Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
S-a deschis ciotul de A3, ce se infige in Bucuresti
Last Updated: Dec 24 2018 18:25, Started by
Adm
, Dec 15 2018 16:13
·
0
#1
Posted 15 December 2018 - 16:13
Lume, lume, ladies and germs!
Am reusit performanta de a inaugura 6 Km de autostrada in 5 ani, care se termica cu un semafor (si trecere de pietoni), intr-un bulevard care intre orele 17-20 este bara la bara pana la D-na Ghica (faci 40 de minute). Nici peste 5-6 ani, cad vor termina latirea Sos Fabrica de GLucoza si se vor infige in Bd Barbu Vacaresci + Floreasca, situatia nu va fi mai frumoasa. Astept sa se pune bariera la tren si sa stai 15 minute, timp in care se blocheaza tot, pt ca se stie, CFR e in faliment, iar doar ei pot muta barierele (acolos e gatuie, ca se ingusteaza drumul de 20 de ani), iar cu podurile avem probleme de credibilitate. Mareata autostrada e pe 3 benzi (fara banda de urgenta), e limitata de la CB la 100 Km/h (dracu va respecta asta) si nu are paravane de protectie sonora, desi trece prin zonele care se populeaza treptat. Vestea buna este ca poate unii vor evita Sos Pipera cand vin dimineata din localitatile din nordul Bucurestiului (DN1). Quote Cei 6,5 km din autostrada A3 de la Șoseaua de Centură și până în zona Pipera/Petricani au fost deschiși circulației rutiere vineri pe seară, la peste șase ani de când restul autostrăzii spre Ploiești a fost inaugurată. Acum, practic, autostrada București - Ploiești intră până în Capitală și se descarcă în Șoseaua Petricani printr-o intersecție în „T”, semaforizată, iar pe parcurs are și un giratoriu la intersecția cu strada Gherghiței. Pe cei 6,5 km autostrada este luminată, are trei benzi pe sens, fără bandă de urgență, trece peste linia CFR București - Constanța și are un nod rutier și cu strada Popasului. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DCsPTW1Hzto?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 15 December 2018 - 16:17
Poate ca pana in 2050 va fi unita cu A1 si A2 si se mai rezolva din traficul din Bucuresti.
|
#3
Posted 15 December 2018 - 16:20
Cate-un pic,pic,pic
Cate-un strop,strop,strop Uite asa, in vreo 500 de ani, vom avea si noi autostrazi |
#4
Posted 15 December 2018 - 16:22
Hahaha, ma Cb este moarta din nastere, pt ca ai calea ferata limita => nu poti coti la drepta si trebuie sa faci sensurii giratorii, care omora tot.
Sa vezi ce cozi sunt la rondurile de la Mogosoaia, Otopeni etc Aproape zilnic crapa o rabla si nu are unde sa o traga pe banda se urgenta => iar se gatuie totul! Sunt realista, e nevoie sa se inchida inelul macar pe nord, dar adevarul este ca ne trebuie o a doua sosea de centurra, cu minim 3 benzi/sens, dar mai repede ajunge Romania in cosmos, decat sa se infaptuiasca asta. |
#5
Posted 15 December 2018 - 16:25
Adm, on 15 decembrie 2018 - 16:13, said:
Lume, lume, ladies and germs! Am reusit performanta de a inaugura 6 Km de autostrada in 5 ani, care se termica cu un semafor (si trecere de pietoni), intr-un bulevard care intre orele 17-20 este bara la bara pana la D-na Ghica (faci 40 de minute). |
#6
Posted 15 December 2018 - 16:26
Interesant este ca nu are banda de urgenta. Ce autostrada este asta ?
|
#7
Posted 15 December 2018 - 16:27
Peste tot in Europa autostrazile se termina si incep din giratorii .Nu din intersectii cu semafoare .Tipic romanesc .
|
#8
Posted 15 December 2018 - 16:32
Mr_ChAos, on 15 decembrie 2018 - 16:23, said: Optimistule! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bKUyzR4wjDU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#9
Posted 15 December 2018 - 16:42
#10
Posted 15 December 2018 - 16:52
Toate capitalele din lume is bara la bara.. Nu va mai cacati pe voi..
Mai mergeti si cu metroul.. |
|
#11
Posted 15 December 2018 - 16:55
#13
Posted 15 December 2018 - 17:02
Asta in timp ce in 6 luni englezii adauga inca o banda la autostrazi existente deja .Ei le largesc, noi nici nu le avem macar .11 ani 6 km .Ce mai e de spus ?
|
#14
Posted 15 December 2018 - 17:03
GingisHan2015, on 15 decembrie 2018 - 16:27, said:
Peste tot in Europa autostrazile se termina si incep din giratorii .Nu din intersectii cu semafoare .Tipic romanesc . Ai vrut sa spui ca se intra pe ele din bulevarde mari, prin giratorii, iar bulevardele mari sunt in continuarea, in linie dreapta, a autostrazii, nu perpendiculare pe ea, ca la romani. Dar si pasajul Basarab se termina in boscheti in ambele capete si totusi nu obiecteaza nimeni. Edited by rosix, 15 December 2018 - 17:04. |
#16
Posted 15 December 2018 - 17:08
Devine din ce in ce mai amara viata de sofer zilnic, singur in masina, distanta maxima 5 kilometri, parcat pe unde apuci iar acasa locul de parcare blocat cu T + lacat ca sa nu mai parcheze nimeni pe el?
Perfect. Absolut tot ce se intampla in Romania este exact ceea ce trebuie sa se intample in Romania. Edited by abac, 15 December 2018 - 17:09. |
#17
Posted 15 December 2018 - 17:10
Bucurestiul e un targ circular proiectat cu curul si dezvoltat ulterior haotic, orice fel de sosea de mare viteza ai proiecta, e imposibil sa nu se reverse intr-un drum ingust. Luati orice inel median vreti, cu harta in fata, si in max 2 minute veti descoperi fundatura in care se blocheaza.
|
#18
Posted 15 December 2018 - 17:13
Am si io doua intrebari:
1. Cu cati bani au facut km de sosea? 2. Dupa cate saptamani se va surpa? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users