Import din Coreea de Sud
Last Updated: Apr 05 2024 08:05, Started by
constantin_padure
, Jun 23 2020 23:03
·
2
#19
Posted 24 June 2020 - 10:45
Raulz0r, on 24 iunie 2020 - 06:14, said:
^ La partea cu garantia, e nema, la fel ca in cazul celor ce-si cumpara din Germania, ca nu se va duce nimeni cu masina pe platforma pana acolo sa o repare, legat de service presupun ca poti face la Hyundai de exemplu, iar cu piesele e cam complicat ca se plateste taxa vamala la importul din Moldova. Daca nu sunt piese mari sau ceva , nu bat la ochi. Dracii fac mizerii mari cu tigari si din alea, un capat de bara nu e o amenintare pentru nimeni. Cum spuneam , service-ul e extrem de ieftin acolo. Cel putin la manopera ma refer. mariovrs, on 24 iunie 2020 - 06:17, said:
Mi-as bate capul cu asa ceva, doar daca ar fi un model rar de pasionat. Asa..puii mei..pentru un amarat de Hyundai atata balamuc si combinatii cu moldoveni si coreeni. Zici ca cine stie ce masina imi iau. Mi-l si imaginez pe initiator laudandu-se la vecini cu masina lui facuta ''la mama ei'' in Korea.. https://chevrolet.gb.../1moCnpNFsQ.pdf In Europa , cam asa masina costa la specificatiile tehnice cam 39 de mii. marr, on 24 iunie 2020 - 07:56, said:
Ce ti-a ”scapat” e faptul ca, taxele vamale si TVA-ul sunt cea mai mica problema ! Ca sa o poti inmatricula in Romania o masina care nu se importa oficial in UE, ai nevoie de ... omologare individuala la RAR ! Asta dureaza si costa. MULT ! In plus, indiferent de ce crezi tu, nu stii in ce norma Euro ti-o plaseaza RAR-ul. Si daca nu ma insel, din 2019 NU mai pot fi inmatriculate masini ce nu respecta norma Euro 6 d ! Si aici ma refer la masini ce nu au fost deja inmatriculate in UE. Asa ca, sfatul meu e sa stai potolit si sa-ti cauti o masina in Europa ... La capitolul poluare nu as avea emotii deoarece e full GPL , si asa cum e adusa din SUA ar merge si de acolo. Eu de taxe eram curios. Klasse, on 24 iunie 2020 - 09:13, said:
Stai așa: Chevrolet captiva e coreeană?? Americanii au cumparat fostul Daewoo si asa a aparut Captiva. Capriva e sora directa cu Antara numai ca aia nu mai are trecere prin Europa acum. |
#20
Posted 24 June 2020 - 12:35
Daca tot e mai la indemana sa fie inmatriculata in Moldova, nu vad rostul inmatricularii la noi in acest caz.
RAR, vama, etc. Bani aruncati, timp pierdut. |
#21
Posted 24 June 2020 - 12:43
uhu10uhu, on 24 iunie 2020 - 12:35, said:
Daca tot e mai la indemana sa fie inmatriculata in Moldova, nu vad rostul inmatricularii la noi in acest caz. RAR, vama, etc. Bani aruncati, timp pierdut. Tot 2000 eur costa si in MD . https://www.calculatorauto.md/ Eu doar ma intreb daca nu ar fi probleme pe viitor cu circularea in RO. E drept ca achit taxa de drum, am carte verde etc Zic asa in principiu ... Aia cu numere bulgaresti s-au mai rarit. |
#22
Posted 24 June 2020 - 14:23
Nu stiu care sunt prevederile legale actuale si daca nu cumva, poti circula in Romania cu o masina inmatriculata in alt stat doar pentru o perioada limitata de timp.
In alte tari din UE stiu ca exista astfel de prevederi. De exemplu, fiul meu care a fost student in Danemarca, ar fi vrut sa-si ia masina acolo dar dupa un termen destul de scurt (nu ai retin cat, ceva de genul o luna-doua), trebuai sa o inmatriculeze acolo. Si-l costau taxele de inmatrculare mai mult decat masina. Nu-s sigur, dar parca s-a facut si la noi ceva de genul asta (sau, cel putin, s-a discutat). Asta si scoaterea taxei de mediu a dus la rarirea bulgaroaicelor de pe drumurile patriei. |
#23
Posted 24 June 2020 - 14:51
marr, on 24 iunie 2020 - 14:23, said:
Nu stiu care sunt prevederile legale actuale si daca nu cumva, poti circula in Romania cu o masina inmatriculata in alt stat doar pentru o perioada limitata de timp. In alte tari din UE stiu ca exista astfel de prevederi. De exemplu, fiul meu care a fost student in Danemarca, ar fi vrut sa-si ia masina acolo dar dupa un termen destul de scurt (nu ai retin cat, ceva de genul o luna-doua), trebuai sa o inmatriculeze acolo. Si-l costau taxele de inmatrculare mai mult decat masina. Nu-s sigur, dar parca s-a facut si la noi ceva de genul asta (sau, cel putin, s-a discutat). Asta si scoaterea taxei de mediu a dus la rarirea bulgaroaicelor de pe drumurile patriei. Deci nu e vorba doar de taxa de drum si asigurare ci de taxa aia . Acum ma invart intre Chisinau si Romania si poate mai merge asa. Daca pe viitor o sa stau mai mult in Ro , nu stiu cum o sa fie. Practic , pana in 2009 am mers si eu in Danemarca cu masina de Moldova. https://www.bilbasen...scazut taxele . |
#24
Posted 25 June 2020 - 11:33
#25
Posted 25 June 2020 - 14:35
#26
Posted 25 June 2020 - 15:23
Pai si pentru motoarele alea LPI - care NU se vand in Europa - crezi ca o sa gasesti un singur service care sa-ti faca si o reparatie simpla??
Si repet - nu te baza ca daca-i pe GPL vei obtine 100% omologarea individuala si ca va fi incadrata la Euro 6d (nu stiu daca de anul asta nu intra in vigoare o alta norma de poluare). In plus, trebuie sa ai in vedere faptul ca este foarte posibil sa trebuiasca facute modificari la masina ca sa respecte normele EU (de exemplu la sistemul de lumini, este posibil sa trebuiasca schimbata cate ceva). Daca iei in calcul transport, taxe vamale (nu ai cum sa obtii certificat EUR 1 pentru o masina importata si produsa in afara Europei), TVA, omologare individuala RAR ... ies niste mii bune de euro. Nu-s convis ca iesi mai ieftin decat cu o masina similara cumparata de aici. A mai spus cineva aici - importul unei masini din afara UE are sens dar pentru modele deosebite si/sau de colectie. Pentru automobile ”de consum” ... e doar o bataie de cap si o cheltuiala inutila. Dar, ma rog .... banii tai, placerea ta ! |
#27
Posted 26 June 2020 - 18:04
marr, on 24 iunie 2020 - 10:35, said:
Pai tocmai aia e ! Daca NU indeplinesc cerintele, nu pot fi inmatriculate. O masina SH de pe alta piata trebuie sa indeplineasca fix aceleasi conditii ca o masina SH din UE! Altfel e golaneala si smechereala! Masura este strict UN ARTIFICIU PROTECTIONIST aberant, care merge IMPOTRIVA INTERESELOR CONSUMATORILOR, in FAVOAREA PRODUCATORILOR LOCALI - de a percepe sume cat mai mari pe produsele vandute! Si asa platim mult mai mult pt. masinile germane aproape identic echipate, fata de sa zicem americani! Nu multumim, NU avem nevoie de astfel de aberatii! marr, on 24 iunie 2020 - 10:35, said:
Normal ca o masina destinata unei piete unde ABS, ESP, centuri de siguranta pentru locurile din spate, air-baguri laterale, sistem de franare automata, etc nu sunt obligatorii, care nu am montate sisteme de depoluare & stuff este mult mai ieftina decat o masina dotata cu toate astea. cam asta e: https://en.wikipedia...rriers_to_trade |
#28
Posted 26 June 2020 - 21:25
Failsafe, on 26 iunie 2020 - 18:04, said:
Masura este strict UN ARTIFICIU PROTECTIONIST aberant, care merge IMPOTRIVA INTERESELOR CONSUMATORILOR, in FAVOAREA PRODUCATORILOR LOCALI - de a percepe sume cat mai mari pe produsele vandute! Si asa platim mult mai mult pt. masinile germane aproape identic echipate, fata de sa zicem americani! Nu multumim, NU avem nevoie de astfel de aberatii! Ah, ce bine ca nu ai nevoie, dar trebuie sa inghiti in sec, asta e... |
|
#29
Posted 02 September 2020 - 21:40
Salutare ...
Mi-a spus unu' ca bulgarii deja au dat de gustul masinilor coreene si le aduc si serviseaza nu numai pe cele clasice dar si pe alea cu LPI . Interesant e ca portul bulgaresc e mai simpatic la importuri decat cel romanesc. Am intrebat chiar si in Coreea si aia au spus ca e mai OK in Bulgaria. De acolo incepusem sa ma gandesc. In fine ... Daca dati o cautare pe cars.bg sau pe unu' care le aduce ( din multi altii ) carsbg11.com , o sa vedeti despre ce e vorba . Sper sa apara si in Romania trendul asta. De exemplu astiua de la carsbg11 s-au extins in Serbia si Muntenegru. Noroace bune. Problema mea e aproape rezolvata. |
#30
Posted 03 September 2020 - 09:50
Sa postezi si aici dupa ce rezolvi si cum ai rezolvat-o cu importul, ca sunt mai mult sau mai putin interesat.
|
#31
Posted 03 September 2020 - 09:59
Raulz0r, on 03 septembrie 2020 - 09:50, said:
Sa postezi si aici dupa ce rezolvi si cum ai rezolvat-o cu importul, ca sunt mai mult sau mai putin interesat. https://www.carsbg11.com/ https://www.t7bulgaria.eu/ http://kj-auto.com/ Sunt surse de inspiratie. Sunt direct aduse din Corea si inmatriculate etc Trecerea pe Romania e doar o formalitate. Daca oferta nu te multumeste , da un ochi si aici , unde aia cred ca iti aduc la comanda ce vrea muschiu' tau. Asa am inteles. https://www.autowini...Cars/car-search Am facut un calcul dupa o recenzie a unui tip din Ucraina la Sonata LPI. Nu stiu ce consum avea dar am calculat la pretul din Ro. Sub 20 de lei la 100 km ai consum. In conditiile in care vorbim de o automata cu peste 150 CP. |
#32
Posted 03 September 2020 - 10:19
Revin pentru a reveni cu lamuriri despre consum. Las si linkul acelui ucrainean care a facut testul de consum pe drumurile alea, cu A/C , cutie automata etc
https://youtu.be/JAEbXVhMiww?t=316 Consumul este de 7,8 l/100 . La MOL in Iasi , un litru de GPL costa 2.57 lei. Asta inseamna 20,04 lei la 100 km. Oare ce diesel economic as gasi in acesti bani ? Motorina standard tot acolo la MOL costa 4.55 lei. Am calculat si trebuie sa gasesc la un consum de 4.44 l/ 100 km . Consum mixt ... Revenind la fiabilitate , am avut Hyundai fix din Corea si de acolo a ramas obsesia mea. Nu se compara cu nici o europeana. Vedeti si aici : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PFzp1pVPDPg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#33
Posted 03 September 2020 - 10:39
cat de prost sa conduci de sa iti pui bull-bar pe sedan?
|
|
#34
Posted 03 September 2020 - 10:46
#36
Posted 03 September 2020 - 11:37
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users