Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Anvelope de vara sau all season
Last Updated: Jun 21 2011 13:01, Started by
augutini
, Jan 08 2008 00:39
·
0
#1
Posted 08 January 2008 - 00:39
Pana acum foloseam all season tot timpul anului.
Ascultand mai multe opinii mi-am propus sa-mi fac 2 seturi de cauciucuri si toamna aceasta am reusit sa "investesc" intr-un set de anvelope de iarna. Pentru ca si cele care le aveam pe masina erau cam uzate, sunt nevoit sa ma pregatesc acum de vara. Ce-mi recomandati , sa i-au tot all season sau de vara? Care se comporta mai bine pe uscat? Probabil cele de vara... Dar pe ploaie? (ca mai avem si primavara si toamna) Ce ma sfatuiti? Daca imi recomandati si o marca, cu atat mai bine. Am un Opel Astra Caravan din 2001 |
#2
Posted 08 January 2008 - 10:18
si eu sunt interesat de aceasta problema.
mi-as lua si eu cauciucuri de vara, dar intrebarea mea este, nu cumva alea de vara se tocesc mai repede decat cele all season? cam cat merge, in medie, un set de cauciucuri de vara? |
#3
Posted 08 January 2008 - 11:56
All season sunt o mare porcarie, vara sunt recomandate cele de vara cu profil de ploaie, si asta depinde de profil.
Cele de vara simple nu au acele canale de drenare a apei si sunt mai bune in special pentru consum si bineinteles pe uscat. De tocit se tocesc amandoua la fel, nu difera compozitia, doar profilul. |
#4
Posted 08 January 2008 - 12:17
all seasons sint un compromis prost, nu sint bune nici vara, nici iarna...
exista teste facute de specialisti, sa zicem cei de la acr-ul din germania (ADAC), care testeaza 10-20 de cauciucuri de o anumita dimensiune. dupa acele teste te poti orienta care cauciuc de vara sau iarna sa cumperi (dar nu toate le gasesti in ro ) poti sa google-ui: adac+reifentest+winterreifen (sau sommerreifen) Edited by H725, 08 January 2008 - 12:22. |
#5
Posted 08 January 2008 - 12:55
Bullshit All season e ca si cum ai merge vara cu cauciucuri de iarna si iarna cu cauciucuri de vara
Ia-ti niste cauciucuri adevarate de vara daca vrei sa ai aderenta si sa stai bine pe sosea,si iarna daca vrei sa mergi fara probleme iti pui cauciucuri de iarna. |
#6
Posted 08 January 2008 - 13:15
All season sunt ca orice lucru N in 1. Face multe lucruri, dar nu exceleaza la nici unul. De preferat sunt cauciucuri de vara. Au alta aderenta pe uscat si pe ploaie. Profilul e dedicat acestui scop. Iar iarna, evident cele de iarna.
|
#7
Posted 08 January 2008 - 13:22
All Season sunt un fel de : "Vreau si de iarna dar si de vara, dar parca nu as da atatia bani pe ambele, hmmm....", deci all-season sunt un pic, atentie UNPIC din amandoua, dar niciodata la calitatea unora dedicate.
Sfatul meu personal : I-ati de vara si cand poti ia-ti si unele de iarna, stiu ca costa, dar o sa iti dai seama ca merita pe deplin investitia, parerea mea. |
#8
Posted 08 January 2008 - 13:50
Pai daca ai un set de iarna e super ok. Nu te mai gandi la all season, vara 100% !
|
#9
Posted 08 January 2008 - 14:09
Oricum, banii sunt aceiasi, fie ca ai un set, fie ca ai 2, pt ca fiecare set tot atitia km il tii. Si daca tot ai 2 seturi, ia vara si iarna. All season sunt prosteala.
|
#10
Posted 10 January 2008 - 09:43
H725, on Jan 8 2008, 12:17, said: all seasons sint un compromis prost, nu sint bune nici vara, nici iarna... exista teste facute de specialisti, sa zicem cei de la acr-ul din germania (ADAC), care testeaza 10-20 de cauciucuri de o anumita dimensiune. dupa acele teste te poti orienta care cauciuc de vara sau iarna sa cumperi (dar nu toate le gasesti in ro ) poti sa google-ui: adac+reifentest+winterreifen (sau sommerreifen) Foarte tare! Nu am gasit fix ce imi trebuie mie , dar foarte aproape. Eu am 170/70/14 si am gasit teste facute pe 170/65/14. Din cele 3 care au primit 3 stele 2, modele sunt si pe la noi (o fi si al treilea dar nu l-am cautat eu): Pirelli P 3000 Energy si Continental EcoContact 3. Interesant ca nu sunt la preturi exagerate la noi. Am vazut la teste marci mai scumpe pe aici (chiar si acolo), dar cu punctaj mai mic. |
|
#11
Posted 28 April 2008 - 20:22
augutini, on Jan 10 2008, 09:43, said: Foarte tare! Nu am gasit fix ce imi trebuie mie , dar foarte aproape. Eu am 170/70/14 si am gasit teste facute pe 170/65/14. Din cele 3 care au primit 3 stele 2, modele sunt si pe la noi (o fi si al treilea dar nu l-am cautat eu): Pirelli P 3000 Energy si Continental EcoContact 3. Interesant ca nu sunt la preturi exagerate la noi. Am vazut la teste marci mai scumpe pe aici (chiar si acolo), dar cu punctaj mai mic. Stiti cumva care e diferenta intre R14 si R14C ? -am un papuc si tre sa-i cumpar anvelope dimensiunea scrisa pe cele actuale goodyear este 175/R14C -am cautat pe google si am vazut ca anvelopele normale pentru papuc sunt 175/75/R14C. -am cautat apoi pe diverse site-uri dar pe unele nu am gasit decat r14, difera r14 de r14c sau nu ? Edited by cosmin_miu, 28 April 2008 - 20:24. |
#12
Posted 28 April 2008 - 21:28
cele r14c sunt speciale pentru autoutilitare, adica au talonul intarit. nu exista deosebiri dimensionale intre 175/75r14 si 175/75r14c, insa la papuc poti pune anvelope normale (adica fara "c") doar daca nu intentionezi sa transporti greutati.
|
#13
Posted 28 April 2008 - 21:34
Pai cam asta este si ideea, pentru saraci exista anvelope all season. Pentru astia middle class s`au inventat si gume separate iarna-vara.
|
#14
Posted 28 April 2008 - 21:52
erik, on Apr 28 2008, 22:28, said: cele r14c sunt speciale pentru autoutilitare, adica au talonul intarit. nu exista deosebiri dimensionale intre 175/75r14 si 175/75r14c, insa la papuc poti pune anvelope normale (adica fara "c") doar daca nu intentionezi sa transporti greutati. mersi pt info. normal merg in sarcina utila dar 1 data la 6 drumuri/ mai depasesc cu vreo 300-400kg. o sa caut doar R14C. |
#15
Posted 23 May 2008 - 14:43
Mi-am cumparat astazi GoodYear Eagle Vector 2, cauciucuri all seasons. Uite de ce am luat all season si nu de vara:
- am jenti de aluminiu cu talon jos. In general nu se recomanda sa schimbi anvelopele de multe ori pentru ca risti sa le distrugi. Cele cu talon jos sunt in general mai sensibile la asa ceva. - daca imi luam de vara, la iarna ar fi trebuit sa le schimb cu unele de iarna, asta inseamna sa cumpar si un set de jenti de tabla pentru cele de iarna plus se pune problema depozitarii lor. - spun cativa pe aici ca in total iesi la eceeasi bani daca cumperi separat de vara si de iarna. Nu cred ca este asa deoarece anvelopele de iarna au in compozitie silica care este afectat de trecerea timpului. - legat de performanta, din testul AMS anvelope de iarna din decembrie 2007, Goodyear Vector s-a clasat printre fruntasi chiar daca sunt all season. Bineinteles, daca tocesti un set de anvelope pe seson, iti iei de seson . Edited by pine, 23 May 2008 - 15:00. |
|
#16
Posted 25 May 2008 - 00:09
Varianta optima dupa parerea mea e 2 seturi. Vara-iarna.
Ca si uzura cele de iarna au cea mai scurta durata de viata din cauza compozitiei mari de cauciuc natural Iar urmatorul loc e ocupat de all season care sunt medii la compozitie Cele mai rezistente sunt cele de vara. Iarna asta am mers pe leon cu all season(eagle vector 2) s-au comportat destul de bine, dar nu le pot compara cu cele de iarna de pe Passat (dunlop) Pentru vara am montate bridgestone turanza er300 care sunt excelente si pe uscat si pe ploaie. |
#17
Posted 25 May 2008 - 00:40
Cati dintre voi ati testat gumele all season ?
De unde stiti ca nu sint bune ? Nu sint bune la ce ? La raliu cumva ? Lasati vrajelile, pt un om normal fara fasoane in creier, de smecher de doi lei, sint foarte bune. Va ganditi numai la extremitati, aaaa , nu sint bune domne cele all season, ca nu pot sa intru in copac cu 300 km/h, pt ca derapez si nu mai pot controla masina catre copac. Normal ca sint mai bune de sezon, dar asta nu inseamna ca cele all season nu-si fac treaba bine. Hai sa va intreb ceva, care sint mai bune vara, cele all season, sau cele de iarna ? Si acum sa va spun ceva, daca eu am putut merge cu gume de iarna pe masina, vara ( si am mers nu m-am tarat pe sosea ) nu vad de ce nu ar putea cineva sa mearga cu all season. Edited by MAK, 25 May 2008 - 00:41. |
#18
Posted 29 May 2008 - 19:40
pine, on May 23 2008, 15:43, said: - legat de performanta, din testul AMS anvelope de iarna din decembrie 2007, Goodyear Vector s-a clasat printre fruntasi chiar daca sunt all season. Bineinteles, daca tocesti un set de anvelope pe seson, iti iei de seson . Baga si tu un link cu testul ala. Ii rog si pe ceilalti sa dea link-uri catre teste asemanatoare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users