Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masini cu volan pe dreapta
Last Updated: Jun 23 2011 18:47, Started by
andymanro
, Aug 24 2008 10:14
·
0
#20
Posted 18 October 2008 - 00:12
Marius3k, on Oct 17 2008, 15:28, said: Voi uitati un mic amanunt: instalatia electrica. |
#22
Posted 18 October 2008 - 00:25
Pai tocmai ca sunt ieftine,totzi GHEORGHE au pus botu'si acum chitzaie pe n forumuri ptr sfaturi...
|
#23
Posted 18 October 2008 - 15:03
DMIHNEA, on Oct 18 2008, 00:25, said: Pai tocmai ca sunt ieftine,totzi GHEORGHE au pus botu'si acum chitzaie pe n forumuri ptr sfaturi... dar in primul rand nu stiu ce te bagi...crezi k toti sunt gheorghe k tine ....si mai si chitzaii....nu ai dupa ce te kk si de unde sa stii u ce am intrebat eu....nu imi trebuie comentari... |
#24
Posted 18 October 2008 - 15:12
am vazut o multiume de masini cu volan pe dreapta. aia care le-au luat, in afara de faptul ca si-au luat teapa, mai sint si potentiale pericole pe sosea, pentru ca nu se pot asigura inaintea unei depasiri. asa ca trebuie sa fii gheorghe ca sa-ti iei o masina cu volan pe dreapta.
|
#25
Posted 19 October 2008 - 02:05
Gheorghe, ne-gheorghe omul a cumparat masina, nu ii folosesc la nimic remarcile astea.
Ideal ar fi sa gasesti undeva sa vinzi masina, la un parc de dezmembrari ceva. Sau sa iti cumperi alta cu volan pe stanga si sa o tii pe asta pentru piese. Despre costurile schimbatului volanului, nimeni nu iti poate spune cu exactitate. problema mare nu sunt neaparat piesele(alt bord si ce mai e nevoie) ca astea le iei de la dezmembrari. Problema e munca MULTA ce trebuie depusa. Va fi greu sa gasesti pe vreun mecanic sa se bage la asa ceva. |
#26
Posted 19 October 2008 - 08:36
Mai este un aspect.
Nu stiu daca, dupa aceasta operatiune, nu trebuie si omologare RAR (sunt modificari constructive aduse masinii). Parerea mea este ca nu merita bataia de cap. Cred ca acesta operatiune te duce lejer catre 2000 Euro - nu sunt mare specialist, dar nu cred sa fie vorba doar de schimbarea bordului si a coloanei de directie. Trebuie schimbata si caseta de directie si probabil tot ansamblul fata + modifcarea instalatiei electrice (despre care s-a mai vorbit) + sistemul de acceleratie, ambreiaj si frane (care sunt de asemenea pe partea dreapta si nu poti muta volanul pe stanga si pedalele sa ramana pe dreapta ...). |
#27
Posted 07 November 2008 - 10:46
#28
Posted 07 November 2008 - 10:54
#29
Posted 10 November 2008 - 22:52
prietene, uita de schimbarea asta ! am vazut topicul, si am vorbit cu un bun prieten, care este mecanic auto, el imi ingrijeste si mie rabla...este o operatiune foarte costisitoare, trebuiesc facute foarte multe modificari, la coloana de directie, pedalier, pozitionarea cutiei de viteze, sistemul electric, sistemul de A/C, faruri, sistemul de alimentare, bord, etc...multe piese, manopera uriasa, nu ai garantia reusitei, etc.Din pacate, colegii care pomeneau, destul de rautacios, de um anume Gheorghe, cam aveau dreptate...De ASTA sunt ieftine masinile in Anglia, nu se pot conduce DECAT in Anglia ( sau Australia, sau India...) La cat aprecia amicul meu ca te-ar costa operatia (cam 4000 euro), iei o alta masina mai noua din Nemtia, si nu mai ai batai de cap...Si da, trebuie facut RAR-ul idn nou, ca modifici substantial masina.
|
#30
Posted 13 November 2008 - 20:49
Buna...am si eu un Audi a6 si odata cu asta am si o problema masina e adusa din Uk si desigur are volanu pe partea dreapta...din cate m-am interesat se poate face trecerea la vola pe partea stanga destul de usor ...intrebarea mea e daca are cineva vreo idee despre costurile acestei operatiuni (ce ar trebui schimbat cat costa fiecare componenta ) ms (astept si alte sfaturi)
|
#31
Posted 13 November 2008 - 20:51
pai trebe schimbat bordul, podul pedaliare, sistemul de directie, cel sa franare si cam tot.....
|
#32
Posted 13 November 2008 - 20:53
boon boon ....da cam un pret estimativ...(nu prea am habar)?
|
#33
Posted 13 November 2008 - 20:58
nu cred ca se poate estima, dar oricum este vorba de ordinul sutelor sau miilor de euro
|
|
#34
Posted 13 November 2008 - 21:03
ok ms...astept in continuare pe cineva poate ma lamureste si pe mine ...ca banuiesc ca mai mult va costa "manopera"decat bordu si piesele in sine...linkuri ceva !!
|
#35
Posted 13 November 2008 - 21:24
Nu stiu cine s-ar apuca de asa ceva! Pentru asta ar trebui sa schimbi TOATA instalatia electrica, care nu e foarte ieftina. De asemenea trebuie alta caseta de directie, furtune, suporti, bord, faruri, poate alta coloana de directie, etc. etc. Mai pe scurt - nu merita!
|
#36
Posted 13 November 2008 - 22:38
Si daca mai punem si mutatul pompei de servo, alte conducte de frana pana la noua locatie a pedalei, alt layout al tubulaturilor de a/c... se aduna.
Pot fi convertite probabil numai masini care au fost adaptate de fabrica la RHD. De exemplu cele unde nu e pe dos toata instalatia si tubulatura auxiliara, si atunci ramane doar ce-i evident, volan, pedale, bord, caseta de directie, pompa servo, conducte franare, faruri si oglinzi. In plus, la multe masini postul soferului e mai larg decat al pasagerului, conversia devine mult mai dificila. Recomandarea mea ar fi: uitati de asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users