Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pompe submersibile / Hidrofoare
#7129
Posted 20 August 2017 - 10:10
florin71_skoda, on 19 august 2017 - 08:02, said:
Muta vasele pe refularea pompei. Sa fie intre pompa si casa. Supapa de sens de pe refularea pompei este inutila. Intre vase baga teu cu robinet de golire vas 1 si robinet de separare fata de vas 2 Attached FilesEdited by Baxon, 20 August 2017 - 10:11. |
#7130
Posted 20 August 2017 - 10:14
De ce ai pune robinetii intre cele 2 butoaie nu stiu, eu le-as pune sub. Sa am perna de aer cat mai mare.
|
#7131
Posted 20 August 2017 - 10:24
Pai pui robinetii intre butoaie ca sa poti reface perna de aer din butoiul 1 ; daca as pune jos cum zici tu as scadea drastic cantitatea de apa si n-am facut nimic ... in plus ar trebuii sa dezamorsez toata instalatia ca sa-i refac perna de aer .
Arg , pe bune , lasa specialistii sa ma indrume ( nu ma intereseaza cum ai face tu ) . stefan011, on 20 august 2017 - 09:40, said:
Mi-a venit in minte insa o alta problema: daca presostatul lucreaza, sa zicem, intre 1.5 si 5 bar, debitul la robinet va fi constant, avand in vedere ca presiunea nu e constanta? Adica daca am in sistem 5 bar si dau drumul la apa, pana ajunge presiunea la 1.5 bar si porneste pompa din nou, debitul va fi constant? Eu unul ma gandesc ca nu va fi constant si de aici se naste o problema cu preparea instant a acm sau cu combinarea apei calde cu cea rece la robinet, rezultand variatii de temperatura inconfortabile. Cum s-ar putea rezolva problema? Edited by Baxon, 20 August 2017 - 10:25. |
#7132
Posted 20 August 2017 - 10:34
Pentru presiune constanta pui un reductor de presiune la presiunea dorita.
Daca faci perna de aer doar in butoiul de sus, cel de jos va fi inutil, il poti inlocui cu o teava. Alta sfat e ca sub butoiul de jos sa pui un olandez, ca sa il poti scoate usor cand vrei sa-l speli. Oricum butoaiele alea trebuiesc cumva sustinute, nu lasate sa se sprijine in filet. Edited by arg, 20 August 2017 - 10:40. |
#7133
Posted 20 August 2017 - 11:26
stefan011, on 20 august 2017 - 09:40, said:
Mi-a venit in minte insa o alta problema: daca presostatul lucreaza, sa zicem, intre 1.5 si 5 bar, debitul la robinet va fi constant, avand in vedere ca presiunea nu e constanta? Da, o sa apara problema asta. Ai 2 variante: diferenta mica intre p_min si p_max, de exemplu intre 2 si 3 bar. Diferenta perceputa o sa fie mica. Dar si volumul util o sa fie o fractie destul de mica din volumul vasului. Varianta mai buna dar mai scumpa - regulator de presiune. E asemanator ca principiu cu cel de la butelie. Il reglezi la putin peste p_min, si pui p_max cat duce pompa, ca sa folosesti cat mai mult din vas. Lasa o marja de siguranta suficient de mare insa, ca pompa sa ajunga sa faca presiunea si sa se opreasca si daca e tensiunea la retea scazuta. Si mai bine, adauga si un releu de timp care sa opreasca pompa daca merge prea mult - asta limiteaza si amploarea inundatiei cauzate de spargerea unei tevi/racord/robinet/etc. Vezi de asemenea ca atat debitul pompei cat si castigul de volum scad mai repede decat linear cu cresterea presiunii, adica iti adaugi un cost in timp (curent, uzura pompa) fata de un cost initial (vasul). Alegerea mea de exemplu a fost 2 vase cu 150l volum total, presostatul intre 2 si 3 (aproximativ), fara regulator de presiune. Daca pui regulator, pune-l doar pe racordul catre casa, n-ai nevoie de el la udat gradina sau spalat masina. |
#7134
Posted 20 August 2017 - 11:39
Sunt in situatia ca am reusit sa-mi achizitionez tot ce trebuie pentru o instalatie de apa menajera la casa de la tara unde am o fantina de 32m adancime avand un buletin de analiza a apei in limite normale cu exceptia duritatii apei care este pe la 22 g germane.
Am o pompa submersibila si preventiv, doua filtre de sedimente si un filtru de carbon activ si dedurizator . Mai am un butoi de bere de inox alimentar de 100l si conducta din inox gofrat, i se mai spune si inox flexibil. Am inteles ca pana la dedurizator sa folosesc PEHD ca sa nu am depuneri de calcar pe teava. Intrebarea mea este daca pot sa montez vasul de expansiune (butoi inox) dupa filtrare si dedurizator ca sa am apa menajera si cand dedurizatorul este in repaus sau daca acesta nu face fata la consumul de apa menajera? Am uitat sa spun ca butoiul este prevazut cu o valva auto in partea de sus unde pot pune o pompa electrica de unflat anvelope ca sa am presiune in butoi. Scuze, cred ca am gresit topicul!!! Edited by nico123, 20 August 2017 - 11:55. |
#7136
Posted 20 August 2017 - 12:21
arg, on 20 august 2017 - 10:34, said:
... Oricum butoaiele alea trebuiesc cumva sustinute, nu lasate sa se sprijine in filet. Pai lasi libera trecere intre cele 2 butoaie , doar cand vrei sa refaci presiunea de aer inchizi robinetul dintre ele . Daca nici asa nu e bine , cum atunci ? spik1, on 20 august 2017 - 12:08, said:
Vreau si eu butoi, 100 l, din inox,de bere! https://www.olx.ro/o...html#0b44501eb6 Attached FilesEdited by Baxon, 20 August 2017 - 12:34. |
#7137
Posted 20 August 2017 - 12:45
Acu' m-am prins, tu vrei sa bagi suprapresiune de cca 4bari in butoiul de sus...
2 bari nu te ajuta decat daca bagi in ambele. Edited by arg, 20 August 2017 - 12:46. |
#7138
Posted 20 August 2017 - 13:01
Multumesc tuturor pentru sfaturi!
Treaba cu setarea presostatului la diferenta mica intre presiuni nu prea imi convine, pierd din autonomia pe care o caut cumparand un vas de expansiune mare. Solutia cu regulator de presiune ma multumeste, iar la un search pe google am vazut ca e cam 80-150 lei. Avand in vedere ca restul echipamentelor necesare trec de 1000 lei...sa zicem ca se accepta. Oricum, initial voi incerca fara regulator si cu diferenta mica intre presiunile presostatului. Daca autonomia e suficienta, ramane asa, daca nu, bagam si regulator. Apropo, am auzit de la un mare executant de puturi cum ca ar fi indicat ca pompa sa aiba maxim 3-4 cicluri de pornire-oprire pe zi. Ce parere aveti de recomandarea asta? |
|
#7139
Posted 20 August 2017 - 13:34
arg, on 19 august 2017 - 22:37, said: Daca ai pompa la 1oom de rezervor vei vedea ca se umple in mai mult timp decat daca rezervorul este aproape de pompa. Iar asta se traduce in curent electric consumat in plus, adica bani. Să presupunem că avem casa la 100 m de fîntînă/puț. Tu spui că apa va „umple” membrana din rezervorul presurizat, cu atît mai repede cu cît acesta este mai aproape de fîntînă (deși eu nu cred acest lucru). Dar nu văd cu ce mă ajută acest lucru, pentru că ceea ce mă interesează pe mine este ca apa să ajungă în casă, nu în rezervorul presurizat. Indiferent unde este amplasat rezervorul presurizat, pompa va trebui să împingă apa pînă în casă, așa că nu văd unde este economia de care vorbești. Dacă am greșit raționamentul, te rog să mă corectezi. |
#7140
Posted 20 August 2017 - 14:11
arg, on 20 august 2017 - 12:45, said:
Acu' m-am prins, tu vrei sa bagi suprapresiune de cca 4bari in butoiul de sus... 2 bari nu te ajuta decat daca bagi in ambele. P.S. Daca as baga 4 bar asa cum zici tu , nu ar mai fi pic de apa in niciunul din butoaie ... si in consecinta butoaiele nu mai au nici un rol ! Edited by Baxon, 20 August 2017 - 14:14. |
#7141
Posted 20 August 2017 - 14:21
Daca ai baga 4 bari, dupa deschiderea robinetului de separare si dupa ce dai drumu la un robinet ar ajunge aer si in rezervorul de jos si ai avea cca 2 bari in ambele.
Nu nu inteleg de vrei sa lucrezi cu aer doar in unul din butoaie, apa nu nu-si miscoreaza volumul cand e comprimata (decat extrem de putin, nesemnificativ). Ideea e sa ai o perna de aer cat mai mare, si la o presiune cat mai apropiata de presiunea de pornire a pompei. Edited by arg, 20 August 2017 - 14:28. |
#7142
Posted 20 August 2017 - 14:29
raduk, on 20 august 2017 - 13:34, said:
Chiar nu înțeleg care este găselnița ta... Să presupunem că avem casa la 100 m de fîntînă/puț. Tu spui că apa va „umple” membrana din rezervorul presurizat, cu atît mai repede cu cît acesta este mai aproape de fîntînă (deși eu nu cred acest lucru). Dar nu văd cu ce mă ajută acest lucru, pentru că ceea ce mă interesează pe mine este ca apa să ajungă în casă, nu în rezervorul presurizat. Indiferent unde este amplasat rezervorul presurizat, pompa va trebui să împingă apa pînă în casă, așa că nu văd unde este economia de care vorbești. Dacă am greșit raționamentul, te rog să mă corectezi. Teoretic are dreptate, dar diferenta e in mod normal nesemnificativa. Pierderile pe conducte sunt in functie de viteza apei, adica debit. In marea majoritate a situatiilor, debitul pompei este mult mai mare decat cel al consumatorilor din casa. Adica pierderile de presiune (care trebuie compensate) sunt mai mari daca pe cei 100 metri ai debit mare (pompa in vas) sau debit mic (robinet chiuveta, dus, etc). Pe de alta parte, distantele de care vorbim in cazuri uzuale sunt de maxim 20 metri, si de exemplu economia facuta daca nu mai trebuie facut un camin afara (care sa mai fie si vai de el si sa omoare cate un vas la 2-3 ani) e mai mare decat consumul suplimentar de energie. |
#7143
Posted 20 August 2017 - 15:26
arg, on 20 august 2017 - 14:21, said:
Daca ai baga 4 bari, dupa deschiderea robinetului de separare si dupa ce dai drumu la un robinet ar ajunge aer si in rezervorul de jos si ai avea cca 2 bari in ambele. Nu nu inteleg de vrei sa lucrezi cu aer doar in unul din butoaie, apa nu nu-si miscoreaza volumul cand e comprimata (decat extrem de putin, nesemnificativ). Ideea e sa ai o perna de aer cat mai mare, si la o presiune cat mai apropiata de presiunea de pornire a pompei. |
|
#7144
Posted 20 August 2017 - 15:53
Preferam să-mi răspundă arg, dar asta este...
_bcristian_, on 20 august 2017 - 14:29, said: [...] Pe de alta parte, distantele de care vorbim in cazuri uzuale sunt de maxim 20 metri [...] _bcristian_, on 20 august 2017 - 14:29, said: [...] economia facuta daca nu mai trebuie facut un camin afara (care sa mai fie si vai de el si sa omoare cate un vas la 2-3 ani) e mai mare decat consumul suplimentar de energie. raduk, on 19 august 2017 - 16:52, said: Și cu ce ajută, efectiv, această abordare într-un sistem hidrofor rezidențial? Q.E.D. |
#7145
Posted 20 August 2017 - 15:56
Un compromis exista doar in momentul in care ai toate chestiile montate si vezi cum functioneaza.
sa ne dam pareri ipotetic despre ce ar fi si cum ar fi este destul de greu. Ca si cum joci la pariuri, nu le nimeresti intotdeauna , dar un mic rahat iti strica treaba.... In principiu exista o parte din acea instalatie care trebuie sa fie oricum ar fi conceputa instalatia, apoi ramane de jonglat cu reglaje functie de ceea ce se doreste. |
#7146
Posted 20 August 2017 - 16:05
Deci tu crezi că soluția cu rezervorul presurizat (acumulatorul hidraulic) poziționat cît mai aproape de fîntînă ar putea fi o variantă rentabilă în sistemele rezidențiale?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users