Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 29 2024 11:38, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#4987
Posted 24 May 2022 - 09:11
Din3 martie de cand am incheat contractul pe mail cu Hidroelectrica, nu au mai dat nici un semn de viata pana acum... ce se intampla oare?
|
#4988
Posted 24 May 2022 - 09:24
Poti astepta linistit. Eu acum astept inca sa fie facturat consumul din luna februarie... Pana se ajunge la cel din martie mai trec doua luni.
|
#4989
Posted 24 May 2022 - 09:36
#4990
Posted 24 May 2022 - 10:02
Si eu am reusit sa trimit indexul azi pe la ora 8 dimineata. Emailul cu linkul a venit cam in 10 minute si am reusit sa introduc valoarea indexului. Dupa alte 10 minute am primit si emailul de confirmare a transmiterii indexului.
Facturi nu am primit nici eu pana in prezent. Contractul l-am incheiat la sfarsitul lui februarie 2022. Intrarea in furnizare efectiva cu Hidroelectrica este de prin 12 martie. |
#4991
Posted 24 May 2022 - 10:07
N-am primit încă emailul de confirmare 🤣 ce-i mult strica 🤣
|
#4992
Posted 24 May 2022 - 10:30
Luna trecuta am sunat la call center pentru index.
Nu stiam numar POD inca. Mi l-a comunicat. I-am spus baiatului sa trimita pe cineva sa dea un restart la serverul ala care trimite linkurile (dupa 30minute) Hehehe. Edited by radurus, 24 May 2022 - 10:31. |
#4993
Posted 24 May 2022 - 10:58
Incercati sa transmiteti indexul seara tarziu sau dimineata devreme.
Luna trecuta eu am reusit sa il transmit in ultima zi pe la pranz, insa cum emailul de confirmare nu a ajuns, l-am retransmis seara dupa 10PM si emailul de confirmare de la a doua transmitere a ajuns inaintea primei cu vreo 30 de min. Edited by Graa, 24 May 2022 - 10:59. |
#4994
Posted 24 May 2022 - 11:21
Nimcid25, on 24 mai 2022 - 08:14, said:
Pare ca nu... mailul cu link-ul pt autocitire nu vine.. Problema este ca, de destepti ce sunt, au pus aceleasi zile pentru citire la toti abonatii, iar acum intram buluc sa dam indexul. In mod normal trebuiau alese zile diferite, de genul 1-5 pentru judetele A B C, 6-10 pentru judetele D E F s.a.m.d. |
#4995
Posted 24 May 2022 - 11:21
am reusit si eu acum la a doua strigare de link. sa vedem daca a ajuns unde trebuie.
|
#4996
Posted 24 May 2022 - 11:39
Nu am reusit de azi dimineata sa prind linku magic de conectare... Cred că se dă greu, cu rație, ”să să ajungă la tăți”...
În altă ordine de idei... Să ai tu așa val de cereri de contractare și să nu fii în stare să creezi un amărât de portal... Mno, asta e țara. |
|
#4999
Posted 24 May 2022 - 12:46
Am transmis indexul contorului azi 24.05.2022 la ora 00.24 min. Instantaneu am primit și confirmarea înregistrării indexului autocitit
Se poate transmite indexul autocitit și prin telefon 0800800359 dacă e cunoscut CLC. Numai după transmiterea telefonica al indexului autocitit nu se primește nici o confirmare scrisa |
#5000
Posted 24 May 2022 - 13:44
Nu stiu daca s-a mai discutat, cei care am fost la Enel am primit ultima factura pe minus, eu am facut cerere de rambursare a sumei, vedem ce iese. E fix suma de pe penultima factura, in cazul meu vreo 200 lei. Nu am de gand sa le las nimic, mai ales ca sunt parsivi, in cont arata ca ar fi pe 0 dar descarcata era suma de mai sus pe minus.
|
#5001
Posted 24 May 2022 - 14:47
lache1, on 24 mai 2022 - 13:44, said:
Nu stiu daca s-a mai discutat, cei care am fost la Enel am primit ultima factura pe minus, eu am facut cerere de rambursare a sumei, vedem ce iese. E fix suma de pe penultima factura, in cazul meu vreo 200 lei. Nu am de gand sa le las nimic, mai ales ca sunt parsivi, in cont arata ca ar fi pe 0 dar descarcata era suma de mai sus pe minus. |
|
#5002
Posted 24 May 2022 - 15:00
lache1, on 24 mai 2022 - 13:44, said:
Nu stiu daca s-a mai discutat, cei care am fost la Enel am primit ultima factura pe minus, eu am facut cerere de rambursare a sumei, vedem ce iese. E fix suma de pe penultima factura, in cazul meu vreo 200 lei. Nu am de gand sa le las nimic, mai ales ca sunt parsivi, in cont arata ca ar fi pe 0 dar descarcata era suma de mai sus pe minus. Da, s-a mai discutat cateva pagini in urma, si eu sunt in exact aceeasi situatie, mi-a si raspuns ENEL la cererea de rambursare, mi-au dat nr de inregistrare si timp de raspuns de 7-25 zile. |
#5003
Posted 24 May 2022 - 15:05
Sa nu fie pe aceeași perioadă de facturare. Așa am primit și eu.
Contractul cu hidro a intrat în vigoare de pe data de 2.04. Pe data de 7.04, Enel mi-a emis o factura cu perioada 25.02-02.04 in valoare de 165. In data de 06.05, Enel a emis o factura cu -165 dar pe aceeași perioadă, 25.02-02.04, deci nu am ce sa cer înapoi lache1, on 24 mai 2022 - 13:44, said:
Nu stiu daca s-a mai discutat, cei care am fost la Enel am primit ultima factura pe minus, eu am facut cerere de rambursare a sumei, vedem ce iese. E fix suma de pe penultima factura, in cazul meu vreo 200 lei. Nu am de gand sa le las nimic, mai ales ca sunt parsivi, in cont arata ca ar fi pe 0 dar descarcata era suma de mai sus pe minus. lache1, on 24 mai 2022 - 13:44, said:
Nu stiu daca s-a mai discutat, cei care am fost la Enel am primit ultima factura pe minus, eu am facut cerere de rambursare a sumei, vedem ce iese. E fix suma de pe penultima factura, in cazul meu vreo 200 lei. Nu am de gand sa le las nimic, mai ales ca sunt parsivi, in cont arata ca ar fi pe 0 dar descarcata era suma de mai sus pe minus. |
#5004
Posted 24 May 2022 - 15:20
Eu am apucat sa platesc penultima factura deci ar trebui sa primesc banii inapoi
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users