Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nemultumiri legate de C.F.R
Last Updated: Jan 10 2017 13:30, Started by
duculeana
, Oct 21 2006 13:02
·
0
#19
Posted 22 February 2007 - 09:36
rvic77, on Feb 21 2007, 10:35, said: Diferentele de pret intre accelerat si rapid au devenit foarte mici : din cauza ca s-a scumpit acceleratul evident. De exemplu Sinaia - Buc la accelerat e 20.5 Ron si la rapid 25 Ron -preturi fara loc - locul mai costa cam 2 Ron. Deci pentru 5-7 Ron in + eu zic ca merita rapidul. Daca vrei low budget si nu te intereseaza conditiile si timpul ramane personalul care e de cam de 2-2.5 ori mai ieftin. 35% mie mi se pare totusi o diferenta maricica.... eu am 1.90 si stiu ca in general mi sa parea ok sageata. si aveam de facut un drum de 4 ore jumate. ce-i drept, intre timp cred ca au schimbat scaunele... :( |
#20
Posted 02 March 2007 - 18:21
acceleratul? e groaznic...mai nou si sageata albastra e groaznica. vin cu sageata pe ruta Valcea-Bucuresti. Dau bilete fara loc si de pe la Rosiori, stam claie peste gramada, cu gaini, rate, ce se mai gaseste...initial, credeam ca in sageata nu prea merge sa urci fara bilet, dar nu e nicio problema...ii bagi nasului ceva in buzunar cand te urci si mergi linistit tot drumul
|
#21
Posted 02 March 2007 - 23:41
eu merg des pe ruta bucuresti-timisoara cu rapidul la clasa 1. scaunele sunt groaznice (vagoanele alea rosii, cu scaune gri si cu spatarul drept, drept, care-ti tine capul aplecat), absolut deloc ergonomice. la banii pe care ii dau, conditiile sunt groaznice. ajung cu dureri de cap si ceafa la timisoara. toaletele sunt mizerabile, inundate sau fara bec. o singura data, ce-i drept, a scos capul un soricel de dupa scaun :lol: . iar la vagon de dormit cu 6 paturi este o "placere". am nimerit patul de sus, unde era sauna, nicio aerisire (pt ca cucoanele de jos nu deschideau usa ca le era frig!), si nu puteai sta in fund in pat nici macar sa bei apa pt ca tavanul era foarte jos. ce mai, opt ore jumatate de "extaz"!
|
#22
Posted 04 March 2007 - 13:43
CFR a majorat pretul biletelor cu 9,1% incepand cu 1 martie:
http://www.wall-stre...9-de-astazi.pdf Aceasta este prima majorare pe anul 2007, urmand ca pana la finele anului sa mai aiba loc cel putin 3 majorari. Din noiembrie 2006, pretul biletelor a crescut cu 17%, insa conditiile oferite calatorilor au ramas aceleasi, mai mult sau mai putin precare in functie de traseu si de durata drumului. Un bilet la rapidul Constanta-Bucuresti costa 39.5 RON la clasa a-II-a si 56.6 RON la clasa I. Pe aceeasi ruta, la Intercity, clasa a-II-a, un bilet intreg costa 43.3 RON iar la clasa I, 63.3 RON, desi timpul parcurs este acelasi, ba chiar cu 30 de minute mai mare decat cu rapidul. A plecat Necolaiciuc care a furat tot ce se putea, iar acum au venit altii care maresc preturile sa-si largeasca buzunarele. Rusine SNCFR! |
#24
Posted 06 March 2007 - 10:26
Pai sa mai scumpeasca! Vor ramane sa mearga cu trenul blatistii si cei cu tichete gratis. Buna afacere ...pentru firmele de transport rutier :D
|
#25
Posted 06 March 2007 - 15:03
faza futere azi dimineata la acceleratul timisoara-iasi. de obicei el trage pe linia2 din gara secundara (parca iasi nord se numeste), pe mersul trenurilor afisat in gara spuneau ca vine in gara principala pe linia 2, l-au anuntat pe linia 2 in gara principala si de fapt a venit pe linia 1 in gara secundara :lol:
|
#26
Posted 07 March 2007 - 13:59
romaximusro, on Mar 6 2007, 15:03, said: faza futere azi dimineata la acceleratul timisoara-iasi. de obicei el trage pe linia2 din gara secundara (parca iasi nord se numeste), pe mersul trenurilor afisat in gara spuneau ca vine in gara principala pe linia 2, l-au anuntat pe linia 2 in gara principala si de fapt a venit pe linia 1 in gara secundara :lol: Edited by rox, 07 March 2007 - 14:00. |
