Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
RADARE FIXEEEE !
Last Updated: Mar 02 2018 10:51, Started by
bmcdro
, Nov 01 2005 11:20
·
0
#1729
Posted 25 March 2013 - 14:37
Speedo, on 25 martie 2013 - 14:02, said:
XrainX, cand mai treci pe acolo opreste si fa fotografii, camera 808 nu te-a ajutat de data asta, nu avem ce alege. Quote Detectorul tau degeaba are GPS daca nu poti sa faci update cu locatiile. - cand ajung in dreptul camerei respective apas un buton. In acel moment se memoreaza definitiv locatia acelei camere sau acelui punct pe care eu il consider periculos pentru mine din diferite motive. - data viitoare cand ajung pe acolo, cu 500m inainte de a ajunge in punctul memorat detectorul incepe sa ma avertizeze sonor si vizual (pot opri sonorul daca vreau sau sa il dau mai incet deoarece are buton de volum.) - daca locatia respectiva nu o mai consider periculoasa pentru mine la un moment dat, data viitoare cand trec pe acolo in decursul celor 500m pot apasa oricand pe buton pentru a anula respectiva locatie din memorie. Asadar pot face update la locatii oricand. Singura cerinta este ca soferul sa introduca/stearga manual locatia respectiva, deci nu este ca in cazul navigatoarelor GPS sau a altor detectoare in care ai putea incarca un fisier in care sa scrii tu locatiile. Cand voi circula prima data pe acolo va trebui sa conduc atent in zonele respective pentru a nu rata trecerea pe langa ele fara memorare. De obicei pe trasee absolut noi pentru mine nu depasesc cu mult viteza legala si incerc sa merg la fel cum merge majoritatea. Daca eu aflu ca pe o sosea s-au montat camere sau sunt locatii pe unde sta garcea, prima data merg mai atent si pentru a introduce cu precizie locatiile respective in memoria detectorului. Edited by XrainX, 25 March 2013 - 14:39. |
#1730
Posted 04 May 2013 - 13:44
Unde gasesc POI cu locatiile radarelor fixe actuale care sunt in functiune?
Mai demult se gaseau POI cu locatiile radarelor montate de firma Codec din Cluj. Vreo sursa ceva? |
#1731
Posted 04 May 2013 - 16:34
La care radare fixe te referi?
La cele doua care mai functioneaza aleator pe DN1, doar intre anumite ore, atunci cand au fonduri cei de la militie? |
#1732
Posted 05 May 2013 - 18:25
Ma intereseaza A2, locatiile GPS pt cele de anul acesta.
|
#1733
Posted 07 May 2013 - 09:20
Dupa/daca ce se vor da in functiune cu siguranta o sa aflam.
|
#1734
Posted 07 May 2013 - 11:12
Deci a fost doar un foc de paie toate stirile de acum 2 luni cu cele 6 radare de pe A2?
Inca nu emit amenzi? |
#1735
Posted 07 May 2013 - 11:20
Din câte am înțeles (eu, din capătul celălalt al țării, zona cu buba e Cernavodă - Constanța unde sunt câte 3 pe fiecare sens. Din partea mea, să pună radare fixe care amendează de la 140+ peste tot, să nu mă trezesc cu radare la limitări de 30 la oră pe 4 benzi în schimb...
|
#1736
Posted 07 May 2013 - 11:48
PV-urile pot fi emise doar de Politia Rutiera si pentru ca acest lucru sa se intample trebuie un acord, personal disponibil, vointa, putirinta, etc.
Oricine, oricat de mare se crede/este si monteaza niste radare undeva, nu inseamna ca din secunda 2, politia rutiera o sa preseteze pentru el. Numai pe vremea lui Tariceanu cei cu Codec-ul de la Cluj (liberalul Marius Nicoara probabil sifona bani pentru tot partidul - ask goagal) privatizasera politia rutiera si acestia stateau drepti la comanda lor. Stiti ce era in tara...plin de radare fixe care varsau 80-90% in contul CODEC si restul la administratia locala. N-or mai fi prosti oamenii si acum...la anul sunt alegeri iar. Este buna si politica asta uneori. Edited by Speedo, 07 May 2013 - 12:48. |
#1737
Posted 07 May 2013 - 12:32
In fiecare primavara tot apare stirea ca repun in functiune radarele de la Codec.
Si tot in fiecare primavara tot ma gandesc cum si in cat timp voi face drumul la Marea Neagra. De 5 ani de cand il fac cu masina e ok pt ca nu mai sunt cele fixe. In primul an am uitat sa dezactivez alertele de pe GPS si tot imi sunau in prima ora de condus. Sper sa nu le puna pana in august in functiune. |
#1738
Posted 09 July 2013 - 23:40
Am gasit un nou tip de radar fix pe site-ul BRML. Am scris despre el in topicul cu tipurile radarelor fixe http://forum.softped...6#entry13468246
Edited by vladraq, 09 July 2013 - 23:41. |
|
#1740
Posted 01 September 2014 - 20:31
De saptamana trecuta daca nu ma insel, au aparut 2 radare fixe in Otopeni, unul la intrarea dinspre Saftica, celalalt la intrarea dinspre Bucuresti, impreuna cu panouri care afiseaza si viteza de deplasare. Oare sunt folosite sa trimita si amenzi prin posta, sau doar pentru informare/constientizare, ca sa o lasi mai incet pe segmentele respective?
|
#1741
Posted 02 September 2014 - 08:29
Cel dinspre Saftica l-am simtit si eu pe un Bel 995 de la o distanta considerabila cu semnla puternic in banda K, cred ca e doar pentru temperarea pe moment a traficului, pentru ca pe termen mediu/lung efectul va fi nul.
|
#1743
Posted 09 April 2015 - 06:29
http://www.evz.ro/in...vitezomani.html
- Câte radare estimați că vor fi amplasate? - Aparatele îi vor ajuta pe agenții de circulație să ajungă la obiectivul de a reduce mortalitatea, până în 2020, cu 50%. Este nevoie de niște măsuri suplimentare, recomandate de UE. S-ar putea să avem nevoie de mai puțin de 1.000 sau poate mai multe, în funcție de punctele negre pe care le vom analiza. Sunt puține comparativ cu alte state pentru că, în Franța, de exemplu sunt 3.000 sau 4.000, iar în Italia, dacă nu greșesc, peste 2.000. |
|
#1744
Posted 09 April 2015 - 07:16
oaspetele, on 09 aprilie 2015 - 06:29, said:
Sunt puține comparativ cu alte state pentru că, în Franța, de exemplu sunt 3.000 sau 4.000, iar în Italia, dacă nu greșesc, peste 2.000. |
#1745
Posted 09 April 2015 - 10:42
oaspetele, on 09 aprilie 2015 - 06:29, said: A fost retrasa stirea cumva ?Am gasit-o in varianta printabila: Quote
Pentru șoferi sunt pregătite câteva schimbări pe care polițiștii intenționează să le pună în practică în scurt timp. Vitezomanii nu vor mai putea fenta sistemele fixe de măsurare a vitezei pentru că acestea vor fi amplasate în multe locuri, a explicat, pentru EVZ, șeful Direcției Rutiere din Poliția Română. Aproape 1.000 de radare fixe, poate mai multe, vor fi instalate în următoarea perioadă în toată țara, a precozat, într-un interviu, pentru Evenimentul zilei, comisarulșef Florentin Brăcea, șeful Direcției Rutiere. Ceea ce i-ar putea speria pe șoferi este normal în alte țări precum Franța sau Italia care au cel puțin 2.000 de aparate. - EVZ: Ce schimbări aveți în plan pentru șoferi? Florentin Brăcea: Avem o propunere legislativă. Ar trebui să clarificăm printr-o lege specială sistemele fixe de măsurare a vitezei. Este vorba despre radarele fixe, cum sunt cunoscute, care au funcții complexe, inclusiv pentru măsurarea vitezei de deplasare a autovehicului. - Dacă s-a renunțat la radarele fixe, de ce am revenit la ideea de a le folosi? - Sistemele de radare fixe care erau în trecut au fost oprite, pe DN1, spre exemplu, pentru că nu existau norme clare pentru folosirea lor. Odată apărută o lege care va clarifica posibilitatea dezvoltării acestor sisteme, cei care încalcă frecvent regulile rutiere vor fi prinși de foarte multe ori, apoi vor sta pe margine. - Câte radare estimați că vor fi amplasate? - Aparatele îi vor ajuta pe agenții de circulație să ajungă la obiectivul de a reduce mortalitatea, până în 2020, cu 50%. Este nevoie de niște măsuri suplimentare, recomandate de UE. S-ar putea să avem nevoie de mai puțin de 1.000 sau poate mai multe, în funcție de punctele negre pe care le vom analiza. Sunt puține comparativ cu alte state pentru că, în Franța, de exemplu sunt 3.000 sau 4.000, iar în Italia, dacă nu greșesc, peste 2.000. - Cum ne ajută sistemul de supraveghere? - Aceste radare fixe, împânzite peste tot, ar fi, din punctul nostru de vedere, o modalitate de reducere a consecințelor accidentelor. Cu cât viteza e mai mare, cu atât riscul de accidente crește. Scopul nu e de a-i prinde pe vitezomani, ci de a tempera traficul pentru că dacă îți sare un pieton în față, de exemplu, consecințele sunt tragice. Aceasta este rațiunea pentru care sistemele de monitorizare a traficului s-au generalizat la nivel european. - Teama de big brother îi temperează pe vitezomani? - La vederea camerelor de supraveghere, șoferii își modifică imediat comportamentul pentru că se știe urmărit. În plus, aceste sisteme sunt dotate și cu funcții de măsurare a vitezei, ca și atunci când șoferul se apropie de o mașină de poliție și își dă seama că are și radar. Ne interesează să avem comportamente sigure în trafic. - Unde veți instala aceste radare? - Avem în lucru un proiect care prevede, în mod foarte clar, cine poate să înființeze asemenea sisteme, cine le gestionează, cum pot fi exploatate și de către cine. Noi ne dorim să avem un mecanism prin care să eliminam și contactul polițist-cetățean, așa cum se întâmplă acum. Cu siguranță radarele fixe vor fi amplasate în zonele de risc maxim, în urma unei analize foarte atente. Se are în vedere evoluția accidentelor de circulație, punctele negre. Așadar, vor fi amplasate în zonele cu probleme, vom merge exclusiv pe cauzele generatoare de accidente. Recomandăm serviciilor să acționeze pe cele trei cauze și pe intervalele orare în care se întâmplă accidente. Cele mai multe sunt vinerea la autovehicule, iar duminica la motociclete. „Ochii de pe stâlpi” văd când trecem pe roșu Sistemele fixe de monitorizare sunt aparate inteligente care surprind viteza, dar și când încălcăm regulile rutiere. Acestea vor fotografia din spate șoferii care greșesc la volan, iar fotografiile vor fi trimise prin poștă de către agenți. Proiectul polițiștilor prevede, într-un articol, protecția datelor cu caracter personal, dar și întreținerea acestor camere de supraveghere, care ar trebui să fie făcută cu o parte din banii de amenzi. Sistemele, care se vor afla în subordinea primăriei vor solicita costuri extrem de mari, spun surse din poliție. De pildă, doar pentru una dintre acestea, costurile, pe zi, se ridică la câteva mii de lei de lei, sumă în care intră și printarea fotografiilor. Portretul șoferului român, făcut la Poliție Câteva din caracteristicile șoferilor de la noi ar fi că își evaluează greșit calitățile și capacitățile la volan, este de părere comisarul-șef Costin Tătuc, director adjunct al Direcției Rutiere. „Supraevaluarea aptitudinilor și capacităților este o problemă, pentru că există mentalitatea că, dacă au trecut examenul, sunt foarte buni. Dar proaspătul șofer are minimum de cunoștințe și deprinderi. A doua problemă este subevaluarea riscurilor. Din păcate, foarte mulți merg pe principiul că a încalca moderat regulile nu reprezintă o problemă”, a explicat Tătuc. El a precizat că un șofer care depășește viteza legală cu 10km/h și gândește: „Ce mi se poate întâmplă, diferența e doar de 10 km?”, „realitatea este că acești 10 km pe oră, transformați în spațiul de frânare, pot face diferența între viață și moarte”, mai spune Tătuc. Edited by curentelectric, 09 April 2015 - 10:46. |
#1746
Posted 09 April 2015 - 13:58
Propaganda ieftina, le crapa mcv-urile de bune ce sunt si trebuie sa stie lumea ca sosele nu raman fara stapani
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users