Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
S-a deschis ciotul de A3, ce se infige in Bucuresti
#37
Posted 15 December 2018 - 19:16
rosix, on 15 decembrie 2018 - 17:10, said:
Bucurestiul e un targ circular proiectat cu curul si dezvoltat ulterior haotic, orice fel de sosea de mare viteza ai proiecta, e imposibil sa nu se reverse intr-un drum ingust. Luati orice inel median vreti, cu harta in fata, si in max 2 minute veti descoperi fundatura in care se blocheaza. Sa luam Pasajul Basarab: inspre sud, poti continua cu pasaj, fara treceri la nivel, regim drum expres, normal) pana peste intersectia de la Cotroceni cu Iuliu Maniu, apoi peste Razoare, si in paralel cu Geniului, ideal, pana la Eroii Revolutiei si apoi spre sud (traseul caii ferate) Inspre nord, poate fi continuat, daca nu te calicesti la 10-15 blocuri, peste Titulescu, peste Piata Victoriei, si de acolo sa zicem ca se poate varsa in Stefan cel Mare, Buzesti si Aviatorilor. https://www.dropbox.... linii.png?dl=0 Eventual, dublat de o linie de tren transurban: https://www.dropbox....-Sud 1.png?dl=0 Asa, Pasajul Basarab e o corcitura care rezolva doar partial problema. In plus, tramvaiul, desi are linie ferata, merge groaznic de incet pe acolo. AM ajuns de rasul curcilor, Ceausescu a facut aiurea blocurile alea si noi vrem sa ramanem cum a fost. Inseamna ca avea partial dreptate raposatul... Adm, on 15 decembrie 2018 - 16:13, said:
Lume, lume, ladies and germs! Am reusit performanta de a inaugura 6 Km de autostrada in 5 ani, care se termica cu un semafor (si trecere de pietoni), intr-un bulevard care intre orele 17-20 este bara la bara pana la D-na Ghica (faci 40 de minute). Nici peste 5-6 ani, cad vor termina latirea Sos Fabrica de GLucoza si se vor infige in Bd Barbu Vacaresci + Floreasca, situatia nu va fi mai frumoasa. Astept sa se pune bariera la tren si sa stai 15 minute, timp in care se blocheaza tot, pt ca se stie, CFR e in faliment, iar doar ei pot muta barierele (acolos e gatuie, ca se ingusteaza drumul de 20 de ani), iar cu podurile avem probleme de credibilitate. Mareata autostrada e pe 3 benzi (fara banda de urgenta), e limitata de la CB la 100 Km/h (dracu va respecta asta) si nu are paravane de protectie sonora, desi trece prin zonele care se populeaza treptat. Vestea buna este ca poate unii vor evita Sos Pipera cand vin dimineata din localitatile din nordul Bucurestiului (DN1). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DCsPTW1Hzto?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu stiu exact-exact traseul, dar daca iese la Glucoza, atunci, pe langa Sos de Fabrica de Glucoza largita, ar trebui continuata autostrada cu un drum expres peste Petricani sau peste lacuri, pana la Dna Ghica, apoi spre Lacul Fundeni, peste /pe langa linia ferata si iesit la Dragonul Rosu. Asa ai putea duce oamenii din estul orasului catre nord, catre A3 si catre Otopeni, cand s-o face comunicarea cu DN1 la Otopeni. Edited by aaaa4567, 15 December 2018 - 19:10. |
#38
Posted 15 December 2018 - 19:17
Eu nu inteleg cum a aparut titulatura de "autostrada metropolitana" ?
Mergi din Petricani,ai pod peste Popasului,eviti fosta groapa de gunoi din Voluntari si apoi te intepi in Centrura....toate astea pe camp si teren extraviran. Cine vede si aude si nu conoaste spune ca e mare autostrada peste blocuri si cartiere. |
#39
Posted 15 December 2018 - 19:25
Music-Box, on 15 decembrie 2018 - 19:17, said:
Eu nu inteleg cum a aparut titulatura de "autostrada metropolitana" ? Mergi din Petricani,ai pod peste Popasului,eviti fosta groapa de gunoi din Voluntari si apoi te intepi in Centrura....toate astea pe camp si teren extraviran. Cine vede si aude si nu conoaste spune ca e mare autostrada peste blocuri si cartiere. Un segment infim, fata de ce ar trebui: https://www.dropbox....aneasa.png?dl=0 https://www.dropbox....u-vest.png?dl=0 Cu galben intens sunt de 3 benzi pe sens, restul sunt cu 3 benzi pe sens. Oprescu nu spunea prostii cu autostrada suspendata, era de fapt o chestie buna, dar probabil ca prea ambitioasa pentru noi. Nicaieri in lumea civilizata nu mergi de la Ghencea la Obor pe la semafoare... Edited by aaaa4567, 15 December 2018 - 19:27. |
#40
Posted 15 December 2018 - 19:26
Eu am auzit termenul de urbana dar nu cunosc Bucurestiul .Chiar credeam ca am ajuns ca in State, acolo doar ai benzi de autostrazi la inaltimi mari, gen New York .
|
#41
Posted 15 December 2018 - 19:36
Chestia asta cu autostrada si inaugurarea ei....este ca bancul acela cu familia de strambi din bancu lu' Jean Paler... ca si aia se chinuiau sa faca "ceva"
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wM8AUhV9MW4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by tico18, 15 December 2018 - 19:40. |
#42
Posted 15 December 2018 - 20:11
pasilla, on 15 decembrie 2018 - 16:17, said:
Poate ca pana in 2050 va fi unita cu A1 si A2 si se mai rezolva din traficul din Bucuresti. E un termen cam optimist Oricum , ciotul ala e complet inutil din moment ce se opreste intr-un magnific semafor, dupa care oricum intri pe Petricani , o alta placere pentru orice sofer care trece regulat pe acolo... Deci mai bine lipsa. |
#43
Posted 15 December 2018 - 20:14
aaaa4567, on 15 decembrie 2018 - 19:16, said:
Daca nu vrea nimeni sa sacrifice cateva cvartaluri de blocuri.... Nu poti sa te apuci sa darami blocurile dar sunt chestii care pot fi facute (exact chestiile simple, care in alte tari ar fi gata in 3 luni): pasajul ala peste prelungirea Ghencea, largita sos Petricani, un pasaj la dna. Ghica, pasajul de la Grigorescu (inceput de pe timpul lui |
#44
Posted 15 December 2018 - 20:17
Când am văzut marcajele alea în intersecție filmate din dronă m-a plesnit râsul. Numai la retardați vezi așa ceva. Cică în Timișoara mai era o rușine de genul ăla.
Edited by caiuscorneliu, 15 December 2018 - 20:21. |
#45
Posted 15 December 2018 - 20:20
Bogotta, on 15 decembrie 2018 - 20:11, said: E un termen cam optimist Oricum , ciotul ala e complet inutil din moment ce se opreste intr-un magnific semafor, dupa care oricum intri pe Petricani , o alta placere pentru orice sofer care trece regulat pe acolo... Deci mai bine lipsa. Un pasaj de traversare suprateran peste Soseaua Petricani ar dura sa-l construiesti inca 25 de ani de acum incolo. caiuscorneliu, on 15 decembrie 2018 - 20:17, said:
Când am văzut marcajele alea în intersecție filmate din dronă m-a plesnit râsul. Numai la retardați vezi așa ceva. Trebuie filmat un blocaj in timpul saptamanii, pe la ora 19-20 seara pe sos. Petricani, ca acolo va fi durerea si scrasnetul dintilor... De la intersectie pana la dna. Ghica = minim o ora de draci. |
#47
Posted 15 December 2018 - 20:31
_Smiley_, on 15 decembrie 2018 - 18:36, said:
sigur, auzim mereu cum ca trebuie facute parcari si apoi va curge miere pe strazi. pana atunci, parcarea de la straulesti e goala ( https://observator.t...ife-278482.html ) la fel se intampla si cu parcarea din spatele magazinului Unirea, gasesti mereu locuri libere acolo, dar nu si pe stradulete din jurul ei : https://www.google.c...!7i13312!8i6656 realitatea e ca romanii nu vor parcare, ci vor parcare gratis la 2-3 m de usa cladirii. Dar pentru asta o parcare la marginea orașului e egală cu zero - aia e pentru cei care locuiesc în afara lui. Parcarea de la Unirea - apropo aia e privată, primăria nu a contribuit cu nimic - e pentru magazin. Nu știu să aibă abonamente pentru rezidenți și dacă plătești prețul la oră pentru zile în șir devine nepractic. E nevoie de parcări rezidențiale adevărate - adică să existe locuri de parcare disponibile cu abonament lunar/anual la o distanță rezonabilă de casă. Raza de acțiune a unei parcări e maximum 500 m - dacă e la mai mult nu va fi folosită. Trebuie dimensionate să preia încărcarea din zona deservită plus ceva marjă pentru viitor. Trebuie făcut un plan, găsite terenuri, achiziționate, construite parcările. Pus cap la cap? Mult peste posibilitățile de gîndire ale primarilor bucureșteni... |
