Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme
 Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 

Accident pe D.N.1 din data de 13.08.07

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
30 replies to this topic

#19
Satelitt

Satelitt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 31.05.2007

View Postdevs.java, on Aug 19 2007, 01:23, said:

Nu cred ca poti face presupuneri in privinta cauzei mortii in felul asta. Ar trebui sa citesti raportul medico-legal. Nu cred ca e greu sa intri in posesia acestor acte, chiar si in calitate de prieten, daca nu chiar de la familie.


Ca prieten spune-mi si mie cine iti da raportul medico-legal. Singura varianta ar fi parintii lui Anto de la
Campulung dar aceasta varianta pica din start. Singura varianta ramasa pentru noi ca sa ne clarificam
ar fi o inregistrare video

#20
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006

View PostSatelitt, on Aug 19 2007, 01:33, said:

[...] Singura varianta ar fi parintii lui Anto de la
Campulung dar aceasta varianta pica din start. [...]
De ce? Nu cred ca ei nu doresc sa stie adevarul...

#21
Satelitt

Satelitt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 31.05.2007

View Postdevs.java, on Aug 19 2007, 02:22, said:

De ce? Nu cred ca ei nu doresc sa stie adevarul...

Cu parintii ei nu au fost discutate aceste aspecte si nici nu vor fi. Ce este in sufletul lor...
Sa pierzi si fica si nepoata nu este usor deloc !

Plus de asta la ei nu cred ca mai conteaza detalii despre cum a avut totul loc.

La noi este poate si o deformatie profesionala deoarece lucram in domenii tehnice
unde nu exista presupunere ci doar lucruri concrete. Functioneaza sau nu.
Discutii cu vectori de forta , traiectorii , etc

Edited by Satelitt, 19 August 2007 - 01:47.


#22
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Da, a fost ceasul rau.

LA O MASINA VECHE, fierul imbatraneste. Isi pierde proprietatile. Plus ca era o masina care sigur nu avea 2 stele.

#23
alx0

alx0

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 591
  • Înscris: 01.10.2003
Nu va mai dati cu presupusul fara sa cunoasteti dinamica accidentelor. Am trecut printr-o situatie asemanatoare - tatal meu a adormit la volan pe trabsfagarasan si a intrat cu 60km/h intr-un parapet de beton. Dacia Sport.
1. soferul a intors pe dos volanul cu toracele. nu purta centura. toate coastele rupte, recuperare >3 luni. a supravietuit doar datorita faptului ca avea o constitutie atletica, fost rugbyist de performanta.
2. pasager 9 ani in dreapta (eu). cu centura - mare minune pe vremea aia ('88). socuri in respiratie din cauza centurii. recuperare 1 sapt.
3. mama pe bancheta spate dormea intinsa. arcada sparta din cauza loviturii de oglinda centrala.

Noi am avut maaaare noroc, masina a fost distrusa jumatate, reparatia, la vremea respectiva, a fost 40000 lei in conditiile in care una noua era 60000 lei.

#24
wub

wub

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 17.10.2005
Or fi intrat gaze de esapament in masina ?

#25
Satelitt

Satelitt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 31.05.2007

View Postwub, on Aug 23 2007, 15:33, said:

Or fi intrat gaze de esapament in masina ?

M-am gandit si eu la posibilitatea cu gazele. Totusi slabe sanse deoarece erau trei persoane in masina si toti erau
nefumatori. Nefumatorul are un miros.... . Deci din trei persoane ar fi sezizat unul din ei ca miroase ceva.

Ar mai exista o varianta care sa explice acest accident. Posibilitatea ca pe banda lui de mers sa fi franat cineva din
fata lui violent, Marius sa nu fi avut o distanta suficienta ca sa poate frana si atunci sa fi ales varianta cu evitarea
impactului prin intrarea pe contrasens. Aceeasi rezolvare in cazul in care cineva s-a inscris de pe banda 1 pe 2 fara
sa se asigure. Bine ar fi cea mai tampita alegere deoarece e de preferabil sa ai un impact cu masinile care ruleaza
pe acelasi sens de mers, dar cine stie.
Conform raportului autopsiei nu au fost nici un fel de probleme medicale care sa stea la baza acestui accident.
Adormitul il exclud din start din urmatoarele motive:
- dormise toata noaptea , plecase de la mare in jur de 09.00, toti au baut cafea  la Slobozia
- in masina era cu sotia si cu fetita, daca fetita lor nu avea acces sa vada fata lui Marius, sotia lui
   avea aceasta posibilitate. Sa nu imi spuna cineva ca adormitul la volan se produce brusc si instantaneu.
   Ochii tradeaza starea de somnolenta. Nu cred ca sotia lui a stat 1 ora si sa uitat pe geamul din dreapta
   la relief fara sa mai arunce cate o privire in fata , la Marius. E imposibil sa nu fi vazut fata lui Marius , imposibil
   sa nu constate ca ar da semne de adormire. Era ziua (ora 14) deci vizibilitate maxima , noaptea hai sa zicem
   ca observi mai greu omul de langa tine din cauza intunericului.
- Eu unul nu prea am auzit de accidente cu adormit la volan intre orele 10 - 16.

Din aceste motive si ar mai destule , eu inclin sa cred ca Marius a ajuns pe contrasens incercand sa evite ceva.
Faptul ca el nu a franat si nu a mai incercat sa evite nimic cred ca se datoreaza blocarii lui. Pe acel sector de drum
masinile au cel putin 80km la ora. Deci apropierea dintre masini se face cu 160km, daca Marius a ajuns pe contrasens
ar mai fi timp de reactie ?

#26
mst

mst

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 14.02.2005
chestia cu adormitul la volan o judeci gresit. tocmai, ca se poate produce brusc si instantaneu.

am constatat pe pielea mea venind din germania, cand eram pe autostrada in austria. eram putin obosit, dar mai dormisem, bausem cafea si totusi la un moment dat am sesizat ca nu ma mai concentrez, pur si simplu timp de o secunda, cu tot efortul meu de concentrare nu mai puteam sa ma coordonez, aveam senzatia ca am atipit pt o secunda, iar in momentul imediat urmator tresaream si aveam tendinta sa bruschez comenzile. dupa ce mi s-a intamplat de 2-3 ori am cautat prima parcare ca sa ma culc, dar cum mai era de mers pana la prima parcare am mai avut momente de somnolenta.
cu toate ca ma chinuiam sa ma concentrez, pur si simplu nu puteam.

ideea e ca situatia a aparut dupa o perioada lunga de oboseala, adica vreo cateva zile agitate si cu putin somn, dar chiar inainte de a pleca la drum am dormit.
am mai dormit un pic si la passau, la intrarea in austria, iar faza se intampla aproape de viena, deci nu la o distanta mare.
in concluzie eu zic ca acele zile agitate de dinainte mi-au venit de hac, cu tot cu somnul de dinainte de drum si de pe drum.

pana sa mi se intample, am considerat ca adormitul la volan apare doar la oamenii care practic au o stare de somnolenta accentuata si continua sa conduca. ei bine, uite ca eu nu eram somnolent, ci pur si simplu aparea cate 1 secunda in care nu mai puteam sa ma concentrez si probabil mi se inchideau ochii.
acelasi lucru mi-l povestise si cumnatul meu care a patit la fel cu 2 saptamani inainte si mi se parea ca exagereaza, adica nu imi puteam inchipui cum sa iti vina sa adormi daca nu ai o stare generala de somnolenta.

#27
1Q_Giku

1Q_Giku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 07.03.2004
Satelitt, daca lucrezi in domeniu tehnic atunci te rog sa te documentezi despre ultimele avansuri tehnologice in domeniul centurilor de siguranta. Vezi ce inseamna pretensionare, dubla pretensionare, cum se absoarbe impactul cu ajutorul noilor tipuri de centuri etc. A trecut vremea centurilor sfoara fixate in podea...
Pe de alta parte, centurile sunt facute sa functioneze impreuna cu airbagul. Un airbag poate fi foarte periculos daca nu esti fixat in pozitie de centura. Vezi, e greu sa faci un sistem de siguranta cand nu ai nicio informatie despre pozitia subiectilor. Cu centura deja problema se simplifica...

#28
Nicely_no1

Nicely_no1

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 56
  • Înscris: 14.05.2009
Cred ca e vorba de accidentul in care a murit Daria :((
Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe ea si pe parintii ei !

#29
GeorgeM

GeorgeM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,445
  • Înscris: 05.08.2006
Parerea mea este sa inchideti topicul. Va fi o suferinta prea mare pentru familie.
Daca prietenii sunt interesati sa urmareasca ancheta politiei si rapoartele de expertiza.
Cred ca un topic pe aceasta tema face mai mult rau decat bine.

#30
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

View PostNicely_no1, on May 14 2009, 22:39, said:

Cred ca e vorba de accidentul in care a murit Daria :((
Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe ea si pe parintii ei !
Și de ce desgroăați topicuri de acum 2 ani ?  -_- <_<

#31
Manimal

Manimal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 05.04.2005
safety first

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate