Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

S-a dus seceta pedologica?
 

Skoda Kamiq 1.0 TSI, 110 CP, Style

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#55
thefreshmaker

thefreshmaker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 05.06.2007
Nu știu ce să zic, experienta cu Fabia 1.2 tsi mă îndeamnă să stau până la 25mii liniștit și la Kamiq, sper sa fie la fel de fiabilă mașina.

La Fabia nu s-a consumat deloc, doar la 28mii am schimbat mereu, de 4 ori, și merge ca nouă după 8 ani și 115mii km. Până și bateria o am pe cea originală. Plăcuțele de frână față m-au ținut 80mii km si cele spate 100mii km. Și filtrul de aer l-am ținut cam 45mii km (scria 60 sau 90mii km la reprezentanță). Setul de anvelope de vară  m-a ținut 110mii km.

Eu zic că e vorba de regimul de exploatare. La mine e puțin mai diferit decât la majoritatea oamenilor. Nu merg in coloană in trafic prin oraș, la ore aglomerate, nu o pornesc dimineața practic niciodată. 99% din timp merg extraurban, în weekend și concedii.

#56
tao980

tao980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 15.12.2003
Mașinile moderne cu uleiuri de motor LL cu intervale de schimb extinse, au ceea ce se numește "Oil Life Monitoring System", care, chiar dacă nu măsoară direct vâscozitatea uleiului, utilizează algoritmi care țin cont de turațiile utilizate, temperatură, condiții de exploatare, etc., pentru a estima durata de viață a uleiului, recomandând schimbul acestuia în funcție de astfel de parametri. Eu sunt deja la a 3-a mașină cu ulei LL luată de nouă și am schimbat doar după specificațiile fabricantului și după cum cerea fiecare mașină. Pot să confirm că atunci când am forjat mai tare (turații mari), sistemul mașinii mi-a cerut să schimb uleiul mai repede. În rest, a rămas la intervalele recomandate (30 000 km sau 2 ani). Contează și calitatea combustibilului utilizat (am utilizat doar OMV Maxx Motion 100 plus) pentru minimizarea degradării și contaminării uleiului. Oricum, manualul și recomandările fabricantului sunt importante - se bazează pe teste numeroase în diferite condiții extreme. Dar fiecare este liber să facă cum crede, în funcție de propriile estimări.

#57
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,791
  • Înscris: 08.01.2010
Una e sa mergi la drum lung in treapta a 6-a la turatie scazuta si alta e sa mergi cu a doua si a treia, bara la bara. Toate masinile SH ce ajung in Romania fac revizii la 30000/2 ani si nu au nimic.
As vrea sa vad si eu studiile alea serioase cu uleiul care se face apa dintr-o data.

#58
thefreshmaker

thefreshmaker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 05.06.2007
Eu am băgat și la Kamiq și la Fabia doar benzină de la Lukoil, Ecto 100. Și la Matiz pe vremuri am băgat la fel, nu am avut probleme niciodată.
Pe weekend e mai ieftină cu 50 bani și îți dă și puncte în aplicație, practic iese prețul foarte apropiat de benzina de 95.

#59
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,233
  • Înscris: 12.12.2011

 tao980, on 12 ianuarie 2024 - 16:15, said:

Mașinile moderne cu uleiuri de motor LL cu intervale de schimb extinse, au ceea ce se numește "Oil Life Monitoring System", care, chiar dacă nu măsoară direct vâscozitatea uleiului, utilizează algoritmi care țin cont de turațiile utilizate, temperatură, condiții de exploatare, etc., pentru a estima durata de viață a uleiului, recomandând schimbul acestuia în funcție de astfel de parametri. Eu sunt deja la a 3-a mașină cu ulei LL luată de nouă și am schimbat doar după specificațiile fabricantului și după cum cerea fiecare mașină. Pot să confirm că atunci când am forjat mai tare (turații mari), sistemul mașinii mi-a cerut să schimb uleiul mai repede. În rest, a rămas la intervalele recomandate (30 000 km sau 2 ani). Contează și calitatea combustibilului utilizat (am utilizat doar OMV Maxx Motion 100 plus) pentru minimizarea degradării și contaminării uleiului. Oricum, manualul și recomandările fabricantului sunt importante - se bazează pe teste numeroase în diferite condiții extreme. Dar fiecare este liber să facă cum crede, în funcție de propriile estimări.


Vezi ca la Skoda nu e asa, iti recomanda sa schimbi uleiul la nr de km parcursi, cel putin, la mine, nu tine cont de modul de utilizare, ci DOAR de nr km parcursi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate