La airbnb dureaza 24 ore aprobarea?
Last Updated: Jan 23 2024 10:29, Started by
AndreY2u
, Nov 25 2023 17:38
·
3
#1
Posted 25 November 2023 - 17:38
Am facut astazi o rezervare pentru la noapte, si am fost notificat ca aprobarea ppate sa dureze 24 de ore, daca dau cancel nu primesc bani inapoi.
Deci cum vine asta? E prima rezervare facuta prin aorbnb pana acum am folosit booking si nu am mai patit asa ceva |
#3
Posted 25 November 2023 - 20:35
Pe airbnb sunt 2 tipuri: se confirma rezervarea direct sau se confirma rezervarea doar dupa raspunsul proprietarului.
|
#4
Posted 25 November 2023 - 20:53
Asteapta sa iti aprobe propietarul-daca te respinge din orice motiv, primesti banii inapoi. Motivul pt care iti blocheaza banii este si ca propietarului ii blocheaza propietatea pe acele date, n-ar fi fair sa-l tii blocat cateva ore si dupa sa schimbi, ca te-ai razgandit. Am patit si eu sa nu primesc confirmarea (sau respingere) si dupa 24hr mi-au dat banii inapoi automat, imediat.
Edited by n-amname, 25 November 2023 - 20:54. |
#6
Posted 25 November 2023 - 23:15
E normal, așteaptă sa confirme cel la care îți închiriază.
O da primești răspuns iar adresa exacta o primești cu 24h înainte. |
#7
Posted 26 November 2023 - 00:14
#8
Posted 26 November 2023 - 03:43
#10
Posted 26 November 2023 - 17:30
Autumn_Dream, on 26 noiembrie 2023 - 03:43, said: Oare? AirBnb renteaza mai mult in afara tarii. La noi e praf in ochi. Sunt 8 ani decat in Romania folosesc doar servicile Airbnb. Cu mare incredere si fara nici-o plangere. Bine, intre timp mi-am format gazdele mele dar oricum este vorba de platforma |
|
#11
Posted 21 January 2024 - 23:04
Enervanta platforma. Iti ia banii direct si apoi gazda "Se gandeste" 24 de ore daca sa te primeasca sau nu, desi are afisat liber acolo in calendar.
In caz ca nu-i convine ceva ,si nu accepta, platforma iti da banii inapoi, dar dupa vreo 10 zile. Adica practic iti tine banii blocati degeaba, inteligenta pura... Protectie fata de client- inexistenta in raport cu Booking. Daca pe Booking gazda nu prea are dreptul sa anuleze cand are chef dupa rezervare (am inteles ca-s penalizati rau), aici...e liber la anulari cand au ei chef. Chiar aseara am facut o rezervarea in Spania, toate bune si frumoase, am stabilit ora de check-in. In seara ssta ce sa vezi, vine mesaj de anulare, ca gazda s-a razgandit si va primi pe altcineva. Nu am mai intalnit asa prostie...si nu e prima data, mi s-a mai intamplat sa ma trezesc cu anulare cu cateva zile inainte, dar am zis sa mai dau o sansa acestei platforme. Deci...destul cu gluma asta proasta, raman la good old Booking Booking: vreo 200 de rezervari, 0 probleme (De fapt o singura data mi-a facut o gazda o figura, si, culmea, din toate rezervarile de pe 6 continente, a fost in Buucresti...), aici din 4-5 rezervari, 2 sau 3 au foist cu probleme. A, ce-am mai observat: prin Spania gazdele femei iti dau reject automat se pare, daca esti barbat , desi nu scriu un conditii ca e cazare doar ptr femei...am facut mai multe cereri, toate cu reject, ca cica "nu au disponibilitate", dar in calendar e disponibil, camera e disponibila in continuare pe Airbnb ptr acele date, ca m-am uitat si dupa cateva zile. Jenant...eu nu zic ca nu are dreptul sa primeasca pe cine vrea, dar...asuma-ti naibii si scrie clar, nu face oamenii sa-si piarda timpul. n-amname, on 25 noiembrie 2023 - 20:53, said:
Motivul pt care iti blocheaza banii este si ca proprietarului ii blocheaza propietatea pe acele date, n-ar fi fair sa-l tii blocat cateva ore si dupa sa schimbi, ca te-ai razgandit Am auzit una si mai tare: daca faci 2 anulari, tu ca si client, te sanctioneaza, te blocheaza nu stiu cate luni! Dar proprietarii pot anula cand au ei chef... Edited by danigoleman, 21 January 2024 - 23:02. |
#12
Posted 22 January 2024 - 07:44
Folosesc airbnb de ani de zile, nu am avut nicio anulare din partea gazdelor pana acum.
