Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#5689
Posted 01 August 2015 - 22:28
Odor uneori este bine sa taci atunci cand gresesti, eu unul asa procedez. Colegul pufarin are perfecta dreptate.
In general bujiile astea cu 3-4 electrozi le folosesc cei cu gpl asa zisele bujii "speciale pt gpl". Nu inteleg care este treaba dar sincer nici nu am cautat sa ma interesez. |
#5690
Posted 01 August 2015 - 22:38
Nu au legatura electrozii cu GPL-ul, teoria din spatele electrozilor multipli de masa are ca idee faptul ca in cilindru amestecul nu este perfect omogen si arcul electric va apare unde amestecul este mai bogat. Ba mai mult datorita ionizarii amestecului este posibil sa apara scantei si pe ceilalti electrozi, aprizand mai bine amestecul carburant. Daca nu ma insel, Bosch-ul a fost primul care a facut bujii mai multi electrozi.
|
#5691
Posted 02 August 2015 - 06:17
pufarin, on 01 august 2015 - 22:17, said:
Nu te supara dar iarasi ai gresit, nu electrodul central produce scanteia ci diferenta de potential dintre electrozi care strapunge dielectricul amestecului carburant. Oricat ar parea de ciudat nu este obligatoriu ca arcul electric sa plece de la electrodul central spre masa, poate fi si invers. Nu ma supar, mai ales daca discutiile sunt cunstructive ... reciteste te rog postul anterior, am afirmat ca scanteia se produce intre electrodul central si masa (electrozi de masa), nu e precizat "sensul" arcului electric, dar din experienta pot sa-ti spun ca descarcarea se produce de la electrodul cu potentialul mai ridicat catre masa. Fac o analogie cu arzatoarele pe gaz, am vazut sute de camere de ardere deschise si intotdeauna scanteia apare de la electrodul cu tensiune inalta catre masa. Am intalnit situatii in care scanteia se pierde din cauza strapungerii izolatiei ceramice, cu ochiul liber zici ca e electrod nou insa apar rateuri de aprindere si am considerat util sa le impartasesc colegilor din experieta mea. (recomandarea de a investi in bujii de calitate). Numai bine ! |
#5692
Posted 02 August 2015 - 06:33
Oricum, ideea care s-a dorit transmisa e aceea ca bujiile cu 3 brate sunt conforme cu utilizarea pe motorul motocoasei, acei electrozi de masa suplimentari eventual faciliteza aprinderea (in ipoteza ca sunt calibrati corespunzator), nu pot avea un impact negativ.
Edited by odor, 02 August 2015 - 06:38. |
#5693
Posted 02 August 2015 - 10:25
odor, on 02 august 2015 - 06:17, said:
... dar din experienta pot sa-ti spun ca descarcarea se produce de la electrodul cu potentialul mai ridicat catre masa. Potentialul este identic intre cei doi electrozi, adica, este fix acelasi potential ridicat dinspre masa spre electrod, dar cu semn contrar, nu poate exista potential mai ridicat doar pe unul din electrozi. odor, on 02 august 2015 - 06:17, said:
Fac o analogie cu arzatoarele pe gaz, am vazut sute de camere de ardere deschise si intotdeauna scanteia apare de la electrodul cu tensiune inalta catre masa. ... Nu ai cum sa vezi de unde apare scanteia, viteza arcului este undeva in jurul a ~ 40km/s, este numai o pacaleala a creierului uman, in subconstient sti ca de la electrodul central pleaca scanteia, asa crede creierul ca este corect, asta vezi, realitatea este ca nu ai de unde sa stii de unde pleaca. Arcul electric este in CA nu in CC, asta inseamna ca poate porni de la oricare dintre electrozi. Edited by pufarin, 02 August 2015 - 10:29. |
#5694
Posted 02 August 2015 - 11:16
Potentialul electrodului de masa e nul. Daca aprinderea se realizeaza prin impulsuri atunci pe electrodul central se aplica impulsuri de peste 12kv.
|
#5696
Posted 02 August 2015 - 11:31
E lagat la masa, de partea metalica. Referinta e partea metalica a motorului, masa.
|
#5697
Posted 02 August 2015 - 13:57
Chiar daca este legat la masa, legile fizici nu se schimba, termenul de "masa" este doar o conventie si nu un potential nul cum gresit crezi.
