Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Accident pe D.N.1 din data de 13.08.07
Last Updated: Jun 14 2009 21:10, Started by
Satelitt
, Aug 18 2007 17:06
·
0
#1
Posted 18 August 2007 - 17:06
Buna Ziua .
Acum aproape o saptamana in data de 13.08.07 a avut loc in localitatea Campina jud. Prahova un accident intre un Nissan cu nr. de inmatriculare BV - 04 - TZE si un Opel de CJ nu stiu nr. Rezultatul a fost destul de urat pt. ocupantii din masina de Brasov - Fam Panescu Marius care erau si raman prietenii nostrii. Am vazut ceva filmari de la fata accidentului la stiri dar destul de vag. Am avea rugamintea daca cunoasteti pe cineva care a filmat cu telefonul mobil la locul accidentului sa ia legatura cu noi prin intermediul adresei de mail - [email protected]. Am dori sa mai aflam daca se poate niste informatii in plus de la acest tragic eveniment si eventual daca exista si ceva materiale filmate. Va Multumim din toata inima pentru intelegere ! Prietenii Familiei Panescu |
#2
Posted 18 August 2007 - 17:14
Sper sa gasesti niste martori pe aici. Oricum povesteste-ne ce s-a intamplat si care au fost rezultatele.
|
#3
Posted 18 August 2007 - 17:33
Satelitt, on Aug 18 2007, 16:06, said: Buna Ziua . Edited by MAK, 18 August 2007 - 20:01. |
#4
Posted 18 August 2007 - 17:44
Groaznic, au murit toti trei. Bine macar ca au plecat impreuna. Dumnezeu sa-i odihneasca-n pace!
Un Nissan Bluebird a fost prima masina "straina" care am condus-o in 91. Era nemaipomenita. Dar cu groaza trebuie sa ne gandim la vietile noastre, cand folosim in jungla soselelor din Romania, masini cu siguranta pasiva ZERO. Masini care la un impact relativ minor, omoara pe oricine are curajul sa le foloseasca pe soselele nesigure din tara noastra. |
#5
Posted 18 August 2007 - 17:46
In cealalta masina au supravietuit toti desi nici Opelul acela nu era de ultima generatie. Cu toate astea, o generatie mai recenta, a facut imensa diferenta dintre viata si moarte. Aveau centuri?
|
#6
Posted 18 August 2007 - 17:53
devs.java, on Aug 18 2007, 18:14, said: Sper sa gasesti niste martori pe aici. Oricum povesteste-ne ce s-a intamplat si care au fost rezultatele. http://www.protv.ro/...ii-campina.html http://www.antena3.r..._37345_ext.html Sincer nu ne putem explica cum...... Eu unul de cateva nopti nu mai pot dormi , adica Marius (soferul din Nissan) nu avea macar o amenda luata la circulatie. Acolo este un drum cu 4 benzi si dunga bubla continua deci garantat nu a intrat in depasire. Singura explicatie ar fi adormitul la volan , dar si asta e dubioasa deoarece in masina erau 3 persoane parintii si copilul lor de 17 ani care culmea maine avea ziua de nastere... Se intorceau de la mare nu de la bucuresti cum a fost dat pe post , bine e clar a fost o presupunere deoarece dintre ei se pare ca nu a mai apucat nici unul sa zica ceva. Eu am apucat sa vorbesc cu el ultima oara duminica (12.08.07) in jur de ora 17 si totul era bine. Au stat 4 zile la mare deci a fost odihna nu munca si brusc a doua zi adorm toti in acelasi timp , ghinion crunt. Singura bucurie in cadrul grupului nostru de prieteni este faptul ca din masina de cluj nu au fost victime omenesti. Adica ar fi murit saracii chiar nevinovatii! Totusi se poate vedea din inregistrarea de la tv ca putina atentie in trafic nu strica, doua masini au reusit sa evite masina lui Marius care venea pe contrasens. Stam si ne intrebam totusi daca celalti participanti la trafic care au fost in acel moment acolo nu au folosit claxoane , etc. Adica Marius a mers pe contrasens destul de mult iar pana la impact nu a fost se pare nici o urma de franare la masina lui. Scuze daca ce am scris este putin amestecat dar sunt foarte obosit iar gandurile sunt foarte bruiate. Repet rugamintea noastra daca exista cineva care a filmat la fata locului sa ia legatura cu noi prin intermediul adresei [email protected] Va Multumim ! |
#7
Posted 18 August 2007 - 18:00
Satelitt, imi pare rau pentru pierderea suferita. Nu e nevoie sa adoarma toti. Totul se intampla in fractiuni de secunda. Poate a fost o defectiune tehnica, totusi masina aia avea spre 20 de ani. Iertat imi fie, dar un Logan s-ar fi comportat mai bine in accident in ce priveste pasagerii. E suficient sa atipesti o secunda. Confuzia cand te trezesti nu te ajuta sa redresezi corect. Poate a explodat un pneu, poate caseta de directie. Poate s-a blocat o roata. Pot fi multe...
Ce speri sa gasesti intr-o eventuala filmare? |
#8
Posted 18 August 2007 - 18:03
devs.java, on Aug 18 2007, 18:46, said: In cealalta masina au supravietuit toti desi nici Opelul acela nu era de ultima generatie. Cu toate astea, o generatie mai recenta, a facut imensa diferenta dintre viata si moarte. Aveau centuri? Nu stiu sigur, deoarece inregistrarile vazute de mine sunt hasurate in dreptul victimelor deci... Totusi am remarcat ca volanul este curat si la locul lui , deci e clar ca Marius a fost tinut in centura. Un tip subtirel de circa 70 de kg deci e clar ca centura a rupt tot in el. Aici apare factorul minus al centurii la un impact major, dar nimeni nu vrea sa recunoasca asa ceva. Daca centura ar fi mult mai lata atunci altfel ar sta lucrurile , oricum este depasita ca functionalitate dupa parerea mea. Este generatia Airbag-ului acum si se vad clar rezultatele in Opel unde copil de 2 ani nu a patit mai nimic. Tot in Opel mai erau 2 copii (nu le stiu varstele) care tot asa nu au patit leziuni majore. Oricum Opel Astra Break care le teste Euro Ncap are 5 stele din 5 pt. siguranta pasagerilor si 4 stele din 5 pt. pasageri copii. Acum multi nu sunt de acord cu testele respective dar eu zic ca se vede clar ca acel test e destul de cinstit. |
#9
Posted 18 August 2007 - 18:13
Nu e break Opel Astra, din ce vad eu pare a fi un monovolum Opel Zafira. Nu sunt de acord cu tine. Structural, Nissanul a cedat catastrofal. Puteau sa aiba si airbaguri si centuri, nu cred c-ar fi diferit mult rezultatul din pacate. Nissan Bluebird e foarte probabil un model din mijlocul anilor '80. Cam asa se comporta o masina din acea perioada, iar comparatia cu Opel Zafira e evidenta. Din pacate, n-ar trebui sa urcam in masini asa de vechi pentru ca si un accident relativ minor, ne poate ucide.
|
#10
Posted 18 August 2007 - 18:23
Scuze de confuzie , acum am vazut si eu pe Zarva ca este Opel Zafira. Problema cu urcatul in masini mai vechi
este din pacate o rezultanta financiara. Cine nu ar prefera o masina mai noua si mai buna.... Oricum ciudata viata asta. Daca era un "vitezist" sau un smecher hai sa zic ca poate a cautat acest accident. Dar din pacate nu a fost asa , un om deosebit , calm si calculat ! Edited by MAK, 18 August 2007 - 20:02. |
|
#11
Posted 18 August 2007 - 18:58
Nu trebuie sa fii vitezist ca sa omori pe cineva. Cu tot respectul, nu e nicio diferenta cand adormi la volan. Tot vina ta este. Chiar si o defectiune la sistemul de directie sau pneuri (chiar si cauzata de impedimente financiare sau "lasa ca merge si asa") nu te scuteste in a ucide pe cineva nevinovat. Singura scuza in asa un accident ar fi, o problema medicala nedetectata si nestiuta. Nu ma hazardez sa presupun in acest caz ce s-a intamplat, dar in opinia mea, daca nu a fost o problema medicala, raspunderea pentru tot o poarta prietenul tau. Dar chiar si asa merita sa se odihneasca-n pace. A platit cu tot ce avea mai scump. Si aici vorbesc de viata fiintelor dragi lui. Si in plus a fost scutit de suferinta de a-i ingropa, ca urmare a fost luat si el. In asa conditii eu spun ca a fost norocos, fara a fi ironic.
Multa sanatate ranitilor din Opel si le urez recuperare integrala si rapida. |
#12
Posted 18 August 2007 - 19:57
Stiu ca este vinovat si nu am negat vreodata acest lucru. Culpa lui. Ma bucur pentru el ca a plecat "dincolo"
fara sa curme viata la altcineva. Din punct de vedere medical nu pot sa ma pronunt deoarece din aceasta familie a mai ramas doar parintii sotiei lui. Nu pot sa merg sa intreb ce a iesit la raportul expertizei deoarece nu se cade. Ar fi putut fi si ceva medical , din pacate nu putem afla. Edited by MAK, 18 August 2007 - 20:02. |
#13
Posted 18 August 2007 - 20:08
nu vreau sa starnesc un flame, insa de ce doresti materiale de la fata locului? nu ar fi mai bine sa-l lasi pe respectivii sa-si doarma somnul de veci pur si simplu?
|
#15
Posted 18 August 2007 - 22:39
devs.java, on Aug 18 2007, 21:29, said: Am intrebat si eu acelasi lucru... Nu am raspuns pana acum deoarece in Brasov a fost o furtuna puternica si am ramas fara energie electrica. Deci in grupul nostru de prieteni este o nelamurire mare fata de ce a fost acolo. Din aceasta cauza am dori niste detalii in plus. Aveti impresia ca vrem aceste materiale deoarece santem insetati de sange ? Daca aveau toti 80 de ani alta treaba era... |
|
#16
Posted 18 August 2007 - 22:44
Nici poveste... Dar daca cautati detalii, inseamna ca suspectati ceva. Si eu unul, ma intrebam, ce anume...
|
#17
Posted 19 August 2007 - 00:10
devs.java, on Aug 18 2007, 23:44, said: Nici poveste... Dar daca cautati detalii, inseamna ca suspectati ceva. Si eu unul, ma intrebam, ce anume... Deci hai sa va spun ce discutie este in grupul de prieteni. 1. Bun Marius si Anto stateau in fata si aveau centurile puse , fapt dovedit de parbriz care este in mare parte la locul lui si nu este patat de sange. Posibila cauza a mortii a sotiei lui Marius ruptura cervicala daca luam in calcul ca ea dormea deci avea muschii relaxati. Marius rezista impactului si moare catre spital , se pare ruptura de organe datorata centurii. Hemoragie interna care este fatala. In posturile de mai sus am facut referiri la centura ca uneori este buna alteori... 2. Fata lor care era in spate si care se presupune ca dormea, automat in momentul impactului ar fi avut tendinta sa se deplaseseze catre inainte. Bun pe traiectorie se aflau cele doua scaune din fata. La fel din ce am vizionat noi la stiri scaunele erau la locul lor deci au actionat ca o bariera in deplasarea fetitei. Acum din cate accidente am mai vazut ocupantii din spate in impacturi majore ajung la spital in situatii grave dar nu mor asa instantaneu. Sa ma fac inteles deci plafoniera era prea putin deformata ca sa ajunga sa o lezeze pe copila, scaunele sunt la locul lor , sangele lipseste si in spate dar copila moare instantaneu ! Noi intelegem ca in momentul cand destinul zice gata se termina tot. Daca mai cercetam si noi una alta , daca de atatea zile numai de ei vorbim cred ca da de inteles ca noua ne pare foarte rau de ce au patit , ca de fapt nu prea ne revenim. Si fiindca tinem la oamenii acestia e clar ca nu putem sa zicem gata au murit asta e hai sa mergem mai departe. Stiu ca pentru cineva care nu este implicat afectiv in toata treaba asta pare un nonsens dar pentru noi nu este asa. Stim ca nu mai putem sa-i aducem inapoi dar macar sa pricepem si noi cum a avut loc aceasta tragedie. |
#18
Posted 19 August 2007 - 00:23
Nu cred ca poti face presupuneri in privinta cauzei mortii in felul asta. Ar trebui sa citesti raportul medico-legal. Nu cred ca e greu sa intri in posesia acestor acte, chiar si in calitate de prieten, daca nu chiar de la familie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users