#48
Posted 15 December 2018 - 21:15
in primul rand, nu cred ca realizezi ce inseamna 500m . nu cred ca sunt multi dispusi sa mearga 200m de la masina pana acasa, daramite 500m
cat despre parcarile ce trebuie construite, unde ar trebui ele sa fie pozitionate? cartierele muncitoresti sunt destul de inghesuite, nu cred ca e usor sa gasesti spatiu suficient. |
#49
Posted 15 December 2018 - 21:26
Problema cu aglomeratia de pe soseaua Petricani e ultima care ar trebui sa ne preocupe.. Nu asta e problema ci alta: un semafor care inchide o autostrada, creaza cozi de kilometri ca si cand ai sta la bariera... Pana apuci sa intri in oras te apuca dracii cate semafoare trec si cat fluieri... Cine circula des pe centura stie bine cat se sta pe la intrarile alea cu Cedeaza trecerea. Ori.. sa vii dinspre Ploiesti cu 140kmh si sa te opresti la 3 km de intrarea in sos. Petricani, cu nasul in fundul unui sir lung de masini care stationeaza, si sa-ti ia 1.5 ore sa ajungi la dna. Ghica (dupa ce ai facut pe autostrada 40-60 min de la Ploiesti)... nu e tocmai ok.. Tot aerul curat respirat la munte se cam duce drku..
Edited by rosix, 15 December 2018 - 21:28. |
#50
Posted 15 December 2018 - 21:31
Pana la Petricani mai sunt alte 2 noduri prin care se pot accesa ale zone ale capitalei ... nici aceste nu stau foarte bine (strazi inguste, zone deja aglomerate ... etc). Dearte de a fi perfect dar este cat de cat un pas inainte
|
#51
Posted 15 December 2018 - 21:57
radunic, on 15 decembrie 2018 - 20:31, said: Parcarea de la Unirea - apropo aia e privată, primăria nu a contribuit cu nimic - e pentru magazin. Nu știu să aibă abonamente pentru rezidenți și dacă plătești prețul la oră pentru zile în șir devine nepractic. Edited by TS030, 15 December 2018 - 21:58. |
|
#52
Posted 15 December 2018 - 22:20
rosix, on 15 decembrie 2018 - 20:14, said:
Nu poti sa te apuci sa darami blocurile dar sunt chestii care pot fi facute (exact chestiile simple, care in alte tari ar fi gata in 3 luni): pasajul ala peste prelungirea Ghencea, largita sos Petricani, un pasaj la dna. Ghica, pasajul de la Grigorescu (inceput de pe timpul lui Pasajele nu sunt decat rezolvari locale. Ba eu zic ca tocmai asta ar rebui facut: redesenat zonele. Si facute niste noduri intermodale. De exemplu la Ciurel, la Lujerului (calea ferata), la Ghencea. Loc este. Nu peste noapte, dar in 3-4 maxim un nod d-ala ar trebui sa fie facut. Edited by aaaa4567, 15 December 2018 - 22:37. |
#53
Posted 15 December 2018 - 22:37
rosix, on 15 decembrie 2018 - 20:20, said:
Un pasaj de traversare suprateran peste Soseaua Petricani ar dura sa-l construiesti inca 25 de ani de acum incolo. Trebuie filmat un blocaj in timpul saptamanii, pe la ora 19-20 seara pe sos. Petricani, ca acolo va fi durerea si scrasnetul dintilor... De la intersectie pana la dna. Ghica = minim o ora de draci. Pai atunci reducem din masini, daca altfel nu se poate, oameni buni. De fapt, se va autolimita: oamenii mai iuti din fire sau care n-au timp de pierdut vor invata cum sa ocoleasca aceste chestii. |
#54
Posted 15 December 2018 - 22:41
Constatam dupa 30 de ani, ca avem nevoie disperata de un Primar al Bucurestiului .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users