07:05
Ca la ce masina e busonul ? Mercedes , trabant ? Hihihi
Edited by nelucroitoru, 08 April 2016 - 07:07. |
|
#8764
Posted 08 April 2016 - 07:46
daca frezeaza inainte si sta in spate nu are de ce sa se repeada la picioare ....pericul e la dat in spate si la impiedecat.
|
#8765
Posted 08 April 2016 - 12:38
Tu nu ai inteles? A fost nevoie de descarcerare, pur si simplu, fiind pe panta, la un moment dat s-a rasturnat dihania si frezale s-au oprit doar in piciorul nefericitului.
|
#8766
Posted 08 April 2016 - 12:49
Va rog sa postati un manual de utilizare pentru O-mac Pro Series 1000 7cp .... Multumesc!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users