Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DE CE AU BMW SI MERCEDES TRACTIUNE SPATE?
Last Updated: Jan 08 2019 21:32, Started by
ORSO
, Mar 09 2010 22:13
·
0
#1
Posted 09 March 2010 - 22:13
#2
Posted 09 March 2010 - 22:17
Uite una bună:
Dacă într-o mașină cu tracțiune față bagi greutate pănă la refuz în portbagaj, mașina va avea o stabilitate de toată jena. Dacă într-o mașină cu tracțiune spate bagi greutate pănă la refuz în portbagaj, mașina va avea o stabilitate excelentă. |
#4
Posted 09 March 2010 - 22:21
Adica cum "tractiunea" e pe spate? Nu e propulsie de fapt?
|
#5
Posted 09 March 2010 - 22:23
Off...
E mult de discutat, dar pe scurt un rezumat, pt ca acest topic va deveni rapid flame si VERSUS Avantaje: - demaraj ma bun (la plecare, din cauza inertiei, greutatea se misca catre spate -> aderenta mai buna) - senzatii picante, mai ales in curbe (drifting, oversteering). - sistem teoretic mai fiabil, pt ca lipsesc planetarele + directia pe aceeasi pune. - senzatia ca masina se cabreaza Dezavantaje: - oversteering, daca nu ai experienta si mai ales daca crezi ca ai -> vezi ursuletii infipti in plopi. - probleme de directie in special iarna. Unii se lauda cu masinile lor sunt cel putin 6x6 iarna cu gume de iarna, dar adevarul este ca desi DSC si noile tehnologii ajuta mult, totusi iarna pe zapada sau gheata e de preferat 4x4 sau macar tractiune fata. - e mai scump (necesita min un diferential). P.S. La noi s-a impamantenit "tractiune spate". Corect ar fi: - punte spate = propulsie (2x4) - punte fata = tractiune (4x2) |
#6
Posted 09 March 2010 - 22:26
GlobalMods, on 9th March 2010, 22:21, said: Adica cum "tractiunea" e pe spate? Nu e propulsie de fapt? Courage, on 9th March 2010, 22:23, said: P.S. La noi s-a impamantenit "tractiune spate". Corect ar fi: - punte spate = propulsie (2x4) - punte fata = tractiune (4x2) Forta care pune in miscare masina se numeste forta de tractiune, indiferent ca o impinge sau o trage. Edited by crst_g, 09 March 2010 - 22:27. |
#7
Posted 09 March 2010 - 22:29
Am găsit aici ceva, deși este ceva subiectiv, este interesant de citit, e bine argumentat.
http://slate.msn.com/id/2081194/ Sunt chestii la care nici eu nu m-am gândit. Oricum, cu mașinile electrice se va impune 4x4, care va mulțumi pe toți. Edited by D-O-G, 09 March 2010 - 22:30. |
#8
Posted 09 March 2010 - 22:29
Pe scurt: din același motiv pentru care și mașinile de Formula 1 au tracțiune spate - dinamica mai bună, performanțe mai bune.
|
#9
Posted 09 March 2010 - 22:31
#10
Posted 09 March 2010 - 22:32
Mult mai bine controlezi masina cu tractiune spate
Cei care se pricep stiu de ce. Edited by exorcistul, 09 March 2010 - 22:32. |
|
#11
Posted 09 March 2010 - 22:32
D-O-G, on 9th March 2010, 22:31, said: Da, problema apare când Ghorghe de pe imaș cu carnet de 2 luni se crede la F1. Nu tot ce-i bun la F1 îi bun pentru "average Joe". |
#12
Posted 09 March 2010 - 23:22
crst_g, on 9th March 2010, 22:26, said: Forta care pune in miscare masina se numeste forta de tractiune, indiferent ca o impinge sau o trage. Aici se refera la pct de aplicare al fortei fata raportat la punctul central al masinii. Nu vorbim de probleme de fizica teoretica, in care punctul de aplicare e considerat pt simplificare a fi centrul obiectului. |
#13
Posted 09 March 2010 - 23:30
TRACȚIÚNE s.f. 1. Deplasare a unui vehicul cu ajutorul unei forțe aplicate la partea lui dinainte; forță care pune în mișcare un vehicul
PROPÚLSIE s. f. forță exercitată asupra unui vehicul, obiect etc. pentru a-i provoca mișcarea de înaintare. ♢ sistem tehnic prin care se realizează această acțiune. (< fr. propulsion, lat. propulsio) PROPULSÓR s.n. (Adesea adj.) Organ sau aparat care împinge înainte, care dă propulsie unui vehicul. [< fr. propulseur, cf. lat. propulsor]. |
#14
Posted 10 March 2010 - 10:47
#15
Posted 10 March 2010 - 13:21
Sigur ca au diferential, altfel ai fi kart, ai distruge soselele si trenul de rulare.
La curba, cind roata de pe interior are de parcurs o distanta mult mai scurta, intervine diferentialul, care aplica, cu ajutorul unor roti dintate, forte diferite asupra rotilor directoare. |
|
#16
Posted 11 March 2010 - 14:49
Motivul principal pentru care marcile premium folosesc configuratia RWD este ca ea permite instalarea unor motoare foarte puternice (peste 250 de cai). Nu poti instala un V8 sau V12 pe o masina FWD pentru ca ar merge stramb la acceleratie in linie dreapta (torque steer) si drept in curbe (understeer). Audi foloseste platforme FWD, dar pentru motoarele puternice instaleaza AWD pentru ca sa combata torque steer. AWD aduce un plus de tractiune dar comportamentul ramane subvirator in curbe iar consumul este mai ridicat decat la RWD.
|
#17
Posted 11 March 2010 - 15:03
#18
Posted 25 March 2010 - 23:25
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users