Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Anvelope de vara sau all season
Last Updated: Jun 21 2011 13:01, Started by
augutini
, Jan 08 2008 00:39
·
0
#19
Posted 17 June 2008 - 14:40
Am avut un noroc chior cu un tip pe care l-am descoperit intamplator pe net : am un Golf cumparat de 2 ani si eu am carnet de vreun an jumate ( sunt abia la inceput si nu ma pricep la destul de multe legate de masina...) , nu-s de ce , traiam cu impresia ca mi-a venit cu cauciucuri all season si ma cam dadeam cu sania asta iarna ...mi-am pus in cap sa-mi iau jante de aliaj si asa l-am descoperit pe meserias...s-a uitat omul la cauciucuri si mi-a zis ca singura mea bafta a fost ca le-am luat noi altfel cine stie ce era sa se intample pe gheata ( erau de vara !! )...am facut un business si pe jantele de aliaj de la el , am bagat cauciucuri Pirelli de vara ( le-am luat si mai mari un pic , sta altfel masina pe sosea ) iar pentru iarna , tot de la el , am bagat un set de jante tabla cu cauciucuri Continental aproape noi...azot in astea de vara si dau bataie cat incape ! Concluzie : recomand jante aliaj vara ( cu gume de vara ) si jante tabla cu gume iarna - iarna !!
|
#20
Posted 17 June 2008 - 16:31
Prieteni, un sfat pentru viata voastra: daca umblati mult iarna, luati cauciucuri dedicate (M+S si sa aiba MUSAI pictograma cu fulgul de zapada). Degeaba are masina ABS, ESP, 4x4 etc daca nu aveti cauciucuri de iarna. Cauciurile de iarna sunt utile nu numai pe zapada, ci si cand temperatura se duce sub 7 grade. Cele mai slabe cauciucuri de iarna sunt mult superioare celor mai tari cauciucuri de vara. Desi acum am o masina peste medie, am avut seturi de vara/ iarna chiar si cand conduceam Super Nova Nu va jucati cu viata voastra, plus ca veti evita si sa busiti pe aia din fata voastra din trafic.
|
#21
Posted 16 November 2008 - 18:11
markarian, on May 29 2008, 15:40, said: Baga si tu un link cu testul ala. Ii rog si pe ceilalti sa dea link-uri catre teste asemanatoare. Cum se apropie din nou iarna, ma pregatesc sa-mi schimb anvelopele pe fata care sunt de vara. Pe spate am deja 2 Goodyear Eagle Vector EV2 care sunt all seasons. Ma gandesc sa-mi cumpar Goodyear Vector 4 Season, anvelope all seasons. Iata si de ce: Test adac. Adac le recomanda si s-au clasat imediat dupa Michelin Alpin A3 si pe locul 6 din cele 18 anvelope de iarna testate. Eu zic ca este mai mult decat onorabil pentru o anvelopa de iarna iar solutia mult mai eleganta decat 2 seturi de anvelope + genti. |
#22
Posted 19 March 2009 - 11:50
augutini, on Jan 8 2008, 00:39, said: Pana acum foloseam all season tot timpul anului. Ascultand mai multe opinii mi-am propus sa-mi fac 2 seturi de cauciucuri si toamna aceasta am reusit sa "investesc" intr-un set de anvelope de iarna. Pentru ca si cele care le aveam pe masina erau cam uzate, sunt nevoit sa ma pregatesc acum de vara. Ce-mi recomandati , sa i-au tot all season sau de vara? Care se comporta mai bine pe uscat? Probabil cele de vara... Dar pe ploaie? (ca mai avem si primavara si toamna) Ce ma sfatuiti? Daca imi recomandati si o marca, cu atat mai bine. Am un Opel Astra Caravan din 2001 |
#23
Posted 19 March 2009 - 13:00
Dap... mai ales cand noaptea crapa pietrele si ziua bate soarele.
Sunt anumite cazuri in care cele all-season sunt excelente. Eu n-am mai iesit cu masina din oras din vara, iar pt. 3 zile in care a nins... |
#24
Posted 19 March 2009 - 13:10
E o falsa impresie ca economisesti bani luand all-season . Defapt rulandu-le si vara si iarna le tocesti mai repede si folosesti 2 seturi de all-season in acelasi timp in care ai toci 1 set de iarna + 1 de vara...
|
#25
Posted 19 March 2009 - 13:15
dady_t, on Mar 19 2009, 11:50, said: All season sunt niste porcarii. Ele reprezinta un compromis. Cele dedicate sunt cele mai bune. Vara:anvelope de vara,pe care le poti folosi pana cand temperatura de afara scade sub +7 grade,iar apoi le pui pe cele de iarna,la fel le tii pana cand temperatura urca peste +7 grade. si cand temperatura e intre 5 si 12 grade, ce facem? schimbam anvelopele sau jentile(daca avem la schimb) dupa termometru? |
#26
Posted 19 April 2010 - 00:16
O mare greseala fac majoritatea de a alege all season, este cea mai mare greseala , multe accidente se intampla din cauza anvelopelor. Decat allseason scumpe mai bine o pereche de vara si o pereche de iarna second hand......... am condus Logan diesel de 85cp cu Michelin allseason , vara daca accelerez brusc patineaza rotile, iarna la fel si aici vb de viteza mica pana in 50 km/h. In schim pe Audi a4 al meu, merg iarna pe zapada cu Nokian WR cu 110km/h in conditii de siguranta in care Loganu nu merge nici vara pe uscat iar vara am anvelope de 235 /45/17 , am franat brusc pe autostrada de la 200km/h si nici macar nu a intervenit controlul tractiunii ,. In fine , nu e este cea mai buna comparatie , dar ideea e ca poate sa fie si BUGATI Veyron daca iarna nu are anvelope de iarna 1 stalp e al ei. Asa ca luati anvelope de iarna si de vara .
Edited by pcmarius, 19 April 2010 - 00:18. |
#27
Posted 19 April 2010 - 08:45
E periculos doar daca nu sti cu ce mergi. Daca mergi cu allseason si esti constient de limitele acestora, adaptezi stilul de condus...e simplu si nu ajungi in situatii periculoase. Dupa mine asta este tot secretul, adaptarea stilului de condus, altfel nici o anvelopa indiferent de tip si sezon nu-ti ofera siguranta deplina daca depasesti limitele. E periculos doar daca tratezi allseason ca fiind de vara/vara ori de iarna/iarna. E la mintea cocosului ca nu le egaleaza pe cele de sezon. Problema nu tine numai de bani...eu de ex chiar nu am unde sa depozitez un set de anvelope 6 luni pe an. Alt motiv ar fi ca drumurile mele trec adesea foarte usor de la asfalt la noroi, zapada, iar noroi si iar asfalt, cam tot timpul anului. De aceea merg foarte bine cu allseason, dar cu mai multa precautie decat cu cele de sezon si...atat. A...sa nu credeti ca nu am avut si anvelope dedicate....dar dupa multe analize am ajuns la concluzia ca allseason reprezinta un compromis acceptabil....pentru mine.
|
#28
Posted 19 April 2010 - 09:01
lucian707, on 8th January 2008, 13:55, said: Bullshit All season e ca si cum ai merge vara cu cauciucuri de iarna si iarna cu cauciucuri de vara Ia-ti niste cauciucuri adevarate de vara daca vrei sa ai aderenta si sa stai bine pe sosea,si iarna daca vrei sa mergi fara probleme iti pui cauciucuri de iarna. |
|
#29
Posted 19 April 2010 - 13:41
Cu siguranta folosirea a doua seturi de anvelope iarna, vara este solutia cea mai buna motiv pentru care mi-am incaltat masina cu un set nou de Michelin energy saver pe care le-am montat pe jantele de aliaj urmand ca la iarna sa cumpar un set de gume de iarna pentru jantele de tabla.Confirm si eu comportamentul mult mai bun al masinii cu gume de vara,atat pe uscat cat si pe carosabil cu apa precum si zgomotul redus la rulare, dar nici nu pot arunca cu noroi in gumele all season deoarece timp de 3 ani am folosit un set de debica navigator 2 ( din lipsa de fonduri la vremea respectiva).Sincer nu ma asteptam sa fiu multumit de cele all season dar cu toate ca reprezinta un compromis pot spune ca mi-am facut treaba foarte bine cu ele atat vara cat si iarna, si asa cum spunea Alexpet mai sus, atata timp cat esti constient de limitele lor iti faci treaba foarte bine cu ele.Parerea mea este ca cele all season se preteaza la soferii care fac km putini cu masina si la care nu renteaza sa investeasca in doua seturi iarna , vara.
|
#30
Posted 24 October 2010 - 11:06
Dupa ce am citit toate parerile voastrea am ajuns la concluzia ca majori tatea dintr-e voi nu au incercat toate variantele , eu personal am mers cu vara pe toate anotimpurile , cu iarna lafel ,intradevar nu pe masini de 200 de cai dar , pe masini normale , la viteze normale , e de inteles ca avand anvelope de vara , iarna nu poti circula cu viteze de peste , 150 , sau lua viraje stranse in trapta a 4-a sau alte chestii pe care le poti face cu anvelopele potrivite , oricum chestia cu anvelopele potrivite e perfecta pentru persoane care circula mult peste 30 , 40 de mii de km pe an , dar pentru restu nu renteaza, de ce sa imi iau 2 seturi de anvelope , cand eu cel mai probabil o sa fac 100 de mii de km in 10 ani , 10 km fiind media de km pe care o face o persoana cu masina , ciclu servici , casa , plimbari , asa ca de ce sa dau banii pe 8 anvelope si 4 jante , cand am neviue de niste anvelope care sa ma duca unde am nevoie in functie de anotimp , vara merge orice anvelopa , ca sunt rotunde toate , iarna , deasemeni daca sti sa mergi te descurci cu ce ai , repet pt vitezee normale de rulare e cam aceiasi chestie , o anvelopa noua e anvelopa noua , anvelopele de iarna te ajuta pe zapada doar la franare si la plecarea de pe loc , eu de exemplu am patinat foarte urat asta iarna la prima zapada din Bucuresti , cu anvelope de iarna , pe un strat foarte subtire de polei acoperit cu zapada , intradevar e si vina mea ca am cam turat masina la iesirea din viraj , dar ce aveam anvelope de iarna eram smecher, va intreb pe voi , dupa experienta mea ce inseamna ca trebuie sa imi cumpar un al 3-lea set de anvelope pt gheata?
dupa expetinta cu patinatul am schimbat masina si am mers cu una un pic mai mare si cu anvelope de vara un pic cam prea tocite, si conducant preventiv am facut iarna fara probleme , infara de probleme de franare , ca trebuia sa opresc cu mult inainte de locul unde vroiam sa opresc , sau unde aveam nevoie sa opresc , plecarile de pe loc se rezolvau foate usor cu a 2-a , am iesit si din zapada destul de mare , de curand am schimbat anvelopede de vara michelin cu vredestein all season si pot sa va zic ca sunt excelente ca si constructie , din punctul meu de vedere sunt cele mai complete anvelope all season , am vrut sa cumpar pirelli dar nu am mai gasit , si la multe vulcanizari mi-au recomandat multe anvelope all seazon care nu prea avreau nici o treaba cu all seazon , erau de vara si noroi , sau alte combinatii, complet nepotrivite pentru arice sezon , drept urmare , inainte de a cumpara o anvelopa , ganti-va ce stil de condus aveti , vitezele cu care rulati , conditiile de drum pe care rulati cel mai des, astfel puteti sa faceti alegerea cea mai buna |
#31
Posted 24 October 2010 - 11:18
Ce viraj strans iei tu in a4a(adica 80-100,nu 50 cu motorul tremurand) ?
Cat despre anvelopele de iarna si ce ai patit cu ele : Adapteaza-te la conditiile de afara, cauciucurile te ajuta si ele intr-o oarecare masura dar daca tu insisti asta e . |
#32
Posted 24 October 2010 - 11:50
#33
Posted 26 October 2010 - 08:48
Eu folosesc anvelopele all season.Credeti-ma se comporta bine iarna.A
Eu folosesc anvelopele all season.Credeti-ma se comporta bine iarna.Am circulat toata iarna si prin zapada si pe ger si nu ma asteptam sa se comporte asa de bine.Si vara se comporta bine.Cei care nu au incercat n-au de unde sa stie.SINT OK ALL SEASON.......... |
|
#34
Posted 26 October 2010 - 09:55
ecyulica, on 26th October 2010, 09:48, said: Eu folosesc anvelopele all season.Credeti-ma se comporta bine iarna.A Eu folosesc anvelopele all season.Credeti-ma se comporta bine iarna.Am circulat toata iarna si prin zapada si pe ger si nu ma asteptam sa se comporte asa de bine.Si vara se comporta bine.Cei care nu au incercat n-au de unde sa stie.SINT OK ALL SEASON.......... da dar Boc tot te amendeaza ca nu sunt de iarna, sunt strutocamile : vara fac zgomot si consumi mai mult, iarna trag bine sunt de acord, dar politaiul roman tot te trage pe dreapta chiar daca tu zici ca nu aluneca raspunsul de bun simt e ca cei ce merg mult au nevoie si de anvelope de iarna/vara si cei ce merg mai putin si pot lasa masina acasa iarna o luna sau mai putin sa-si ia doar de vara |
#35
Posted 27 October 2010 - 11:29
Boc nu te amendeaza daca scrie M+S si au simbolul cu fulg pe anvelopele all season. Asta ca sa nu inducem lumea in eroare.
|
#36
Posted 27 October 2010 - 15:23
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users