Dacia Spring - prima electrica Dacia
Last Updated: Apr 24 2024 21:59, Started by
spinname
, Mar 03 2020 10:56
·
136
#793
Posted 13 March 2021 - 05:54
Stergatorul nu are cursa mare si nu sterge complet.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sJcsfPrSYP0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#794
Posted 13 March 2021 - 14:30
Mie dacă mi-ar trebui doua mașini n-aș mai sta pe gânduri.
|
#795
Posted 13 March 2021 - 15:21
Si eu cred ca doar pentru oras ca masina personala este foarte buna. Din pacate masina o alegi si pe criterii subiective nu numai de pret si costuri. Dar va avea si ea nisa ei. Cat de mare ? Doar timpul o va spune.
|
#796
Posted 13 March 2021 - 22:42
DDooGG, on 11 martie 2021 - 11:51, said:
Pret f bun dar este mult prea mica masina ; oare de ce nu au facut-o pe caroseria unui Sandero ? Opinie de necunoscator care si-a pus aceeasi intrebare: Daca iei in calcul preturile Spring, Stepway, ZOE, un eventual Stepway electric ar iesi undeva la 15.000€ dupa bonificatii. Cam prin toata Europa cred, n-am verificat. Ar fi macel in propria lor casa. Noul Stepway oricum rupe la vanzari si asa. Intr-o varianta electrica cu doar 3.000 in plus ar elimina tot ce inseamna Renault under 20k € |
#797
Posted 14 March 2021 - 10:53
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dGQxx_be66Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#798
Posted 14 March 2021 - 14:06
Ei, nu poti sa iesi cu masina din oras! Daca ai timp si chef de incarcat, ajungi si la mare si la munte. O sa fiu eu primu care experimenteaza. Ce nu-mi place e ca barele de deasupra nu au rol functional. Ce-as mai agata 2-3 biciclete pe ele! Dar poate gaseste romanu un workaround si la asta.
|
#799
Posted 14 March 2021 - 14:29
Meister, on 14 martie 2021 - 14:06, said:
Ei, nu poti sa iesi cu masina din oras! Daca ai timp si chef de incarcat, ajungi si la mare si la munte. O sa fiu eu primu care experimenteaza. Ce nu-mi place e ca barele de deasupra nu au rol functional. Ce-as mai agata 2-3 biciclete pe ele! Dar poate gaseste romanu un workaround si la asta. Edited by End-L-user, 14 March 2021 - 14:32. |
#800
Posted 14 March 2021 - 14:45
Meister, on 14 martie 2021 - 14:06, said:
Ei, nu poti sa iesi cu masina din oras! Daca ai timp si chef de incarcat, ajungi si la mare si la munte. O sa fiu eu primu care experimenteaza. Daca era 4wd o luam s-o fac buggy ca la banii astia chiar merita pt asa ceva . Ford4, on 13 martie 2021 - 15:21, said:
Si eu cred ca doar pentru oras ca masina personala este foarte buna. Din pacate masina o alegi si pe criterii subiective nu numai de pret si costuri. Dar va avea si ea nisa ei. Cat de mare ? Doar timpul o va spune. Edited by DDooGG, 14 March 2021 - 14:43. |
#801
Posted 14 March 2021 - 15:28
Și eu cred că-i o alegere buna care poate sa muște din piața smart/citroen c1/up/i10 & co. Da, e spartana și nu-i făcută pentru autostrada însă nu contează e buna și ieftin de frecat prin oraș. Nu-i ca să te duci cu familia în vacanta însă ca să duci kinderii la școală sau sa umpli sifoanele e perfecta.
|
#802
Posted 14 March 2021 - 18:41
kiario, on 14 martie 2021 - 10:53, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dGQxx_be66Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Man, si-a gasit si ala sa invite la emisiune pe acel sofer de electrica care a ramas cu PTSD de pe urma folosirii unei masini cu tehnologie veche si baterie foarte mica, de 26KWh. Care ne spune ca in masina electrica fara pompa de caldura faci frigul si n-avem ce cauta sa mergem cu viteza mai mare de 90km/h. Plus ca e genul care calculeaza tot de te face sa crezi ca ai nevoie de diploma in matematica ca sa conduci o electrica. |
|
#803
Posted 14 March 2021 - 19:22
vj_Heaven, on 14 martie 2021 - 18:41, said:
Man, si-a gasit si ala sa invite la emisiune pe acel sofer de electrica care a ramas cu PTSD de pe urma folosirii unei masini cu tehnologie veche si baterie foarte mica, de 26KWh. Care ne spune ca in masina electrica fara pompa de caldura faci frigul si n-avem ce cauta sa mergem cu viteza mai mare de 90km/h. Plus ca e genul care calculeaza tot de te face sa crezi ca ai nevoie de diploma in matematica ca sa conduci o electrica. Aia am observat si eu...toti saracii din Norvegia care au Tesla (abia din 2020 au pus pompa de caldura) fac frigul 6 luni pe an...o spune un profesionist cu un ZOE din prima generatie de 22kwh (nici macar 26) Iar legat de viteza il inteleg...e la limita cu bateria. Nici eu nu merg cu 150km/h dar daca am un drum de 300 km si am autonomie 500 km merg si eu ca omul cu 130 km/h pe unde se poate. |
#804
Posted 14 March 2021 - 23:00
A vazut cineva vreo lista cu toate specificatiile versiunilor Comfort si Comfort plus? Incarcarea aceea rapida, o fi parte din Cf plus sau vine ca optional la aceasta optiune? Cablu de incarcare o fi inclus sau si pt acela tre sa mai scoatem cateva sute de euro din buzunar ca tocmai ieftine nu sint.
|
#805
Posted 14 March 2021 - 23:30
Cred ca imi raspund singur la intrebari. Am gasit pe dacianer.de diferentele in dotari. Versiunea plus are consola cu touch screen, navi, senzori + camera parcare, roata de rezerva si optiunea de 600euro pt incarcare rapida si vreo 300 de euro un cablu de incarcare. Plus niste elemente vizuale ici colo. S-au mai vehiculat la ei niste taxe, probabil ceva specific lor, vreo 900e taxa de livrare, 100e harti si 500e garantie extinsa daca vrei.
|
#806
Posted 14 March 2021 - 23:32
#807
Posted 15 March 2021 - 09:25
De pe Dacia.it. Banuiesc ca prea mari diferente de pret nu vor fi (la accesorii).
250 euro o roata de rezerva de 14... Sint cumva speciale jantele acelea, or avea un alt sistem de prindere fata de o janta de 14 clasica? Sint curios daca te lasa sa pui de 15. Ar arata cool. Attached FilesEdited by Meister, 15 March 2021 - 09:26. |
|
#808
Posted 15 March 2021 - 09:31
Din 20 martie, Dacia Spring va putea fi precomandat online, ocazie cu care constructorul a publicat și prețurile modelului în România. Dar până acolo, să analizăm puțin arborele genealogic al lui Dacia Spring. O poveste care începe într-un loc complet diferit de ceea ce pare.
https://www.autocrit...6z7Jr_ni-pmCKBA |
#809
Posted 16 March 2021 - 10:47
Sint newbie in materie de electrice, am incercat sa inteleg care-i treaba cu incarcarea prin type 2 vs ccs.
Ma uitam pe un traseu ipotetic pe care l-as parcurge cu Spring si vad ca sint incarcatoare type 2 de 22kw unde curentul costa 1.45 si ccs (sa zicem maxim 30kw pe o perioada scurta ca de la 80% oricum se gatuie) unde curentul e 1.95. Sigur nu incarca si Spring cu mai mult de 6.6kw din type 2? N-am gasit informatia asta nicaieri. In afara de Renault ZOE ce alte masini mai stiu de incarcare de 22kw prin type 2. Pe langa ca tre sa mai dau 600 de euro pentru luxul de a avea CCS, la 2 lei /kw deja ajung la 1.3x mai scump decat daca as parcurge acelasi traseu cu GPL. Astia care cer 2 lei pe kw sint majoritari in tara sau mai sint si altii? Mi-am instalat de curiozitate o aplicatie Juice Pass de la EnelX parca, si aveau preturi mai decente in jur de 1 leu, chiar si ceva pe baza de abonament. E clar ca incarcarea gratis va fi pe duca f. repede dar nici asa sa dau direct in japca... |
#810
Posted 16 March 2021 - 12:45
Meister, on 16 martie 2021 - 10:47, said: Din pacate nu. https://ev-database....pring-Electric. As fi preferat varianta de 22kw pe AC fara incarcare CCS (tot o ora dura incarcarea). Nu prea mai sunt masini cu incarcare de 22kw pe type 2. Trendul acum e spre 11kw. Mai erau ceva Tesla Model S cu incarcare de 22kw pe AC. Pretul e mare la DC pentru ca nu e concurenta, care nu apare in mod ironic si din cauza incarcarii gratuite. Un video interesant despre asta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ezw20d2IBOg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users