Ai incercat si o reclamatie la airbnb? Din postarile tale pari sa ai o gramada de probleme legate de calatorii... |
#13
Posted 22 January 2024 - 10:36
Am avut si eu o anulare pe AirBnb dar asta e, nu anuleaza in ultimul timp si cu mult timp inainte si astfel pot rezerva in alta parte...
In general rezerv la hotel prin booking... |
#14
Posted 22 January 2024 - 10:41
#15
Posted 22 January 2024 - 11:29
danigoleman, on 21 ianuarie 2024 - 23:04, said: Hai mai las-o-n spanac de platforma care nu da 2 bani pe client, ci doar pe proprietar! Proprietarul a investit, inchiriaza si conteaza pe perioada inchiriata pe castigul din inchiriere. Tu anulezi, il lasi cu ochii in soare, poate gaseste sau nu gaseste in acea perioada, este apartament, nu hotel Pune conditiile lui pentru inchiriere. Numar de persoane, fumatori sau nu, animale de companie sau nu, gatit sau nu. Banii nu se iau in momentul inscrierii. Sa fim corecti. Te anunta ca prima rata este peste 1-2 saptamani de la aprobare, apoi cateva zile inainte de termenul inchirierii, rata a doua. Proprietarii sunt persoane care traiesc din renumele locului, de aia primesc stele. Si in final: - sunt clienti naspa care lasa murdar si strica, sunt proprietari naspa.... Dar nu dam vina pe platforma. |
|
#16
Posted 22 January 2024 - 12:08
Pai corect este sa existe un tratament echilibrat si fata de proprietar dar si fata de client.
Si eu ca si client daca imi anulezi cu 3 zile inainte, trebuie sa caut alta cazare care va fi mult mai scumpa, aproape cu siguranta. De ce gandim doar intr-o directie? Si lasa investitiile, ca sunt si cazari ff modeste pe airbnb, locatii in care nu s-a mai renovat de zeci de ani. De regula astia au preturi mai rezonabile dar sunt si neseriosi. Iar banii se iau direct, inca inainte de a iti confirma gazda daca iti accepta rezervarea sau nu. Asta de cele mai multe ori. Am vazut si cazuri in care se retine doar 50%, dar sunt mai rare. Mi se pare nepotrivita aceasta modalitate de a retine banii inainte de confirmare. Oricum pe Airbnb ca idee pare un procent mai mare de proprietari neseriosi fata de Booking. Iar comisionul Airbnb, care aici e afisat, pare destul de mare. Eu am incercat Airbnb doar cand am gasit preturi mai bune ca pe Booking dar au fost neseriosi in peste jumatate din cazuri Edited by danigoleman, 22 January 2024 - 12:17. |
#17
Posted 22 January 2024 - 20:37
PS: Pana la urma s-a rezolvat. Se pare ca nu lasa clientii de izbeliste, au oferit un bonus datorita anularii repective. Asa ca am luat alta cazare, vedem cat tine si asta pana la anulare )))
|
#18
Posted 23 January 2024 - 10:29
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users