Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Terios Top S
Last Updated: Dec 30 2013 08:01, Started by
lucianer
, May 11 2008 11:42
·
0
#145
Posted 19 September 2010 - 12:04
Dupa cum spuneam, de la generatia a doua, Terios are la baza platforma lui Yaris. Mai documenteaza-te.
|
#146
Posted 21 September 2010 - 16:18
Eu stiu ca doar motoarele (atat 1,3 cat si 1,5) ar avea legatura cu Yaris dar daca esti asa convins "te cred" pe cuvant; totusi n-ar strica un link sau ceva cu platformele astea inruditele.
|
#147
Posted 21 September 2010 - 21:41
Chestiunea am citit-o intr-o revista auto cand s-a lansat a doua generatie de Terios.
Acolo spuneau ca pe platforma de Yaris cu tractiunea integrala bazata pe cea a primei generatii de Rav4. In rest, e un schimb de piese, produse intre marcile astea japoneze de numa', numa'. Terios se vinde si ca Toyota Rush in Japonia, se asambleaza ca Perouda Kembara in Indonezia etc. Daihatsu Sirion apare si ca Subaruy Justy. s.a.m.d. |
#151
Posted 26 January 2012 - 22:48
lucianer, on 11th May 2008, 12:42, said: Am postat mai de mult ca doresc sa-mi cumpar o astfel de masina. Nimeni nu mi-a zis nimic pe forumul asta, dar m-am ambitionat si acum sunt posesorul unui Terios Top S .Este o masina incantatoare ptr tot(oras ; autostrada si off-road)am deja 3800 km si nu regret alegerea facuta.Este o masina fabricata in Japonia si absolut tot pe ea este MADE IN JAPAN!!! Buna! Sunt interesat sa imi iau un Terios care apoi l-as trece pe GPL. Dupa experienta pe care o ai, cu aceasta masina, te rog sa-mi spui cat GPL consuma in oras si cat consuma afara. Am bani doar pentru un Terios dinainte de 2000 cu motor de 1.3. Ce parere ai? Lamureste-mi si intrebarea daca suruburile si piulitele sunt in sistem metrici sau in inci. In portbagaj locul rotii de rezerva este in forma toroidala? Pentru ca in acel loc as dori sa pun rezervorul toroidal pentru GPL. Nu in ultimul rand as dori sa stiu daca toate modelele au distributia pe lant sau daca sunt si pe curea. Tabla de dedesubt cat de rezistenta este la rugina? Iti multumesc pentru sprijinul acordat si pentru raspunsurile pertinente! Salut! |
#152
Posted 27 January 2012 - 06:28
kork, on 22nd September 2010, 02:41, said: Terios se vinde si ca Toyota Rush in Japonia, se asambleaza ca Perouda Kembara in Indonezia etc. Mașina pe care o am la dispoziție aici e cu motorul de 1.5. Nu pare să se importe altă motorizare, dar e disponibil cu AT. ahanlep, on 27th January 2012, 03:48, said: In portbagaj locul rotii de rezerva este in forma toroidala? Pentru ca in acel loc as dori sa pun rezervorul toroidal pentru GPL. Ești sigur că te referi la mașina asta? |
#153
Posted 27 January 2012 - 09:15
#154
Posted 28 January 2012 - 20:00
Quote Roata de rezervă stă pe ușă... Ești sigur că te referi la mașina asta? Cu respect, poate ma lamuresti si cu celelalte intrebari pe care le-am pus. |
|
#155
Posted 03 February 2012 - 11:23
Îmi cer scuze dacă a părut aiurea, dar dacă explicai așa cumai zis acum, sigur nu scriam chestia aia.
Uite cum arată locul din spate la mine: Photo_0020.jpg 316.32K 94 downloads Faci abstracție de bancheta pentru locurile 6-7 rabatată acolo, că la voi sigur nu se pune problema. Podeaua e solidă și nu mai are nici un locaș. Dar poate că la modelele pentru Europa sa fie altfel. Dacă aș fi știut sa răspund și la celelalte, răspundeam. |
#156
Posted 04 February 2012 - 09:55
albucatalin, on 27th January 2012, 10:15, said: Nu chiar (in ce priveste provenienta motoarelor nu increderea). Terios a avut motoare (initial de pe Daihatsu Charade) "HC-EJ" SOHC 1295cmc 89 PS si "K3-VE" DOHC 1297cmc 92 PS sau "K3-VET" DOHC 1297cmc Turbo 140 PS. Jimny a avut/are motoare de 1,298cmc G13BA/G13BB I4 sau 1,324cmc G13A I4 iar acum are JB43: 1,328cmc M13A I4 (M13AA cu admisie variabila). Nu am vazut pe nicaieri ca ar fi aceleasi motoare (chiar daca seamana eu stiu ca sunt fiecare dezvoltate in casa de Suzuki sau Daihatsu). P.S. Datele de mai sus sunt din brosuri si/sau wikipedia. |
#157
Posted 19 February 2012 - 18:11
Corect, ambele masini au motoare (benzina) de conceptie proprie...la cate marci au in ziua de azi motoare de 1,6 (tot benzina) asta nu inseamna ca este un singur tip
Din intamplare am ambele masini in familie :Terios si Jimny. Butelia de Gpl nu merge pusa aici in tara decat cea de 55l (clasica) .In Italia se livreaza cu o butelie micuta de 33 l, cred, in lateralul portbagajului. Edited by lucianer75, 19 February 2012 - 18:12. |
#158
Posted 19 October 2013 - 13:32
Hai ca mi-am revenit.
Astazi avem 75800 km la bord, am trecut pe anvelope noi, Bridgestone A/T. Super incantat de ele, in continuare de masina...am facut revizia pentru care am platit 240 ron(inclusiv manopera). Attached Files |
#159
Posted 20 October 2013 - 08:59
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qpmgMgaPicQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#160
Posted 18 November 2013 - 19:43
Deci,una peste alta,nu-ti pare rau ca te-ai hotarat acum 5 ani sa cumperi Terios !
|
#161
Posted 30 December 2013 - 08:01
Nu, nu regret nici o secunda alegerea facuta. Suntem super multumiti de ce am putut face in acesti ani cu masinuta. Atata timp cat nu ii ceri sa faca lucruri pe care le poti face cu un Jimny(alta mancare de peste) sau cu o masina de sosea/viteza....ai o viata linistita cu/in ea. :-)
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users