Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Nemultumiri legate de C.F.R

- - - - -
  • Please log in to reply
1217 replies to this topic

#37
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
adica aia cara inutil "locomotiva" atunci cand adauga un nou vagon :lol:

#38
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Am priceput acuma... deci 2 sageti una dupa alta, si a fost adaugata o a treia? :lol:

#39
rox

rox

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,348
  • Înscris: 28.11.2004

 AlexIP, on Mar 9 2007, 18:09, said:

Am priceput acuma... deci 2 sageti una dupa alta, si a fost adaugata o a treia? :lol:
uhm...not really. sageata albastra are vagoane ca la metrou, fiecare vagon are cabina pentru mecanic, nu exista" locomotiva"...si da, se pot adauga vagoane

#40
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Deci Sageata Albastra e formata din 2 vagoane puse cur in cur. Cand zici ca se adauga vagoane, se adauga grupe de cate 2, nu? Adica inca o Sageata Albastra. :)

later edit: am gasit o poza [ http://www.infotravelromania.ro/foto%20mic/cfr/zapada.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by AlexIP, 10 March 2007 - 00:07.


#41
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.12.2006
Salut! Automotorul Siemens Desiro 642 (SR20D) este compus din vagoanele automotor 642.0 si 642.5 (o unitate). Un tren automotor este un tren care se compune din maximul 3 automotoare in tractiune multipla. Nu se pot cupla mai mult de trei unitati automotoare,deoarece nu permite constructorul si se pierde garantia.

#42
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Hotii! Revoltati-va, oameni buni! Iesiti in strada si protestati fata de jecmanelile statului. Cum bine stim, rata inflatiei pe 2006 a fost de 4.87%. Iar belferii de la SNCFR au scumpit in 4 luni pretul biletelor cu 17%!!!(chipurile pentru acoperirea ratei inflatiei) Aproape de 4 ori mai mult! Intelegeam daca era vorba de 2-3 procente peste rata inflatiei, dar 13! E hotie pe fata in care sunt implicati mai multi capi din Ministerul Transporturilor si din sefia SNCFR! Macar daca s-ar fi imbunatatit vizibil conditiile de calatorie/banii s-ar fi dus in reparatii si conditii mai bune de calatorie, dar din moment ce vechile garnituri inca n-au fost scoase din circulatie iar frigul e de cele mai multe ori prezent atat in salile de asteptare cat si in vagoane, pe parcursul unei calatorii de 12 ore, atunci clar suntem fraieriti pe fata!
Ma intreb, sincer: de ce ati iesit fratilor in '89 in strada, iar acum nu? Acum, in plina democratie, nu mai avem curajul sa iesim sa ne cerem drepturile? Stim doar sa dam din gura pe forumuri, unde nu ne aude cine trebuie. Ne plangem ca niste babe, dar nu suntem in stare sa-i luam de piept pe factorii decizionali si sa maturam cu ei pe jos! :curse:

Edited by duculeana, 13 March 2007 - 11:29.


#43
arosb

arosb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 09.02.2007
Salut!!! In sfarsit vad si eu un site unde sa spune parerea despre CFR. Circul pe acest mijloc de transport (ma rog, bine ca merge) de multi ani. Ruta mea este Baia Mare - Bucuresti. Nu cred ca vreti sa auziti povestile despre CFR si pateniile prin care am trecut de fiecare data cand puneam piciorul in tren. Dar, totusi, va spun cele mai tari: cand s-a rupt linia electrica dupa Ploiesti, in data de 2 sau 3 ianuarie 2002, ramanand un tren in mijlocul campiei, fara lumina si caldura timp de 3 ore. Toate trenurile au fost deviate, noi ramanand ca prostii acolo si inghetand de frig. Cum am scapat? A sosit unul, dinspre Iasi, si ne-am pus pe calea ferata si l-am oprit. Apoi, nu va mai spun de cum este sa circuli fara curent si caldura iarna, sa iti ploaie in compartiment, sa nu ti se inchida usa compartimentului / geamul de pe hol iarna, sa stai (ca in autobuzele RATB dimineata), timp de 3 ore, sa simti toate mirosurile, sa fugi din vagon, cu bagajele in mana, de frica tiganilor (asta la recomandarea "nasilor") etc. V-as povesti multe, dar si voi ati avut multe patanii!!!
Va multumesc ca mi-ai ascultat "of-ul".

PS: daca se infiinta un birou de plangeri la adresa CFR-ului, cred ca eram prima pe lista cu cate aveam!!! :lol:

#44
rvic77

rvic77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,129
  • Înscris: 03.12.2004

 duculeana, on Mar 13 2007, 11:29, said:

Hotii! Revoltati-va, oameni buni! Iesiti in strada si protestati fata de jecmanelile statului. Cum bine stim, rata inflatiei pe 2006 a fost de 4.87%. Iar belferii de la SNCFR au scumpit in 4 luni pretul biletelor cu 17%!!!(chipurile pentru acoperirea ratei inflatiei) Aproape de 4 ori mai mult! Intelegeam daca era vorba de 2-3 procente peste rata inflatiei, dar 13! E hotie pe fata in care sunt implicati mai multi capi din Ministerul Transporturilor si din sefia SNCFR! Macar daca s-ar fi imbunatatit vizibil conditiile de calatorie/banii s-ar fi dus in reparatii si conditii mai bune de calatorie, dar din moment ce vechile garnituri inca n-au fost scoase din circulatie iar frigul e de cele mai multe ori prezent atat in salile de asteptare cat si in vagoane, pe parcursul unei calatorii de 12 ore, atunci clar suntem fraieriti pe fata!
Ma intreb, sincer: de ce ati iesit fratilor in '89 in strada, iar acum nu? Acum, in plina democratie, nu mai avem curajul sa iesim sa ne cerem drepturile? Stim doar sa dam din gura pe forumuri, unde nu ne aude cine trebuie. Ne plangem ca niste babe, dar nu suntem in stare sa-i luam de piept pe factorii decizionali si sa maturam cu ei pe jos! :curse:
Hai ca doar n-o sa facem revolutie ca s-a scumpit nejustificat trenu :coolspeak: , sa stii ca si in vest trenul e exorbitant excepand biletele studenti, de weekend sau speciale. Bine ca exista alternativa, acum imi vine un amic din Brasov cu un microbuz ce costa de 2 ori mai putin.
Eu un singur lucru nu inteleg ? De ce scumpesc cand pierd calatori, de ce nu fac ca la metrou sa fie ieftin, sa suplimenteze trenurile si sa castige mai mult ! Probabil ca e o afacere nerentabila...Da, cel putin o treime din calatori sunt cu tichete de gratis, reducere si studenti pentru ca restul se orienteaza catre alt transport, in curand cu avionul va fi mai ieftin, ca oricum e mai rapid si comod si merita pe distante mari !
In vest e inghesuiala mare pe local, adica navetistii pe 40-50 km, dar la drum lung toata lumea merge cu masina sau avionul, asa incepe sa fie si la noi !

#45
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

 rvic77, on Mar 16 2007, 10:51, said:

Hai ca doar n-o sa facem revolutie ca s-a scumpit nejustificat trenu :coolspeak: , sa stii ca si in vest trenul e exorbitant excepand biletele studenti, de weekend sau speciale. Bine ca exista alternativa, acum imi vine un amic din Brasov cu un microbuz ce costa de 2 ori mai putin.
Eu un singur lucru nu inteleg ? De ce scumpesc cand pierd calatori, de ce nu fac ca la metrou sa fie ieftin, sa suplimenteze trenurile si sa castige mai mult ! Probabil ca e o afacere nerentabila...Da, cel putin o treime din calatori sunt cu tichete de gratis, reducere si studenti pentru ca restul se orienteaza catre alt transport, in curand cu avionul va fi mai ieftin, ca oricum e mai rapid si comod si merita pe distante mari !
In vest e inghesuiala mare pe local, adica navetistii pe 40-50 km, dar la drum lung toata lumea merge cu masina sau avionul, asa incepe sa fie si la noi !
Ei scumpesc biletele de tren pentru a acoperi "gaurile" facute de Necolaiciuc si alti talhari, care acum stau bine-mersi prin strainataturi.
Eu n-as merge pana la Bucuresti cu microbuze din alea inghesuite sau chiar cu autobuzul. N-am chef sa stau intepenit 3 ore si jumatate pe scaun! In tren mai mananc ceva, mai ies pe culoar la aer, mai schimb uleiu' ... :coolspeak:

Edited by duculeana, 16 March 2007 - 12:16.


#46
JJOne

JJOne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.08.2006

 rvic77, on Mar 16 2007, 10:51, said:

Eu un singur lucru nu inteleg ? De ce scumpesc cand pierd calatori, de ce nu fac ca la metrou sa fie ieftin, sa suplimenteze trenurile si sa castige mai mult ! Probabil ca e o afacere nerentabila...
Pentru ca e societate de stat si nimeni nu-i opreste pe "baietii destepti" care au o licenta de microbuz pe o anumita ruta sa dea un ban ca legaturile de tren pe aceeasi ruta sa fie din 3 bucati sau puse la ore absurde.

#47
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005

 rvic77, on Feb 5 2007, 16:19, said:

Am fost la Sinaia cu Sageata : 1:30, conditii ok, pret mare , european, pai n-ati vrut UE?, o sa mai creasca pretul, baga net, tv si alte prostii sa justifice banii in +. Oricum, e mai scump ca masina dar mai rapid, nu am reusit niciodata sa fac 1:30 pana in Sinaia cu masina:peacefingers:

45 minute Bucuresti-Otopeni----Sinaia-intrare, saptamana trecuta cu plecare la ora 23.30 din Buc.
....pe 4 roti bineinteles... :notangel:

#48
rvic77

rvic77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,129
  • Înscris: 03.12.2004

 zoloft, on Mar 16 2007, 15:08, said:

45 minute Bucuresti-Otopeni----Sinaia-intrare, saptamana trecuta cu plecare la ora 23.30 din Buc.
....pe 4 roti bineinteles... :notangel:
Nu te cred !
Arata pozele  :coolspeak:

Iti trebuia medie de 150 km/h

Edited by rvic77, 16 March 2007 - 15:26.


#49
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

 JJOne, on Mar 16 2007, 13:40, said:

Pentru ca e societate de stat si nimeni nu-i opreste pe "baietii destepti" care au o licenta de microbuz pe o anumita ruta sa dea un ban ca legaturile de tren pe aceeasi ruta sa fie din 3 bucati sau puse la ore absurde.
Nu prea are legatura una cu alta! Una e ca firma de microbuze sa cumpere o linie nedeservita de CFR (vezi cazul Viseu de Jos-Borsa) si alta e ca patronii de microbuze sa impuna SNCFR-ului orarele trenurilor: n-are cum, findca aici intervine si autoritatea de reglementare in transporturi+consiliul concurentei. Ca sunt interese la mijloc e altceva, dar ca proprietarii licentei unui respectiv traseu sa "unga" direct pe cei din CFR nu prea se poate. Consiliul concurentei spune: tu cu microbuzele ai dreptul de la ora cutare la cutare, in timpul in care nu exista trenuri pe acolo.
Punerea legaturilor aiurea e o chestiune de management defectuos, care-i priveste numai pe cei de la marketing. Fluxul de calatori variaza in functie de sezon, iar aici le dau dreptate cand sunt doar 3 vagoane la un personal sau Intercity, care se formeaza functie de numarul biletelor vandute: la ce bun sa trag 14 vagoane dupa mine, cand s-au vandut bilete doar pentru 4 vagoane? Economie si de energie si evident si de bani. Insa nici deloc nu-i bine, macar un vagon trebuiau sa bage pe ruta respectiva Viseu- Borsa, cum era inainte, chiar daca sufla vantul prin vagoane, dar macar la minimum necesar am dreptul.
Per ansamblu insa, tot cu trenul e mai comod decat cu mocrobuzul/autobuzul. Probabilitatea accidentelor e mai mica iar spatiul de miscare mai mare.

#50
rvic77

rvic77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,129
  • Înscris: 03.12.2004

 duculeana, on Mar 16 2007, 15:12, said:

Nu prea are legatura una cu alta! Una e ca firma de microbuze sa cumpere o linie nedeservita de CFR (vezi cazul Viseu de Jos-Borsa) si alta e ca patronii de microbuze sa impuna SNCFR-ului orarele trenurilor: n-are cum, findca aici intervine si autoritatea de reglementare in transporturi+consiliul concurentei. Ca sunt interese la mijloc e altceva, dar ca proprietarii licentei unui respectiv traseu sa "unga" direct pe cei din CFR nu prea se poate. Consiliul concurentei spune: tu cu microbuzele ai dreptul de la ora cutare la cutare, in timpul in care nu exista trenuri pe acolo.
Punerea legaturilor aiurea e o chestiune de management defectuos, care-i priveste numai pe cei de la marketing. Fluxul de calatori variaza in functie de sezon, iar aici le dau dreptate cand sunt doar 3 vagoane la un personal sau Intercity, care se formeaza functie de numarul biletelor vandute: la ce bun sa trag 14 vagoane dupa mine, cand s-au vandut bilete doar pentru 4 vagoane? Economie si de energie si evident si de bani. Insa nici deloc nu-i bine, macar un vagon trebuiau sa bage pe ruta respectiva Viseu- Borsa, cum era inainte, chiar daca sufla vantul prin vagoane, dar macar la minimum necesar am dreptul.
Per ansamblu insa, tot cu trenul e mai comod decat cu mocrobuzul/autobuzul. Probabilitatea accidentelor e mai mica iar spatiul de miscare mai mare.
Ca sa dau doar un exemplu, exista microbuze Buc-Brasov din 30 in 30 minute pana pe la 21:30, deci practic poti pleca cand vrei, e ca si cu masina personala, pretul e ok. Aceste microbuze au aparut ca efect al cererii oamenilor, iar asta se datoreaza preturilor mari practicate de CFR. Evident ca si comerciantul se bucura ca scumpeste CFR-ul, pentru ca scumpeste si el.
Dau un exemplu din Germania ca sa vedeti ca asa e si in alte parti : Berlin-Braunschveig cam 200 km, 24 euro la autocar, 40 la tren, ia ghiciti cu ce am mers ? (asta era acum vro 3 ani, intre timp s-or fi scumpit ambele dar raportul cred ca a ramas acelasi). Pana la urma tot cu masina iesi mai bine, daca esti singur, iei autostopisti, daca nu, deja esti sub CFR la pret de accelerat ! sau daca n-ai masina iei microbuzul; la Constanta in sezon sunt autocare care merg repede pe A2 si fac cam cat trenul. CFR pierde cursa in fiecare zi si va ramane exclusiv pentru marfa (si aici ar fi de discutat cat procentaj a migrat pe rutier..)

Edited by rvic77, 16 March 2007 - 15:27.


#51
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005

 rvic77, on Mar 16 2007, 15:12, said:

Nu te cred !
Arata pozele  :coolspeak:

Iti trebuia medie de 150 km/h

Si care ar fi problema... :drac:
Cat despre poze....N_AM...ca nu a fost premeditat..decat in momentul in care am iesit din Buc si a zis unul din noi...ai grija la radare... :dribbledrool:
...si i-am aratat ..radare :D

#52
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
In mare ai dreptate. Cu masina personala nu renteaza un drum Bucale-Cta decat daca mergi cu 3-4 oameni, sa se imparta benzina. Altfel, iti iese de 3-4x pretul biletului de tren/microbuz. Totusi, eu raman la tren, chiar daca actualmente se fac aproximativ 5 ore, spre deosebire de 3:30 cu microbuzul, dar de prin 2009 dupa repararea tronsonului IV paneuropean vor circula la distante de 160/ora sau mai mult. Cu microbuzul merge pe distante scurte, maxim 40-50 de kilometri. Dar ca sa stai 4 ore lipit in scaun, fara sa bei sau sa mananci sau sa te ridici....e o marlanie. Plus ca trebuie sa fii si tare de vezica :rolleyes: Ce sa mai zic de aia care "fac Turcia", drumuri de o zi intreaga, saracii de ei, li se umple "rezervorul".

Edited by duculeana, 16 March 2007 - 15:38.


#53
zoloft

zoloft

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 19.02.2005
Ei...hai...
ca mai opresc si unii si altii in "statii" prestabilite pt un mic si un pish :D

#54
rvic77

rvic77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,129
  • Înscris: 03.12.2004

 duculeana, on Mar 16 2007, 15:38, said:

In mare ai dreptate. Cu masina personala nu renteaza un drum Bucale-Cta decat daca mergi cu 3-4 oameni, sa se imparta benzina. Altfel, iti iese de 3-4x pretul biletului de tren/microbuz. Totusi, eu raman la tren, chiar daca actualmente se fac aproximativ 5 ore, spre deosebire de 3:30 cu microbuzul, dar de prin 2009 dupa repararea tronsonului IV paneuropean vor circula la distante de 160/ora sau mai mult. Cu microbuzul merge pe distante scurte, maxim 40-50 de kilometri. Dar ca sa stai 4 ore lipit in scaun, fara sa bei sau sa mananci sau sa te ridici....e o marlanie. Plus ca trebuie sa fii si tare de vezica :rolleyes: Ce sa mai zic de aia care "fac Turcia", drumuri de o zi intreaga, saracii de ei, li se umple "rezervorul".
Eu iti zic ca deja la 2 persoane,daca nu mergi ca zolof de repede iti iese benzina mai ieftin ca trenul pe orice ruta. Acum hai sa fim seriosi ca la mare chiar ai nevoie de masina, nu sunt un tip care are mereu fundul in masina;fac 4-5000 max/an cu masina dar cateodata e buna, mai ales daca te enerveaza opririle interminabile si inoportune ale tenurilor sau autocarelor. Am fost in Grecia cu autocarul si mi s-a luat, la ducere 12 ore sofer de treaba, oprea la nevoi adevarate, la intoarcere 24 de ore 700 km ca omul nu se grabea si faceau pipilica din 30 min cate 15 min pauza :cursing: . Sunt convins ca eu pot face 10 ore pana la Paralia fara sa trag prea tare de masina, probabil ca zolof ar face 3 ore si un pic :coolspeak:
Dar culmea vitezei n-am atins-o atunci, ci tot cu trenul la Viena : am stat 8 ore in gara la Budapesta, au uitat vagonul si 1200 km s-au facut in vro 35 de ore, mama lor de trenuri ca atunci am zis ca tine, ca-i mai comod ca la autocar  si rau am facut (autocarul facea 18-20 ore)

Edited by rvic77, 16 March 2007 - 16:08.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate