Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul Mitsubishi Outlander
Last Updated: May 01 2023 21:42, Started by
mavo
, Apr 07 2007 16:36
·
0
#38
Posted 12 July 2007 - 19:55
am venit de la Mitsubishi bz unde aveau si outlander-ul
Impresii :Am luat contact cu versiunea Instyle, m-a incantat atat interiorul ,cat si exteriorul. In interior bordul era alcatuit de plastice de foarte buna calitate placute vederii si atingerii , volanul este super misto (aproape ca al meu la 3) insa pielea parca era prea fina. Am vazut multe elemente ca la masina mea, butoane geamuri , parasolare , cotiera (aici mi-a placut ca se dadea in fata-spate) manerele antiviraj, manerele interioare de deschidere cat si partea din sus a fetei de usa. Pe fetele de usa mi-a placut pielea care parea super calitativa si placuta atingerii.Mai mi-a placut butonul de comutare 2wd si 4wd .In rest mi s-a parut super frumoasa si totul parca e super ok. Nu mi-a placut `cheia` de plastic la modelul cu keyless sau semi keyless ce-o fi acolo, am avut impresia ca dau drumu la masina de spalat albalux .Nu mi-a placut spatiul din spate ,dar masina este condusa de 1 persoana 60-70% din km/timp deci nu prea conteaza. Nu am putut butona masina si auzii sistemul Rockford Fosgate din cauza ca a stat cu casetofonul aprins vreo 2-3 zile in showroom si s-a dus bateria. Nici test drive nu am putut sa fac pentru ca nu aveau masini ,decat la bucuresti. Dealeritza a zis ca service-ul Mitsubishi este relativ aproape 60km de bz la Bucov-Ploiesti ,iar revizia se face la 20.000km si costa 550ron.Masina cica poate fi livrata in max10 zile daca este in stoc in Romania , daca nu in jur 2 saptamani din Europa. Per total as cumpara-o dar sunt curios cum merge , defapt nu e pentru mine ci un prieten care o ia pentru taica-su(omu se bazeaza pe noi) ....si care chiar se bucura ca i-am recomandat masina asta.Initial vroia Santa Fe nou dar a zis sa nu mai auda de hyundai pentru ca ieri a ramas cu santa fe-ul vechi in drum . Ne-am hotarat pe varianta Intense ,cercetam acum finantari cu un avans mai mic ,deoarece hyundaiul inca nu poate fi vandut pentru ca este in reparatie ce va trebuii platita. Edited by cosmin_miu, 12 July 2007 - 20:00. |
#39
Posted 13 July 2007 - 01:56
#40
Posted 13 July 2007 - 10:47
si eu m-am hotarat pentru Outlander , dar astept varianta cu motor ford-psa 160 cp care echipeaza si freelander II . am facut un drive test la cluj cu freelanderII si motorul este abolut superb(demaraj , reprize , zgomot interior ).fata de tdi-ul VW este super clasa...eu nu am si nu am avut decat benzinare si nu pot trece , indiferent de calitatile si fiabilitatea recunoscuta de toata lumea , de zgomotul insuportabil de motor de tractor l,a relanti si in demaraj ...
|
#41
Posted 23 July 2007 - 21:48
Apropo de reducerea luminozitatii cand aprinzi farurile. Teoretic 'creierul' masinii presupune ca e noapte si de aceea reduce intensitatea luminii display-ului. Dar la Yaris de exemplu e un buton care readuce luminozitatea la normal chiar daca ai aprins farurile. Ma asteptam ca si la Outlander sa fie asa ceva. Sper ca la CR-V este pentru ca dintre Outlander si CRV m-am hotarat sa iau o Honda. Mai rapida si mai dotata la aceiasi bani.
Singurele diferente notabile intre cele doua sunt ca la aproximativ aceiasi bani (36k CRV, 38k Outlander) CRV are rearview camera, senzori proximitate fata, xenon adaptiv si plafon panoramic, iar Outlander are acel lock de diferential, hdd la navigatie (care navigatie cand STAI reda si dvd-uri, cel putin asa mi-a spus azi dealerul) si trapa care se deschide+acea bucata din spate care se lasa si care face incarcarea mai usoara. |
#42
Posted 18 September 2007 - 13:09
Cred...da, cred ca Outlanderul este absolut OK !
@ Mavo, ceva nou ? |
#43
Posted 18 September 2007 - 17:00
Asa mai mult off topic: am facut drive test cu Outlander si nu prea mi-a placut, chiar daca era varianta de top arata f neingrijit. In plus zgomot puternic de motor (e o caracteristica a diesel-ului de 2L-140 CP); si daca virai brusc de volan aveai senzatia ca sta sa se rastoarne.
Una peste alta caut in continuare motive sa-l sterg dupa lista de achizitii. In wkd veneam pe Sighisoara-Brasov, unde drumul e f bun dar destul de virajat si hopa ma trezesc in spate cu un Outlander. Atat mi-a trebuit ca am inceput sa ne jucat de-a depasitul, la drum drept se apropia de mine (vit max approx 140Km/H) dar pe serii de serpentine ramanea saracul in urma cate 200-300m de nu-l mai vedeam si credeam ca s-a oprit. Deci din pct meu de vedere o mare bila neagra confirmata de Outlander. Poate Mavo imi poate infirma senzatia ca nu prea face fata unor drumuri virajate. |
#44
Posted 19 September 2007 - 08:50
catanexus, on Sep 18 2007, 18:00, said: Asa mai mult off topic: am facut drive test cu Outlander si nu prea mi-a placut, chiar daca era varianta de top arata f neingrijit. In plus zgomot puternic de motor (e o caracteristica a diesel-ului de 2L-140 CP); si daca virai brusc de volan aveai senzatia ca sta sa se rastoarne. Una peste alta caut in continuare motive sa-l sterg dupa lista de achizitii. In wkd veneam pe Sighisoara-Brasov, unde drumul e f bun dar destul de virajat si hopa ma trezesc in spate cu un Outlander. Atat mi-a trebuit ca am inceput sa ne jucat de-a depasitul, la drum drept se apropia de mine (vit max approx 140Km/H) dar pe serii de serpentine ramanea saracul in urma cate 200-300m de nu-l mai vedeam si credeam ca s-a oprit. Deci din pct meu de vedere o mare bila neagra confirmata de Outlander. Poate Mavo imi poate infirma senzatia ca nu prea face fata unor drumuri virajate. Cata, ce zici daca : 1) Outlanderul avea un sofer experimentat, care nu a vrut sa te forteze la nebunii in serpentine ? 2)In timp ce tu te straduiai sa faci un test "la botul calului" celalalt doar se amuza jucandu-se cu tine ? Pe drum drept venea langa tine, in viraje te lasa sa te distantezi ca sa nu aveti vre-o "bucurie" ? 3) a inteles intentia ta, si a vrut doar sa iti arate ca masina "poate duce" ? .... Cred ca te cam grabesti cu "bilele". Daca nu iti place, e simplu - nu o cumperi si gata !!! Trebuie sa existe o marca si un model care sa iti satisfaca cerintele - bafta ! |
#45
Posted 19 September 2007 - 09:21
Mitzu sunt perfect de acord cu tine, n-am exclus si varianta asta, dar totusi era un sofer tinerel cu o tipa in dreapta si parca nu-mi vine sa cred ca nu vroia sa se dea si el cocosel cu noua masina, mai ales ca eu am numar de "provincie" si el era "capitalist" si mandria depaseste adesea capacitatile masinilor. Iti zic eu ca nu-i venea prea bine faza, si mai ales la sfarsit nu s-a lasat pana nu m-a depasit.
Acu' sincer nu s-a pus pb de intrecere ci pur si simplu am vrut sa vad cum se misca masina (nici laguna mea nici Outlander nu-s tocmai masinile cu care sa te iei la intrecere, deci sper ca parerea mea sa fie pur obiectiva). Chestia de "bile"-normal ca e o parere pur personala, probabil daca eram fan diesel m-ar fi atras mai mult Outlander vs CR-V, deci nu mi-o luati in nume de rau pls. |
#46
Posted 19 September 2007 - 09:35
Nimic de rau, @cata !
In conditiile pe care le pomenesti, e foarte probabil sa ai dreptate...poate pur si simplu nu putea tinerelul sa faca ce vroia cu masina... Eu unul sunt fan Outlander, asta dupa ce am schimbat pana acum cateva marci (nu tocmai rele - Lancia Thema, BMW 328CSI, Volvo si bineinteles...Dacia ). Si, sincer, imi place pentru ce poate, ce stie si ce face Outlanderul...nu pentruca ar fi mai buna decat...sau mai fiabila decat...imi place pt ca imi place Iti doresc sa gasesti o "carapace" care sa te incante pe cat ma incanta pe mine acest model al lui Mitsubishi !!! Cat mai repede si -daca se poate- cat mai ieftin !!!! |
|
#47
Posted 19 September 2007 - 09:49
Ok, de aceea ar fi mai bine sa-i incurajam pe posesori sa ne spuna cum se simte masina (adica pt moment Mavo). La un dealer te las sa mergi 2 km cu max 80/h si apoi vrea sa-ti vanda o masina care sare de 1 mld. ROL de parca ar vinde o masina de spalat. NU tu iesire pe autostrada, sau intr-un soft offroad, nimic.
De aceea incepem sa ne dam cu parerea in functie de feedback-ul pe care il primim din trafic de la posesori pe care ii intalnesti pe langa tine pe sosea. Iar legat de "cat mai ieftin", asta mi se pare marea pb.-daca se merita o masina de 22.5; 25 sau 29KEUR CIP (approx pt Outlander si de ce nu si pt CRV)care pe sosea nu prea poate sa te dea pe spate cu performantele. |
#48
Posted 19 September 2007 - 10:20
catanexus, on Sep 19 2007, 10:49, said: Iar legat de "cat mai ieftin", asta mi se pare marea pb.-daca se merita o masina de 22.5; 25 sau 29KEUR CIP (approx pt Outlander si de ce nu si pt CRV)care pe sosea nu prea poate sa te dea pe spate cu performantele. Eu m-am indragostit de Outlander, folosind (adevart ca pt scurt timp) masina unui amic. Plus ca familia a fost mai mult decat entuziasmata...adica, este ! Pretul = nebunia de rigoare, alergatura, gafaiala la banci, refinantari, etc, s.a.md. ... ca sa implinesti suma necesara achizitionarii. Si totusi...cu vrerea Domnului, se intampla si minuni ...maine ma duc la reprezentanta sa ridic Outlanderul Asa ca, de poimaine, o sa pot vorbi si eu mai "documentat", insa in mod cert la fel de subiectiv Nu spun cat m-a costat, ca ma apuca iar durerile de cap : am ales instyle plus alte optionale... cand ma gandesc la ce rate m-am bagat Dar e cert ca macar maine o sa ma simt Si sper ca prin performantele masinii, sa dureze starea asta...prin performantele care le astept de la CEEA CE AM CUMPARAT - stiu ca nu e masina de raliu, de off-road, de F1, nici macar de "fitze", dar -repet- este ceea ce mi-am dorit (si asta conteaza enorm) !!! Edited by MITZSU, 19 September 2007 - 10:25. |
#49
Posted 28 September 2007 - 23:31
De curand m-am intors dintr-un scurt concediu din Italia.
Am fost plecat cu Outlander-ul si am parcurs 4000 km. Confortul la drum lung este excelent, nu m-am simtit obosit. Asa cum am mai scris intr-un post mai vechi, masina are o stabilitate si o tzinuta excelenta la drum si sincer, cu cat o shofez mai mult timp , cu atat o indragesc mai mult. Recomand celor ce nu le-a castigat increderea sa incerce un test-drive la reprezentantza sau la un prieten si sa aibe incredere in afirmatiile noastre , a celor ce au achizitionat-o. |
#50
Posted 30 September 2007 - 10:48
Am facut si eu un drive test cu motorul de 2.0, impresiile sunt aproape bune, adica la peste 2000 de ture trage frumos si constant, dar parca e un pic cam lenes la turatii joase. In curbe sta frumos la viteza si nu iti da senzatia ca ruliu sesizabil. Cutia e bine etajata, suficient de scurta si precisa. Mi-a placut ca in volan simteam bine ce se intampla sub mine, adica directia nu e asistata peste masura. Testul a fost facut in Cluj, la urcare pe dealul Feleacului, cei care sunt din Cluj sau au trecut pe acolo stiu ce curbe prezinta drumul. (eram 4 oameni in masina - eu, dealerul, prietena mea si un coleg de servici)
Am facut si un pic de offroad pe dealurile din Faget(nici macar nu erau urme de drum pe unde am fost, chiar am fost surprins ca m-a dus dealer-ul pe acolo). Am coborat (si urcat din fericire) niste pante pe care la coborare ma cam sprijineam bine in volan (colegul de servici care a fost cu noi s-a cerut jos cand a vazut unde ne bagam ). Ca si concluzie la partea de offroad, testul pe care l-am facut cam depaseste tot ce ma gandesc eu ca o sa intampin cand o sa parasesc asfaltul (am bunici la tara si la cum se asfalteaza la noi, si copii mei o sa mearga tot pe drum de pietre pana acolo ). O sa va spun lucrurile care nu prea mi-au placut: - motor cam lenes la turatii mici, dar daca il lucrezi un pic nu are probleme - ecranul de la radio nu e deloc lizibil cu faza scurta aprinsa (nu e chiar asa mare problema, ca nu ma uit in fiecare minut ce post de radio ascult) - nu ma prea incanta nici ecranul de la calculatorul de bord, puteau sa folosesca unul mai de calitate pt ca sunt cam patratoase fonturile (aici ar fi putut lua de la Citroen cate ceva din ecranele lui C4 ) - subwoffer-ul din portbagaj e cam predispus la accidente - chestia aia cu care pornesti motorul la variant key-less (puteau sa puna un buton frumos de start pe bord) Acum stau si ma gandesc: sa o iau cu motorul asta sau sa astept motorul de 2.2 de la PSA(denumit Outlander 2008)? Din review-urile de pe net am tras concluzia ca motorul de 2.2 e mult mai vioi la turatii mici, iar cresterea de cuplu mi se pare super (380 la 2.2 fata de 310 la 2,0). Modelul nou de jante de 18 inch a aparut deja pe ultimele modele ce au iesit din fabricatie. Se mai anunta odata cu motorul de 2.2 senzori de ploaie, plastic mai moale pe plansa de bord si camera de luat vederi pt mersul cu spatele disponibila in combinatie cu MMCS. Se pare ca pretul va fi mai mare cam cu 1400 de euro. Dealer-ul din Cluj mi-a spus ca prin Decembrie ar apare noul motor in Romania, pe site-ul din Germania am citit ca din Noiembrie. Stie cineva mai multe si mai exacte despre data aparitie noului motor si eventuale preturi? Or sa anunte ceva la SIAB? Ultima stire oficiala e ca din Ianuarie, Outlander o sa se fabrice in Olanda si nu in Japonia ca si pana acuma(suratele C-Crosser si 4007 or sa ramana in Japonia ). Stirea asta are doua fete: - scapam de taxa vamala de 10% care pana acum era inclusa in CIP... adica de la 28.589 de mii cat e varianta InStyle, pretul o sa scada cam cu 2000-2500 de euro - partea proasta e ca uzina din Olanda nu e prea renumita din punct de vedere al calitatii fabricatiei, lucru pentru care japonezii sunt renumiti Deci... decizii decizii decizii |
#52
Posted 14 October 2007 - 11:23
Am "facut" traseul Bucuresti - Baia Mare - Pasul Prislop - Radauti - tur manastiri - Piatra Neamt - Lacul Rosu - Gheorghieni - retur Neamt - E85 Bucuresti.
Sunt super-entuziasmat, pentru "nevoile" mele aceasta masina este perfecta ! Tinuta de drum impecabila atat la drum intins cat si in zonele cu pante si rampe cu inclinatii destul de pronuntate (Pasul Prislop, cheile Bicazului) cu raspuns instantaneu la fortajele provocate (in mod voit) in rampe puternic virajate, motorul nu s-a balbait nicio secunda, reactia a fost ferma, constanta si ampla, oferindu-mi satisfactii de cate ori m-am jucat si am "chinuit" masinuta. Super-incantat de mecanismul de franare si reactia acestuia, atat pe carosabil uscat cat si in conditii de ploaie in averse. Sistemul de lumini foarte bun, "acoperirea" zonei de rulare este perfecta atat la proiectoare cat si la ambele faze (de drum si de intalnire - xenon). Scaunele ofera un comfort total. Idem suspensiile si amortizoarele. Sistemul audio e aproape de perfectiune pentru un amator de muzica pop, jazz, blues, balade rock si instrumentala. (nu m-a deranjat nicio secunda dimuirea luminozitatii afisajului consolei centrale) Spatiul de incarcare este arhi-suficient pentru o familie in concediu. Sincer, in acest moment nu am niciun repros ! Pot spune cu mana pe inima ca este OK !! |
#53
Posted 17 October 2007 - 11:33
salutare tuturor... felicitari posesorilor
model In -Style ... km parcursi pana acum: 1500 nu ma plang de absolut nimic important...doar de nimicuri, sa zic asa singurul punct in minus ar fi puterea mica la turatii mici, dar o rezolvi si asta, cu o apasare putin mai ferma pe pedala, iar nedumerirea mare este : voi unde va tineti trusa medicala? sincer, nu ii gasesc locul triunghiul si stingatorul l-am plasat in compartimentul in care este cricul...dar trusa pur si simplu nu am unde sa o pun ma tot gandesc sa imi iau o plasa de portbagaj si sa o tin acolo...oricum e folositoare plasa uitam ceva deosebit de important: trapa face toti banii...e o incantare sa conduci sub ea |
#54
Posted 26 October 2007 - 22:44
Salutare tuturor
Am deja vreo 3000km cu outlanderul modelul nou, cu dotari de actualul NAVI A61 si un pic peste (a fost comandat cu camera de parcare + navi + kit de putere + xenoane pe toate fazele). Singurele observatii ar fi cuplul mic la turatii <1800 rpm si faptul ca deflectorul de vant de la trapa este poate un pic prea scund. Am mers cu un Tucson si devia mai bine aerul. Problema nu este de curenti deranjanti ci pur si simplu de suieratura aerului. Este adevarat ca probabil difera si unghiul geamurilor. Pentru catanexus as putea spune ca o comparatie ca a domniei sale nu este relevanta din simplul motiv ca, mai ales atunci cand nu esti singur in masina, conteaza foarte mult si parerea celui care este cu tine (poate sotie, poate altcineva). Nu intotdeauna trebuie sa fii "cocosel" ca sa arati ce poti. Crucile de pe marginea drumurilor spun singure ca ala a fost ultimul lor "cucurigu". Din diferite motive (mie unul de ex, mi se cam face rau pe locul din dreapta si in special la curbe), probabil ca soferul acelui Outlander avea grija nici sa nu ajunga acasa cu ochiul umflat, nici cu bordul decorat, dar ii garantez ca stabilitatea in curbe datorita suspensiilor si puterea motorului (170cp) face ca sa nu ii dau dreptate in afirmatiile sale. In rest, celor care isi doresc sa faca un test drive nu le pot spune decat ca e pacat ca nu pot conduce o masina pe o distanta mai lunga (am avut Tucson pt test drive pana la 20km de Sibiu, dinspre Bucuresti si inapoi, eu la dus, alt sofer la intoarcere). Nu poti aprecia comportamentul unei masini decat atunci cand poti sa o accelerezi in drum drept, in curbe, la depasiri si in special. Daca ar fi sa aleg din masinile de pe piata interna in acest moment as alege tot Outlanderul. PS Ar ma fi o problema: nu lasati la spalatorie sa va spele cu jetul sub presiune la mai putin de 20 de cm de imbinarile de la trapa sau la portbagaj pentru ca riscati sa vi se prelinga picaturi pe interior, pe margini, (asta as trece-o la prostie si imbecilitate din partea aluia cu tulumba). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users