Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nemultumiri legate de C.F.R
Last Updated: Jan 10 2017 13:30, Started by
duculeana
, Oct 21 2006 13:02
·
0
#73
Posted 23 May 2007 - 06:47
Ai foarte mare dreptate! Ne meritam trenurile si caile ferate pe care le avem, fiindca majoritatea calatorilor nu stiu sa pastreze un lucru. Insa te asigur ca la IC n-ai sa vezi asa ceva, fiindca controlorul umbla mereu prin vagoane alaturi de Politia Transporturi. Pana la urma dai un ban in plus, da' stii ca face. Asta e, trebuie sa ne multumim cu ce avem pana se va reabilita calea ferata ca sa putem parcurge in 90 de minute distanta Constanta-Bucuresti.
|
#74
Posted 23 May 2007 - 12:59
duculeana, on May 23 2007, 07:47, said: Ai foarte mare dreptate! Ne meritam trenurile si caile ferate pe care le avem, fiindca majoritatea calatorilor nu stiu sa pastreze un lucru. Insa te asigur ca la IC n-ai sa vezi asa ceva, fiindca controlorul umbla mereu prin vagoane alaturi de Politia Transporturi. Pana la urma dai un ban in plus, da' stii ca face. Asta e, trebuie sa ne multumim cu ce avem pana se va reabilita calea ferata ca sa putem parcurge in 90 de minute distanta Constanta-Bucuresti. asta sa i-o zici lu' mutu pe rutele pe care mai exista IC cu vagoane normale nu sageata, se perinda toti boschetarii, aurolacii, cersetorii, vinzatorii ambulanti si in general toate jegurile societatii prin tren. Iti garantez eu. Si nasul ii ia cu " ce mai faceti baieti?" si trece mai departe. Daca nu ma crezi treci pe la Adjud. Politia Transporturi? :roflmaofast: riiiight... Dau un ban in plus si ma astept la conditii in plus. Pina la urma, ori ca dau 100 mii la personal si merg cu navetistii ori ca dau 500 la IC si merg in conditiile de mai sus, mi-e cam acelasi lucru in privinta confortului. Da' prefer totusi sa economisesc 400 mii in situatia asta sau sa stau "n" ore cu genunchii la gura in sageata. Macar acolo e curat si nu ma alerg cu toti tiganii pe culoar. PS- cred ca la " ne meritam trenurile si caile ferate pe care le avem fiindca majoritatea calatorilor nu stiu sa pastreze un lucru" s-au strecurat citeva greseli. In primul rind eu nu-mi merit trenurile pe care le avem pentru ca eu ma comport civilizat si ma astept sa beneficiez de conditii potrivit pretului pe care-l platesc. In al doilea rind nu vad ce legatura are (fizic) comportamentul meu cu caile ferate pe care le avem. In al treilea rind cred ca acordul in propozitie se face cu "majoritatea" nu cu "calatorilor"... -_- |
#75
Posted 23 May 2007 - 13:23
Nu stiu cum e pe la Adjud, eu am mers Constanta-Bucuresti cu IC si n-am intampinat probleme. Oricum mi se pare nedreapta marirea continua a preturilor, in conditiile in care timpul parcurs cu IC-ul sau rapidul e acelasi cu personalul.
Degeaba respectam noi doi compartimentul, daca alaturi e unul care sparge seminte pe jos sau urineaza pe alaturi la toaleta, iar eu cand intru dupa el sunt obligat sa-i suport putoarea. Romanu-i tot roman, ce sa mai vorbim...ai vazut ce discutii s-au mai facut in septembrie, cu legea antifumat in tren. Nu putem noi sa schimbam situatia, dar macar sa dam exemplu de normalitate si civilizatie, poate sa iau si altii dupa noi. |
#76
Posted 24 May 2007 - 10:45
Regionala Constanta a avut intotdeauna prioritate la cele mai noi si mai bune vagoane in ceea ce priveste Rapid si InterCity. Dupa parerea mea in InterCity-urile de Constanta domneste civilizatia si confortul si asta am vazut cu ochii mei de cate ori am calatorit pe ruta asta! In general trenul InterCity merita banii pana la ultimul leu! ;)
|
#77
Posted 24 May 2007 - 10:48
de ce pe Bucuresti-Constanta se percepe pret de IC/R la trenurile care fac 200km in 4-5 ore.se aude ceva despre reluarea traficului normal?
|
#78
Posted 25 May 2007 - 09:43
Gresit! Trenurile Rapid/InterCity de Constanta fac in general 4 ore si 30 min oficial pe bilet + bonus de 30 minute intarziere cateodata! 225 km in 5 ore. Situatia asta va tine pana se va deschide tronsonul Bucuresti Nord - Baneasa - Pasarea si se preconizeaza deschiderea lui cam peste o luna cand se va termina dde montat si sistemul de catenara! Iar incepand de atunci se va reduce timpul calatoriei cu maxim 1 ora. Calatorie placuta! :D
|
#79
Posted 25 May 2007 - 11:40
Tronsonul feroviar Bucuresti - Baneasa, care este la ora actuala inchis si datorita caruia trenurile de pe ruta Bucuresti - Constanta fac cu cel putin o ora mai mult, ar fi trebuit sa fie dat in folosinta, conform termenelor din contract, la 16 noiembrie 2006. Iata ca au trecut mai bine de 6 luni de atunci si inca nimic. Dupa cum spunea Mircea Hirjau, cel mai optimist termen este abia peste o luna. Sunt curios daca cineva a fost tras la raspundere pentru aceasta imensa intarziere, parerea mea este ca mai degraba nu.
|
#80
Posted 25 May 2007 - 11:54
Pai mie mi-au zis prin mail ca finalizarea lucrarilor pe intregul tronson Bucuresti-Constanta se preconizeaza in vara lui 2009. Mare mi-ar fi mirarea sa termine ei mai devreme, in conditiile in care muncitorii mai mult fumeaza decat lucreaza! Sa vezi la vara ce-o sa fie pan' la Bucuresti: litri de transpiratie, inghesuiala si putoare...
|
#81
Posted 25 May 2007 - 12:07
Despre Bucuresti - Constanta stiam si eu ca pe la sfarsitul lui 2009 va fi gata, dar eu ziceam de Bucuresti - Baneasa, tronsonul care e inchis si datorita caruia se face acel acolo la intrarea in capitala.
|
#82
Posted 28 May 2007 - 09:28
Iata asa cum va spuneam ca din 16 iunie va fi introdus trenul R 941 Mangalia (pl. 12:26) - Eforie-Sud (pl.13:07) - Viseu de Jos (sos.6:42).
[ http://img186.imageshack.us/img186/4381/cfrhy3.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#84
Posted 28 May 2007 - 14:40
Mircea Hirjau, on May 28 2007, 13:33, said: Esti multumit de acest tren? Drumul per total va fi de 17 ore si ceva, eu zic ca e un record fata de ceilalti ani, cand nu scoteai sub 18-19 ore. Am permis la clasa I deci :first: Platesc doar cuseta, pe care nu stiu daca mai are rost sa o iau avand in vedere ca vara se intuneca chiar si pe la 21:30 si eu in general pe tren nu dorm. Edited by duculeana, 28 May 2007 - 14:42. |
#85
Posted 28 May 2007 - 15:24
Hopa! Daca ai permis de calatorie gratuit pe calea ferata, cred ca ar trebui sa nu mai ai niciun fel de obiectie despre serviciile oferite de catre CFR Calatori!
|
#86
Posted 28 May 2007 - 20:44
Mircea Hirjau, on May 28 2007, 16:24, said: Hopa! Daca ai permis de calatorie gratuit pe calea ferata, cred ca ar trebui sa nu mai ai niciun fel de obiectie despre serviciile oferite de catre CFR Calatori! Vad ca au afisat deja pe infofer orarul trenurilor sezoniere, nu prea vad schimbari majore fata de anul trecut. |
#87
Posted 28 May 2007 - 22:20
|
#88
Posted 31 May 2007 - 08:58
Acum am vazut ca singurul tren care va pleca din Mangalia si va avea si cuseta si vagon de dormit este R 941 catre Baia-Mare-> Satu-Mare, cu grupa de Sighetu Marmatiei.
R 938 Mangalia-Oradea va avea doar cuseta, la fel ca R 994 Mangalia-Timisoara Nord. Oare de ce, avand in vedere ca este oarecum aceeasi distanta pe aceste rute? Trenul de Sighet mereu a avut si cuseta si vagon de dormit si am vazut ca se inghesuie multa lume la aceste vagoane. |
#89
Posted 31 May 2007 - 13:20
S-au afisat noile tarife valabile de maine. Astfel, un drum Bucuresti-Constanta cu trenul rapid va costa la clasa a-II=a: 42.50 RON (biletul) + 21.40 RON suplimentul +2.2 RON locul = 66.1 RON . Cu trenul Intercity, tot la clasa a-II-a: 46.6 RON + 25.5 RON + 2.2 RON = 74.3 RON.
|
#90
Posted 31 May 2007 - 13:37
:lol: :lol: :lol: Mosule,de unde dracu ai scos tu tarifele astea?!? In primul rand ca pe www.infofer.ro nu au actualizat nici la ora actuala tarifele iar singurul loc de unde poti afla o parte din noile tarife este www.cfr.ro/calatori (mass-media,comunicate)! Acum pentru a nu dezinforma lumea in mod voit am sa reproduc eu aici preturile reale (nu ale lui duculeana) pentru Bucuresti - Constanta: 42.50 lei la Rapid cls.2 si 46.60 la InterCity cls.2. Diferenta de pret intre Rapid si InterCity a ramas la fel de mica,cum era si pana acum,deci merita InterCity in continuare! ;)
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users