Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Exploatare corecta diesel cu cutie automata
Last Updated: Oct 08 2020 18:25, Started by
andy18v
, Oct 06 2020 14:27
·
0
#19
Posted 06 October 2020 - 15:16
andy18v, on 06 octombrie 2020 - 15:11, said:
mannes, eu vreau sa salvez planeta, dar vreau sa imi salvez si motorul. Cum pot fi impacate amandoua? conform eco-teroristilor trebuie să mergi cu bicla, dacă vrei mașină doar electrică, iar pe distanțe lungi doar cu trenul. cât se mai poate, eu mă mai dau cu V6-le cu cutie manuală din dotare... |
#20
Posted 06 October 2020 - 15:32
Cam asa functioneaza DSG-ul dintotdeauna. Am avut un Golf 5 GT (benzina) si cu greu m-am obisnuit de cat de subturata era masina. Am condus recent Kodiaq 2.0 TDI 190 de cai a unui coleg, si la fel, pare sa fie tot timpul cu o viteza "in plus" fata de ce as tine eu daca ar fi cutie manuala. Acestea fiind spuse, daca de DPF iti faci griji, masina va urca automat turatia motorului (daca este necesar) ca sa aduca filtrul la temperatura corecta pentru curatare. Stiu TDI-uri DSG cu foarte multe sute de mii de km, si nu au avut probleme cu DPF-ul.
Cu alte cuvinte - tu iti vezi de treaba ta, DSG-ul de a sa. |
#21
Posted 06 October 2020 - 15:59
Daca iei masina de noua, tu sa traiesti pana moare motorul sau cutia.
Daca o iei de la batranica care a mers doar la piata si biserica, atunci trebuie sa ai pregatiti niste bani. Nu conteaza ce e... Bembeu, mertan, haudi, volsvagin, reno, japoneza.... Depinde in ce an al vietii ei te dai tu cu ea. |
#22
Posted 06 October 2020 - 16:10
#23
Posted 06 October 2020 - 18:24
Vad ca se continua discutia ca se merge subturat cand unui DSG ii ia cateva fractiuni de secunda sa retrogradeze. Eu am un DSG cu 7 trepte, si niciodata nu pot sa spun ca am bagat piciorul in pedala si sa spun ca se chinuie masina, pentru ca a retrogradat instant. Ca merge aproape la ralanti in treapta a cincea la 50 km/h este irelevant pentru motor, se pare ca lumea nu are o intelegere de baza a ce inseamna cutie automata si inca am ramas la TDI manual si inca nu putem pricepe ca se poate si altfel si nu se strica motorul daca stai la 50km/h la ralati pe cutia automata.
Edited by filipxxx, 06 October 2020 - 18:28. |
#24
Posted 06 October 2020 - 18:35
Am gasit pe forum la wols. o discutie similara ,iar acolo un membru spune ca ar fii posibilitatea resoftarii cutiei DSG cu o alta versiune de soft si ar schimba treptele de viteza mai turate,dar asta inseamna o vizita la un dealer autorizat grup VAG cu referinte bune(clar exclus service de cartier) .Referitor la costuri ,nu s-a specificat.
|
#26
Posted 06 October 2020 - 21:41
#27
Posted 06 October 2020 - 22:07
Daca se merge numai in modul sport, afecteaza cutia/motorul?
sebulbus, on 06 octombrie 2020 - 21:41, said:
La jucarioarele mele poti fi in treapta a 2a sau a 8a la 60kmh, functie de cat de tare vrei sa te urasca cei din jur. |
#29
Posted 06 October 2020 - 22:15
#30
Posted 06 October 2020 - 22:16
andy18v, on 06 octombrie 2020 - 22:07, said:
Daca se merge numai in modul sport, afecteaza cutia/motorul? E o intrebare mult prea generala. Iar singurul raspuns general valabil e: depinde. Un pic de fun ici-colo intre cateva zile de mers in ritmul traficului nu dauneaza. Daca faci doar asta toata ziua, da, vei face praf orice masina de strada. Nu e regimul de exploatare pentru care sunt gandite. |
#31
Posted 06 October 2020 - 22:17
Modul sport = turații ridicate, tragi tu concluzia.
La mine pe sport schimbă la 4500. Mult bine sigur nu-i face. |
#32
Posted 06 October 2020 - 22:23
BloodRa, on 06 octombrie 2020 - 22:17, said:
Modul sport = turații ridicate, tragi tu concluzia. La mine pe sport schimbă la 4500. Mult bine sigur nu-i face. BloodRa, on 06 octombrie 2020 - 22:15, said:
Cu cât turația motorului e mai mică cu atât ține mai mult. |
#33
Posted 06 October 2020 - 22:37
Are dreptate, cel mai mult tine cand turatia e 0
In mod sport si la mine schimba intre 2500 si 3k rpm la mers normal, dar cu sport oprit sta pe la 1500 si in unele momente scoate sunetul specific de subturat. Culmea e ca pe sport scoate consum mai bun decat pe normal. Edited by _-livio-_, 06 October 2020 - 22:44. |
|
#34
Posted 06 October 2020 - 22:43
andy18v, on 06 octombrie 2020 - 14:37, said:
Asta e clar. Ce nu mi-e clar e daca se merge numai in Drive (sa zicem), motorul isi face curatarea vreodata? Ii bagi o periuta de dinti pe la capacul de culbutori si se curata singura.Baga niste aditivi in carburant care sunt pentru scopul asta in loc sa o arzi cu 150km/h pe sosele de cacat ca cocalarii bonbarderi |
#35
Posted 06 October 2020 - 22:45
Si evacuarea si toate cele cum se curata de la aditiv? Dar egr-ul si restul de anexe?
|
#36
Posted 06 October 2020 - 22:57
Daca bagi piciorul cat trebuie se tureaza de o sa te gandesti ca e prea turata, eu cand fac depasiri aproape tot timpul schimb eu vitezele din padele, altfel si in comfort se duce turatia la 3500-4000 si nu-mi place sa o aud asa turata, de sport+ ce sa mai zic ca trece de 4500.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users