Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#6067
Posted 03 May 2016 - 18:27
Domnul Bumbu are dreptate, pana la urma nu mergi la RAR cu motocoasa, daca fumega sa-i fie de bine dar eu tot din considerente de incarcare( imbacsire a pistonului, segmentilor, evacuarea uda,) am redus la 30ml/L, nu ca as fi eu prea ecologist, e vorba aia "ce e mult strica, ce-i putin nu ajunge" si uite asa am sa incerc uleiul de la Makita, pare cel mai ecologic dupa fisa, ca Stihl HP nu cred ca e de nasul chinezoaicei ( dar asa la 1l as incerca sa vad cum danseaza).
|
#6068
Posted 03 May 2016 - 18:33
E la fel de scump Stihl HP ( e din acela rosu , nu verde, ultra) ca cel de la Makita.
Mai folosesc ceva Jonsered verde si ala parca fumega mai putin decit Stihl. Inca n`am vazut depuneri de calamina la Stihl si ala are ceva ani. Grig Edited by Ion_Bumbu, 03 May 2016 - 18:39. |
#6069
Posted 03 May 2016 - 18:56
La Stihl e alta calitate, nu se poate compara cu o chinezoaica, eu la chinezarie sunt ccurios cum va arata pistonul si cilindru ca din cate am inteles poti sa-i dai si cu ulei de mir ca tot lasa dungi pe piese, nu o sa luceasca un cilindru, piston de chinezoaica la fel cu unul Stihl sau alta profesionala.
Edited by calinus68, 03 May 2016 - 19:14. |
#6070
Posted 03 May 2016 - 19:19
Lasa, pe verificate la chinezoaica mea ce a mers cu ulei Stihl si Jonsered, dupa 4 ani are zgirieturi pe piston dar merge deci ... gazzz!
Stihl dupa 12 ani e oglinda si a taiat mult mai mult. Grig |
#6071
Posted 03 May 2016 - 19:41
Nustiu ce sa zic dar aici deja se cam face mult off topic.Urmaresc de vreo saptamana dar tot aceleasi povesti,ulei,vaselina la capul motocoasei,care motocoasa este mai buna,ce ulei,ce fir folosim.Chestii care s-au discutat si rasdiscutat dar noi tot continuam sa fie aici posturi si pagini scrise.De ce nu se da un search pe forum sau pe gugu si se afla tot ce te doare.
|
#6072
Posted 03 May 2016 - 20:00
Vi se pare prea animat topicul asa de discutii inovatoare, noutati, si noi il poluam, asta e tema principala, motoare, fire, lame, vaselina, pornire, fum, cam de ce ne lovim.
|
#6073
Posted 03 May 2016 - 20:35
Domnu Calin daca ai da un search pe google sau pe forum o sa vezi povesti despre:ulei,vaselina,fir,si tot ce vrei dar asa ne place noua sa le reluam de la capat.Nustiu ce va tot agitati atata cu niste chinezesti,dai ulei fir si jar pe ea.Si eu am 2 chinezesti care o vazut ulei si fir in rest nici rodaj nici nimic si merg foarte bine cu ulei de husqvarna si stihl.Atata tot despicam firul in 100 pentru niste chestii care deja sunt discutate de 1 mil de ori.Vine cineva nou incepe iara aceeasi intrebare care ii mai buna,care fir,ce ulei si asa la nesfarsit.
|
#6074
Posted 03 May 2016 - 20:43
Ne scuzati!
Rog frumos un moderator sa faca putina curatenie, de ce am fost interesat am aflat, nu are rost sa incarcam inutil forumul ! Edited by calinus68, 03 May 2016 - 20:44. |
#6075
Posted 03 May 2016 - 21:57
Postarea asta face parte intr-adevar, din "categoria" complet off-topic.
Deci si aici... Nimeni, niciodata, nu va citi peste 300 de pagini pentru a afla pareri despre o problema care pentru el este actuala, imediata. Poate trece rapid prin cateva, poate prin cateva zeci, dar nimeni nu are timp sa citeasca romane. Nici nu mi se pare firesc sa ceri cuiva sa faca asta. In mod natural, de multe ori cu o unealta defecta care asteapta o solutie, acel nou membru al forumului va cauta grabit o solutie, parteneri de discutie activi in ultima vreme si tot in mod natural, ultimele pagini ale unui thread, mai ales atunci cand este mult prea consistent, imposibil de asimilat intr-un timp rezonabil. Daca s-a mai discutat, probabil discutia e veche, exista o mare probabilitate ca opiniile sa se fi schimbat in timp si o minima probabilitate ca o problema identica pana la detaliu sa se reia dintr-o pura intamplare. Daca totusi discutia este redundanta, un moderator sau un user veteran, care in mod remarcabil si laudabil dealtfel, cunoaste pana la nivel cuantic, tot ce s-a scris pe forum pana in acel moment, ar putea pune o postare (privata sau nu) sub forma unui link/indicator spre informatia/pagina care nu mai are sens sa fie duplicata sau reluata. Ar putea fi un gest frumos, colegial, care ar exprima intelegere si dorinta de a face bine, de a arata cuiva ratacit, calea cea buna. Din fericire insa, libertatea deciziei participarii la discutii libere, colegiale, actualizate, improspatate (iar asta asa va fi mereu, prin insasi natura lucrurilor) sau de a se retrage, pentru a nu deranja alti useri cu un simt al proprietatii (asupra acestui spatiu virtual) probabil peste medie, face ca lucrurile sa fie mult mai simple. Multumiri tuturor celor care au postat opinii, vechi sau noi, publice sau private. Cu siguranta, pentru multi semeni, au fost informative. Au reprezentat calea scurta, simpla, rapida, economica, prin care s-au schimbat informatii si experienta. Tuturor, numai bine. Edited by T_Adrian, 03 May 2016 - 22:01. |
#6076
Posted 03 May 2016 - 22:39
fum nu scoate aproape deloc cu motul sintetic, singura problema e ca nu se consuma ca cel mineral ca d'asta nici nu scoate fum) si o sa cam pice picaturi din toba dar asta apare si la mobre nu numai la motocoasa/drujba. Daca deranjeaza asta se poate scadea concentratia de ulei din amestec dar eu unul prefer sa am putina mizerie dar stau linistit ca nu rup motorul in doua. Si la motocoasa dar mai ales la motocilete sunt situatii in care o mai duci in limitare si atunci uleiul ala in plus te poate scapa de un cilindru zgiriat sau piston crapat.
revin cu intrebarea, ce mai merita luat in bugetul de 4-500Ron din ce se gaseste acum pe piata? |
|
#6078
Posted 04 May 2016 - 09:11
xorx, on 03 mai 2016 - 22:39, said:
.................... revin cu intrebarea, ce mai merita luat in bugetul de 4-500Ron din ce se gaseste acum pe piata? In acest buget absolut toate sunt fix acelasi lucru, xorx, toate sunt chinezesti get-beget, indiferent ce scrie pe ele, nici vorba de ceva macar un pic "de firma". Toate au motor fie de 43cc, fie de 52cc. N-are importanta pe care-o iei, din experienta iti spun ca si aia de 43cc e arhisuficienta pentru orice aplicatie. Putine lucruri le diferentiaza... Totusi, unele sunt ceva mai dotate decat altele, de exemplu, forma coarnelor - ce poate fi un criteriu care tine de ergonomie, pentru unii; demarorul - unele au demaror cu arc dublu si pornirea devine joaca de copii; hamul - unele au doar o banda sintetica si neagra pe care trebuie s-o-nfasori cumva in jurul tau, iar altele au ham in toata regula; accesoriile - unele vin doar cu un cutit cu 3 lame pe cand altele vin si cu discuri, tambur cu fir, ochelari, etc. Si...cam atat. De pe la 550lei, in sus, apar modele de la ceva si pana la mult mai atent construite. |
#6079
Posted 04 May 2016 - 09:50
Mno, bag de seamă că-i ceva umflat în domniile voastre
Nu-i bai, poate-i un semn bun că ar fi cazul să o luăm de la capat. Pentru cei interesați în continuare de motocositori, vă rog să faceți un click pe butonul follow al noului topic.
Edited by scaiba, 04 May 2016 - 09:52.
|
Anunturi
▶ 6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users