Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#4627
Posted 27 September 2014 - 20:58
Ion_Bumbu, on 26 septembrie 2014 - 19:34, said:
Opreste`o cu socul tras, ridica pistonul in PMS sa inchizi fereastra de evacuare, lasi socul tras sa inchida admisia si gata. Grig Deci o pornesc din nou si o opresc cu socul tras ca sa inchida admisia si pun pistonul jos de tot sa inchida evacuarea . Am inteles bine ? |
#4628
Posted 27 September 2014 - 21:17
Tu vrei să confuzezi poporu'.
Fă exact cum ţi-a spus, nu mai răstălmăci, că prinzi vreunul slab de înger... Pistonul în PMS bineînţeles că lasă fereastra de admisie deschisă; fereastră pe care o închizi cu clapeta de şoc să nu-ţi intre bibuaşii-n carter. Amu-i clar ? Auzi vorbă la el, "o pornesc din nou" Ori te-ai lăsat de beut apă |
#4629
Posted 27 September 2014 - 21:18
Da, doar ca dupa ce ai oprit`o tragi de demaror pina la maxim de compresie, sa fie pistonul sus.
In felul asta se inchide evacuarea sa nu ajunga umezeala la ambielaj si "ascunzi" segmentii de contactul cu aerul se afara. Poate asta e mai important la motocoase , doar ei pot rugini, pistonul si cilindrul fiind din aliaje de aluminiu. La motoarele in 4 timpi monocilindrice tot asa faci , tragi de demaror pina face compresie , in felul asta ai inchis camera de ardere. La alea merge de picurat ulei in admisie cu o seringa pina scoate fum alb. Se trage socul si se sigileaza evacuarea cu ceva banda adeziva. Grig Edited by Ion_Bumbu, 27 September 2014 - 21:19. |
#4630
Posted 27 September 2014 - 21:25
M-ati omorat, voi nu stiti ca traim intr-o societate de consum? Banul trebuie sa circule, daca le bibiliti atata dau faliment producatorii. Eu nu am facut la nici o scula tratamentul asta, nici macar benzina nu am golit-o si totusi functioneaza. Este adevarat ca le tin in casa iarna, am mansarda transformata in depozit si atelier.
|
#4631
Posted 27 September 2014 - 21:38
Eu aplic metoda asta , la toate pe care le am daca stau oprite mai mult timp.
La moto o aplic doar partial , ridic pistonul la PMS si atit ..... Sper sa nu pierd garantia daca recunosc asta...... Grig |
#4632
Posted 29 September 2014 - 16:50
Salutare,
Am si eu o intrebare legat de o motocoasa (Model Ruris Atlet 369) achizitionata anul acesta in primavara: - dupa ce o pornesc si incep sa tai iarba cu motocoasa, la un moment dat cand accelerez, motocoasa ramane accelerata la maxim si singura solutie este sa o opresc. Oare care poate sa fie motivul? Mentionez ca sunt foarte multumit de cum merge motocoasa pana acum (intrucat o folosesc pe o suprafata destul de mare atat cu fir cat si cu cutite), cu exceptia problemei mentionate mai sus. Multumesc anticipat pentru ajutor si scuze daca pun intrebari de incepator .. |
#4633
Posted 29 September 2014 - 17:02
Vezi ca ramine ceva blocat, fie cablul de acceleratie sau butoiasul de la carburator.
Fa la rece probele astea si dupa asta mai vezi. Fiind din primavara ar trebui sa beneficiezi de garantie. Grig |
#4634
Posted 29 September 2014 - 17:59
Un pic de ulei in camasa cablului,ca pe vremuri la bicicleta.
|
#4635
Posted 29 September 2014 - 21:32
Si aerul fals da acelasi efect. De verificat si strangerea suruburilor de prindere a carburatorului de corpul motorului.
|
#4636
Posted 30 September 2014 - 17:26
Va salut!Sunt nou pe acest forum..va scriu in speranta ca ma veti ajuta cu pareri obiective in vederea achizitionarii unei motocositoare cu masa.
Suprafata de cosit :3000mp lucerna +2000fan Teren drept Buget: in jurul sumei de 4500 lei. As prefera o motocositoare ce nu are transmisie pe curea.Am una de la Lux http://www.okazii.ro...ools-a115858326 acest model si vreau sa va spun ca mi a mancat ficatii:Ghidonul l am sudat de n ori,tabla amputisata ce acopera cureaua la fel,din cauza trepidatiilor pierde suruburi,iar curelele le mananca pe paine...desi i am schimbat rola care se bulise si ea dupa ce mi s a rupt suportul care o sustine...singurul lucru bun la ea este motorul..altceva nimic. M am gandit la un Rotakt MF360..ce parere aveti?Am vazut ca modele asemanatoare au si alte firme Ruris are doua modele identice unul cu motor Loncin Celalalt cu motor Briggs&Stratton,Gardenia au si ei un model asemanator.. Dati mi si voi un sfat.Multumesc frumos. O seara buna! |
|
#4637
Posted 01 October 2014 - 11:55
Ion_Bumbu, on 29 septembrie 2014 - 17:02, said:
Vezi ca ramine ceva blocat, fie cablul de acceleratie sau butoiasul de la carburator. Fa la rece probele astea si dupa asta mai vezi. Fiind din primavara ar trebui sa beneficiezi de garantie. Grig mersi mult pentru raspuns, am sa verific daca are ceva blocat, recunosc ca dupa primele utilizari multe suruburi s-au slabit si a trebuit sa le strang la loc.. legat de garantie, din pacate (in mod penibil) am reusit performanta sa pierd hartia de garantie impreuna cu chitanta care era atasata chiar in parcarea de la Hornbach de unde am luat motocoasa. Am reusit sa pierd garantia in timp ce ma chinuiam sa bag motocoasa in masina si am realizat lucrul acesta abia cand am ajuns acasa cateva ore mai tarziu..deci din pacate nu mai am garantie la motocoasa din prima zi alexbjorg, on 29 septembrie 2014 - 17:59, said:
Un pic de ulei in camasa cablului,ca pe vremuri la bicicleta. mersi de raspuns, am sa verific si varianta ta.. pufarin, on 29 septembrie 2014 - 21:32, said:
Si aerul fals da acelasi efect. De verificat si strangerea suruburilor de prindere a carburatorului de corpul motorului. mersi, dupa cum am zis mai sus, e posibil sa fie chiar de la suruburi .. am sa le mai verific pe toate inca odata.. o alta problema interesanta am avut-o cu surubul care tine capacul din zona anti-socului.. (vezi poza atasanta marcata cu rosu) si care mi-a dat ceva batai de cap cautand acel surub mic prin camp dupa ce mi-a cazut in timpul utilizarii Attached FilesEdited by afbanica, 01 October 2014 - 11:57. |
#4638
Posted 06 October 2014 - 19:14
As dori si eu o recomandare de motocoasa pentru un var de la tara si inclusiv un magazin de unde o poate lua, eventual ramburs. Eu habar nu am dupa ce sa ma uit. A zis ca vrea sa aiba greutate 4-5kg si lama nu mai mare de 40cm (nu vrea de 50). Ca pret 300-500 lei maxim mai mult nu are. A avut una no name in care a bagat multi bani pentru reparatii si tot nu merge calumea.
Edited by gerbil, 06 October 2014 - 19:29. |
#4639
Posted 06 October 2014 - 19:32
La 300-500 lei tot noname gaseste.
50 de cm e ceva imens la motocoase, nu cumva vrea drujba? Grig |
#4640
Posted 06 October 2014 - 19:49
Am si eu o masina de tuns iarba Tecumseh. Are o problema, nu mai arunca iarba pana in spatele lazi colectoare. Sa fie prea uzat cutitul ? Nu am observat sa ii fi scazut turatia. Multumesc.
Attached Files |
#4641
Posted 06 October 2014 - 20:16
Baga o poza de sub masina caci eu cred ca e infundat canalul respectiv.
Cutitul arata satisfacator,dar sa nu gresesti pozitia corecta. Edited by ddaannii, 06 October 2014 - 20:20. |
|
#4642
Posted 07 October 2014 - 12:19
Ion_Bumbu, on 06 octombrie 2014 - 19:32, said:
La 300-500 lei tot noname gaseste. 50 de cm e ceva imens la motocoase, nu cumva vrea drujba? Grig Nu vrea 50, am specificat 40cm. Ce parere aveti de acestea: http://www.bricomax....ase-207-pl.ashx ? Este magazinul de incredere? Edited by gerbil, 07 October 2014 - 12:19. |
#4643
Posted 07 October 2014 - 13:50
Pai magazinul o fi de incredere , ca vorba aia ,,,primeste bani de la clienti . Da motocoasele ale sunt mai mult decat noname si cred ca varul dumitale o sa bage in continuare bani in dansa . Mai bine ar fi sa dubleze suma de 500 ron si sa se uite la ceva in grupa mica , husky,sthil,efco,makita . Si tot nu am inteles ce e cu cutitul ala de 40 cm . Nici motocoasele profesionale nu au cutit de 40 cm diametrul ,si ma indoiesc ca asa ceva exista. Poate diametrul de taiere cu fir ai vrut sa zici .
|
#4644
Posted 07 October 2014 - 16:32
Probabil, eu nu ma pricep la asa ceva, v-am scris cum mi-a zis el. Probabil nici el nu a stiut sa se exprime corect.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users