Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul Renault Symbol
Last Updated: Jan 26 2012 20:22, Started by
blindshutter
, Aug 18 2008 13:20
·
0
#91
Posted 01 October 2008 - 15:30
#92
Posted 01 October 2008 - 15:40
La traficul actual si lipsa spatiilor de parcare tind sa cred ca sedanul nu mai e necesar. Asa ca si eu m-am orientat spre hatch. Cand am nevoie de spatiu rabatez bancheta. Insa in viata de zi cu zi mi-e mult mai usor cu un hatch sa ma descurc in trafic si mai ales sa gasesc un loc de parcare sau sa parchez cu mai multa siguranta!
|
#95
Posted 02 October 2008 - 01:27
thinker, on Oct 1 2008, 11:50, said: O alternativa f buna la Logan. Iar ca e frumoasa/urata e o chestiune de gust. Mie personal nu-mi inspira incredere Symbolul asta... Motorizari slabute pt un sedan, in fine, probabil pentru cineva interesat de un sedan si nu cu multi bani de cheltuit, merita incercata la un drive-test. am aflat prin sms si email ca daca mergi pt un drive test intre 2 si 5 octombrie, poti cistiga un symbol (din 5)... bossake, on Oct 1 2008, 11:49, said: ...eu zic ca symbolul are multe avantaje. Incepand de la climatizare, bordul modern, si terminand cu mici prostii gen comenzile de la geamuri pe usi,claxon pe volan etc. ... geamurile electrice spate au butoanele tot intre scaune, ca la pitesteanca... Edited by H725, 02 October 2008 - 01:34. |
#96
Posted 02 October 2008 - 01:51
Se vb aici ca se mai pun 800euro pt un ceed ,eu am 28 ani si mi-am configurat symbolul meu la 9600 cu 800 mai mult decit loganul(e drept Logan 1.4)Deci symbol 1.2 16v 75 cp versiunea expression (AC manual,computer de bord,geamuri fata electrice,IC telecomanda,oglinzi electrice la culoare,proiectoare ,cd mp3,scaun sofer reglabil pe h,servo)+culoare met 210,airbag-uri laterale 126,airbag pasager 168, boxe spate 42(preturi "optionale" sint fara TVA)nu stiu de scut,dar cel mult 60 eu ar fi
"Marele" total 9691 Nu mai tin minte la logan si nu mai stau sa fac acum un calcul dar parca era 8600 ,da cu o mie mai putin decit symbolul.Credeti-ma ca va spun cu mana pe inima ca nu vreau sa il i-au ca e Renault si nu Dacia.De la 18ani - 24 am avut un renault 9 din 1985.Intradevar eram incepator,dar doar am zgiriat-o in 2 locuri atit,nu o fortam nu imi bateam joc de ea.Va spun asta ca de atunci am zis ca nu o sa mai imi i-au in viata mea renault ,cerea bani mult mai multi ca o amanta,1 luna mergea 3 statea in parcare,reparam ceva,dupa o luna cadea altceva Si faceam eu calculul ca ma costa o piesa la mana a doua de reno,dublu de cit era una de dacie noua,ffff scumpe piesele in vremea aia garnitura de chiuloasa de reno 300.000 mii,de nova 75.000(diferea doar o gaura era mutata cu 1 cm mai asa)Pina la urma masina a fost abandonata la capatul autostrazii soarelui de atunci la Drajna.Acum mi-as calca pe inima,principii etc si as cumpara acest renault pt ca imi place mai mult decit logan si e cu o mie mai scump(masina care imi trebuie mie).Acum eu spuneam la toti prietenii care au Megane,megane break:) ca nu mi-as lua reno nici cu militia,dar rasp lor era nu mai compara jafu tau din 85 cu astea noi de acum,sint mai fiabile etc.Acum ma gindesc eu ca poate nici nu e mare diferenta de pret intre piesele renault si dacia(care in mare parte e tot renault nu!?!)poate sint eu prost informat.Dealerul a zis ca s-au ieftinit cu 10% piesele renault si ca se merita(na ce sa zica si el)Imi cer scuze de lungimea postului ,dar asta vroiam sa va zic ca e a 2 masina ieftina ca pret si ca se merita,zic eu,la 9691,nu la 11000/11500 unde ai mai multe optiuni, acum va las si pe voi |
#100
Posted 03 October 2008 - 02:06
Am vazut una live in Timisoara. Da, e urata din laterala. Disproportionata. Macar utila sa fie...
|
|
#101
Posted 03 October 2008 - 10:29
ziaristii spun ca symbol2 este facut tot pe baza lui clio2, are acelasi ampartament ca si symbol1, deci teoretic are, acelasi spatiu redus in spate...
|
#102
Posted 03 October 2008 - 10:35
Symbolul vechi este criminal de mic in spate.Ar fi o mare prostie sa-l fi facut si pe asta la fel de inghesuit.
|
#103
Posted 03 October 2008 - 17:10
Toate sunt mici si inghesuite , ca pentru asiatici.
Edited by imblanzitoruldelei, 03 October 2008 - 17:10. |
#104
Posted 03 October 2008 - 17:32
closchkutza, on Oct 1 2008, 12:12, said: Stiam ca scaunul auto se pune pe bancheta spate si pui copilul in el, nu in portbagaj. Te pomenesti ca si copilul tot in portbagaj in bagi?! Buna poanta cu copilul in portbagaj ! Ce-am mai ras ... Edited by cristi.r, 03 October 2008 - 17:34. |
#106
Posted 03 October 2008 - 19:43
closchkutza, on Oct 1 2008, 12:12, said: Stiam ca scaunul auto se pune pe bancheta spate si pui copilul in el, nu in portbagaj. Te pomenesti ca si copilul tot in portbagaj in bagi?! Off-topic Ehh..eu am noroc, prietena(si cel mai probabil viitoarea sotie) isi ia mai putine bagaje decat mine. Nu stiu, cred ca sunt poante. M-am oprit cu greu din ras si eu. Masina nu arata mai rau decat precedenta, iar in tari ca a noastra sunt preferate masinile in 3 volume desi un hatch ar fi mai practic. S-ar putea sa fie un (nou) succes, pentru ca multi inca se gandesc ca Dacia nu e masina. Deci mai bine un Symbol fara optiuni decat o Dacie cu optiuni. |
#107
Posted 04 October 2008 - 19:08
am fost astazi la portile deschise si am facut o tura cu un dci de 85 cp, ce sa zic ... masina arata bine si motorul merge f bine. o sa se vanda. e un concurent serios pt logan
|
#108
Posted 04 October 2008 - 19:25
Azi am fost la drive-test.
Designul generatiei precedente era cat de cat mai cool, ca incadra masina bine in gama Clio. Asta arata ciudat, mai degraba spre Sandero, ceea ce face din noul Renault Symbol/Thalia un Sandero cu portbagaj. Atunci, care-i treaba cu Logan? Incep sa se apropie cele 2 modele si, de unde, inainte se afirma ca Loganul nu se va canibaliza cu Symbol, acum Renault, din dorinta de a distanta Symbolul de Clio si de a-l face mai accesibil ca pret, a mai redus din nivelul finisarii (revin cu detalii). Intre timp, dupa parerea mea, Loganul se cam "premiaza". A nu se intelege ca e un lucru rau, mie ultimele generatii de frigidere au inceput sa mi se para chiar estetice (cu crom, materiale mai rafinate la interior, motorizari mai multe si relativ competente), insa toate gadgetariile astea fac cel mai scump Logan sa fie mai scump decat cel mai scump Symbol. Si atunci, din nou, care-i ideea? Revin: 1) Scaunelor de la Symbol mi s-au parut a le lipsi complet sustinerea laterala. 2) Plansa de bord are prea mult plastic neutilizat, consola de comenzi a climatronicului (!!!) fiind cea de la Clio 2. 3) Cutia de viteze mi s-a parut OK, motorul la fel. Nu ma pricep, nu comentez. 4) Butoanele de actionare a comenzilor geamurilor electrice sunt aceleasi cu cele de pe Clio 2/Megane 1, in schimb, cele pentru actionarea geamurilor spate (amplasate la fel de neinspirat ca pana acum) sunt de la Megane 2. Asta n-am mai inteles-o. 5) Semnalizatorul continua sa faca acelasi zgomot cretin ca la Logan si la Clio 2 (ulterior testului, am fost la Drive-Test si cu Clio 3 si din fericire, acolo au renuntat la schalterul acela extrem de enervant). 6) Bancheta spate nu se rabateaza decat 100% (nu se ofera 1/3--2/3) si sistemul e complicat, necesitand actionarea ambelor butoane si indepartarea spre lateral a centurilor de siguranta (la repliere, acestea raman prinse sub bancheta). In plus, dupa rabatare devine repede evident de ce e atat de grea operatiunea: rezultatul e inutil. Spatiul prin care poti introduce ceva care sa ocupe spatiul interior si portbagajul e extrem de ingust (cca. 20-25 cm). 7) Materialele de interior mi s-au parut mult mai slabe calitativ decat cele de pe Logan, manerele usilor mi-au dat senzatia de fragilitate marita fata de cele de pe modelul anterior. 8) In portbagaj nu am inteles conceptul straniu de design al spatiului de amplasare a rotii de rezerva (cine e curios sa afle despre ce vorbesc, poate merge sa vada cu proprii ochi). Marginea de incarcare a portbagajului e destul de ridicata si relativ ingusta (din nou, mai prost decat la Logan), de dragul designului facandu-se compromisuri serioase la functionalitate, or tocmai asta e capitolul la care Symbol ar trebui sa exceleze. Per total, desi nu am dat doi bani pe fostul Symbol, actuala masina mi se pare o involutie calitativa si inutila care te invita parca sa cumperi Loganul Ambiance. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users