#27
Posted 07 March 2007 - 14:08
rox, on Mar 7 2007, 13:59, said: eh, nu-i nimic, CFR ne surprinde de fiecare data...IC Bicaz- Bucuresti nord...sageata albastra...dintotdeauna a avut 3 vagoane ( niciodata asezate normal, alta poveste....)...cumpar bilet din gara...loc la vagonul 3....zic in gandul meu "ooook"...si astept...si astept...si ma pozitionez pe peron in miezu' noptii ( la 2 jumate mai precis), si vine...si avea 2 vagoane . :wacko: Nemulțumiri? Bine că nu se mai fumează. Hahaha. Attached FilesEdited by naughtydream01, 07 March 2007 - 14:10. |
#28
Posted 07 March 2007 - 14:25
naughtydream01, on Mar 7 2007, 14:08, said: Am pățit și io, la accelerat, avem vagonul 7 și dupa 2 venea 4 și după 4 venea 7 și după 7 venea 6. Fain! Nemulțumiri? Bine că nu se mai fumează. Hahaha. |
|
#29
Posted 07 March 2007 - 14:26
Acum ca sa fim drepti, si lumea e nesimtita, vad si din imaginile de mai sus: poate si de-asta creste pretul biletelor, pentru a acoperi reparatiile scaunelor taiate, a curateniei wc-urilor pline de imputenie si de mucuri de tigara+ materii fecale. Degeaba ne ofera conditii la IC daca nu stim sa pastram. Noi astia cu bun-simt degeaba cerem sa nu se mai majoreze pretul biletelor, fiindca pana nu vor fi vanati si pusi la punct imputitii si blatistii si fumatorii de la capatul culoarelor sau din toalete, nu vom intra intr-o oarecare normalitate. Sa traim s-o vedem si pe-asta :eek:
|
#30
Posted 07 March 2007 - 14:51
duculeana, on Mar 7 2007, 14:26, said: Acum ca sa fim drepti, si lumea e nesimtita, vad si din imaginile de mai sus: poate si de-asta creste pretul biletelor, pentru a acoperi reparatiile scaunelor taiate, a curateniei wc-urilor pline de imputenie si de mucuri de tigara+ materii fecale. Degeaba ne ofera conditii la IC daca nu stim sa pastram. Noi astia cu bun-simt degeaba cerem sa nu se mai majoreze pretul biletelor, fiindca pana nu vor fi vanati si pusi la punct imputitii si blatistii si fumatorii de la capatul culoarelor sau din toalete, nu vom intra intr-o oarecare normalitate. Sa traim s-o vedem si pe-asta :eek: Si la rapid conditiile sunt bune, as zice chiar mai bune ca la ic, tinind cont de faptul ca sunt vagoane normale si destul de curate ( am facut un frig in decembrie in ic 6 ore cum n-am mai patit de mult, in timp ce pe aceeasi ruta,in aceeasi luna, cu un rapid, trebuia sa ne rugam de controlor sa opreasca caldura in vagon ca ne sufocam pur si simplu ). Vagoanele care sunt acum la rapid sunt cele care au mers ca ic pina sa bage sageti. Iar alea de la accelerat ( infecte, mizerabile si murdare) sunt vagoanele de la rapid. Si va vine sau nu sa credeti, mai exista inca trenuri personal d-alea cu bancute de lemn (!!!), de pe vremea lui ceasca, si inca mai circula! Daca CFR ar vrea sa-si justifice pretul biletelor , ar optimiza calitatea serviciilor oferite. Ar avea respect fata de calatori ne-punindu-i in situatia de a se parui pe scaune, sau de a sta inghesuiti unu-n altul cu genti, bagaje, valize, oale, saci si ce mai cara rominul , sau de a sta cu gitul sucit si genunchii la gura ca n-are loc si da cu genunchii in persoana din fata, sau de a suporta toti tiganii si vinzatorii de nimicuri ( a se citi ciorditorii) care isi fac veacul prin rapid/accelerat ca la ei acasa si nu-i intreaba nimeni de sanatate, ar baga vagon-restaurant la toate trenurile care circula pe distante mari, ar face vagoane de fumatori si de nefumatori ( ca oricum trenurile se compun in functie de nr de calatori , nu sunt batute-n cuie, ar fi foarte simplu sa te intrebe "vreti bilet la fumatori sau nefumatori?") si nu in ultimul rind, si cel mai important pentru mine care merg destul de des cu trenul si sunt dispusa sa accept destule numai asta nu, ar sincroniza naibii mersul trenurilor in asa fel incit sa ai cum sa prinzi si legaturi/autobuze/mai stiu eu ce fara sa stai nspe mii de ore in gara (pentru nefericitii care n-au tren direct in locurile uitate de lume) . un singur exemplu haotic si aberant....bucuresti-piatra neamt, 2 trenuri, unul pleaca la 2 din bucuresti si ajunge la 8:10, altul la 3 si ajunge la 8:25... extraordinar, marele fîs. |
#31
Posted 07 March 2007 - 15:19
rox, on Mar 7 2007, 14:51, said: Daca CFR ar vrea sa-si justifice pretul biletelor , ar optimiza calitatea serviciilor oferite. Ar avea respect fata de calatori ne-punindu-i in situatia de a se parui pe scaune, sau de a sta inghesuiti unu-n altul cu genti, bagaje, valize, oale, saci si ce mai cara rominul , sau de a sta cu gitul sucit si genunchii la gura ca n-are loc si da cu genunchii in persoana din fata, sau de a suporta toti tiganii si vinzatorii de nimicuri ( a se citi ciorditorii) care isi fac veacul prin rapid/accelerat ca la ei acasa si nu-i intreaba nimeni de sanatate, ar baga vagon-restaurant la toate trenurile care circula pe distante mari, ar face vagoane de fumatori si de nefumatori ( ca oricum trenurile se compun in functie de nr de calatori , nu sunt batute-n cuie, ar fi foarte simplu sa te intrebe "vreti bilet la fumatori sau nefumatori?") si nu in ultimul rind, si cel mai important pentru mine care merg destul de des cu trenul si sunt dispusa sa accept destule numai asta nu, ar sincroniza naibii mersul trenurilor in asa fel incit sa ai cum sa prinzi si legaturi/autobuze/mai stiu eu ce fara sa stai nspe mii de ore in gara (pentru nefericitii care n-au tren direct in locurile uitate de lume) . un singur exemplu haotic si aberant....bucuresti-piatra neamt, 2 trenuri, unul pleaca la 2 din bucuresti si ajunge la 8:10, altul la 3 si ajunge la 8:25... extraordinar, marele fîs. |
#32
Posted 08 March 2007 - 21:56
romaximusro, on Mar 6 2007, 15:03, said: faza futere azi dimineata la acceleratul timisoara-iasi. de obicei el trage pe linia2 din gara secundara (parca iasi nord se numeste), pe mersul trenurilor afisat in gara spuneau ca vine in gara principala pe linia 2, l-au anuntat pe linia 2 in gara principala si de fapt a venit pe linia 1 in gara secundara :lol: duculeana, on Mar 7 2007, 14:26, said: Acum ca sa fim drepti, si lumea e nesimtita, vad si din imaginile de mai sus: poate si de-asta creste pretul biletelor, pentru a acoperi reparatiile scaunelor taiate, a curateniei wc-urilor pline de imputenie si de mucuri de tigara+ materii fecale. |
#33
Posted 09 March 2007 - 15:32
la rapid tot la fel de infecte sunt toaletele? in strainatate la trenuri dejectiile tot pe linie ajung sau au compartiment in care se strange totul? de ce draq au pus toaletele alea infecte care se infunda si de la o domnisoara? :lol:
|
|
#34
Posted 09 March 2007 - 15:59
romaximusro, on Mar 9 2007, 15:32, said: la rapid tot la fel de infecte sunt toaletele? in strainatate la trenuri dejectiile tot pe linie ajung sau au compartiment in care se strange totul? de ce draq au pus toaletele alea infecte care se infunda si de la o domnisoara? :lol: In occident, rahatul ramane in vagon, cel putin eu cat am mers prin Austria si Germania n-am vazut linia din cacastoare. Probabil ca si trenurile noastre ce merg pe extern nu improasca pe linie - am fost la Viena si era o buda sugatoare :D. |
#35
Posted 09 March 2007 - 16:13
O intrebare pt rox: cum naiba se mai adauga vagoane la sageata? Ca din cate l'am vazut eu e cam dintr'o bucata trenul. :huh:
|
#36
Posted 09 March 2007 - 16:22
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users