Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
Last Updated: Apr 24 2024 21:59, Started by
spinname
, Mar 03 2020 10:56
·
136
#14853
Posted 09 October 2022 - 10:14
#14854
Posted 10 October 2022 - 12:49
TehCube, on 07 octombrie 2022 - 11:10, said:
Nope. Multi dintre posesorii de spring au si a doua masina, pentru "drumuri lungi", sau pur si simplu pentru ca au mai multe masini in familie. Deci as zice ca momentan, din cauza lipsei unei infrastructuri mai serioase, electricele nu ajuta in mod deosebit la aglomeratie. Eu stau la casa si am doua demult ,ca nu ne sincronizam programul ! In oras greu de crezut ca au doua prea multi.Nici cu una nu au suficiente parcari.Mai degraba dau mai mult pe o electrica cu autonomie ceva mai mare decat sa cumpar doua (sa ai 2x la toate cheltuielile : ITP-uri,RCA,Vigneta). Nu stiu, cand eram mic, nu aveam masina in familie. Si totusi am supravietuit. Da' lumea a uitat cum e sa n-ai masina si au imbratisat ideea ca e esentiala. Chiar si acum, pot sa ma lipsesc de masina fara sa imi afecteze calitatea vietii prea tare, d-asta zic ca as fi pro-restrictii. Da' majoritatea prefera sa stea in trafic cu orele in fiecare zi. Csf nai csf. Eu aveam dar nu se gasea benzina dar nici nu aveai de ce sa iesi la cumparaturi ca oricum nu se gasea nimic ,pe nicaieri si nici distractii nu existau sa-ti duci copii !Oricum eram la bloc ,aproape de bus... Azi si acestia ies cu masina si blocheaza un loc de parcare pt 8 ore cat stau ei la job !! Cand nu esti din oras sau nu esti pe traseul busului nu cred ca poti sa mergi asa mult pe jos cu toate cele ;personal prefer ceva din drum ,cate putin cand am nevoie.Nu prefer iesirile de o zi intreaga cu cozi lungi la marile suprafete comerciale dar sunt oameni care ies in oras mai des (ca rezolvi pbl pe care nu le-ai avea daca Statul si-ar face treaba,ca vrei ceva de la un magazin mai central,ca ai cursuri de dans sau altceva cu copilul,meditatii,pbl cu bancile,ctr medicale,etc).Ce rost are sa insiram...Luam taxi cand avem masina personala ?(doua cheltuieli). Glumesti. Statiile de incarcare, mai ales daca le faci rapide, ca deh, sunt publice, nu poti sa ai un singur om care incarca 12 ore la ea, consuma cat un bulevard intreg. Si trebuie sa pui multe, ca daca ar fi 1-2 as intelege. Nu are sens sa pui 2 statii de 10A pe splaiul unirii si sa zici ca ai rezolvat problema. In rest da, de acord ca in alte tari se poate, dar la noi se poate mult mai greu, pentru ca trebuie sa fure multi ca sa ajungi sa faci ceva pana la capat. Pentru ca le permitem in continuare sa-si bata joc. Atat timp cat ajung si ceva firmituri la omu' de rand. Tocmai asta zic ,ca decat o alta statie rapida pusa central ,scumpa si care poate deservi doar cativa oameni pe zi ,pt ca are doar un pistolet (si oricum puterea aia mare declarata e teoretica si chiar inutila pt unele veh ca Spring + ca oricum 1 ora pe medie/client tot se cam sta;sa nu zic ca majoritatea are nevoie dupa ce iese de la job,dupa 16,17h in rest e mai mult libera) mai bine 10 statii de 10A ,printre blocuri.Chiar si cei in tranzit ar sta linistiti daca ar stii ca intra in Buc si au doua statii din 10 ,libere printre blocuri pe Iuliu Maniu...Chit ca stai cu Springul doar o ora si iei doar 2 Kw asta ar putea insemna 20 Km deci si-a rezolvat pbl in oras cu autonomia aia.Ca masina unde sa o lase parcata sa ia mijloc de transport in comun ? La fel cand ajungi unde ai tu treaba poate mai prinzi o ora ,doua de incarcat si acolo...E mult mai eficient asa mai ales ca dupa amiaza si seara au locatarii unde incarca,aproape de casa. |
#14855
Posted 11 October 2022 - 04:45
Am ajuns la 95,6 sanatate baterie intr-un an si 12500 km rulati, daca o tine in ritmul asta in 5 ani ma vad cu baterie noua pe garantie !
|
#14857
Posted 12 October 2022 - 08:52
kiario, on 11 octombrie 2022 - 04:45, said:
Am ajuns la 95,6 sanatate baterie intr-un an si 12500 km rulati, daca o tine in ritmul asta in 5 ani ma vad cu baterie noua pe garantie ! Toata lumea are acelasi SOH la un an, inclusiv masini cu 40000km, indiferent de tipul incarcarilor majoritare. Eu mai am 2 luni pana la un an si SOH 96.2% la ~8000km. Pe un grup facebook s-au centralizat datele si s-a ajuns la concluzia ca SOH raportat de BMS depinde numai de trecerea timpului si pierderea calculata statistic ar fi 0.009%/zi. Nicio masina nu a venit cu SOH 100%, ci in jur de 99, unele chiar cu 98%, probabil in functie de timpul petrecut in transport. Conform acestei deprecieri, peste 60 de zile voi avea SOH 95.6 Edited by wld, 12 October 2022 - 08:56. |
#14858
Posted 12 October 2022 - 08:56
Dacă nu le mai încărcați pana la 100% o sa vedeți o îmbunătățire semnificativa în privinta degradării. Limita la incarcare de 60-70% pentru utilizare zilnica - mai sus doar pentru deplasări care au nevoie de baterie multă.
Edited by ro_explorer, 12 October 2022 - 08:56. |
#14859
Posted 12 October 2022 - 08:58
^si cum faci dup-aia poza in care iti arata range 320 km sa pui pe fb? Nu te gandesti la ce conteaza deloc.
|
#14860
Posted 12 October 2022 - 09:00
Pt BMS-ul Spring nu are nicio relevanta cum o incarci. Realitatea e alta, dar asa este programat sa afiseze SOH. Sunt oameni cu 40000km si incarcari majoritare CCS pana la SOC 100% si oameni cu 4000km incarcati doar cu 10A pana la 80% ce au acelasi SOH la un an.
Eu am doar 5 incarcari la 100% in 8000km, dar e foarte greu la asa o baterie mica sa incarci doar la 80% daca nu stai la casa si nu mergi doar in oras. Iarna, 20-80% pot insemna doar 70km... Edited by wld, 12 October 2022 - 09:04. |
|
#14861
Posted 12 October 2022 - 10:21
SOH indicat de masina este foarte aproximativ.
Un SOH real, relativ la starea nominala a bateriei (nominala = declarata de producator) se poate afla doar daca se masoara bateria in aceleasi conditii folosite de producator pentru masurarea capacitatii nominale. Conditii de masurare = temperatura, protocol de incarcare, protocol de descarcare, rata de descarcare... |
#14862
Posted 12 October 2022 - 10:58
wld, on 12 octombrie 2022 - 09:00, said:
Iarna, 20-80% pot insemna doar 70km... In opinia mea Spring este o masina strict pentru oraș și naveta de mers la munca, acoperind lejer peste 90% din utilizarea normala in aceste condiții. |
#14863
Posted 12 October 2022 - 15:06
desteapta chestia cu SOH in funtie (exclusiv) de timp, de la cine or fi copiat ?
in felul asta s-au asigurat ca nu schimba bateria pe garantie Edited by pexic, 12 October 2022 - 15:06. |
#14864
Posted 12 October 2022 - 20:07
Sunt curios daca pastreaza acceasi rata si in anii urmatori, pentru ca la 0.009%/zi inseamna o scadere de ~26.3% in 8 ani, iar garantia se acorda pt SOH 75%...
|
#14865
Posted 12 October 2022 - 22:26
Cred ca tine cont totusi si de alte chestii (temperatura, incarcare), nu e doar un timer chior. Eu din februarie incoace (de cand a inceput CanZE Plus sa afiseze SoH cu 2 zecimale) am degradare medie 0.0078%/zi, dar variaza intre 0.005 si 0.015, aproximativ.
|
|
#14866
Posted 13 October 2022 - 03:12
În concluzie, merită cumpărată garanție extinsă pentru doar 500 euro?! Pentru +2 ani parcă era.
Și o altă întrebare, există vreun kit fotovoltaic special și exclusiv pentru a încărca mașina electrică? Eventual dacă se poate construi și dacă merită... Adaptat la nevoia Spring. |
#14867
Posted 13 October 2022 - 10:54
atw, on 12 octombrie 2022 - 22:26, said:
Cred ca tine cont totusi si de alte chestii (temperatura, incarcare), nu e doar un timer chior. Eu din februarie incoace (de cand a inceput CanZE Plus sa afiseze SoH cu 2 zecimale) am degradare medie 0.0078%/zi, dar variaza intre 0.005 si 0.015, aproximativ. Daca fac media masuratorilor din Feb pana azi iese 0.0089/zi Daca fac diferenta dintre ultima si prima masuratoare si impart la numarul de zile dintre masuratori imi iese 0.0074/zi La fix un an de cand a fost produsa bateria(4 Oct 2021), SoH era 96.68. De aici am dedusa ca la o degradare de: 0.0074/zi, SoH la producerea bateriei ar fi 99.39 0.0089/zi, SoH la producerea bateriei ar fi 99.94 Deci dupa calculele mai optimiste, dupa 8 ani SoH = 77.71, iar in calculele mai pesimiste 73.31 |
#14868
Posted 13 October 2022 - 11:25
Degradarea nu e liniara așadar ponderile astea pe zi pe care le faceți nu au nici o valoare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users