Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

S-a dus seceta pedologica?
 

RETENŢIE Telekom România.

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
859 replies to this topic

#469
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
tv s nu mai exista din luna iulie 2018. ai doar doua posibilitati tv m sau tv l. cand iti instaleaza fibra vin 3 echipe, unii trag fibra pana la locuinta ta, altii vin si sudeaza fibra si instaleaza o cutie in care intra fibra si apoi vin cei de la telekom cu echipamentele si iti dau drumul la servicii prin fibra optica.

Edited by Iaro, 01 January 2019 - 20:26.


#470
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Cum mai precis sudeaza fibra?

Cu cat timp inainte de expirarea contractului actual pot face cererea unui nou contract?

#471
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
cu un aparat special si apoi testeaza daca functioneaza in parametrii optimi, apoi ii trimit pe cei cu echipamentele de la telekom sa instaleze serviciile.

30 de zile minim inainte sa expire contractul actual ii anunti ca doresti migrarea la un nou tip de servicii, evident, daca sunt compatibile la adresa unde locuiesti (exista disponibilitate sa fie instalate serviciile pe care le soliciti).

Edited by Iaro, 01 January 2019 - 20:39.


#472
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Daca nu ar exista atunci ar trebui sa faca ceva sa poata pentru ca daca au lucrat la tehnologia asta prin fibra optica ar trebui sa faca tot posibilul migrarea tuturor clientilor.
Vecinul meu are fibra optica insa tot de undeva departe e casuta sau serverul cum ii zice de pe stalp.Nu ar trebui sa mai instaleze la cativa stalpi distanta tot cate un server din ala?Vad ca UPC-ul a instalat tot la 2-3 stalpi cate o cutie din aia.

Dar cu fix-ul ala ce fac?Tot cu o luna inainte pot face cererea de contract nou si mi-l scot sau trebuie sa las sa expire pana in ultima zi?
Pentru ca nu ii vad rostul telefonului fix cu Voce 0 sa il car inca 2 ani, daca se intampla sa apeleze cineva vor fi costuri suplimentare.
Nu ar fi rau nici telefonul fix pentru ca daca raman fara minute in prepay pot apela de acolo dar daca pun Voce 0 e nimic, asa ca mai bine renunt la el de tot.

#473
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postsmiley2, on 01 ianuarie 2019 - 20:51, said:

Daca nu ar exista atunci ar trebui sa faca ceva sa poata pentru ca daca au lucrat la tehnologia asta prin fibra optica ar trebui sa faca tot posibilul migrarea tuturor clientilor.
Vecinul meu are fibra optica insa tot de undeva departe e casuta sau serverul cum ii zice de pe stalp.Nu ar trebui sa mai instaleze la cativa stalpi distanta tot cate un server din ala?Vad ca UPC-ul a instalat tot la 2-3 stalpi cate o cutie din aia.

Dar cu fix-ul ala ce fac?Tot cu o luna inainte pot face cererea de contract nou si mi-l scot sau trebuie sa las sa expire pana in ultima zi?
Pentru ca nu ii vad rostul telefonului fix cu Voce 0 sa il car inca 2 ani, daca se intampla sa apeleze cineva vor fi costuri suplimentare.
Nu ar fi rau nici telefonul fix pentru ca daca raman fara minute in prepay pot apela de acolo dar daca pun Voce 0 e nimic, asa ca mai bine renunt la el de tot.
Am mai discutat aspectele astea și pe Cafeneaua Telekom.
Ai trimis mail la [email protected] cu o cerere de reziliere a telefonului fix?

#474
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Au fost sarbatorile(inca is) si nu cred ca lucreaza, poate cererile le preiau dar nu lucreaza pe teren.
In fine, dar ce rezolv cu o reziliere a telefonului fix?De ce as cere asta daca am mai putin de o luna din contract?
Odata expirat contractul nu ar trebui sa imi faca altul cu serviciile pe care le doresc si cu oferta pe care o au?

Edited by smiley2, 01 January 2019 - 21:44.


#475
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Da, solicita asta intr-un mail la [email protected].

View Postsmiley2, on 01 ianuarie 2019 - 21:43, said:

Odata expirat contractul nu ar trebui sa imi faca altul cu serviciile pe care le doresc si cu oferta pe care o au?


#476
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
daca nu ceri cu 30 de zile inainte modificarea sau incetarea contractului, atunci la data scadenta ti-l prelungesc ei automat si apoi nu vei mai putea sa incetezi contractul actual. asa ca fa bine si trimite cerere de incetare si deasemenea solicita migrarea serviciilor pe care le ai acum si la care nu doresti sa renunti ci doresti sa le treci pe o noua tehnologie (fibra optica).

oricum incetarea contractului se considera in termen de 30 de zile de la data la care trimiti tu cererea catre ei, asa ca mai ai de asteptat inca 30 de zile cel putin. asa ca grabeste-te, nu mai astepata ca fiecare zi in  plus conteaza. chiar daca contractul tau expira sa spunem pe 25 ianuarie 2019, dar nu le-ai trimis cererea pe 25 decembrie 2018, el va inceta de fapt la 30 de zile de la data la care vei trimite tu cererea. in acest interval de timp te vor suna de la retentie pentru a-ti propune sa mai ramai la telekom, iti vor face diverse oferte si vor incerca sa te agate cu un nou contract de 24 de luni sau 2 ani, asa ca fii atent cu cine vorbesti si ce esti de acord cand te suna.

deasemena ei iti vor factura pana la data incetarii efective a contractului asa ca orice clipa conteaza.

Edited by Iaro, 01 January 2019 - 22:04.


#477
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View PostIaro, on 01 ianuarie 2019 - 22:03, said:

daca nu ceri cu 30 de zile inainte modificarea sau incetarea contractului, atunci la data scadenta ti-l prelungesc ei automat si apoi nu vei mai putea sa incetezi contractul actual. asa ca fa bine si trimite cerere de incetare si deasemenea solicita migrarea serviciilor pe care le ai acum si la care nu doresti sa renunti ci doresti sa le treci pe o noua tehnologie (fibra optica).

oricum incetarea contractului se considera in termen de 30 de zile de la data la care trimiti tu cererea catre ei, asa ca mai ai de asteptat inca 30 de zile cel putin. asa ca grabeste-te, nu mai astepata ca fiecare zi in  plus conteaza. chiar daca contractul tau expia sa spunem pe 25 ianuarie 2019, dar nu le-ai trimis cererea pe 25 decembrie 2018, el va inceta de fapt la 30 de zile de la data la care vei trimite tu cererea. in acest interval de timp te vor suna de la retentie pentru a-ti propune sa mai ramai la telekom, iti vor face diverse oferte si vor incerca sa te agate cu un nou contract de 24 de luni sau 2 ani, asa ca fii atent cu cine vorbesti si ce esti de acord cand te suna de la telekom.
Nu exista asta cu prelungirea automata.
Dupa expirarea contractului, poți rezilia / negocia ORICÂND.

@smiley2,nu ai alți operatori in zona?
Digi sau UPC?

#478
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
cunosc cateva zeci de cazuri in care dupa data la care expira contractele cu telekom (sau fostul romtelecom) clientii nu au mai putut face nimic, fiindca au spus ca li s-a prelungit automat contractele pe inca 24 de luni sau 2 ani asa ca au fost nevoiti sa astepte trecerea a inca 24 de luni sau 2 ani pentru a rezilia contractele. fiti cu mare bagare de seama cu cine vorbiti si ce vorbiti cand va suna de la telekom. actionati in perioada intiala de 24 de luni sau 2 ani, pentru a nu regreta mai tarziu.
va abonati repede si scapati greu de telekom.

Edited by Iaro, 01 January 2019 - 22:19.


#479
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Acei oameni puteau solicita sprijinul ANPC, e total ilegal asta cu prelungirea automata pe încă 2 ani.

#480
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Mai tare am intrat in "ceata".
Pana la urma se prelungeste automat?Nu stiu doar intreb, ca am mai avut Televiziune prin fibra optica si a decedat titularul.Dupa ce am reziliat contractul a mai venit o factura sa o platesc, am mers la ei si s-a rezolvat a spus ca nu mai trebuie sa o platesc.Cred ca s-a generat automat si am primit-o, greseala lor ca oricum nu o plateam.

Sa fac inainte asta inainte de expirare sau cum?Nu am primit un raspuns concret, daca ii sun iar cum am mai facut-o ma innebunesc de cap ca au oferte cu telefonie mobila, cu programe noi de televiziune, Netflix etc in loc sa imi spuna daca pot sa reziliez telefonul fix acum inainte de expirarea cu totul a contractului.
Zilele urmatoare o sa ii sun la unul din numerele date din magazinul Telekom sa vad ce imi spun.
Pana la urma de ce sa mai raman cu telefonul inca 2 ani Voce 0 daca acum e momentul cand il pot preda?
Daca imi vor zice ca nu se poate scoate telefonul pana expira contractul atunci voi astepta iar daca vor fi ceva probleme mai sunt si alti provideri care de abia asteapta clienti.

EDIT: Nu cred ca au dreptul de a prelungi contractul asa ca vor ei, iti vin facturi pentru ca le folosesti serviciile si continui cu ei insa tot cred ca te vor cauta sa ti-l prelungeasca.
Daa, smecherii din astea fac toti si ar trebui reclamati pentru ca e frauda, un fel de abuz.

Edited by smiley2, 01 January 2019 - 22:24.


#481
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 11.02.2016
După terminarea contractului acesta rămâne valabil pe perioada nedeterminata putând fi reziliat oricând.

#482
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postsmiley2, on 01 ianuarie 2019 - 22:20, said:

Mai tare am intrat in "ceata".
Pana la urma se prelungeste automat?Nu stiu doar intreb, ca am mai avut Televiziune prin fibra optica si a decedat titularul.Dupa ce am reziliat contractul a mai venit o factura sa o platesc, am mers la ei si s-a rezolvat a spus ca nu mai trebuie sa o platesc.Cred ca s-a generat automat si am primit-o, greseala lor ca oricum nu o plateam.

Sa fac inainte asta inainte de expirare sau cum?Nu am primit un raspuns concret, daca ii sun iar cum am mai facut-o ma innebunesc de cap ca au oferte cu telefonie mobila, cu programe noi de televiziune, Netflix etc in loc sa imi spuna daca pot sa reziliez telefonul fix acum inainte de expirarea cu totul a contractului.
Zilele urmatoare o sa ii sun la unul din numerele date din magazinul Telekom sa vad ce imi spun.
Pana la urma de ce sa mai raman cu telefonul inca 2 ani Voce 0 daca acum e momentul cand il pot preda?
Daca imi vor zice ca nu se poate scoate telefonul pana expira contractul atunci voi astepta iar daca vor fi ceva probleme mai sunt si alti provideri care de abia asteapta clienti.
Nu se prelungește nimic fără acordul titularului.
Scrie acum un mail la [email protected] și explica cererea ta.
Eu am reziliat și după 3 luni de la contractare, deci nu-ți fa griji cu rezilierea fixului.

Părerea mea este să-ți cauți un alt operator - > pe partea de TV, Telekom scoate încontinuu canale din grila.

#483
crazyalex86

crazyalex86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 892
  • Înscris: 27.04.2008
"Prelungirea automata" nu exista. Dupa expirarea perioadei contractuale dispar anumite reduceri iar serviciile "merg mai departe" pana apare o cerere din care reiese altceva.
Nu sunt abonat TKR, sunt abonat Digi si mereu ma suna cei de la Digi pt prelungire, dar prefer sa stau fara perioada contractula.

PS: prelungire automata mai inseamna si un apel primit din CC in care clientul este intrebat daca doreste o noua oferta, bla bla si dupa a uitat de acest apel. Se numeste early renewal.

Edited by crazyalex86, 01 January 2019 - 22:28.


#484
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 11.02.2016
Del.
Nu-i de el oferta asta...ADSL...

Ba da, parțial, poate sa obțină 5+5+5 unde are fibra. Asta dacă-l avantajează mobilul.

Edited by heinz, 01 January 2019 - 22:32.


#485
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Totusi nu vad mail-ul ala la ei pe site, l-am cautat dar numai de formular dau sa le pun numarul de telefon pe urma ma tot streseaza cu tot felul de oferte, prelungirea contractului, alt contract.
Am un vecin la care tot asa, i-a expirat contractul si a scos telefonul fix si a migrat catre fibra.Insa nu am inteles de la ei de ce au facut contractul pe alt nume, fie ca nu se putea pe acelasi nume sa rezilieze si sa faca alt contract sau fie ca asa au vrut ei.
Asta nu inteleg cand sa fac cererea de migrare si cum va ramane cu telefonul fix pentru ca nu are rost sa rezilez odata ce imi expira contractul in cateva zile.Cateva zile la ei le ia pana se aproba, asa a durat la televiziunea pe care am avut-o ca titularul a decedat si nu mai foloseam.
Nu stiu cum sa fac, le-as trimite un mail dar sigur e aia adresa de mail corecta?Nu as vrea sa ma sune pe urma ei.

#486
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postheinz, on 01 ianuarie 2019 - 22:29, said:

Și totuși... 5 euro cu oferta noua e tentant... Dacă ai toate serviciile de la ei e mai avantajos la Telekom. Acum depinde dacă îl afectează scoaterea acelor canale din grila.
Și la net la fel, 5 euro pentru 1gbps e un preț foarte bun.
smiley2 nu dorește telefonie mobila.
*10 euro in primele 3 luni, 13 euro în lunile 4-24.


Mai ieftin la RDS, reducere 50% pe un an sau TV la 1 leu rata lunara. ;)

View Postsmiley2, on 01 ianuarie 2019 - 22:32, said:

Totusi nu vad mail-ul ala la ei pe site, l-am cautat dar numai de formular dau sa le pun numarul de telefon pe urma ma tot streseaza cu tot felul de oferte, prelungirea contractului, alt contract.
Am un vecin la care tot asa, i-a expirat contractul si a scos telefonul fix si a migrat catre fibra.Insa nu am inteles de la ei de ce au facut contractul pe alt nume, fie ca nu se putea pe acelasi nume sa rezilieze si sa faca alt contract sau fie ca asa au vrut ei.
Asta nu inteleg cand sa fac cererea de migrare si cum va ramane cu telefonul fix pentru ca nu are rost sa rezilez odata ce imi expira contractul in cateva zile.Cateva zile la ei le ia pana se aproba, asa a durat la televiziunea pe care am avut-o ca titularul a decedat si nu mai foloseam.
Nu stiu cum sa fac, le-as trimite un mail dar sigur e aia adresa de mail corecta?Nu as vrea sa ma sune pe urma ei.
Da, e reala 100%.
Primești reply instant de confirmare.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate