Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Nemultumiri legate de C.F.R

- - - - -
  • Please log in to reply
1217 replies to this topic

#1
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Constat ca in ultimii ani C.F.R. se afla intr-o panta descendenta la capitolul transport de persoane. De-a lungul calatoriilor mele prin tara, am intalnit multe nemultumiri ale cetatenilor legate atat de conditiile precare de calatorie cat si de pretul din ce in ce mai mare al acestor calatorii, si nu in ultimul rand, de orarul trenurilor. Ca sa fiu mai exact, spre exemplu, legaturile intre litoral si nordul Transilvaniei efectuate, pe timp de iarna, prin Gara de Nord.
In acest an, pentru a calatori de la Constanta catre Sighetu Marmatiei, exista2 trenuri cu sosire de dimineata in Bucuresti Nord, dinspre Constanta, iar legatura spre Sighet este la ora 17:30. Cu alte cuvinte, oamenii care doresc sa mearga in acea directie, sunt nevoiti sa astepte in gara aproximativ 7 ore (de la 10:45, cand soseste trenul de Constanta).
Parerea mea este ca e o aberatie,dar nu neste si parerea celor de la relatiile cu publicul, dela care am primit un e-mail in care se preciza ca asa au fost directivele, avand in vedere lucrarile la infrastructura caii ferate Bucuresti -Constanta.
Ori daca in prag de aderare europeana, noi nu avem un mers al trenurilor bine intocmit, cu trenuri de legatura cat mai dese in toate colturile tarii, si suntem nevoiti sa inghetam iarna de frig prin gari, cu siguranta ca vom fi apostrofati de strainatate, ca si in cazul "capsunarilor" sau al aurolacilor Bucurestiului. :nonobad:

#2
none

none

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,838
  • Înscris: 03.06.2005
ca doar "sir john" vini di pi tamisa pentru a se da cu trenu de la constanta la sighetu marmatiei. pentru senzatiile cele mai dure exista minunatul is-tm!

#3
symbyan

symbyan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 12.02.2006
Nu mai pomeni ca am mers cu el   :confuzzled:  si mi-am jurat ca nu o sa mai calc in vre-un tren de-al CFR-ului  :deadtongue:
Pai cand am fost ultima data in ITALIA am avut PLACEREA de a merge cu trenul ;) NICI NU SE COMPARA !!!! RUSINE CFR !!! :death:  isi bat joc de oameni (preturi mari,intarzieri,trenuri intr-o stare JALNICA ) Dar TOTUSI traim in ROMANIA :( :(

Edited by symbyan, 21 October 2006 - 14:35.


#4
miromulus

miromulus

    c'mon inner peace...!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,613
  • Înscris: 25.01.2006
Nu vreau sa fac un topic nou asa ca o sa va povestesc pe scurt aici ultima porcarie patita cu cfr-ul.

Week end la munte, aglomeratie, om prevazator care-si ia bilet din timp. Bilet cu loc la vagonul 9. Vine ziua plecarii, apare trenul in statie si... supriza: trenul avea 8 (opt) vagoane. La inceput am crezut ca nu am vazut bine, am sarit in vagonul 8 si am dat sa merg spre spate. Numai ca tot vagonul era plin de oameni cu locuri la vagoanele 9 si 10 intr-un tren de 8 vagoane (aproximativ 80-100 de oameni dupa estimarile cfr-ului).

Evident, dupa un drum infernal, in Bucuresti am navalit la reclamatii unde am fost despagubiti: 1.8 lei noi de persoana  :angry:

#5
skin311

skin311

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,201
  • Înscris: 26.11.2006
am mers cu trenul de galati-bucuresti dus intors. sunt student si am platit pt rapid juma' de pretz. in statie...surpriza..era sageata. am inteles ca baga la rapid trenuri dinastea de tip sageata atunci cand nu e aglomeratie. am fost placut impresionat, cu toate ca scaunele alea sunt cam incomode si satanisme de genul, dar nu m-a frecat nici un boschetar la melodie si a fost o calatorie placuta.

#6
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,877
  • Înscris: 28.11.2006
Ca sa va dati seama in ce hal a ajuns CFR-ul, va spun ca pe unele linii secundare (de ex Ploiesti-Maneciu, PH) statiile nu si-au mai platit factura la curent si deci stau in bezna (pentru cine a uitat, e vorba de o tara dun UE, in sec XXI :death: )

In plus, si daca vrei sa-ti iei bilet, n-ai de unde, pentru ca in statii nu mai exista casiere. O colega de-a mea care face naveta Ploiesti-Valeni de munte cu trenul si-a luat in prima luna abonament si s-a trezit ca o intreaba nasul: "de ce va luati abonament??? dati-mi mie 10000 si n-o s-aveti probleme". :ciocan: Cred ca era cam singura din tot trenul cu bilet...

Si ma intreb si eu atunci, de unde dreq sa mai aiba si CFR-ul bani pt vagoane si linii ca lumea? E adevarat, se organizeaza si ei prost, dar daca nu iei bani pe bilete si mai vine si nea Gheo' sa mance seminte si sa cresteze canapelele, nu poti sa asiguri un transprt civilizat. Cred ca mai avem vreo 20-30 de ani pana o sa invatam regulile simple ale civilizatiei.

#7
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,783
  • Înscris: 06.09.2004

 miromulus, on Feb 4 2007, 20:05, said:

Nu vreau sa fac un topic nou asa ca o sa va povestesc pe scurt aici ultima porcarie patita cu cfr-ul.

Week end la munte, aglomeratie, om prevazator care-si ia bilet din timp. Bilet cu loc la vagonul 9. Vine ziua plecarii, apare trenul in statie si... supriza: trenul avea 8 (opt) vagoane. La inceput am crezut ca nu am vazut bine, am sarit in vagonul 8 si am dat sa merg spre spate. Numai ca tot vagonul era plin de oameni cu locuri la vagoanele 9 si 10 intr-un tren de 8 vagoane (aproximativ 80-100 de oameni dupa estimarile cfr-ului).

Evident, dupa un drum infernal, in Bucuresti am navalit la reclamatii unde am fost despagubiti: 1.8 lei noi de persoana  :angry:

dar macar cu ocazia asta ai aparut si la ziar...    :coolspeak:

#8
nelu97

nelu97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 854
  • Înscris: 19.11.2006

 pufonel, on Feb 4 2007, 22:50, said:

In plus, si daca vrei sa-ti iei bilet, n-ai de unde, pentru ca in statii nu mai exista casiere.
Daca te urci dintr-o statie in care nu este casa de bilete sau exista, dar este inchis, iti poti cumpara din tren bilet la tariful normal, dar asta presupune sa te duci la controlor imediat dupa ce te-ai urcat in tren. Asta scrie in "Mersul trenurilor" si in alte locuri, asta nu cred ca e o problema deosebita.

#9
rvic77

rvic77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,129
  • Înscris: 03.12.2004
Am fost la Sinaia cu Sageata : 1:30, conditii ok, pret mare , european, pai n-ati vrut UE?, o sa mai creasca pretul, baga net, tv si alte prostii sa justifice banii in +. Oricum, e mai scump ca masina dar mai rapid, nu am reusit niciodata sa fac 1:30 pana in Sinaia cu masina:peacefingers:

#10
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Am mers săpt. trecută cu acceleratul de la Ploiești Vest la București Nord. Vagon de clasa a 2-a. Yuck  :puke: Era unul din ăla fabricat în anii '80, cu economie de materiale... Am deschis un geam pe hol și nu l-am mai putut închide că nu mai intrau balamalele la locul lor.  :cursing: Și aspectul vagonului... Cred că ar fi arătat mai decent unul din anii '30  :naughty: . Am dat 9,1 RON când puteam să căloresc moca  :nonobad: - controlorul nu s-a arătat la față.

Edited by djl, 08 February 2007 - 22:27.


#11
r@zvan

r@zvan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,126
  • Înscris: 01.01.2007
CFR = Caile F...rii Romanului.

#12
cris71

cris71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 14.02.2007
Nu am calatorit in ultimii ani decat pe distante lungi: Oradea-Brasov sau Bucuresti.
Concluzia: in afara de intercity si rapide, trenuri care sunt confortabile, restul sunt de toata jena. Vorbesc de accelerate, cu personalul nu am fost, pe distante scurte ma deplasez cu masina.
Problema este ca rapidul/intercity sunt confortabile dar scumpe al naibii, acceleratele sunt ieftine, dar mizere!!!
Bila gri pentru CFR.

#13
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
consider ca daca vrei oaresce confort si ai bani numai de accelerat mergi cu clasa 1. Conditiile sunt multumitoare imho

#14
rvic77

rvic77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,129
  • Înscris: 03.12.2004
Diferentele de pret intre accelerat si rapid au devenit foarte mici : din cauza ca s-a scumpit acceleratul evident. De exemplu Sinaia - Buc la accelerat e 20.5 Ron si la rapid 25 Ron -preturi fara loc - locul mai costa cam 2 Ron. Deci pentru 5-7 Ron in + eu zic ca merita rapidul. Daca vrei low budget si nu te intereseaza conditiile si timpul ramane personalul care e de cam de 2-2.5 ori mai ieftin.

#15
mianna

mianna

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,779
  • Înscris: 29.06.2005

 romaximusro, on Feb 18 2007, 15:28, said:

consider ca daca vrei oaresce confort si ai bani numai de accelerat mergi cu clasa 1. Conditiile sunt multumitoare imho

pretul e comparabil cu al rapidului/intercity. conditiile insa nu.

 rvic77, on Feb 21 2007, 10:35, said:

Diferentele de pret intre accelerat si rapid au devenit foarte mici : din cauza ca s-a scumpit acceleratul evident. De exemplu Sinaia - Buc la accelerat e 20.5 Ron si la rapid 25 Ron -preturi fara loc - locul mai costa cam 2 Ron. Deci pentru 5-7 Ron in + eu zic ca merita rapidul. Daca vrei low budget si nu te intereseaza conditiile si timpul ramane personalul care e de cam de 2-2.5 ori mai ieftin.


la faza asta ar trebui sa nu te intereseze conditiile chiar deloc. ultima experienta de genul asta (ca n-aveam alta varianta) s-a desfasurat cu doua satre de tiganci cu multe fuste in fiecare vagon, doi calatori care au coborat fara portmoneu, restul care stateau cu mana inclestata strans pe bagaje... ce mai, o placere :)

#16
clicu

clicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 16.11.2006
Nu am observat vreo diferență de confort între clasa a II-a a vagoanelor CFR de rapid/intercity/Săgeată și vagoanele clasa a II-a a trenurilor "normale" și internaționale din Italia, Anglia și Germania, ceea ce e o mare bilă albă pentru CFR. Nu fac comparația cu trenuri gen ICE sau TGV. Acceleratele și personalele CFR sunt însă, în continuare, de cel mai mare kkt.

Un alt aspect pe care l-aș schimba ar fi conduita controlorilor, care se consideră în continuare mari nași și iau în continuare șpagă cu cea mai mare plăcere :deadtongue:

#17
rox

rox

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,348
  • Înscris: 28.11.2004

 pufonel, on Feb 4 2007, 22:50, said:

Ca sa va dati seama in ce hal a ajuns CFR-ul, va spun ca pe unele linii secundare (de ex Ploiesti-Maneciu, PH) statiile nu si-au mai platit factura la curent si deci stau in bezna (pentru cine a uitat, e vorba de o tara dun UE, in sec XXI :death: )

In plus, si daca vrei sa-ti iei bilet, n-ai de unde, pentru ca in statii nu mai exista casiere. O colega de-a mea care face naveta Ploiesti-Valeni de munte cu trenul si-a luat in prima luna abonament si s-a trezit ca o intreaba nasul: "de ce va luati abonament??? dati-mi mie 10000 si n-o s-aveti probleme". :ciocan: Cred ca era cam singura din tot trenul cu bilet...

Hehe, mai, asta-i linia care se privatizase-adica nu mai exista, pina cind nenea care a cumparat-o a revindut-o la CFR..mai scump, normal. Stiu ca merg mereu la Homoriciu....ai uitat sa zici ca trenul e infect. :)

 cris71, on Feb 18 2007, 15:26, said:

Concluzia: in afara de intercity si rapide, trenuri care sunt confortabile
confortabile my ass. Au bagat sageti albastre si pe IC si pe Rapid ( functie de nr de calatori) si mai bine lasau trenuri normale. Sa mergi tu 6 ore cu Sageata, cu genunchii in brate daca ai loc d-ala nasol, si cu toti din jur avind cite o dorinta" sa se dea drumul la aerul conditionat" "sa se opreasca aerul conditionat ca am loc la geam si ma trage curentul", " sa dea drumul la muzica", "sa opreasca muzica". Nu mai zic ca de Craciun a trebuit sa plec cu un IC de la Piatra Neamt la ora 3, si toata noaptea am audiat colinde si cintece specifice cind puteam sa dorm foarte bine. Si bineinteles ca a fost lumina deci bai-bai somn. Si frig. Fata de rapid unde te sufocai de cald ( la plecare am mers cu un rapid pina la Bacau )
Sageata albastra nu e tren de bagat pe distante mari. Poate totusi se prind si aia de la CFR intr-un tirziu.... <_<

#18
clicu

clicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 16.11.2006
Nu vreau să-mi închipui o călătorie de mai mult de 2 ore cu Săgeata. Mai ales la cei 1.90m ai mei  :fear:
Chestia cu opritul/pornitul aerului condiționat mi-a amintit de bancul ăla cu tipul din restaurant care chema chelnerul "porniți aerul condiționat că mă înăbuș aici!" după 10 minute "opriți aerul condiționat că e frig!" și tot așa, la care chelnerul zicea politicos "Da, domnule" și dispărea în spate. După o vreme îl întreabă alt client "cum îl mai suportați pe ăla?" la care chelnerul "e simplu, noi n-avem aer condiționat!".

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate