Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Exploatare corecta diesel cu cutie automata
#1
Posted 06 October 2020 - 14:27
Salut! Am condus zilele astea masina 1.6 tdi a unui prieten cu o cutie DSG7 (ambreiaje uscate) si mi s-a parut ca merge foarte subturat in drive, sta sub 1.500 turatii/min (la 25 km/h era deja in viteza a treia). Stiu ca dieselurile e bine sa mearga mai turate ca sa se curete depunerile de calamina, dar in oras nu ai cum. Intrebarea si dilema mea e urmatoarea: cum trebuie condusa in afara pentru ca motorul sa se curete si sa nu apara probleme in timp? Trecuta pe Sport, in mod manual, pentru ca oricum nu va sta turata in drive nici la drum intins?
Edited by andy18v, 06 October 2020 - 14:28. |
#2
Posted 06 October 2020 - 14:31
Cutia optimizează consumul în drive. Dacă vrei turație o dai în sport.
|
#3
Posted 06 October 2020 - 14:36
Faci "Italian Tuning". Din cand in cand faci vreo 50-100 km pe autostrada sau macar pe european.
|
#4
Posted 06 October 2020 - 14:37
SuperMelon, on 06 octombrie 2020 - 14:31, said:
Cutia optimizează consumul în drive. Dacă vrei turație o dai în sport. AztecWarrior, on 06 octombrie 2020 - 14:36, said:
Faci "Italian Tuning". Din cand in cand faci vreo 50-100 km pe autostrada sau macar pe european. |
#5
Posted 06 October 2020 - 14:40
Totul depinde de cuplu si plaja acestuia .Daca stai in cuplu chiar nu conteaza daca ai 1200 sau 4000 rpm.
La diesel cuplul poate sa fie multmai jos |
#6
Posted 06 October 2020 - 14:41
Intradevar sunt cateva clipuri pe youtube in care se explica cum DSG-ul tine motorul subturat pentru a se obtine un consum bun dar unul din efectele negative sunt uzura prematura a ambreiajului in cutie rezultand costuri foarte mari de reparatii(mii de eruo).Nu mai aducem in vedere suplimentar probleme ce vor apare la turbina si altele.
Edited by PiticVerde, 06 October 2020 - 14:41. |
#7
Posted 06 October 2020 - 14:43
andy18v, on 06 octombrie 2020 - 14:27, said:
Salut! Am condus zilele astea masina 1.6 tdi a unui prieten cu o cutie DSG7 (ambreiaje uscate) si mi s-a parut ca merge foarte subturat in drive, sta sub 1.500 turatii/min (la 25 km/h era deja in viteza a treia). Stiu ca dieselurile e bine sa mearga mai turate ca sa se curete depunerile de calamina, dar in oras nu ai cum. Intrebarea si dilema mea e urmatoarea: cum trebuie condusa in afara pentru ca motorul sa se curete si sa nu apara probleme in timp? Trecuta pe Sport, in mod manual, pentru ca oricum nu va sta turata in drive nici la drum intins? andy18v, on 06 octombrie 2020 - 14:37, said:
Asta e clar. Ce nu mi-e clar e daca se merge numai in Drive (sa zicem), motorul isi face curatarea vreodata? Din pacate, nu am autostrada in apropiere (deh, Romania...). Pe european cum ar trebui mers (la cate turatii)? |
#8
Posted 06 October 2020 - 14:44
PiticVerde, on 06 octombrie 2020 - 14:41, said:
Intradevar sunt cateva clipuri pe youtube in care se explica cum DSG-ul tine motorul subturat pentru a se obtine un consum bun dar unul din efectele negative sunt uzura prematura a ambreiajului in cutie rezultand costuri foarte mari de reparatii(mii de eruo).Nu mai aducem in vedere suplimentar probleme ce vor apare la turbina si altele. |
#9
Posted 06 October 2020 - 14:48
Cred ca neamtu' a gandit bine, cand sa schimbe, nu mai sunt demult la prima cutie automata. Altfel, are si mod manul, poti sa o treci in modul manual si schimbi cand vrei.
|
#10
Posted 06 October 2020 - 14:50
Neamtul a gandit bine dpdv al consumului, nu stiu daca si pt un diesel e bine sa mearga la turatiile alea...
|
|
#11
Posted 06 October 2020 - 14:57
Deci voi spuneti ca neamtul s-a gandit la consum, nu si la fiabilitate.
Hai ca am mai invatat ceva azi. |
#12
Posted 06 October 2020 - 15:02
Eu spun doar ca nu inteleg discrepantele intre recomandarile de exploatare la acelasi motor pt o cutie manuala vs cum schimba automata...
|
#13
Posted 06 October 2020 - 15:03
andy18v, on 06 octombrie 2020 - 14:27, said:
Salut! Am condus zilele astea masina 1.6 tdi a unui prieten cu o cutie DSG7 (ambreiaje uscate) si mi s-a parut ca merge foarte subturat in drive, sta sub 1.500 turatii/min (la 25 km/h era deja in viteza a treia). Stiu ca dieselurile e bine sa mearga mai turate ca sa se curete depunerile de calamina, dar in oras nu ai cum. Intrebarea si dilema mea e urmatoarea: cum trebuie condusa in afara pentru ca motorul sa se curete si sa nu apara probleme in timp? Trecuta pe Sport, in mod manual, pentru ca oricum nu va sta turata in drive nici la drum intins? ai făcut cunoștință în mod direct cu noua politică de mediu a UE. pentru îndeplinirea standardeleor din ce în ce mai stricte de emisii, producătorii auto au început să elimine cutiile manuale din oferte și să ofere din ce în ce mai multe cutii automate. acestea din urmă se programează de către producători să stea în trepte cât mai înalte. astfel motorul va merge la turații mai mici și implicit consumul va fi mai mic, emisiile la fel. faptul că așa ceva nu este optim pentru motor e deja altă poveste. planeta trebuie salvată! Edited by mannes, 06 October 2020 - 15:05. |
#14
Posted 06 October 2020 - 15:06
mannes, on 06 octombrie 2020 - 15:03, said:
ai făcut cunoștință în mod direct cu noua politică de mediu a UE. pentru îndeplinirea standardeleor din ce în ce mai stricte de emisii, producătorii auto au început să elimine cutiile manuale din oferte și să ofere din ce în ce mai multe cutii automate. acestea din urmă se programează de către producători să stea în trepte cât mai înalte. astfel motorul va merge la turații mai mici și implicit consumul va fi mai mic, emisiile la fel. faptul că așa ceva nu este optim pentru motor e deja altă poveste. planeta trebuie salvată! |
#15
Posted 06 October 2020 - 15:11
mannes, eu vreau sa salvez planeta, dar vreau sa imi salvez si motorul. Cum pot fi impacate amandoua?
|
|
#16
Posted 06 October 2020 - 15:12
Nu vad unde e problema. Dacă te deranjează că tine motorul subturat, dai pe sport.
|
#17
Posted 06 October 2020 - 15:14
honeymik, on 06 octombrie 2020 - 15:06, said:
Teoria conspiratiei sau afirmatia e bazata pe dovezi clare? este bazată pe observații în evoluția ofertei de motorizare a tuturor modelelor de pe piață. chiar și CarWow a afirmat aceleași lucruri vezi acest clip: https://youtu.be/8LB42hD6aR8?t=172 |
#18
Posted 06 October 2020 - 15:15
andy18v, on 06 octombrie 2020 - 14:44, said:
Bun, si atunci cum pot fi evitate problemele astea? Nu ai cum sa eviti,asa e proiectata.Clientul e multumit ca masina consuma putin si producatorul la fel,deoarece schimbarea cutiei de viteze costa vreo 4000 de euro asta inseamna niste bani intorsi la Germanica.Cutie de viteze automata excelenta pe masina europeana este pe Mercedes si BMW .Legenda romanului cu "nu cumpara masina ce are cutie automata" provine din faptul ca tarisoara noastra prefera autoturisme din gama Volkswagen si multi au avut probleme cu DSG=rupere de portofele. mannes, on 06 octombrie 2020 - 15:03, said:
ai făcut cunoștință în mod direct cu noua politică de mediu a UE. pentru îndeplinirea standardeleor din ce în ce mai stricte de emisii, producătorii auto au început să elimine cutiile manuale din oferte și să ofere din ce în ce mai multe cutii automate. acestea din urmă se programează de către producători să stea în trepte cât mai înalte. astfel motorul va merge la turații mai mici și implicit consumul va fi mai mic, emisiile la fel. faptul că așa ceva nu este optim pentru motor e deja altă poveste. planeta trebuie salvată! Bine spus!! . Edited by PiticVerde, 06 October 2020 - 15:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users