Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?
 Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...
 Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare
 Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie
 

Nemultumiri legate de C.F.R

- - - - -
  • Please log in to reply
1217 replies to this topic

#55
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.12.2006
Fratilor, daca nu va place trenul,nu mai calatoriti cu asa ceva! Exista in Gara de Nord un Birou de relatii cu publicul deschis de la 08:00 la 20:00 iar acolo se pot face reclamatii despre ceea ce nu va satisfacut pe deplin compania CFR Calatori (e-mail: [email protected]) Nu garantez ca se vor rezolva reclamatiile depuse la acest birou (95% nu au avut nicio rezolvare).

#56
rox

rox

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,348
  • Înscris: 28.11.2004

 Mircea Hirjau, on Mar 17 2007, 02:58, said:

Fratilor, daca nu va place trenul,nu mai calatoriti cu asa ceva! Exista in Gara de Nord un Birou de relatii cu publicul deschis de la 08:00 la 20:00 iar acolo se pot face reclamatii despre ceea ce nu va satisfacut pe deplin compania CFR Calatori (e-mail: [email protected]) Nu garantez ca se vor rezolva reclamatiile depuse la acest birou (95% nu au avut nicio rezolvare).
te-ai gindit ca unii poate n-avem cu ce sa inlocuim trenul, chiar daca nu ne place? ma duci tu unde am nevoie? atunci renunt bucuroasa

Edited by rox, 19 March 2007 - 14:52.


#57
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.12.2006
Buna Rox! In cazut tau,din nefericire, este mai dificil! Nu ai la dispozitie decat doua trenuri directe spre Piatra Neamt: Rapid 651 compus din vagoane IVA rosii modernizate care pleaca la ora 14:00 si InterCity 557 compus din trei automotoare Desiro Siemens 642 varianta uniclasa cu 70 fotolii (Sageata Albastra) care pleaca la ora 15:00. Avand in vedere ca nu-ti plac Sagetile Albastre, iti recomand Rapid 651! Dar vezi pe www.infofer.ro ca mai sunt si alte posibilitati cu trenul spre Piatra Neamt dar cu schimbare in Bacau. Sau poti opta pentru sicriele pe roti adica paduchelnitele de dube de carat cartofi pe care unii (mai loviti de soarta) le numesc microbuse sau minibuse!

#58
adriandaniel

adriandaniel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 14.03.2007
eu din lipsa de bani prea multi si motive nu prea am calatorit foarte mult cu trenul insa am experimentat toate modalitatile - am fost cu personalul pana la Cluj si asta pentru ca ce sa vezi? cu cele rapide era si mai scump si trebuia sa stau 3 ore in gara de nord plus ca nu imi scutea restul drumului decat cu cateva ore. am fost si cu intercity-sageata si cu intercity normal si  cu rapid si cu accelerat .
atat acceleratul cat si sageata si intercity-ul normal au conditii bune mai acum serios vorbind nu e chiar asa de speriat cu o singura exceptie - caldura ...nu prea au masura cu chestia asta Am fost o data cu un accelerat si lumea era deja nevoita sa deschida usile compartimentelor ca era prea cald.
Panarama mare e la personal unde indiferent cum ar fi macar sa nu fie mizerabil ar trebui dar cel putin sunt mai ieftine biletele.
ceea ce ma nemultumeste f mult e pretul in crestere cu asta putem fi de acord ca e nasol dar asta e La noi nu e poate decat in sus si macar de ar fi in sus si calitatea . In opinia mea pretul unui bilet cu personalul trebuie sa fie mai mic fiindca ajunge mult mai greu la destinatie dar dupa mine cat de curand aceste trenuri ar trebui inlocuite chiar daca pe acelasi stil dar inlocuite - geamurile nu se inchid usile la fel e teroare. oricum pentru cine nu are bani sau nu are alternativa ca doar nu te duci cu acceleratul din oras in sat ce sa faca? merge si asa deocamdata.... oricum la halul in care sunt unele din ele nu cred ca mai dureaza f mult .Ceea ce e de blamat e ca de fapt lor nu prea le pasa...daca le-ar pasa ar fi altceva.

