Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 18 2024 10:11, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#5005
Posted 24 May 2022 - 15:37
1987, on 23 mai 2022 - 13:02, said:
Salut Am facut trecerea de la Enel la Hidro pe 29 aprilie si inca astept factura de la Enel,contul la ei inca nu este inchis caci imi apare adresa inca in cont dar ultima factura nu am primit-o. Trebuia sa vina pe 10 sau 11 mai dar nimic. Salut Am facut trecerea de la Enel la Hidro pe 29 aprilie si inca astept factura de la Enel,contul la ei inca nu este inchis caci imi apare adresa inca in cont dar ultima factura nu am primit-o. Trebuia sa vina pe 10 sau 11 mai dar nimic. |
#5006
Posted 24 May 2022 - 15:51
lache1, on 24 mai 2022 - 15:20, said:
Eu am apucat sa platesc penultima factura deci ar trebui sa primesc banii inapoi Penultima am platit-o și eu, ultima fiind, probabil, factura de regularizare, daca exista diferente intre ultimele două facturi atunci trebuie sa ceri niste bani inapoi Edited by micutu82, 24 May 2022 - 15:54. |
#5007
Posted 24 May 2022 - 16:15
Pentru colegii care nu au primit facturile de la HIdro si au facut cereri/sesizari in acest sens, fiind si eu in aceeasi situatie, am primit azi raspuns de la ANRE, extrag esentialul:
<< Spre informarea petentului precizăm că, având în vedere ca aţi încheiat un contract de furnizare a energiei electrice pe piaţa concurenţială, aveţi posibilitatea de a solicita compensaţii în concordanţă cu prevederile agreate în contract, coroborat cu prevederile Art. 20 din Standard: "În cazul contractelor de furnizare a energiei electrice negociate, furnizorii achită eventualele compensaţii CF în cazul în care nu sunt îndeplinite nivelurile de calitate a serviciilor prestate, inclusiv în cazul facturării inexacte/realizate cu întârziere, conform prevederilor contractuale". Răspunsul către ANRE va conține obligatoriu întreaga corespondenţă purtată cu petentul și cu operatorul de rețea pe tema speței aflată în discuție (copie a solicitării petentului de încheiere a contractelor de furnizare a energiei electrice, ale dovezilor transmiterii de către client a tuturor documentelor necesare încheierii contractelor, a contractelor menționate, a dovezii transmiterii acestora clientului, reclamaţiile petentului adresate SPEEH HIDROELECTRICA S.A., însoţite de numerele de înregistrare, răspunsurile formulate și dovada transmiterii către petent), precum și alte date, informaţii şi copii ale documentelor considerate clarificatoare în speţă. >> Deci se poate, pana la urma, este prima oara cand ANRE cere unui furnizor "întreaga corespondenţă purtată cu petentul" - deoarece pana in prezent am 6 sesizari facute si nu au raspuns decat la una singura ... prin refuz ... Poate asa , incet-incet, citeste cineva sesizarile noastre si la Hidro ... Am adresat ANRE si urmatoarele intrebari, pe cale separata: 1. Legea 123/2012 - Legea energiei electrice și a gazelor naturale ART. 62 - Drepturile clientului final de energie electrică (1) Clienții finali de energie electrică au următoarele drepturi: (...) " b) să solicite furnizorului modificarea şi completarea contractului de furnizare şi a anexelor la acesta sau să iniţieze acte adiţionale la contracte, atunci când apar elemente noi ori când consideră necesară detalierea sau completarea unor clauze contractuale; anume, cum se poate realiza practic dispozitia legala sus-mentionata avand in vedere ca toti furnizorii descurajeaza astfel de intitiative din partea consumatorilor sub motivul ca contractul de furnizare este un contract de adeziune ce nu poate fi modificat ? Cui ne putem plangem ca , in fapt, furnizorii NU NEGOCIAZA CONTRACTELE sub nici o forma, catusi de putin, nici macar data intrarii in vigoare, nu mai vorbim de clauze, ca ne ignora cererile in acest sens, cu incalcarea legilor energiei si a normelor comunitare in vigoare ? 2. Ordinul nr. 6/2017 privind aprobarea Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a energiei electrice Art. 20. - În cazul contractelor de furnizare a energiei electrice negociate, furnizorii achită eventualele compensaţii CF în cazul în care nu sunt îndeplinite nivelurile de calitate a serviciilor prestate, inclusiv în cazul facturării inexacte / realizate cu întârziere, conform prevederilor contractuale. Sintagma "conform prevederilor contractuale." se refera la: a. Faptul ca amenda va fi platita DOAR DACA CONTRACTUL PREVEDE IN ACEST SENS O AMENDA , sau b. se refera la termenul de emitere a facturii stabilit contractual care, de indata ce este depasit, furnizorul va plati amenda ante-mentionata ? In cazul a, daca nici un contract de furnizare nu contine o astfel de amenda si prevederile ante-mentionate Legea 123/2012-ART. 62 al. (1) b) sunt utopice, inaplicabile , cum ne bucuram de protectia impotriva incalcarii regulii instituita de catre preved. Ordinul nr. 6/2017 Art. 20 ? In cazul b, care este cuantumul amenzii ? 3. Ordinul nr. 6/2017 privind aprobarea Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a energiei electrice 06-Termenul de răspuns la solicitările/plângerile clienților finali, altele decât cele tratate în Standard - 15 zile lucrătoare, sau 30 de zile, cu informarea prealabilă a clientului final în termenul de 15 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere începând cu prima zi de întârziere Deoarece sunt tot mai multi furnizori care ignora din ce in ce mai des aceste prevederi legale - tergiversand cu lunile un raspuns, care este procedura sigura care trebuie urmata de catre consumator pentru a obtine ori raspunsul in termen, ori despagubirile legale ? Sub diferite pretexte, furnizorii nu raspund cererii de acordare despagubiri si in ultima vreme nici ANRE nu mai cenzureaza raspunsul furnizorilor, ce raspund ei, acel verdict ramane. Inainte ultimul cuvant il avea ANRE. 4. Ordinul nr. 6/2017 privind aprobarea Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a energiei electrice Articolul 2, care prevede: Prevederile standardului se aplică în relațiile dintre furnizorul de energie electrică, denumit în continuare furnizor, și: a) clienții finali cu care are încheiate contracte de furnizare a energiei electrice, pe toată durata de valabilitate a acestora; Deoarece sunt furnizori care pretind insa contrariul, anume ca : "Compensaţiile se acorda de catre furnizorii de ultimă instanţă clienţilor finali beneficiari ai serviciului universal, în cazul nerespectării nivelurilor garantate ale indicatorilor de performanţă conform prevederilor ORDINULUI nr. 6 din 8 februarie 2017 privind aprobarea Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a energiei electrice, prevederi care nu se aplica in situatia sesizata.", cu incalcarea prevederilor ante-mentionate: "Prevederile standardului se aplică în relațiile dintre furnizorul de energie electrică, denumit în continuare furnizor, și: a) clienții finali cu care are încheiate contracte de furnizare a energiei electrice, pe toată durata de valabilitate a acestora;" - care este procedura care trebuie urmata de catre consumator pentru combaterea unor astfel de practici ilicite prin care furnizorul inchide cazurile de sesizare, in contra legii ? 5. https://www.anre.ro/...e-a-contoarelor, comunicati-mi va rog daca s-a implementat ceva din prevederi privind acordarea de compensații utilizatorilor în cazul depășirii perioadei de citire / lipsei accesului la datele istorice de consum. -------------------------------- Am postat petitia de mai sus deoarece cred ca este de interes general, zi de zi cineva pune intrebari legat de o tema , sau alta, ref problematici expuse mai sus. Deoarece mi s-a intamplat si mie sa nu mai stiu pe ce cale sa abordez un litigiu, dorind sa economisim timp, am zis ca e mai simplu sa-i intrebam direct... Cand primesc raspuns voi posta. Edited by Malineanu, 24 May 2022 - 16:17. |
#5008
Posted 24 May 2022 - 16:30
#5009
Posted 24 May 2022 - 16:40
In perioada 24-28 nu poți face nimic, nici măcar sesizări
|
#5010
Posted 24 May 2022 - 17:01
lache1, on 24 mai 2022 - 13:44, said:
cei care am fost la Enel am primit ultima factura pe minus, eu am facut cerere de rambursare a sumei, vedem ce iese. La mine apare așa în antet: „Factură fiscală seria ... nr. ... din data de 16.05.2022 Stornare a facturii nr. ... data 21.04.2022” Probabil că vor reveni cu o factură finală... |
#5011
Posted 24 May 2022 - 18:12
pare ca nu mai funcționează deloc platforma... nu se mai încarcă verificarea CNP.ului.
|
#5013
Posted 24 May 2022 - 18:53
A primit cineva care a avut consumul lunar mediu pe 2021 peste 300 kWh factura pe (fracțiuni de) luna Aprilie 2022? Sunt curios la ce preț s-a facturat energia la Hidroelectrica, cel din contract sau altul? Aparent noua ordonanță de plafonare, 27/2022, este făcută atât de bine încât ar putea să oblige în anumite cazuri creșterea prețurilor...
Edited by tavitu, 24 May 2022 - 18:54. |
#5014
Posted 24 May 2022 - 19:15
OT (oarecum):
Nu stiu de unde ideea ca acea ordonanta ar obliga sau permite cresterea pretului atunci cand contractual el este deja mai mic decat cel plafonat: Quote Articolul 2 … (2) În cazul în care prețul din contractele în vigoare încheiate cu clienții finali prevăzuți la art. 1 este mai mic decât prețul maxim prevăzut la art. 1 alin. (1) și (2), se aplică prețul contractual. |
|
#5015
Posted 24 May 2022 - 19:30
Clienții finali prevăzuți la art 1. nu includ clienții casnici cu peste 300 kWh consum mediu lunar în 2021. Eu sunt incluși la articolul 5 la „restul” unde nu există mențiunea că se aplică prețul contractual dacă este mai mic.
Edited by tavitu, 24 May 2022 - 19:31. |
#5016
Posted 24 May 2022 - 21:29
Nu este nevoie de o astfel de mențiune. Prețul plătit va fi cel din contract... care la Hidroelectrica este cel mai bun din piață.
|
#5017
Posted 24 May 2022 - 21:56
Sigur? Pentru că la art. 5 unde sunt incluși clineții casnici cu peste 300 kWh, prețul final facturat este stabilit prin lege conform unei formule înlocuind de facto prețul din contract. Poate mă înșel, dar alți furnizori aparent fix asta au făcut.
https://forum.softpe...8#entry29069150 https://forum.softpe...0#entry29060235 Eu doream să văd efectiv cum a facturat Hidroelectrica pe Aprilie 2022 pentru casnic 300kWh+ ca să elimin orice dubiu. |
#5018
Posted 24 May 2022 - 22:16
#5019
Posted 24 May 2022 - 22:22
|
#5020
Posted 25 May 2022 - 05:35
Malineanu, on 21 mai 2022 - 19:38, said:
@Vaccinatu, parca ultima arondare o aveai pe sectiunea "imobiliare", nu "furnizori" ... Mă mai uit pe imobiliare, e funy. Lume diversă, păreri opuse. Aici sunt lucruri concrete, folositoare. |
#5021
Posted 25 May 2022 - 06:46
Azi merge mai bine indexul online ?
Daca sunt multe locuri de consum , telefonic, trebuie sunat pt fiecare sau pot fi introduse in cadrul aceluiasi apel ? Edited by Malineanu, 25 May 2022 - 06:46. |
#5022
Posted 25 May 2022 - 08:08
Se pare ca au schimbat ceva in serverul care trimite linkurile de activare.
Am cerut link la 8:05. Am primit mail la 9:00 si a mers. Probabil ca linkul e valabil (acum) de cand e trimis. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users