Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Renault Symbol
Last Updated: Jan 26 2012 20:22, Started by
blindshutter
, Aug 18 2008 13:20
·
0
#73
Posted 01 October 2008 - 10:16
closchkutza, on Oct 1 2008, 10:44, said: Aha..masina cu portbagaj in care nu poate baga decat chestii mici, nevoluminoase, care intra prin gura stramta a portbagajului. Intr-adevar, foarte practic. E totusi clar ca poti cara mai mult cu un sedan de-asta decit cu hatch-ul din care provine, nu? Chiar daca nu poti baga frigiderul in portbagaj - poate nu incape nici in hatch. Intrebare: Kia pro ceed, cu 800 de euro mai scumpa ca symbol, are aceleasi dotari la banii astia? M-as cam mira dar, ma rog, se poate... Tot asa - costurile cu reviziile sunt similare? |
#74
Posted 01 October 2008 - 10:27
closchkutza, on Oct 1 2008, 10:44, said: Aha..masina cu portbagaj in care nu poate baga decat chestii mici, nevoluminoase, care intra prin gura stramta a portbagajului. Intr-adevar, foarte practic. nici in hatch nu pot cara foste de 3m . Poate pentru unele lucruri e mai bine sa lasam magazinul sa le livreze acasa si oricum e vorba de volum 5xx l fata de 3xx l.. |
#75
Posted 01 October 2008 - 10:33
Foste de 3m? Ce-s alea foste?
By the way, vezi ca ieczista hatchuri cu portbagajul mai mare de 3xxl, cu bancheta spate modulara, care se poate misca in fata pentru a marii spatiul disponibil in portbagaj, etc. |
#76
Posted 01 October 2008 - 10:35
Eu mi-am luat sedan tocmai pentru portbagaj. Nu ca sa car butoaie cu varza si nici porci ci pentru concediu. E drept ca gura de incarcare e mai mica insa mie imi trebuie sa intre valize si genti de voiaj. Pentru televizoare, frigidere si alte asemenea prefer sa iau un taxi.
closchkutza, on Oct 1 2008, 11:33, said: By the way, vezi ca ieczista hatchuri cu portbagajul mai mare de 3xxl, cu bancheta spate modulara, care se poate misca in fata pentru a marii spatiul disponibil in portbagaj, etc. Poate-mi spui si mie cum pot pleca in concediu cu bancheta rabatata. Chiar sunt curios... |
#77
Posted 01 October 2008 - 10:38
closchkutza, on Oct 1 2008, 11:33, said: Foste de 3m? Ce-s alea foste? By the way, vezi ca ieczista hatchuri cu portbagajul mai mare de 3xxl, cu bancheta spate modulara, care se poate misca in fata pentru a marii spatiul disponibil in portbagaj, etc. adica scanduri fatetate de 3m ce vroiam sa zic, e ca nu stiu de ce conteaza ca nu incape frigideru in sedan, ce dracu pt asta exista taxi-uri speciale, livrari la domiciliu de la magazine. Sedanul e bun cand sunt ceva mai multe persoane si ai nevoie de spatiu mare pt bagaje (si prin bagaje nu se intelege frigider & shit ) |
#78
Posted 01 October 2008 - 10:40
M@nuel, on Oct 1 2008, 11:35, said: Eu mi-am luat sedan tocmai pentru portbagaj. Nu ca sa car butoaie cu varza si nici porci ci pentru concediu. E drept ca gura de incarcare e mai mica insa mie imi trebuie sa intre valize si genti de voiaj. Pentru televizoare, frigidere si alte asemenea prefer sa iau un taxi. Poate-mi spui si mie cum pot pleca in concediu cu bancheta rabatata. Chiar sunt curios... Sunt curios, cu cate bagaje pleci in concediu(cate genti) de nu incap intr-un hatcback cu capacitate de ~400 litrii? |
#80
Posted 01 October 2008 - 10:44
voi care sunteti contra symbol cati ani aveti si ce masini conduceti?????????
va rog sa-mi raspundeti. eu am 30. |
#81
Posted 01 October 2008 - 10:46
Nope, nici una nici alta, dar ma gandesc eu, cate bagaje in plus cere copilul respectiv? O geanta? Deci se fac 3 genti, 3 trolere, unul pentru fiecare membru al familiei. Nu incap intr-un hatch? (discutie pur informativa, nu in contradictoriu )
|
#82
Posted 01 October 2008 - 10:49
Eu zic sa va abtineti de la offtopic, pana una alta se vorbea de Symbol.
Oricum, cu parere de rau o zic, insa la o diferenta de doar 400-500 de euro cat e diferenta intre prestige si symbol, eu zic ca symbolul are multe avantaje. Incepand de la climatizare, bordul modern, si terminand cu mici prostii gen comenzile de la geamuri pe usi,claxon pe volan etc. Singurul dezavantaj e la design unde parerea mea e ca ia bataie grav de la loganul ph2. Aa, si ar mai fi si partea cu reviziile, unde intotdeauna la Renault vor fi mai scumpe decat la Dacia. Din ce vad in poze se pare ca au rezolvat problema vechiului symbol, in care stateai foarte foarte inghesuit, plus ca plafonul era foarte jos. |
|
#83
Posted 01 October 2008 - 10:50
O alternativa f buna la Logan. Iar ca e frumoasa/urata e o chestiune de gust.
Mie personal nu-mi inspira incredere Symbolul asta... Motorizari slabute pt un sedan, in fine, probabil pentru cineva interesat de un sedan si nu cu multi bani de cheltuit, merita incercata la un drive-test. |
#84
Posted 01 October 2008 - 10:52
closchkutza, on Oct 1 2008, 11:46, said: Nope, nici una nici alta, dar ma gandesc eu, cate bagaje in plus cere copilul respectiv? O geanta? Deci se fac 3 genti, 3 trolere, unul pentru fiecare membru al familiei. Nu incap intr-un hatch? (discutie pur informativa, nu in contradictoriu ) Thinker, sedanul asta are sub mia de kile. ce-ti trebuie motoare mai mari ? Edited by cristi.r, 01 October 2008 - 10:54. |
#85
Posted 01 October 2008 - 11:01
closchkutza, on Oct 1 2008, 11:46, said: Nope, nici una nici alta, dar ma gandesc eu, cate bagaje in plus cere copilul respectiv? O geanta? Deci se fac 3 genti, 3 trolere, unul pentru fiecare membru al familiei. Nu incap intr-un hatch? (discutie pur informativa, nu in contradictoriu ) Daca m-as potrivi neveste-mii, mi-ar mai trebui o remorcuta in spate. Eh, dar o sa te convingi singur, deocamdata bucura-te de hatch-ul tau. |
#86
Posted 01 October 2008 - 11:12
cristi.r, on Oct 1 2008, 11:52, said: Plus un carut, plus un scaun auto pt copii ... dar mai bine nu-ti mai spun si continuarea, pentru ca, daca n-ai copii, n-ai cum sa stii ... Thinker, sedanul asta are sub mia de kile. ce-ti trebuie motoare mai mari ? M@nuel, on Oct 1 2008, 12:01, said: Daca m-as potrivi neveste-mii, mi-ar mai trebui o remorcuta in spate. Eh, dar o sa te convingi singur, deocamdata bucura-te de hatch-ul tau. Off-topic Ehh..eu am noroc, prietena(si cel mai probabil viitoarea sotie) isi ia mai putine bagaje decat mine. |
#87
Posted 01 October 2008 - 11:52
Este urata rau ( parerea mea ) In realitate este mai urata de cat in pozele lor oficiale cu geamuri fumuri (100%) jante mai mari si alte magari sa iti ia ochi.... Loganul (facelift'ul) arata mult mult mai bine .
Pentru un tanar symbol'ul asta nou si toate modelele de pana acum au fost si cred ca vor fi oribile.... Fara sa stau pe ganduri as merge pe Logan dintre cele doua + ca loganul cu jante 17/8" , geamuri fumuri si suspensi schimbata arata superb ! Este adevarat gusturile nu se discuta dar in cazul de fata....... singurul avantaj al symbol'ului este Renault pentru ca multi il cumpara pentru ca este renault si na suna mai bine ca Dacia .... |
|
#88
Posted 01 October 2008 - 12:52
#89
Posted 01 October 2008 - 13:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users