Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BRD Net - o aplicatie in detrimentul clientilor
Last Updated: Aug 23 2009 07:52, Started by
planiolro
, Aug 21 2009 22:47
·
0
#1
Posted 21 August 2009 - 22:47
Cititi mai jos o parte din reclamatia pe care am adresat-o BRD refiritor la serviciul BRD NET. Aveti grij cati bani lasati in cont ca s ar pute sa va treziti cu penalizari.
Am un imprumt ipotecar la banca dvs. Pt a evita unele neasunsuri semnalate prin presa legate de plata ratelor la ghiseu (articol Hotnews.ro) am decis sa ma folosesc de BRD NET pt a stii cat trebuie sa platesc la urmataoare rata. Pana acum lucruirle au decurs oarecum corect, in sensul ca te uitai pe internet si stiai cat trebuie sa virezi in cont pt a plati rata. Astazi am avut surpriza sa constat ca lucrurile nu stau chiar asa cum s-ar crede. Mai corect pana acum de cate ori verificam pe internet stiam concret cat trebuie sa platesc (rata+ dobanda+ asigurare deces). Azi am avut neplacuta surpriza sa constat ca lucrurile numai stau asa cum credeam in sensul ca suma de plata afisata de aplicatia BRD NET referitoare la rata pe care trebuie sa o platesc numai include asigurarea de deces. De ce oare? Sunt convins ca o sa gasiti o serie de explicatii! Eu cred ca totul tine de imaginea dvs ca banca si totul este f simplu. Avand in vedere concureta acerba de pe piata, ati vrut sa induceti ideea ca banca dvs a redus dobanda. Si cum se putea face asta? Simpu: neincluderea asigurarii de deces in suma care este afisata de plata a fost la indemana. Mai mult decat atat acest lucru s-a intamplat intr-un moment anume: la doua zile dupe ce BNR a anunatat reducerea dobanzii de referinta la 8,5% (sper sa nu ma insel asupra procentului). Imediat dupa anuntul BNR mai multe banci au anuntat ca urmeaza sa modifice dobanzile la creditele in lei si in valuta. Personal am rams impresionat de reactia dvs rapida, insa abia acum am inteles ca a fost doar o masura de a induce in eroare clientul care platest comisioane substantiale. Mai mult decat atat si aplictia BRD NET nu este gratuita si in mod normal ar trebui sa prim informatiile necesare astfel incat sa viram banii necesari acoperiri ratelor De ce sa fie anuntat clientul ca s-a modificat modalitate de afisare pe BRD NET. Mai bine sa i creeam impresia ca s-a redus dobanda, astfel el nu plateste intreaga rata si banca face profit deoarece clientul o sa plateasca penalizari. Banca in sine se conduce dupa un principiu simplu in ceea ce priveste BRD NET si anume:cand banca are de dat bani (certificatele de depozit) dobanda este afisata si astfel fiecare client isi poate calcula dobanda. Cand banca are de incasat bani dobanda nu este afisata astfel incat in cazul in care intervin modificari ale sumelor de plata nu poti stii ce este. Daca dobanda ar fi fost afisata si la credite (cum este la depozite) iti pot da seama foarte repede daca intervin modificari in ceea ce priveste modificarea ratei lunare. De ce nu este afisata rata dobanzii la credite dar este afisata la depozite? Exista un argument logic? Raman stupefiat la tacticile adoptate de banca dvs. Astept cu nerabdare explicatiile dvs. Sunt convins ca nu foarte multi clienti nu au observat acest mic detaliu, desi era de datoria dvs ca banca sa i informati. Stupefiant este ca in momentul in care te loghezi pe BRD NET in aceasta perioada iti apare un mesaj cum ca in aceasta perioada se desfasoara o campanie de actualizare a bazelor de date urmare a directivelor BNR. Culmea este ca nimeni din banca nu s a gandit ca la sectiunea "Mesaje personale" din aplicatia BRD NET ar fi putut fi publicata informatia referitor la schimbarea modalitatii de afisare a sumelor de plata la credite. Dar de sa fim corecti cand putem fi incorecti si face un profit de pe urma penalizarilor. Inca o data s a dovedit daca mai era nevoie lipsa de respect fata de clientul roman. Sunt convins ca acest lucru nu se intampla in Franta. Fiind in Romania ne permitem sa tratam clientii cu multa indiferenta desi platim dobanzi duble ca cele din UE. |
#2
Posted 21 August 2009 - 23:18
eu cred ca e o eroare sau o neintelegere.
vei primi un raspuns competent de la ei si probabil te vei prinde ce si cum. totul va fi bine. poate ca nu stiai de nu știu ce chestie |
#3
Posted 21 August 2009 - 23:19
brd net oricum e o gluma proasta. mi-am facut cont acolo fortat de imprejurari, dar imi este total inutil.
tranzactiile nu sunt in timp real, plati catre conturi noi nu poti sa faci decat dupa ce suni la banca si ceri sa ti se adauge un cont (dupa care tre' sa mergi sa mai si semnezi)... |
#4
Posted 23 August 2009 - 07:52
BRD-ul isi bate joc de clientul persoana fizica prin toate caile. BRD-NET este doar una din aceste cai; datele personale cerute in formularul de actualizare este o alta cale; raspunsul pe care-l trimit in urma unei reclamatii e de toata jena cuprinzand doar laude de sine dar ocolind de fapt subiectul; nu mai zic de o sumedenie de comisioane ascunse.
Eu unul am renuntat la "serviciile" acestei banci. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users