Vodafone România: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Apr 20 2024 22:24, Started by
DIVX2006
, Jan 30 2012 09:28
·
5
#1459
Posted 06 February 2017 - 15:46
Sa incerce tot ce vor numai sa-l faca. Pana la urma, nu mai este nimeni cu tv din seriile UH7700 sau UH8500 pe alta retea si la care sa-i mearga cardul CI+?
Macar sa delimitam problema: daca e de la LG sau de la UPC (eu inclin spre a doua varianta). |
#1460
Posted 06 February 2017 - 15:50
Nu numai cu LG sunt probleme. Săptămâna trecută am fost la cineva să-i activez cardul pe un Samsung UE40J5100AW și nu am reușit. A venit apoi și echipa de la UPC și nici ei nu au reușit nimic așa că a luat mediaboxul Horizon.
|
#1461
Posted 07 February 2017 - 10:01
Am primit raspunsul la emailul meu trimis la LG Romania:
"Va multumim ca ati contactat Centrul pentru relatii cu Clientii LG Electronics Romania si pentru interesul acordat produselor noastre. In ceea ce priveste e-mailul dumneavoastra si in urma discutiei telefonice, am inregistrat cazul cu numarul CNU170206080416. Pentru mai multe informatii despre produsele LG Electronics, va invitam sa verificati site-ul oficial al companiei www.lg.com/ro. In cazul in care mai aveti nevoie de alte informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati. Va dorim o zi cat mai buna in continuare. Cu stima, Alexandru. Centrul pentru Relatii cu Clientii LG Electronics Romania Telefon : 031 228 3542" Nu am avut nicio convorbire telefonica si nu inteleg daca vor incerca sau nu sa imi rezolve problema. Le voi trimite un alt email pentru lamuriri. |
#1462
Posted 07 February 2017 - 10:41
Ala nu e altceva decat un raspuns standard din Call Center. Mi-aduce aminte de ENEL unde acum vreun an faceam din 2 in 2 zile reclamatie si invariabil primeam acelasi raspuns...asemanator cu cel de mai sus.
Pai....hai sa sunam la numarul ala...suni tu sau sun eu primul? Edited by adytzu1967, 07 February 2017 - 10:43. |
#1463
Posted 07 February 2017 - 11:42
Eu am sunat ieri. Dacă suntem mai multi care sunăm pt aceeași problemă poate încearcă să o rezolve si nu să ne paseze la operatorul de cablu
|
#1464
Posted 07 February 2017 - 13:21
Am sunat si eu si a ramas sa revin daca nu se rezolva dupa vizita tehnicianului de la UPC. Eu am dat check la tot ce m-a intrebat respectivul, mai putin daca am incercat si cu alt card CI.
Colegul Kalman2007 ne-a confirmat ca sunt probleme si cu alte brand-uri, dar tot in combinatie cu UPC, deci, inclin sa cred ca nu de la TV e problema. CIneva conectat la RDS poate sa ne confirme daca la ei merge? |
#1465
Posted 07 February 2017 - 13:44
La mine a fost echipa UPC si nu au rezolvat nimic. Ei spun că problema este de la TV pt că recunoaste cardul,dar nu decriptează canalele...
Mă gândesc sa fac retur,însă în 3000 RON nu vad ce variantă mai bună găsesc la concurentă. Nu stiu ce să fac... Edited by alexandru_83, 07 February 2017 - 13:47. |
#1466
Posted 07 February 2017 - 14:12
Naspa.
Eu nu-i las sa plece pana nu se lamuresc unde e problema. Dat fiind ca sunt varfuri de gama la LG, atat al tau cat si al meu, mi-e greu sa cred ca e de la LG. Pe de alta parte, acelasi card, la mine merge fara probleme pe celalalt TV, tot LG. Daca e din softul TV_ului, va fi cam greu sa obtinem un update de firmware de la producator. Iti dai seama ca nu fac aia asa ceva doar pentru 2-3 cumparatori. In ultima instanta, i-am spus si celui de la LG ca atunci cand vor veni cei de la UPC le fac legatura telefonica sa se consulte intre ei. Eu n-am chef sa fiu minge de ping-pong. Cred ca totusi adevarul e undeva la mijloc.... SIncer sa fiu, atat timp cat vad programele digitale HD care ma intereseaza, incep sa ma gandesc serios sa renunt la CI+. Oricum am un abonament de 2 lei la ei ca i-am prins la mijloc cu o chestie acum vreo 3 ani si mi-am facut un super abonament. |
#1467
Posted 07 February 2017 - 14:38
adytzu1967, on 07 februarie 2017 - 14:12, said:
In ultima instanta, i-am spus si celui de la LG ca atunci cand vor veni cei de la UPC le fac legatura telefonica sa se consulte intre ei. Eu n-am chef sa fiu minge de ping-pong. Asta trebuia sa fac si eu,nu m-am gândit... Edited by alexandru_83, 07 February 2017 - 14:39. |
#1468
Posted 07 February 2017 - 16:32
Dragi colegi, eu am rezolvat. A venit tehnicianul de la UPC, initial a frecat cardul meu in toate felurile fara succes si pana la urma a cedat insistentelor mele si a pus un alt card, de la el.
Si-a facut update de software si s-a rezolvat problema. Ciudat e ca CI-ul care-l aveam eu, ramasese in urma cu softul, dar nici nu se mai updata. Chiar pe TV-ul vechi pe care mergea, daca dadeam update, zicea ca e pe ultima versiune. Si baiatul de la UPC a zis ca e ciudat, dar s-a rezolvat problema. So, cum am anticipat, nu TV-ul e de vina. |
|
#1470
Posted 07 February 2017 - 16:44
adytzu1967, on 07 februarie 2017 - 16:32, said:
Dragi colegi, eu am rezolvat. A venit tehnicianul de la UPC, initial a frecat cardul meu in toate felurile fara succes si pana la urma a cedat insistentelor mele si a pus un alt card, de la el. Si-a facut update de software si s-a rezolvat problema. Ciudat e ca CI-ul care-l aveam eu, ramasese in urma cu softul, dar nici nu se mai updata. Chiar pe TV-ul vechi pe care mergea, daca dadeam update, zicea ca e pe ultima versiune. Si baiatul de la UPC a zis ca e ciudat, dar s-a rezolvat problema. So, cum am anticipat, nu TV-ul e de vina. |
#1471
Posted 07 February 2017 - 17:04
#1472
Posted 07 February 2017 - 17:12
Mda...se pare ca si la mine "s-a blocat" pe soft vechi,pe ambele carduri
20170207_171141.jpg 22.24K 6 downloads 20170207_171120.jpg 23.87K 7 downloads |
#1474
Posted 07 February 2017 - 17:58
Adytzu multumesc pentru vestile bune. Eu am fost plecat de acasa astazi si nu am putut suna la LG, dar acum este clar ca nu mai este nevoie.
Am verificat versiunea de software a cardului meu, este exact ca a lui alexandru_83. Am incercat sa fac update pe toate cele trei televizoare (LG, LG si Sony), toate imi spun ca este updated. Sper ca maine sa am timp sa sun la UPC si nu ii las pana nu imi rezolva problema. O seara buna! Edited by oyibo, 07 February 2017 - 17:58. |
#1475
Posted 07 February 2017 - 17:59
Mi-am luat un tv nou LG 43uh668v
http://m.emag.ro/tel.../DGBKC3BBM/#108 și ma duc la casieria din Bacău sa cer un card. Doamna de acolo îmi spune ca sunt în criza foarte mare de carduri și ca îmi da un card dacă sunt sigur ca televizorul este compatibil. Ii zic ca sigur este compatibil pentru ca este un LG de generație 2016 ultra HD, deci nu are cum sa nu fie compatibil. Ea zice, ca din contra, sunt foarte multe televizoare care nu sunt compatibile și ma întreabă dacă am testat televizorul cu un alt card. Ii zic ca nu, dar totuși să-mi dea cardul ca sigur merge și îl iau pe responsabilitatea mea. Ea nu si nu, să-i dau seria TV ului sa verifice dacă e compatibil. Într-un final mi-a dat un card, cu o atitudine ca mai degrabă nu ar fi vrut sa mi-l dea, si normal ca a funcționat perfect din prima secundă. Versiune soft card: 07.00.52.01.09 Mai am un card de 2 ani care are aceeași versiune de soft cu cea de mai sus. . Edited by tdan08, 07 February 2017 - 18:10. |
#1476
Posted 07 February 2017 - 18:48
Am vb la upc,joi trimit pe cineva sa înlocuiască cardurile
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users