Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Eroare flagranta in Adservio

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
bbseptik2017

bbseptik2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 23.08.2017
Sunt mama unui elev care abia a terminat clasa a VII-a. Cand S-au introdus clasele si obiectele de studiu in Adservio, s-a introdus si un obiect in mod eronat. El nu a mai putut fi eliminat de pe platforma si a ramasa sa se adauge la media generala. Problema e ca, fara acest obiect, ar fi avut media 9.71. Cu tot cu el, are 9,65. In principiu, nu ar fi o problema, numai ca din 2023, bursa de merit se acorda pentru minim 30% din elevii clasei si e posibil sa nu se incadreze fix din cauza acestui obiect. Scoala nu vrea sa accepte, ei spun ca e totul corect. Eu ce ar trebui sa fac, pentru ca nu vreau sa las lucrurile asa!!

Edited by bbseptik2017, 17 June 2023 - 18:00.


#2
victor29cr

victor29cr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 04.06.2016
Calculezi cat e o tunsoare de adulti la tine in oras, verifici din vina cui profesor a fost, si ii oferi tunsori gratis de toti banii aia, inopinant

#3
VarfulOmu2505

VarfulOmu2505

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 01.02.2023

View Postvictor29cr, on 17 iunie 2023 - 18:21, said:

Calculezi cat e o tunsoare de adulti la tine in oras, verifici din vina cui profesor a fost, si ii oferi tunsori gratis de toti banii aia, inopinant