Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Euro Disney Paris
Last Updated: Aug 09 2022 22:19, Started by
dintimisoara
, Sep 22 2008 13:50
·
0
#397
Posted 17 May 2011 - 12:50
Se mai plateste ceva la vreo atractie in park in afara de bilet?
|
#398
Posted 17 May 2011 - 13:25
Nu, nimic in afara de mancare, bautura si produsele din magazinele dinauntrul parcurilor.
|
#399
Posted 17 May 2011 - 13:29
Tetica, on 16th May 2011, 22:09, said: Eu nu as baga mana in foc pentru ce spuneti voi, am introdus cartela dupa ce am luat primul fast-pass si pe display aparea ceva de genul ca mai trebuie sa astept 1h45min, stiti voi sigur ca trebuie sa te folosesti de primul fastpass? |
#400
Posted 18 May 2011 - 06:45
Omis, on 17th May 2011, 14:29, said: Cel mai simplu raspuns la intrebarea ta este: nu poti avea NICIODATA doua Fast-Pass-uri concomitent. Cu alte cuvinte: daca ai un fast-pass valid va trebui sa treaca un minut peste ora inscrisa pe acel fast-pass pentru a putea obtine apoi alt fast-pass. Acest lucru este valabil "ca te dai" sau "ca nu te dai" in atractia de la care ai luat primul fast-pass !! Corect |
#401
Posted 18 May 2011 - 17:03
La sfarsitul lunii Iunie, v-om merge un grup de 6 prieteni la Paris si clar avem pe agenda si vizitarea la Disneyland. Dupa ce am citit pe acest forum am aflat de biletele "Billet Francilien". Va rog care ati folosit sau stiti mai multe amanunte:
- aceste bilete sa inteleg ca se pot achizitiona chiar daca nu esti francez? "Billets Franciliens ouverts à tous." - la adresa trebuie introdusa una din Franta, este ok sa introduc pe cea a hotelului? - biletele am inteles ca sunt nominale, deci trebuie cumparate de fiecare persoana in parte sau poate o singura persoana sa le cumpere pe toate 6 Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. |
#402
Posted 18 May 2011 - 17:06
- aceste bilete sa inteleg ca se pot achizitiona chiar daca nu esti francez? "Billets Franciliens ouverts ? tous."
Corect! - la adresa trebuie introdusa una din Franta, este ok sa introduc pe cea a hotelului? Da,oricum banuiesc ca o sa alegi sa primesti biletele pe mail si nu livrate la adresa ,deci nu mai conteaza adresa pe care o scrii. - biletele am inteles ca sunt nominale, deci trebuie cumparate de fiecare persoana in parte sau poate o singura persoana sa le cumpere pe toate 6 O singura persoana poate sa le cumpere pe toate indicand numele fiecarei persoane Edited by teognost, 18 May 2011 - 17:07. |
#404
Posted 19 May 2011 - 06:45
M.A.D., on 18th May 2011, 18:03, said: La sfarsitul lunii Iunie, v-om merge un grup de 6 prieteni la Paris si clar avem pe agenda si vizitarea la Disneyland. Dupa ce am citit pe acest forum am aflat de biletele "Billet Francilien". Va rog care ati folosit sau stiti mai multe amanunte: - aceste bilete sa inteleg ca se pot achizitiona chiar daca nu esti francez? "Billets Franciliens ouverts à tous." - la adresa trebuie introdusa una din Franta, este ok sa introduc pe cea a hotelului? - biletele am inteles ca sunt nominale, deci trebuie cumparate de fiecare persoana in parte sau poate o singura persoana sa le cumpere pe toate 6 Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. 1. Le poti achizitiona chiar daca nu esti francez. 2. Este OK adresa hotelului 3. O persoana poate cumpara (cu plata on-line) 6 bilete |
#405
Posted 19 May 2011 - 19:14
Multumesc din nou pentru raspunsuri.
Acum am dat de o alta problema. De ieri am tot incercat sa achizitionez biletele insa Disneyland nu-mi valideaza plata. Am incercat cu 3 carduri diferite; am incercat si cu toate biletele odata si cu un singur bilet; am sunat la banca (nu e nici o problema din partea lor, ei nici macar nu vad initializarea unei tranzactii); am sunat inclusiv la Disneyland (ei imi spun ca nu e nici o problema, dar personal nici nu mi-a lasat tipa de la telefon impresia ca ar fi prea in tema cu chestiuni tehnice)....ce pot sa fac? s-a mai lovit cineva de problema asta? |
#406
Posted 19 May 2011 - 19:18
M.A.D., on 19th May 2011, 20:14, said: Multumesc din nou pentru raspunsuri. Acum am dat de o alta problema. De ieri am tot incercat sa achizitionez biletele insa Disneyland nu-mi valideaza plata. Am incercat cu 3 carduri diferite; am incercat si cu toate biletele odata si cu un singur bilet; am sunat la banca (nu e nici o problema din partea lor, ei nici macar nu vad initializarea unei tranzactii); am sunat inclusiv la Disneyland (ei imi spun ca nu e nici o problema, dar personal nici nu mi-a lasat tipa de la telefon impresia ca ar fi prea in tema cu chestiuni tehnice)....ce pot sa fac? s-a mai lovit cineva de problema asta? Eu am platit cu card Mastercard Direct de la Banca Transilvania -nu am avut nici o problema Cele 3 carduri erau de la banci diferite? Sigur ai scris corect datele -nume,data exp ,cod de control? |
|
#407
Posted 19 May 2011 - 19:22
Am incercat cu 3 carduri de la 3 banci diferite: ING Mastercard WebCard, Mastercard RBS si Mastercard CardAvantaj. Mai mi-a ramas sa incerc plata cu un card Visa.
Datele le-am verificat de zeci de ori, totul pare corect. Tipa de la Disneyland a facut o scurta verificare si a spus ca e ok. L.E. La sectiunea "Numéro de carte" cele 16 cifre le-am scris fara spatiu sau liniuta, e corect? Erorile pe care le primesc sunt: "Nous sommes désolés mais votre demande de réservation n'a pas été validée. Aucun paiement n'a été prélevé." si mai primesc un mail cu urmatorul mesaj: "Ch?re cliente, cher client, Nous vous informons que votre demande de réservation n°1AXXXXX passée le 19/05/2011 n'a pu ?tre enregistrée. Nous n'avons donc pas réussi ? finaliser votre demande de réservation ? cause d'un probl?me technique et vous proposons de la renouveler d?s ? présent en cliquant sur le lien suivant: ....... aici imi apare un link (Attention, ce lien ne sera valide que pendant 48 heures.) Nous restons ? votre disposition si vous désirez davantage d'informations. Le Service de réservation de Disneyland Paris. La demande de réservation suivante a été annulée (échec lors du traitement) :" Edited by M.A.D., 19 May 2011 - 19:29. |
#408
Posted 19 May 2011 - 19:31
#409
Posted 20 May 2011 - 08:27
In mod normal in astfel de tranzactii sunt acceptate doar Credit Card - cele cu caracterele embosate. Majoritatea Debit Card nu sunt acceptate la plati on-line externe.
|
#410
Posted 20 May 2011 - 08:37
Omis, on 20th May 2011, 09:27, said: In mod normal in astfel de tranzactii sunt acceptate doar Credit Card - cele cu caracterele embosate. Majoritatea Debit Card nu sunt acceptate la plati on-line externe. Pt Disneyland si Turnul Eiffel am platit cu Mastercard Direct -card de debit in euro care nu e embosat si a mers totul ok. E adevarat insa ca altadata am avut probleme cand am incercat sa platesc cu card neembosat pe unele site-uri. |
#411
Posted 20 May 2011 - 08:45
Toate cele 3 carduri au fost: si de debit si de credit, si embosate si neembosate. Mai mult, cardul ING este Webcard (card special pentru platile online), am platit cu el zeci de tranzactii internationale fara nici cea mai mica problema. Tot mai mult inclin sa cred ca este o problema tehnica la ei, o sa mai astept pana sapt viitoare. Am mai gasit tot aici un thread cu cineva care a incercat sa cumpere si acelasi refuz i-a dat. Poate intre timp vor mai incerca si altii.
|
|
#412
Posted 22 May 2011 - 09:44
am reusit azi sa fac plata biletelor. Se pare ca a fost doar o problema tehnica la ei care a durat cateva zile. Va multumesc pentru ajutor.
|
#413
Posted 22 May 2011 - 09:47
#414
Posted 22 May 2011 - 20:42
M.A.D., on 22nd May 2011, 09:44, said: am reusit azi sa fac plata biletelor. Se pare ca a fost doar o problema tehnica la ei care a durat cateva zile. Va multumesc pentru ajutor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users