|
#5698
Posted 02 August 2015 - 14:15
pufarin, on 02 august 2015 - 13:57, said:
Chiar daca este legat la masa, legile fizici nu se schimba, termenul de "masa" este doar o conventie si nu un potential nul cum gresit crezi. Colegu' ... la ce legi faci referinta ?? Am precizat ca masa, ca referinta, partea metalica a motorului fiindca tot acolo e conectat magnetoul care realizeaza tensiunea necesara producerii scanteii. La autoturisme se fac masuratorile in mod similar, masa = partea metalica, sasiu Premisa gresita de la care pornesti e cea cu curentul alternativ, nu e curent alternativ ci tensiune pulsatorie, are o singura alternanta. Cand face aprinderea, pe linga electroni migreaza si o cantitate minuscula din materialul electrodului catre masa, tocmai de aceea electrodul respectiv e confectionat din materiale f. rezistente gen wolfram, kanthal etc pe cand electrozii de masa sunt din metal obisnuit. Edited by odor, 02 August 2015 - 14:41. |
|
#5699
Posted 02 August 2015 - 14:18
#5700
Posted 02 August 2015 - 14:19
Gata cu fizica. Hai sa vedem cum facem paraitorile sa mearga mai bine
|
#5701
Posted 02 August 2015 - 14:56
GPL
Custom exhaust de inox Edited by alexbjorg, 02 August 2015 - 14:58. |
#5702
Posted 02 August 2015 - 17:49
odor, on 02 august 2015 - 14:15, said:
rezistente gen wolfram, kanthal etc pe cand electrozii de masa sunt din metal obisnuit. Am un dubiu ca se foloseste kantal la electrodul central. Realitatea este un pic diferita, electrodul central se incalzeste cel mai tare si pentru a disipa temperatura bujiile reci au electrodul central cu miez de Cu. Cel la des se foloseste Iridiu la bujiile performante. Electrodul lateral are racire buna deci merge si cu metale normale la bujii normale, la cele performante deja e placat cu aliaje. Referitor la masa bujiei, asa o consideram noi insa de fapt din punctul de vedere al bobinei de aprindere masa este flotanta si nu face nici o deosebire intre electrodul central si cel lateral. Aici aveti ceva info despre electrozii bujiei. Grig Edited by Ion_Bumbu, 02 August 2015 - 17:59. |
#5704
Posted 02 August 2015 - 18:02
Ion_Bumbu, on 02 august 2015 - 17:49, said:
...Grig Deschidem topic separat dacă doriţi, da' m-aș ruga să nu intăm în super detalii aici... Edited by scaiba, 02 August 2015 - 18:03. |
#5705
Posted 03 August 2015 - 10:10
aoleu unde s-a ajuns de la un comentariu nevinovat .
personal ca necunoscator bujia asta imi pare idiot proof, in sensul in care daca din nebagare de seama deformezi un brat (electrod) si nu ai lera sau nu sti distanta initiala, mai ai 2 reglate. am pus-o temporar la drujba pentru ca tata a luat-o pe aia de la drujba si a imprumutat-o la un vecin, si functioneaza ok. in alta ordine de idei, am dat putin si cu discul, am lichidat brusturi, pir, trestie, lastari de arini ... a intrat si intr-o sarma ghimpata care nu stiu ce cauta prin curte, cred ca a aruncat-o un vecin sa imi faca o bucurie si a spart cateva pastile. inca merge. nu sunt mare fan disc, sunetul care il scoate cand ajunge la viteza imi cam ingheata sangele. cat am dat cu el m-am tot intrebat ce se intampla daca isi ia zborul. aveam cizme de cauciuc in picioare preventiv dar ma indoiesc ca scapam teafar. Edited by fr0ggybv, 03 August 2015 - 10:22. |
#5706
Posted 03 August 2015 - 13:00
Buna la toti,
Am parcurs acest topic si m-am hotarat sa achizitionez o motocoasa Stern GGT1600B, 52cc, 21CP, dar am nevoie de ajutor. Ma uit la ea si nu stiu daca se face un rodaj al motorului (am gasit cate ceva prin acest topic referitor la rodaj) sau intru direct in brazda. Si la partea de amestec nu am nici o informatie si as aprecia un mic ajutor. Trebuie sa mentionez ca am scris si comerciantului, dar nu am primit inca un raspuns. Dan |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users