Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina de la dealer sau de la un oarecare?
Last Updated: Feb 08 2023 22:26, Started by
Alexandru_31
, Jan 25 2023 11:57
·
0
#37
Posted 31 January 2023 - 12:07
#38
Posted 31 January 2023 - 22:15
poate da cineva cateva exemple de firme ok si not so ok (inclusiv reselleri de flotile scoase din leasing op) ? sunt in cautarea unei masini si preturile mi se par infernale...iar pe autovit sunt samsari majoritatea.
|
#39
Posted 31 January 2023 - 23:16
mortis, on 31 ianuarie 2023 - 22:15, said:
poate da cineva cateva exemple de firme ok si not so ok (inclusiv reselleri de flotile scoase din leasing op) ? sunt in cautarea unei masini si preturile mi se par infernale...iar pe autovit sunt samsari majoritatea. |
#40
Posted 02 February 2023 - 16:49
mortis, on 31 ianuarie 2023 - 22:15, said:
poate da cineva cateva exemple de firme ok si not so ok (inclusiv reselleri de flotile scoase din leasing op) ? sunt in cautarea unei masini si preturile mi se par infernale...iar pe autovit sunt samsari majoritatea. Preturile sunt razna indiferent de unde cumperi. Sfatul meu - daca vrei sa iei o masina ok - sa cauti anunturile reprezentantelor pentru masini luate la buy-back. Dar, atentie ! O masina achizitionata de la si servisata la respectiva reprezentanta (nu iei un VW de la o reprezentanta KIA). Si in ziua de azi, nu-i neaparat obligatoriu ca preturile sa fie mult mai mari decat ”de la privat”. De exemplu, fiu-meu si-a cumparat acum doua zile un Civic de la ASKO. Pretul a fost in media preturilor de pe Autovit (21k euro, masina din 2020, 1.5 turbo, cu 14.700 km la bord, cu inca 2 ani de garantie de producator). Inainte de livrare, i-au facut si o revizie gratuita (schimb ulei, etc). O masina similara (motorizare, an de fabricatie, echipare) se invarte in jur de 20k euro - dar cu semnificativ mai multi km la bord. Pana la nebunia asta, da, preturile erau mai mari pentru masinile vandute de reprezentante din simplul motiv ca, la revanzare, erau obligati sa adauge TVA la pretul de vanzare. Acum insa, pare-se ca preturile s-au aliniat ”in sus”. |
#41
Posted 07 February 2023 - 10:09
NikoroB, on 28 ianuarie 2023 - 13:13, said:
Asta e ca acum 15 ani cand toți samsarii ofereau "carte service". Evident ca toti iti trec km pe factura fiindcă nu-i doare mâna. E plin de viteji pe net, ca-i trag ei la raspundere daca sunt km dati înapoi. Eu totusi inca n-am vazut pe nimeni sa facă pușcărie pentru treaba asta. Singurii samsari care au intrat la puscarie au fost aia care faceau bani din tva. Daca cumperi masina din coltul strazii si ala iti factureaza pe nu stiu ce firma din BG evident ca nu il doare mana. Dar daca cumperi de la un parc auto cat de cat mare si cu ceva vechime il poti trage f usor de urechi. Mihai_mb, on 30 ianuarie 2023 - 09:41, said:
Da, dar daca firma aduce volume mari de masini si imparte costul cu gigelul care face igienizare, polish si revizie ( deobicei e doar un om sau 2, eventual platiti la "proiect" sau care fac asta part time),o sa iesi cateodata mai bine decat daca ai cumpara masina cu adaosul lor, dar fara operatiunile astea facute, si ai face-o tu pe urma la un service care doar din asta traieste si isi mai pune ceva binisor peste. Adaos clar exista, majoritatea masinilor vandute aici cu 3000 de eur sunt luate din vest cu 500-1000 si aduse la trailer, vandute la pret simbolic ca acolo nu primesc aia nimic daca le caseaza, ba chiar ii costa. Nu sta nimeni sa mai aduca din astea cate una. Nu exista masina pe care sa o poti cumpara din Germania cu 500e si apoi sa o vinzi cu 3000e in Ro. fara sa bagi o caruta de bani in ea. Cauta pe mobile o masina in 4usi, cu AC, max. 20 ani si ai sa vezi ca gasesti numai cazaturi mancate de rugina si cu probleme tehnice. Presupunand ca gasesti o Corsa 2003-2004 in stare tehnica si estetica buna, efectiv nu ai cum sa o vinzi cu mai mult de 17-1800e. |
#42
Posted 07 February 2023 - 10:18
Da, cum sa nu. Am gasit vreo cateva exemple fix la astia cu factura, firme maricele, km dati inapoi. S-au facut ca ploua, ca nu stiu.
Poti sa dai un exemplu de cineva care a primit vreo condamnare penala pentru înșelăciune/fals/etc dupa ce au modificat kilometrajul? Singurii samsari condamnați au fost pentru frauda cu tva. |
#43
Posted 07 February 2023 - 13:20
Cunosc caz, masina in cazua cu istoric curat, km trecuti doar pe factura din Ro, ghininul lor a fost cutia, sumucea la cald, asa s-a aflat ca are kilometrajul manipulat. A obtinut 40% din valoarea de pe factura. Probabil daca cutia mergea bine nu ar fi aflat nici azi.
Mai era unul pe la CJ daca nu ma insel, altul in Craiova, cauta pe google. |
#44
Posted 07 February 2023 - 23:16
marr, on 02 februarie 2023 - 16:49, said: Preturile sunt razna indiferent de unde cumperi. Sfatul meu - daca vrei sa iei o masina ok - sa cauti anunturile reprezentantelor pentru masini luate la buy-back. Dar, atentie ! O masina achizitionata de la si servisata la respectiva reprezentanta (nu iei un VW de la o reprezentanta KIA). Si in ziua de azi, nu-i neaparat obligatoriu ca preturile sa fie mult mai mari decat ”de la privat”. De exemplu, fiu-meu si-a cumparat acum doua zile un Civic de la ASKO. Pretul a fost in media preturilor de pe Autovit (21k euro, masina din 2020, 1.5 turbo, cu 14.700 km la bord, cu inca 2 ani de garantie de producator). Inainte de livrare, i-au facut si o revizie gratuita (schimb ulei, etc). O masina similara (motorizare, an de fabricatie, echipare) se invarte in jur de 20k euro - dar cu semnificativ mai multi km la bord. Pana la nebunia asta, da, preturile erau mai mari pentru masinile vandute de reprezentante din simplul motiv ca, la revanzare, erau obligati sa adauge TVA la pretul de vanzare. Acum insa, pare-se ca preturile s-au aliniat ”in sus”. Am sesizat si eu asta. Oricum Honda la reprez inca au preturi decente. Cel putin Civic-urile. am inceput sa sap o idee mai mult si par mai serioase ofertele iar vanzatorul nu dispare peste noapte. |
#45
Posted 08 February 2023 - 12:10
Honda au avut o grămadă de probleme cu vechea generatie de civic: dilutia uleiului, compresorul de la ac, etc...
Nu vinde nimeni masina de 2 ani decat daca s-a îmbogățit peste noapte sau daca e exasperat de drumurile pana la service. ionut_ionut, on 07 februarie 2023 - 13:20, said:
Cunosc caz, masina in cazua cu istoric curat, km trecuti doar pe factura din Ro, ghininul lor a fost cutia, sumucea la cald, asa s-a aflat ca are kilometrajul manipulat. A obtinut 40% din valoarea de pe factura. Probabil daca cutia mergea bine nu ar fi aflat nici azi. Mai era unul pe la CJ daca nu ma insel, altul in Craiova, cauta pe google. |
#46
Posted 08 February 2023 - 15:51
NikoroB, on 08 februarie 2023 - 12:10, said: Pai si cu rabla ce s-a întâmplat? 40% inapoi au obtinut in instanță sau a fost "good will" de la dealer? A ramas la el, merge si azi. Aprox. 8000e a fost devizul dat de reprezentanta, el a reparat cutia cu aproape 2500e intr-un service dedicat. Nu s-a ajuns in instanta. |
|
#47
Posted 08 February 2023 - 16:53
NikoroB, on 08 februarie 2023 - 12:10, said:
Honda au avut o grămadă de probleme cu vechea generatie de civic: dilutia uleiului, compresorul de la ac, etc... Nu vinde nimeni masina de 2 ani decat daca s-a îmbogățit peste noapte sau daca e exasperat de drumurile pana la service. Sunt atatea situatii, cand am comandat Golful in 2019, eram numai eu si sotia, la 1 an si jumatate dupa eram deja 3 in familie, iar la 3 ani dupa comanda venise deja al doilea copil, deci aveam ganduri de vanzare a masinii dinainte sa se nasca. Da, intr-adevar, trebuie sa ai o situatie financiara confortabila ca sa jonglezi cu masini la 2-3 ani, dar nu sa castigi la loto neaparat. Plus ca in 2019 era inca toata lumea legata de un birou, de job, de un oras aglomerat, era necesara o masina mai mica pentru naveta. Lucrurile astea s-au schimbat foarte mult, a fost o perioada cu multe noutati si pe piata muncii, din care au survenit si vanzari de masini dupa 2-3 ani. Ca sunt si tepe pe piata, cu siguranta, dar nu poti sa zici ca exista numai cazul a si cazul b. Edited by Mihai_mb, 08 February 2023 - 16:57. |
#48
Posted 08 February 2023 - 22:26
In patrie sunt multi ce cheltuie fara cap,in sensul ca schimba masini la doi ani si ei sunt rupti anal.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users