#59
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

 adriandaniel, on Mar 23 2007, 11:36, said:

ceea ce ma nemultumeste f mult e pretul in crestere cu asta putem fi de acord ca e nasol dar asta e La noi nu e poate decat in sus si macar de ar fi in sus si calitatea . In opinia mea pretul unui bilet cu personalul trebuie sa fie mai mic fiindca ajunge mult mai greu la destinatie dar dupa mine cat de curand aceste trenuri ar trebui inlocuite chiar daca pe acelasi stil dar inlocuite - geamurile nu se inchid usile la fel e teroare. oricum pentru cine nu are bani sau nu are alternativa ca doar nu te duci cu acceleratul din oras in sat ce sa faca? merge si asa deocamdata.... oricum la halul in care sunt unele din ele nu cred ca mai dureaza f mult .Ceea ce e de blamat e ca de fapt lor nu prea le pasa...daca le-ar pasa ar fi altceva.
Sa stii ca nu mai e chiar asa. De exemplu pe Constanta-Bucuresti Obor, titulatura trenului e de "personal" insa vagoanele sunt din acelea rosii ca la rapid. E curatenie, lumea s-a mai potolit de cand umbla nasu' cu caralii dupa el. Mai avem de lucrat la capitolul legaturi rapide, ce-ai stat tu 3 ore a fost distractie, sa vezi 7 ore pana la trenul de Sighet cum e. :D

#60
longip

longip

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 20.05.2006

 duculeana, on Mar 23 2007, 14:10, said:

... De exemplu pe Constanta-Bucuresti Obor, titulatura trenului e de "personal" insa vagoanele sunt din acelea rosii ca la rapid. E curatenie, lumea s-a mai potolit de cand umbla nasu' cu caralii dupa el.

Tu de cand nu ai mai mers cu un tren pe ruta pomenita de tine? Mie unu imi este pur si simplu greata sa merg cu acele trenuri. Au de toate: seminte, ligheane, sosete... Cel mai important au oameni civilizati: nu pleaca din gara fara 2-3 sticle de bere, 3-4 pungi de seminte pe care le dau bineinteles pe jos, fara telefoane cu ultimele melodii ale lui Adrian Minune si Costi Ionita pe care trebuie sa le prezinte in tot compartimentul. Cand vine nasu' prezinta cate 0.5 lei de fiecare iar daca nu e multumit scuipa toate semintele pe el si ala pleaca cu coada intre picioare. Ajunge la mine care stau la clasa intai, daca se poate numi asa, dar am bilet de clasa a doua si imi zice ca nu pot sa stau acolo pentru ca trebuie sa pletesc diferenta de clasa. Ii platesc diferenta de clasa. A doua oara, roman fiind, nu imi mai iau bilet si ma duc tot la clasa intai. Ii dau si eu 1 leu si tace chitic. Langa mine un student cu bilet de clasa a doua. Bineinteles ca si asta trebuie sa se duca la clasa la care are bilet. Si tot felul de faze d-astea. Topicul ar fi fost mai bine daca s-ar fi numit ce va multumeste la CFR. Pentru ca ar fi fost simplu raspunsul: NIMIC.

#61
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.12.2006
Nu mai calatori cu trenul Personal!

#62
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Incepand cu data de 16 iunie CFR va pune in circulatie trenurile directe de sezon, spre si dinspre litoral. Sa speram ca va fi astfel reintrodus trenul Mangalia-Oradea cu vagoane de Sighet sau R931 Mangalia-Cluj-Napoca, tot cu vagoane de Sighet. In felul acesta se va evita situatia din prezent, in care calatorii pe ruta Constanta-Viseu de Jos trebuie sa astepte acceleratul de Sighet 6 ore in Gara de Nord,neexistand alta legatura mai apropiata. Astfel:
IC 582 Constanta-Bucuresti Nord pl. 6:53  sos. 11:42 -> A 1643 Bucuresti Nord-Viseu de Jos pl. 17:30 sos. 05:31

#63
ptap

ptap

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,787
  • Înscris: 09.12.2005
La Viena (de fapt Budapesta) ai asteptat 8 ore pentru ca s-a pierdut legatura de dimineata, ei ataseaza vagoanele la un tren care vine de la sarbi si care nu sta dupa amaratii de romani. Nu inteleg de ce nu ne permitem si noi un tren direct viena in adevaratul sens al cuvantului, adica sa stea sarbii 6 ore in gara ca a trecut trenul de la Bucuresti. Stiu sigur pentru ca asta vara cand am fost era sa-l pierdem si am auzit controlorii cand vorbeau. In fine :(.
A, la trenul ala cusetele cred ca sunt din anii '70.
In rest, pe rutele interne mi se pare ca preturile cresc in mod nejustificat. Au bagat un tren spre Valea Prahovei cica rapid dar e personal ca si constructie toata ziua. Doar ca e nou, nu opreste in halte si se inchid geamurile. Dar cand ia viteza iti amesteca toate matzele in tine si clantane dintii in gura, mai ales daca stai jos, la etaj parca se mai amortizeaza.  Totul la pret de rapid, desigur. Pleaca in jur de 15.00-15:30 de prin statiuni. Evitati-l cu incredere!

#64
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Iata ce scrie Radu Paraschivescu. Exagereaza un pic, parerea mea. Ultima data cand am fost la cuseta, acum 2 ani era spirt de curatenie. Am calatorit fara probleme. :first:

#65
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.12.2006
Salut! Ptap,exista tren direct Bucuresti Nord - Wien Westbahnhof si se numeste Rapid 346 Dacia. Iar Rapid-ul cu vagoane de personal modernizate si care circula pe Brasov - Bucuresti are numarul 832. Este format din vagoane etajate Goerlitz importate din RDG in anii 80 si modernizate de catre Remar Pascani in 2006 pentru a fi introduse de la rang de Personal la rang de Rapid. Evident ca la boghi-uri nu au facut nimic si nici nu au schimbat vechile boghi-uri Goerlitz IV greu. De aici si senzatia neplacuta si tinuta de mers proasta. Tot ceea ce este nou sunt peretii din GFK si faptul ca este dotat cu aer conditionat si usi cu deschidere pe comanda digitala si temporizare iar geamurile nu se deschid decat la nivelul superior.

#66
Jacques

Jacques

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 08.08.2005
Personal, consider ca CFR Calatori se indreapta intr-o directie buna. Incepand cu reabilitarea tronsonului de cale ferata Bucuresti - Constanta, continuand cu introducerea sistemului electronic de eliberare a biletelor XSELL pt toate orasele si cu modernizarea materialului rulant, se pare ca toate acestea incep in sfarsit sa se miste si in tara noastra. Sa nu uitam ca si actualul guvern considera transportul feroviar drept prioritar, si deci pasibil de a primi sume importante pt modernizarea infrastructurii feroviare.

#67
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.12.2006
Salut! Tin sa-ti dau dreptate Jacques. In viitor CFR Calatori va deveni o companie de top urmare a investiilor pe care le va face in cumpararea de material rulant feroviar nou. Anul acesta se vor cumpara 120 automotoare electrice Desiro de la Siemens si vreo cateva Flirt de la Stadler si se vor face retehnologizari masive la locomotivele electrice pentru a fi apte de parcurs cu 160 km/h in conditii de siguranta si de management al energiei electrice. In plus vor aparea firme private de transport de calatori pe calea ferata care vor intra in concurenta directa cu operatorul national CFR Calatori. Iar cel mai important este faptul ca vor fi din ce in ce mai rare nemultumirile legate de CFR Calatori!

Edited by Mircea Hirjau, 15 May 2007 - 21:57.


#68
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Pai cum sa nu fii nemultumit mai Mircea, cand ei scumpesc iarasi biletele, de la 1 iunie:
http://realitatea.ne...e-de-tren-.html
Va amintiti cand va spuneam eu la inceputul anului ca se vor mai scumpi in iunie, septembrie si decembrie, iar pretul final al biletului va creste cu 60% fata de decembrie 2006?

#69
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007
Trenurile Personal sunt vai de capul lor, conditii mizere, la accelerat se schimba foarte putin situatia... Cel mai bine stau sagetile, cel putin, deocamdata... Preturile sunt nejustificate, comportamentul controlorilor te scarbeste... Am facut 4 ani de zile naveta cu trenul, si stiu foarte bine cum e... Il folosesc si acum ca mijloc de transport datorita pretului mai mic pe care il are, dar mai ales pt faptul ca-ti ofera libertate de miscare, si nu esti obligat sa stai 4-5-6 ore lipit de un scaun... Dar totusi, ar fi bine si necesar ca CRF sa-si revizuiasca planurile, atat pentru confortul calatorilor, cat si pentru profitul lor. :rolleyes:

#70
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

 un_student, on May 22 2007, 17:44, said:

Trenurile Personal sunt vai de capul lor, conditii mizere, la accelerat se schimba foarte putin situatia... Cel mai bine stau sagetile, cel putin, deocamdata... Preturile sunt nejustificate, comportamentul controlorilor te scarbeste... Am facut 4 ani de zile naveta cu trenul, si stiu foarte bine cum e... Il folosesc si acum ca mijloc de transport datorita pretului mai mic pe care il are, dar mai ales pt faptul ca-ti ofera libertate de miscare, si nu esti obligat sa stai 4-5-6 ore lipit de un scaun... Dar totusi, ar fi bine si necesar ca CRF sa-si revizuiasca planurile, atat pentru confortul calatorilor, cat si pentru profitul lor. :rolleyes:
Ei motiveaza cresterea preturilor pentru acoperirea inflatiei. Ma, a naibii inflatie , e de 4%/an si tu-mi scumpesti de 4 ori pe an cu un total de 60%. Intercity e marfa, dar e naspa ca te constrang ei sa-l iei pe acela, prin orarul aiurit de mers al trenurilor.
De exemplu, din Constanta spre Bucuresti ai trenul Rapid la 4 dimineata, apoi la 6:38 IC, acesta fiind cel mai aproape de legatura cu trenul de Sighet de 17:30. Daca statul in gara 6 ore se poate numi "aproape"... :cursing:

#71
v3lsatis

v3lsatis

    【HD】

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,173
  • Înscris: 19.12.2004
eu sunt nemultumit de tramvaiul sageata albastra in tot ce consta acest mijloc de transport.
scaune- incomfortabile, pozitie joasa, ai impresia ca stai cu fundu pe sina
geamuri- inchise etans
aer conditionat- prost facut, mai mult transpiri
viteza mica
si lista poate continua...

#72
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.12.2006
Trenurile Personal sunt asa cum sunt din cauza calatorilor care circula cu ele! Dupa parerea mea nici nu se merita sa se introduca vagoane noi la Personal deoarece in maxim 1 luna vor arata jalnic din cauza taranilor care circula cu ele! :angry:   Dar totusi se vor face innoiri de material rulant si la Personal, prin introducerea automotoarelor diesel Desiro Siemens 642 (Sageata Albastra). Bucuria jigodiilor care vor avea ce sa distruga, sa fure si sa murdareasca iar toate astea cu acordul controlorilor mituiti de catre jigodii si pe care nici in fund nu-i doare de materialul rulant feroviar! :angry:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate