Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU
 Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto pt fotogr...

Ariston "Genus One+" 24kw...
 

Vodafone România: C.A.M. C.I.+

- - - - -
  • Please log in to reply
1549 replies to this topic

#1459
adytzu1967

adytzu1967

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 01.01.2006
Sa incerce tot ce vor numai sa-l faca. Pana la urma, nu mai este nimeni cu tv din seriile UH7700 sau UH8500 pe alta retea si la care sa-i mearga cardul CI+?
Macar sa delimitam problema: daca e de la LG sau de la UPC (eu inclin spre a doua varianta).

#1460
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,851
  • Înscris: 07.07.2009
Nu numai cu LG sunt probleme. Săptămâna trecută am fost la cineva să-i activez cardul pe un Samsung UE40J5100AW și nu am reușit. A venit apoi și echipa de la UPC și nici ei nu au reușit nimic așa că a luat mediaboxul Horizon.

#1461
oyibo

oyibo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 15.10.2007
Am primit raspunsul la emailul meu trimis la LG Romania:
    "Va multumim ca ati contactat Centrul pentru relatii cu Clientii LG Electronics Romania si pentru interesul acordat produselor noastre.
In ceea ce priveste e-mailul dumneavoastra si in urma discutiei telefonice, am inregistrat cazul cu numarul CNU170206080416.
Pentru mai multe informatii despre produsele LG Electronics, va invitam sa verificati site-ul oficial al companiei www.lg.com/ro.
In cazul in care mai aveti nevoie de alte informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati.
Va dorim o zi cat mai buna in continuare.
Cu stima,
Alexandru.
Centrul pentru Relatii cu Clientii LG Electronics Romania
Telefon : 031 228 3542"    


Nu am avut nicio convorbire telefonica si nu inteleg daca vor incerca sau nu sa imi rezolve problema. Le voi trimite un alt email pentru lamuriri.

#1462
adytzu1967

adytzu1967

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 01.01.2006
Ala nu e altceva decat un raspuns standard din Call Center. Mi-aduce aminte de ENEL unde acum vreun an faceam din 2 in 2 zile reclamatie si invariabil primeam acelasi raspuns...asemanator cu cel de mai sus. Posted Image

Pai....hai sa sunam la numarul ala...suni tu sau sun eu primul?

Edited by adytzu1967, 07 February 2017 - 10:43.


#1463
alexandru_83

alexandru_83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 20.11.2010
Eu am sunat ieri.  Dacă suntem mai multi care sunăm pt aceeași problemă poate încearcă să o rezolve si nu să  ne paseze la operatorul de cablu

#1464
adytzu1967

adytzu1967

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 01.01.2006
Am sunat si eu si a ramas sa revin daca nu se rezolva dupa vizita tehnicianului de la UPC. Eu am dat check la tot ce m-a intrebat respectivul, mai putin daca am incercat si cu alt card CI.
Colegul Kalman2007 ne-a confirmat ca sunt probleme si cu alte brand-uri, dar tot in combinatie cu UPC, deci, inclin sa cred ca nu de la TV e problema.

CIneva conectat la RDS poate sa ne confirme daca la ei merge?

#1465
alexandru_83

alexandru_83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 20.11.2010
La mine a fost echipa UPC si nu au rezolvat nimic. Ei spun că problema este de la TV pt că  recunoaste cardul,dar nu decriptează canalele...

Mă gândesc sa fac retur,însă în 3000 RON nu vad ce variantă mai bună găsesc la concurentă. Nu stiu ce să fac...

Edited by alexandru_83, 07 February 2017 - 13:47.


#1466
adytzu1967

adytzu1967

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 01.01.2006
Naspa. :(

Eu nu-i las sa plece pana nu se lamuresc unde e problema. Dat fiind ca sunt varfuri de gama la LG, atat al tau cat si al meu, mi-e greu sa cred ca e de la LG.
Pe de alta parte, acelasi card, la mine merge fara probleme pe celalalt TV, tot LG. Daca e din softul TV_ului, va fi cam greu sa obtinem un update de firmware de la producator. Iti dai seama ca nu fac aia asa ceva doar pentru 2-3 cumparatori. :(
In ultima instanta, i-am spus si celui de la LG ca atunci cand vor veni cei de la UPC le fac legatura telefonica sa se consulte intre ei. Eu n-am chef sa fiu minge de ping-pong.

Cred ca totusi adevarul e undeva la mijloc....
SIncer sa fiu, atat timp cat vad programele digitale HD care ma intereseaza, incep sa ma gandesc serios sa renunt la CI+. Oricum am un abonament de 2 lei la ei ca i-am prins la mijloc cu o chestie acum vreo 3 ani si mi-am facut un super abonament.

#1467
alexandru_83

alexandru_83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 20.11.2010

View Postadytzu1967, on 07 februarie 2017 - 14:12, said:

In ultima instanta, i-am spus si celui de la LG ca atunci cand vor veni cei de la UPC le fac legatura telefonica sa se consulte intre ei. Eu n-am chef sa fiu minge de ping-pong.


Asta trebuia sa fac si eu,nu m-am gândit...  :(

Edited by alexandru_83, 07 February 2017 - 14:39.


#1468
adytzu1967

adytzu1967

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 01.01.2006
Dragi colegi, eu am rezolvat. A venit tehnicianul de la UPC, initial a frecat cardul meu in toate felurile fara succes si pana la urma a cedat insistentelor mele si a pus un alt card, de la el.
Si-a facut update de software si s-a rezolvat problema.

Ciudat e ca CI-ul care-l aveam eu, ramasese in urma cu softul, dar nici nu se mai updata. Chiar pe TV-ul vechi pe care mergea, daca dadeam update, zicea ca e pe ultima versiune.
Si baiatul de la UPC a zis ca e ciudat, dar s-a rezolvat problema. So, cum am anticipat, nu TV-ul e de vina. :)

#1469
alexandru_83

alexandru_83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 20.11.2010
Ce versiune de soft ai pe cardul nou?

#1470
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,851
  • Înscris: 07.07.2009

View Postadytzu1967, on 07 februarie 2017 - 16:32, said:

Dragi colegi, eu am rezolvat. A venit tehnicianul de la UPC, initial a frecat cardul meu in toate felurile fara succes si pana la urma a cedat insistentelor mele si a pus un alt card, de la el.
Si-a facut update de software si s-a rezolvat problema.

Ciudat e ca CI-ul care-l aveam eu, ramasese in urma cu softul, dar nici nu se mai updata. Chiar pe TV-ul vechi pe care mergea, daca dadeam update, zicea ca e pe ultima versiune.
Si baiatul de la UPC a zis ca e ciudat, dar s-a rezolvat problema. So, cum am anticipat, nu TV-ul e de vina. Posted Image
Bravo! :D Posted Image

#1471
adytzu1967

adytzu1967

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 01.01.2006

View Postalexandru_83, on 07 februarie 2017 - 16:39, said:

Ce versiune de soft ai pe cardul nou?

07.00.52.01.09

Pe cel vechi era cu 03 in coada.

#1472
alexandru_83

alexandru_83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 20.11.2010
Mda...se pare ca si la mine "s-a blocat" pe soft vechi,pe ambele carduri

Attached File  20170207_171141.jpg   22.24K   6 downloads
Attached File  20170207_171120.jpg   23.87K   7 downloads

#1473
adytzu1967

adytzu1967

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 01.01.2006
Acum ai solutia. Stai de ei sa ti le schimbe. :)

#1474
oyibo

oyibo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 15.10.2007
Adytzu multumesc pentru vestile bune. Eu am fost plecat de acasa astazi si nu am putut suna la LG, dar acum este clar ca nu mai este nevoie.
Am verificat versiunea de software a cardului meu, este exact ca a lui alexandru_83.
Am incercat sa fac update pe toate cele trei televizoare (LG, LG si Sony), toate imi spun ca este updated.
Sper ca maine sa am timp sa sun la UPC si nu ii las pana nu imi rezolva problema.
O seara buna!

Edited by oyibo, 07 February 2017 - 17:58.


#1475
tdan08

tdan08

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,789
  • Înscris: 06.12.2006
Mi-am luat un tv nou LG 43uh668v
http://m.emag.ro/tel.../DGBKC3BBM/#108
și ma duc la casieria din Bacău sa cer un card.
Doamna de acolo îmi spune ca sunt în criza foarte mare de carduri și ca îmi da un card  dacă sunt sigur ca televizorul este compatibil. Ii zic ca sigur este compatibil pentru ca este un LG de generație 2016 ultra HD, deci nu are cum sa nu fie compatibil. Ea zice, ca din contra, sunt foarte multe televizoare care nu sunt compatibile și ma întreabă dacă am testat televizorul cu un alt card. Ii zic ca nu, dar totuși  să-mi dea cardul ca sigur merge și îl iau pe responsabilitatea mea. Ea nu si nu, să-i dau seria TV ului sa verifice dacă e compatibil. Într-un final mi-a dat un card, cu o atitudine ca mai degrabă nu ar fi vrut sa mi-l dea, si normal ca a funcționat perfect din prima secundă.

Versiune soft card: 07.00.52.01.09

Mai am un card de 2 ani care are aceeași versiune de soft cu cea de mai sus.

.

Edited by tdan08, 07 February 2017 - 18:10.


#1476
alexandru_83

alexandru_83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 20.11.2010
Am vb la upc,joi trimit pe cineva sa înlocuiască cardurile :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate