Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...
 Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!
 Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...
 Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon
 

Noul Mitsubishi Outlander

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
788 răspunsuri în acest subiect

#73
vali4715

vali4715

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 32
  • Înscris: 14.03.2005
Salutare, am deja 1300 Km. Sunt foarte multumit de motor, de cum trage la turatii mici, am avut inainte Renault Megane Estate, 1,6l, 16V, 115CP, greutate 1,3 tone, benzina, nu se compara, depaseam numai intr-a treia. Este prima oara in 13 ani de condus, cand trec pe motorina, se simt diferentele, acum depasesc intr-a cincea. Viteza a sasea mi se pare foarte buna pe autostrada la 130 la ora cu cruise control.
Stie careva, cum se poate verifica, daca xenoanele au posibilitatea de reglare automata pe inaltime? In oferta de Mitsubishi scria ca are aceasta facilitate, dar acum cand am masina, nu-mi dau seama ca se regleaza singure pe inlatime, suspectez ca sunt fixe.
Chestia cu resetarea consumului mediu, cea cu displayul de la cd este aiurea, sper sa fie rezolvata d.p.d.v. soft in viitor, este chiar o greseala soft; desi toti vanzatorii spun ca toate masinile au acest lucru, iar eu le spun ca Renaultul pe care l-am avut nu avea aceste probleme, chiar sunt niste probleme.
De ce atunci cand sunt la relanti consumul instantaneu depaseste 20l/100Km? Asa arata pe bord.

Editat de vali4715, 11 noiembrie 2007 - 16:58.


#74
bure

bure

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 65
  • Înscris: 01.09.2005
Nu prea cred ca isi permit sa zica ca au auto-levelling si de fapt sa nu aiba... descrierea asta apare pe toate paginile de web, nu numai la noi. Si din cate stiu eu, toate lampile cu xenon au aceasta functie pentru ca emit o lumina foarte puternica care trebuie controlata pentru a nu orbi traficul.

Daca chiar vrei sa le incerci, parcheaza cu fata la un zid si urca cu rotile din fata incet pe bordura... vezi daca lumina de pe zid urca si ea sau se mentine aproximativ constanta.

La relanti banuiesc ca e o problema de soft, sau vor sa ne sperie si sa oprim motorul  :P

#75
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 944
  • Înscris: 16.12.2003
Salut,

Si eu sunt interesat de un Outlander. Inca ma gandesc daca merita diferenta dintre cel mai ieftin si cel intermediar, la motorizarea de 2.0D ma refer.

Azi am primit ultima oferta de la dealer, vand fix 10 modele de Outlander, din care 3 benzina 2.4, 2 diesel 2.2, si 5 diesel 2.0.

Nu stiu exact daca merita diferenta de la 2.0 la 2.2. In plus, varianta cea mai ieftina nu are motorizare 2.2. Deci ar trebui sa umblu si la bani.
Am auzit pareri cum ca motorul de 2.0 este totusi subdimensionat si atunci parca m-as uita la 2.2.

Acum, fiind foarte patit cu un automobil Hyundai (marca pe care nu o mai recomand nimanui) motiv pentru care Tucson si SantaFe au iesit din calcule, vin si va intreb, pe voi posesorii :

Defectul de iluminat al sistemului audio pe timp de zi cu farurile aprinse, problemele de calculator de consum  si orice alte mici probleme care n-au aparut inca pe forum si pe care va rugam sa le puneti au avut rezolvare la service? Sau inca mai asteptati ?


Citind acum cateva minute un forum din USA cred, acolo un baiat din Suedia scria ca pentru iluminatul sistemului audio la ei a aparut rezolvarea la dealer, la noi e vreo veste?

#76
bure

bure

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 65
  • Înscris: 01.09.2005
Pentru faza cu iluminatul, ei zic ca nu se poate face nimic, de consum zice in carte ca la pornire motor trece autmomat pe modul Manual de pe Automat, deci asa au gandit ei sistemul.

Ai un link de la forumul ala? Ca m-ai facut curios...

Editat de bure, 12 noiembrie 2007 - 19:55.


#77
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 944
  • Înscris: 16.12.2003

 bure, on Nov 12 2007, 19:52, said:

Pentru faza cu iluminatul, ei zic ca nu se poate face nimic, de consum zice in carte ca la pornire motor trece autmomat pe modul Manual de pe Automat, deci asa au gandit ei sistemul.

Ai un link de la forumul ala? Ca m-ai facut curios...
Am uitat sa-l pun ieri si am uitat, dar incerc sa-mi aduc aminte.
Ceva cu Mitsubishi forums.

E scris foarte putin despre noul Outlander deci e usor de gasit informatia.


LE:
http://www.mitsubish...-brightness.htm

Editat de hades, 13 noiembrie 2007 - 12:05.


#78
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 944
  • Înscris: 16.12.2003
Hai baieti, care-l aveti in parcare, mai ziceti ceva, orice!
Sambata ma duc la test drive.

#79
vali4715

vali4715

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 32
  • Înscris: 14.03.2005

 hades, on Nov 14 2007, 12:08, said:

Hai baieti, care-l aveti in parcare, mai ziceti ceva, orice!
Sambata ma duc la test drive.

Toate acestea sunt detalii ce tin de soft. Pana nu se va face o versiune upgrade de soft, nu se va rezolva nimic, e clar acest lucru. La Renault consumul mediu se reseta atunci cand vroiai. E clar ca este o greseala aici, pentru ca nu ar fi avut sens cele doua contoare de kilometri ce se pot reseta, A si B. Unul, de exemplu, il puneai atunci cand faceai plinul, sa vezi cat mergi cu un plin, al doilea il puneai la inceput de drum coroborat cu resetarea manuala a consumului mediu si aflai cat ai consumat de la un punct la altul, in afara, mixt sau in oras.

In rest sunt foarte incantat de masina, astept cu nerabdare sa fac cunostiinta cu mecanicii de la Mitsubishi, pe cei de la Renault ajunsesem sa-i cunosc pe toti.

Nu cunosc nimic despre motorul de 2.2, este bagat foarte recent, mie imi ajunge 140CP, sunt familist cu portbagaj deasupra, am vazut ca au bagat si senzorii de ploaie, merg si aia. Nu cred ca merita, de nici o culoare, navigatia si dvdul, este prea scump.

Mi-am adus aminte; atunci cand stau cu fata la un zid si aprind xenoanele, acestea se aprind si raman pe loc, nu ca la Renault in care se miscau pana se reglau automat, e clar ca e teapa cu reglarea automata sau e defecta la mine.
Cutia de viteze e foarte noua si imi pare ca agata a doua si a treia, sper sa fie normal?
Cati litri are vasul spalator de parbriz?
Ar fi fost frumos sa avem vreo mufa de AUX la CDiu.
Cauciucurile Bridgestone Dueler Sport sunt de vara, nu? Ar trebui schimbate sau fac fatza si iarna? Cine a prins iarna cu Mitsubishi?

Din toate masinile pe care le-am incercat sa stii ca are portbagajul cel mai mare (facilitate esentiala pentru roman), peste el este Subaru Forester (foarte competitiva si cu bani similari), dar mie mi se pare un break cu 4x4. Rav4 nu avea xenoane de nici un fel, se deschide usa de la portbagaj in lateral si daca parchezi foarte aproape de o alta masina nu poti umbla, Nissanul ala cu nume de trib era foarte mic, Opel Antara are finisaje proaste, ata de la volan era deja desfacuta, nu avea posibilitatea de alegere 2WD, 4WD, LOCK, cred ca e facuta la Daewoo Craiova, curios Chevrolet Captiva este mai incapatoare decat OPELul Antara, Honda CR-V, de calitate, recomandari foarte bune la motor, dar delearul dupa b-dul Expozitiei (se numea ceva cu Carpati) lasa de dorit, imi prezinta masina lui din parcare, dupa ce mi-o deschide de la distanta si-mi spune sa ma uit, iar cand termin sa strig la el sa bage alarma, stai la coada, este un singur om la vanzari, directorul de vanzari, ciudat, nu asa se vinde o masina de 34000 euro. Ma asteptam la o cafea si o apa minerala gratuita, ca eram musafir. Mazda CX7, superbengoasa, supereleganta, finisari si fite ca Audi Q7, pretul mult mai mic decat Q7, motor pe benzina de ~ 240CP, nu mi s-a potrivit.

Cam atat, PA.

Recomand Mitsubishi Outlander Instyle sau Invite. Vezi ca Inviteul are senzori de parcare, asta daca te intereseaza.

Editat de vali4715, 15 noiembrie 2007 - 21:11.


#80
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 944
  • Înscris: 16.12.2003
Multumesc Vali!

Ma bucura mult sa aud ca motorul e bun si la 140 cp, eu ma indrept clar spre versiunea cea mai ieftina.

Acum dinferenta intre 2.0D  Invite si Intense este de 4000 euro si consta in :

Roti de aliaj, bare de plafon, proiectoare de ceata,ornament cromat pt. toba, bandouri laterale argintii, display informatii audio si ceas pe consola centrala, volan si schimbator in piele cu comenzi pe volan, cruise control.

Pentru mine importante sunt 3 :
proiectoarele, barele de plafon si rotile de aliaj. Restul chiar nu ma intereseaza.
Deci pentru 4000 euro se merita intense?
Sau mai simplu, roti de aliaj aftermarket dar de foarte buna calitate ( am vorbit, maxim 1000 euro/4buc) +bare de plafon comandate ca piesa de schimb la ei + proiectoare ca piesa (daca se poate ) si sa scap cu 1500-2000euro?

#81
andreiderme

andreiderme

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 38
  • Înscris: 16.11.2007
Am si eu Outlander 2.0, 1500km (am menajat-o si nu merg cu ea prin oras sa se imbacseasca motorul de funingine - apropo, asta se intampla la diesel la relanti)

In primul rand cei care sunt de parere ca un sedan sau matizul e mai bun,mai bine lasati-o balta ca e cu TOTUL alta arie de pret. Eu atata zic: Outlander 2.0 TDI costa EXACT cat un Passat 2.0 TDI comfortline cu tractiune integrala. Punct. Pe care-l preferati?

Pentru toti posesorii de diesel: am pierdut mult timp sa ma interesez de chestiile astea, asa ca mai bine ascultati-ma:
1)INCERCATI sa nu tineti motorul mult la relanti.
2)NU (!!!) mergeti cu motorul subturat, adica nu sub 1800 ture (pentru cei care schimba la 1500). Motivul este acelasi ca la punctul 1 si anume se umple de funingine motorul si se strica turbina, plus ca el consuma la fel
3)Este RECUNOSCUT ca intervalul ideal de turatie la 2.0 TDi este 2500-1750 (cuplu maxim, are platou): adica schimbati la cel putin 2500
4)nu il turati mai mult de 2500 cand e rece, ca se rupe stratul de ulei si se buleste turbina
5)Credeti-ma pe cuvant ca NU EXISTA motor diesel nou cu mai mult de 120CP care sa consume mai putin decat 2.0 TDi: pe aceeasi masina, evident (nici macar Honda 2.2)

Atentie mare! Eu imi luam Invite daca nu era vorba de cruise control. De diferenta de pret iti pui tu ce jante vrei, etc. Iar cei care cred ca e mai bun 2.2 ala nou, ma indoiesc (recunosc ca nu l-am condus), mai ales din prisma consumului. Sau nu asta era ideea unui diesel? Iar motorul asta e tot ceea ce-i trebuie unui sofer care nu vrea sa ajunga cruce pe marginea drumului, plus ca are fiabilitatea incercata. Si uitati-va cu atentie la DIFERENTA MONSTRUASA DE PRET!

#82
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 944
  • Înscris: 16.12.2003
Salut,

Vin cu impresii de la drive test.

Sa incep cu inceputul. Interiorul este OK, dar nu m-a dat pe spate. Comparativ cu fratele 4007 este slab finisat, comparativ cu alte masini pe care le-am vazut este foarte bine facut.
Mi-a placut portbagajul, este foarte mare, sau cel putin este cat imi trebuie mie de mare.
Geamul din fata este extrem de inclinat, cea ce da o senzatie ciudata celor care stau in spate. Tot in spate am gasit si un lucru bun: bancheta culiseaza spre portbagaj, astfel se poate obtine mai mult loc pentru pasageri.
In spate stau bine 3 persoane cu o greutate de 70-80kg. 3 persoane de 100kg....stau mai .....putin comod.
Lumina de bord se vede si cu farurile aprinse, mai slab, dar poti sa vezi foarte usor ce scrie. Adevarul este ca am fost intr-o zi inorata si poate asta a contat. Daca stau sa am gandesc, la Pioneerul meu de pe masina, daca bate soarele pe el, tot nu se vede nimic, deci nu cred ca reprezinta o problema majora. O sa vedem cand o sa am si niste km facuti cu masina cumparata. :)


Acum la drum: La pronire, afara, masina e usor galagioasa, dar inauntru n-am simtit ca ar fi ceva deranjant.
Pozitia de condus este buna, nu-ti creaza impresia de 4x4.
E mai rigida la suspensie, dar nu e limuzina, asa trebuie sa fie.
Treapta 1 este foarte scurta,chiar neobisnuit de scurta pentru mine!
Motorul mi s-a parut echilibrat pentru masina. Probabil ca diferenta de 20 cai intre cele doua motoare diesel se simte, insa mie mi se pare suficient asta de 2.0. Oricum diferenta de 1500 euro mi se pare mare pentru ce aduce.
Franele sunt foarte bune, sau din testul involuntar pe care l-am facut, sunt deosebite. ;)

Acum pe parte de business : Nu se fac reduceri, asa a fost sloganul dealerului.

Au tot felul de optionale, insa multe sunt doar de estetica, fara vreo valoare practica.
Ce am mai aflat pentru cei interesati de INVITE, se pot pune anumite optiuni de pe modelele mai bine echipate, cum ar fi : jante de aliaj, faruri de ceata, barele de pe plafon (1600 euro +montaj!!!) .

Noi am plecat la drum pentru Invite si pana la urma comandam Intense.

Vestea proasta pentru toti este ca deja imporatortul a moajorat pretul cu 530+tva pentru varianta Intense.

Deci modelul ales e 30882 cu toate taxele la care mai adaugam 1220 cateva optionale si taxa de imatriculare + 530+tva , ajunge pe la 32 800.
Vestea proasta pentru mine, peste vestea proasta de mai sus, este ca nu au culoarea pe care o vreau si vine abia in februarie.

:))

Editat de hades, 19 noiembrie 2007 - 15:18.


#83
serie_noire

serie_noire

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 70
  • Înscris: 04.05.2007
Saptamana viitoare mi-am propus sa fac un drive test si cu outlanderul. Nu va mai bat la cap cu toate SUV-urile pe care le-am incercat...pratic pe toate care se incadreaza in buget(max 25K CIP) si pana acum chiar nu am fost convins de vreunul pe de-a-ntregul. Mi-am aruncat ochii pe oferta celor de la Mitsu si am vazut ca optional e trecut si un chip-tuning la motorul de 2D care face sa ii creasca puterile mai ceva ca coca la dospit(puteam sa spun "decat" dar pierdea din farmecul oral). Inainte sa ma abureasca nenea dealerul voi ce parere aveti?
:) azi dimineata chiar langa poarta spitalului unde lucrez era parcat un Outlander,  i-am facut de 2 ori inconjurul si , dupa ce m-am asigurat ca nu ma vede nici un pacient, l-am masurat cu pasul....cred ca cea mai mare parte din el imi incape in garaj :)

Editat de serie_noire, 21 noiembrie 2007 - 20:23.


#84
andreiderme

andreiderme

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 38
  • Înscris: 16.11.2007
Intr-adevar, acest motor la VW ajunge pana la 170 CP, dar cu niste piese modificate. Nu sunt sigur ca rezista piesele de pe el la o crestere mare de putere (turbina, etc). Dar am inteles ca nu intra in actiune decat cand e motorul e cald si iti dau si garantie de la firma de tuning (serioasa).

Ceea ce e sigur e ca fiabilitatea pe termen lung va fi afectata. Daca vrei sa tii masina 2 ani e bine... Parerea mea...

Aveti grija cu culorile. Eu am asteptat 4 luni (!) masina fiindca nu o aveau pe stoc. Dealerul minte in draci asa ca nu va bazati pe el! Va dura minim 3 luni. M-am enervat, dar a meritat.

#85
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 944
  • Înscris: 16.12.2003
Ridicarea puterii se face cu un "kit" care cuprinde doua chestii ( asa scrie in oferta de accesorii). Motorul ajunge de la 140 la 160 CP si un cuplu de 360Nm. Pretul este pe la 1200 euro cu tva.
Kit-ul e produs de RalliArt, casa de tuning proprie Mitsubishi (echivalent AMG, M,OPC, etc.). Iti dau garantie pe lucrare, iar masina e in continuare garantata 100%.

La culori e buba, noua ne-au spus ca in la sf. lui ianuarie ajunge un Intense stone grey.

Oricum, cu cateva nimicuri puse pe ea si alarma si taxa de imatriculare, pretul final e 32293 euro.

#86
vali4715

vali4715

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 32
  • Înscris: 14.03.2005
Da domnilor, incep sa cunosc marfa numita Mitsubishi New Outlander, am deja 2300 Km. facuti intr-o luna, voi impartasi urmatoarele:
Sunt ala ce face comparatie cu masina veche = Renault Megane Estate.

- supermotor, supertractiune (zapada mica de pe Timisul de SUS a fost parfum, oricum cauciucurile sunt de vara), supercutie de viteze, daca apesi pe acceleratie, fiind in depasire cu a cincea, te lipeste pe scaun, aviz amatorilor, chip tunningul de motor il puteti face ulterior (costa mult 1200 euro cu tot cu montaj), nu va grabiti, poate cei 140 CP va vor satisface, daca nu, nu aveti nimic de pierdut sa o faceti ulterior.
- displayul de la bord, dintre ceasuri, e slabut rau, e de Logan, cel din mijlocul bordului nu mai vorbesc, e penalty, cand pornesti iti arata consumul de 40l/100km. si mai ai pana la pompa maxim 80km.
- superauditie muzicala cu sculele audio din interior, am bagat de la Cleopatra Stratan, la Annihilator, trecand prin Depeche Mode, putin si de Nightwish.
- recunoasterea vocala proasta, intr-adevar 2 il inlocuieste cu 4 sau 0, nu poate fi folosit nici cu acea antrenare penala.
- domnilor aici e o problema, XENOANELE CU REGLARE AUTOMATA, teapa. Am studiat reglarea aceasta, dar toate partile din interiorul fazei scurte sunt fixe, nu exista nici o reglarea automata. Farurile cu Xenon (acesta este un gaz obosit) la Renault sunt mult mai bune decat la Mitsubishi, vezi noaptea ca si ziua la maxim 5 - 7 metri, nu ai nevoie sa aprinzi faza mare, la Mitsubishi am mers mult cu faza mare. Xenonul de la Mitsubishi este format dintr-un bec mic (probabil umplut cu xenon? nu cred asta) ce da o lumina albastruie si in fata are o lupa, asta-i tot, nu cred ca este xenon.
- accesoriul numit suport metalic pe spate este o prostie, costa vreo 120 euro fara montaj, (este cel care arata ca pe fata), este de plastic, luati-va neaparat aparatori de noroi,
- cei doi dealeri nu dau nici un discount, decat accesorii, chestie nu prea normala pentru o masina de 30000 euro. Eu ma asteptam cand ajung la ei sa cer oferte sa ma invite la o cafea, un ceai, o galusca, orice, dar la noi masinile se vand pe banda rulanta si ei nu au nici un interes, nesimtiti. Eu am avut noroc cu SIAB, ca am obtinut de la Omniasig, CASCO gratuit si RCAul gratuit in primul an, aprox. 2000 euro, super.
- cu toate acestea imi place foarte mult masina, o recomand tuturor, daca se mai ieftineste, o sa-mi pun dvdul cu navigatie si filme.
- ABsul intra doar cand trebuie, foarte bun in comparatie cu Renaultul care intra pe orice sina de tramvai uda sau uscata.
- foarte bun handsfreeul, merge cu Nokia 6234 excelent, microfonul este sub oglinda, asa ca vorbiti cu nasul pe sus.
- am vazut un MItsubishi cu Bull Bar, stiti cumva de unde a luat?
- la oameni mai in varsta, ca mine recomand scaunele incalzite, nu vara.
Pa.

#87
andreiderme

andreiderme

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 38
  • Înscris: 16.11.2007
Eu sunt atat de multumit de farurile pe halogen(normale), incat nu-mi mai punxenon (vroiam aftermarket). Vad divin noapte, la distanta super mare pe sosea; asta cu farurile pe 2! Ar trebui sa le pun pe 1 conform manualului (adica mai sus).
BTW: si eu am avut tot Megane. Si la franare, LA MINE era super sistemul (in rest o porcarie de masina). Intra cand trebuia si masina frana de rupea! Dar, am mai auzit si altii care se plangeau ca intra prea devreme ABS la Megane. Au fost vreo 2 situatii cand mi-au sarit pietoni in fata si era de ajuns sa alunece un pic abs ca sa-i iau pe capota- m-am oprit la 10 cm de unu.
Mie mi se pare ca la Mitu intra cam devreme abs si aluneca un pic pana incepe sa franeze calumea. Probabil ca atat la Megane cat si la Outlander depinde si de cauciucuri. Cine si-a luat full option trebuie sa aiba Bridgestone, iar eu am Yokohama.
DISPLAYUL de pe bord este asa fiindca se reseteaza automat si nu prea il poti seta pe manual, ca revine. Mitsubishi va da probabil update de software.

#88
MITZSU

MITZSU

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 14
  • Înscris: 18.09.2007

 vali4715, on Nov 24 2007, 20:31, said:

Da domnilor, incep sa cunosc marfa numita Mitsubishi New Outlander
...........
- am vazut un MItsubishi cu Bull Bar, stiti cumva de unde a luat?
..........
Pa.


Era cumva alb ??? Caci stiu de unde are acela bull-barul - daca ala este modelul care te intereseaza...  :rolleyes:

Editat de MITZSU, 27 noiembrie 2007 - 12:50.


#89
MITZSU

MITZSU

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 14
  • Înscris: 18.09.2007

 serie_noire, on Nov 21 2007, 20:21, said:

Mi-am aruncat ochii pe oferta celor de la Mitsu si am vazut ca optional e trecut si un chip-tuning la motorul de 2D care face sa ii creasca puterile mai ceva ca coca la dospit(puteam sa spun "decat" dar pierdea din farmecul oral). Inainte sa ma abureasca nenea dealerul voi ce parere aveti?

Sub cuvant de onoare ca si fara chipul in discutie ai sa fi mai mult decat multumit de performantele motorului !!! :coolspeak:  :OK:

#90
bully-mac

bully-mac

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 290
  • Înscris: 03.11.2005

 vali4715, on Nov 24 2007, 20:31, said:

- superauditie muzicala cu sculele audio din interior, am bagat de la Cleopatra Stratan, la Annihilator, trecand prin Depeche Mode, putin si de Nightwish.
- recunoasterea vocala proasta, intr-adevar 2 il inlocuieste cu 4 sau 0, nu poate fi folosit nici cu acea antrenare penala.

sunt de acord cu tine, referitor la sculele muzicale din interior. eu am 8+1, cu subwoofer, si nu de putine ori am simtit nevoia de a lua mainile de pe volan si a face o cruce, ca sa le multumesc celor de la Mitsu pentru calitatea sunetului.

cat despre recunosterea vocala, nu exagerez, m-am chinuit 1 ora, adica 60 de min, doar ca sa imi introduc UN SINGUR numar de telefon. in mod cert, a 2-a oara nu voi mai repeta greseala. :lol: ...adica alt numar eu nu ma mai chinui sa bag in memorie ...

pt cine mai are varianta In Style, cea de 34.000 de euro...cu ce cauciucuri v-a venit echipata masina? si sunt intermediare? mi ecel putin, sa mi-a zis dealer-ul...dar inca nu am apucat a ma uit ce model e si sa caut pe net detalii...uit tot timpul ce marca e. sa imi notez... -_-

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate