Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri

Musuroi mare
 

S-a deschis ciotul de A3, ce se infige in Bucuresti

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#55
bogdan_z

bogdan_z

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,333
  • Înscris: 14.01.2012
Da, mai, foarte bine ca au terminat autostrada, ea incepuse bine cu 3 benzi, atata doar ca accesul era mai dificil.

Cazul meu e usor comic Posted Image , pana acum veneam pe colentina apoi pe soseaua andronache, ajungeam la 2 sensuri giratorii, apoi putina centura si hopa pe A3.

Eh, acum, as ajunge in aceeasi intersectie (colentina cu andronache), doar ca virez direct la stanga pe o sosea (Gherghitei) cu o banda unica pe sens, ma rog, ar fi 2, dar parcarile ilegale.................

In fine, acum voi ajunge direct pe autostrada, ceea ce imi convine. La cat mai multe deschideri si... sa fie o constructie de durata. Folosesc DN1 doar daca pornesc din sectorul 5, 6 cu traseul. In rest, pe A3 ma simt cel mai bine, poate si pentru ca stau la 20-30 de minute de casa dupa ce intru in oras.

Nu stiu voi, dar eu abia astept sa parcurg traseul pana la Ploiesti, daca apare ceva cu serviciul Posted Image !!!!

Mie sincer mi-era sila cand ieseam de pe A3 direct pe centura, initial credeam ca trebuie sa cedez trecerea si sa ma uit in spate, eu fiind in dubita, ce sa vad, ca nici oglinda nu ma ajuta corect. Apoi mi-am dat seama ca de fapt intram pe o banda care n-avea treaba cu traficul din spate. Bine ca pot intra de acum direct in Bucuresti, doamne ajuta!
Avantajul e pentru cei care o iau spre Colentina, Obor etc, deoarece autostrada se va opri in sensul giratoriu, apoi o luati frumos spre Gherghitei si coborati pe colentina. Si-asa acolo era cum era..Cam tarziu, dar aia e.

Edited by bogdan_z, 15 December 2018 - 23:36.


#56
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,491
  • Înscris: 24.02.2017

View Postrosix, on 15 decembrie 2018 - 21:26, said:

  Ori.. sa vii dinspre Ploiesti cu 140kmh si sa te opresti la 3 km de intrarea in sos. Petricani, cu nasul in fundul unui sir lung de masini care stationeaza, si sa-ti ia 1.5 ore sa ajungi la dna. Ghica (dupa ce ai facut pe autostrada 40-60 min de la Ploiesti)...  nu e tocmai ok..  Tot aerul curat respirat la munte se cam duce drku..


Valea Prahovei oricum nu ai e demult o solutie viabila pentru petrecerea unui weekend liber la munte.  Zilele trecute am fost nevoit sa fac doua drumuri la Brasov, din scurt. Am plecat din Bucuresti la 5 dimineata Vineri spre Bv. si m-am intors la ora 6 A.M inapoi Duminica. Trafic de vis. Nu era nimeni. Altfel imi faceam mii de draci.

#57
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003
Vineri 20:15 eram undeva pe Fabrica de Glucoza, inainte la ora aia in max 1 minut treceam de Mobexpert si intram in Petricani.....acum am stat aprox 15minute, semaforul tine foarte putin. O sa fie haos de luni.

#58
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ce bine că nu stau în Bucale!

#59
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View Postmariovrs, on 15 decembrie 2018 - 16:52, said:

Toate capitalele din lume is bara la bara.. Nu va mai cacati pe voi..
Mai mergeti si cu metroul..

Si daca îți spun că nu este efectiv loc la metrou?

Daca ai ghinion să pici cu serviciul in Pipera și musai sa fii la 9 dimineață, îți bagi picioarele în metrou și vii cu masina.

Am lucrat la Aurel Vlaicu 1 an și din Iancului era mai simplu cu masina (și mai comod). Pierdeam 30 de minute doar sa schimb metroul la Victoriei.

Efectiv nu mai este loc la metrou la orele la care se intra la uzina.

Primăria este principalul vinovat. Primăria a lăsat să apară toată zona Aurel Vlaicu si Pipera fara sa țină cont de infrastructură.

Am avut treabă de curând în Pipera fix la 200 m de Petricani. Cu masina, a fost mai simplu sa ies din București spre Voluntari, Pantelimon și sa intru pe la Cora Pantelimon că sa ajung pe Maior Coravu decât Petricani - Stefan Cel Mare - Mihai Bravu.

#60
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View Postpasilla, on 15 decembrie 2018 - 17:16, said:

Mai intai trebuie sa construiesti parcari.....si apoi sa le taxezi.
- peste tot in lume numarul de locuri de parcare e limitat, si costa mult

- s-au construit locuri de parcari destule, pe la toate blocurile, s-a atins un maxim. Trebuie interzise parcarile pe alte locuri decat cele platite. Adica adio parcat pe trotuar, pe drum perpendicular (ilegal de altfel) etc

- pe scurt, trebuie sa accepti si tu si multi altii ca e posibil sa nu ai dreptul dat de dumnezeu la un loc de parcare doar pt ca tu ai ales sa iti cumperi masina, ci invers, e posibil sa fii fortat sa alegi sa nu iti cumperi o masina

#61
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postunbrutus, on 16 decembrie 2018 - 14:28, said:

- s-au construit locuri de parcari destule, pe la toate blocurile
In ce tara? :rolleyes:

#62
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View PostvapeClouds, on 15 decembrie 2018 - 18:59, said:

6km nu e autostrada. e o rusine.
la televizor au zis intai 10, apoi ca sint 14 km... nu am inteles exact, au masurat benzile separat?

#63
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Atat a calculat drona noaptea.Dus intors plus ceva ocol.Are becuri.

De ce noaptea?E o practica mai noua?

Edited by ionutz_joe2009, 16 December 2018 - 14:48.


#64
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View Postpasilla, on 15 decembrie 2018 - 22:41, said:

Constatam dupa 30 de ani, ca avem nevoie disperata de un Primar al Bucurestiului .
si de un plan urbanistic, care e in momentul asta ilegal, expirat etc

#65
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Nici mie nu mi-a placut ideea de a intra direct in Petricani, dar m-am gandit mai bine si nu e chiar atat de rau. Traficul dinspre A3 are oricum multiple optiuni pentru a evita aglomeratia. Marele avantaj al "ciotului" este ca poate prelua din aglomeratia infernala din timpul saptamanii. In loc ca toti sa se afunde in Petricani, o parte o pot lua direct spre centura, reducand astfel si aglomeratia de pe Petricani.

#66
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Semaforul ala e cea mai mare mizerie. Acum dimineata toti cei care vin de la dna ghica si merg in pipera/voluntari trebuie sa stea sa semafor.
Dupa ce ca dimineata sos. Petricani era oricum sufocata acum s-a mai adaugat o piedica.

#67
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,462
  • Înscris: 28.10.2018

View Postthe_same, on 17 decembrie 2018 - 09:32, said:

Semaforul ala e cea mai mare mizerie.

Dar stii ca semaforul are rolul de a lasa traficul sa circule pe rand, nu? Acum ce ai vrea in locul semaforului? Indicator de prioritate? Sau de cedeaza trecerea? Adica care participanti la trafic ar trebui sa sufere cel mai mult? Aia care vin pe Petricani sau aia care vin pe autostrada?

E ca si cum te-ai plange ca nu poti sa umpli cu furtunul de pompieri o cana cu apa la debit maxim. Limita ta este volumul canii de apa. Sau in cazul de fata volumul traficului in Bucuresti. Vrei sa stai mai putin la semafor? Sustii descurajarea traficului cu auto-personal in Bucuresti, la fel cum fac toate marile capitale europene.

In Antwerpen, Bruxelles, Amsterdam, Munchen, Berlin, Frankfurt, Paris, etc, etc, etc, exista parcari Park And Ride. Ce inseamna asta? Ok, trebuie sa vii cu masina de la mama dracu din afara orasului, nu zice nimeni nimic. Dar ai la dispozitie parcari la periferie, unde poti parca masina gratis si de unde poti lua bicicleta, metrou, tramvai. Ba chiar poti sa va intalniti mai multi colegi si sa faceti car pooling.

Pana nu se va impulsiona trasportul in comun, bicicleta, car pooling, taxare parcare absolut peste tot in Bucuresti, ridicare de masini parcate aiurea, reglementarea locurilor de parcare prin permise de rezident fara dedicatie (primul venit primul servit), nu se va rezolva absolut nimic. Lamentarile astea vor continua la infinit.

Edited by abac, 17 December 2018 - 10:03.


#68
Victor19R

Victor19R

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 04.03.2016

View Postabac, on 17 decembrie 2018 - 10:02, said:

Dar stii ca semaforul are rolul de a lasa traficul sa circule pe rand, nu? Acum ce ai vrea in locul semaforului? Indicator de prioritate? Sau de cedeaza trecerea? Adica care participanti la trafic ar trebui sa sufere cel mai mult? Aia care vin pe Petricani sau aia care vin pe autostrada?

E ca si cum te-ai plange ca nu poti sa umpli cu furtunul de pompieri o cana cu apa la debit maxim. Limita ta este volumul canii de apa. Sau in cazul de fata volumul traficului in Bucuresti. Vrei sa stai mai putin la semafor? Sustii descurajarea traficului cu auto-personal in Bucuresti, la fel cum fac toate marile capitale europene.

In Antwerpen, Bruxelles, Amsterdam, Munchen, Berlin, Frankfurt, Paris, etc, etc, etc, exista parcari Park And Ride. Ce inseamna asta? Ok, trebuie sa vii cu masina de la mama dracu din afara orasului, nu zice nimeni nimic. Dar ai la dispozitie parcari la periferie, unde poti parca masina gratis si de unde poti lua bicicleta, metrou, tramvai. Ba chiar poti sa va intalniti mai multi colegi si sa faceti car pooling.

Pana nu se va impulsiona trasportul in comun, bicicleta, car pooling, taxare parcare absolut peste tot in Bucuresti, ridicare de masini parcate aiurea, reglementarea locurilor de parcare prin permise de rezident fara dedicatie (primul venit primul servit), nu se va rezolva absolut nimic. Lamentarile astea vor continua la infinit.


La treaba asta cu permis de rezident e cu dus si intors pentru ca sunt multi care si iau cazane sa le tina in parcari si atat ( am 7-8 masini pe strada mea care nu au fost mutate inca din aprilie si asta pentru ca e cu sens unic si ei sunt tot invers si in acelasi loc de atunci ) deci...

#69
karapok

karapok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 07.08.2017

View PostGingisHan2015, on 15 decembrie 2018 - 16:27, said:

Peste tot in Europa autostrazile se termina si incep din giratorii .Nu din intersectii cu  semafoare .Tipic romanesc .


Daca acolo ar face giratoriu tu ai sta o ora venind de pe autostrada aia ca sa intri in sens, habar nu ai ce trafic este incepand cu ora 6,da unii vin de la ora 6 pe Ghica sa ajunga in Pipera, Aurel Vlaicu etc, la ora 8.30 stai pe strada incepand cu capatul de la Pancota, cam unde sunt blocurile alea in ruine, Planorama, sau cum dracu le zice

#70
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,462
  • Înscris: 28.10.2018

View PostVictor19R, on 17 decembrie 2018 - 11:47, said:



La treaba asta cu permis de rezident e cu dus si intors pentru ca sunt multi care si iau cazane sa le tina in parcari si atat ( am 7-8 masini pe strada mea care nu au fost mutate inca din aprilie si asta pentru ca e cu sens unic si ei sunt tot invers si in acelasi loc de atunci ) deci...

Iti zic in strainatate cum functioneaza permisul de rezident:

Ai dreptul la un permis de parcare de resedinta gratis in zona in care locuiesti.
Al doilea permis ~50 de euro/luna
Al treilea permis ~200 de euro/luna
Al patrulea permis ~500 de euro/luna

Dupa cum vezi, dreptul la proprietate este garantat, utilizarea domeniului public trebuie insa sa fie balansata intre toti cetatenii.

Acum daca vecinul isi permite doar un cazan si isi plateste cinstit toate taxele, nu este treaba ta ca parcheaza cu saptamanile fara sa miste masina. Ba dimpotriva, ar trebui sa te bucure faptul ca o masina parcata e o masina mai putin in trafic.

#71
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,212
  • Înscris: 22.05.2003
Da... si dezastrul inevitabil s-a produs. In mod nrmal faci 40 de minute intre Mobexpert si LuKoil, pt ca aoclo se gatuie la o banda pe sens.
In seara asta a fost macel, cu blocarea autostrazii, a Sos Fabrica de Glucoza si a Sos Petricani.

https://www.google.r...,26.1261397,16z

De dragul tăierii panglicii a 3 kilometri: Autostrada urbană a creat haos în zona Petricani - Floreasca


Quote

Nu mai puţin de 10.000 de maşini au invadat luni dimineaţă intersecţia A3 - Petricani - Fabrica de Glucoză. Un traseu care până la sfârşitul săptămânii era parcurs în 2-3 minute, luni putea fi parcurs şi în 40 de minute. Iar această situaţie va mai dura aproximativ 2 ani.

Nu mai puţin de 10.000 de maşini au invadat luni dimineaţă intersecţia A3 - Petricani - Fabrica de Glucoză. Un traseu care până la sfârşitul săptămânii era parcurs în 2-3 minute, luni putea fi parcurs şi în 40 de minute. Iar această situaţie va mai dura aproximativ 2 ani.

Doamne fereste sa faca giratoriu, pt ca mai sus, la giratoriul de la Pipera e haos cand e agloemerat.
Beculesti pana iei foc.

+

Autostrada A3: nodul rutier de la Moara Vlăsiei, blocat cu parapeți de beton la doi ani de la începrea lucrărilor

#72
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,067
  • Înscris: 09.08.2005

View Post_Smiley_, on 15 decembrie 2018 - 21:15, said:

in primul rand, nu cred ca realizezi ce inseamna 500m Posted Image. nu cred ca sunt multi dispusi sa mearga 200m de la masina pana acasa, daramite 500m Posted Image
cat despre parcarile ce trebuie construite, unde ar trebui ele sa fie pozitionate? cartierele muncitoresti sunt destul de inghesuite, nu cred ca e usor sa gasesti spatiu suficient.
Știu foarte bine ce înseamnă 500 m - 7 minute de mers. Eu mi-aș lăsa mașina la 7 minute de bloc. Doar că n-am unde.
Locuri se mai găsesc. Dar e nevoie de voință politică și e mult mai simplu să faci chermeze - efectul e instantaneu - decît să organizezi proiecte care durează ani de zile.

View PostTS030, on 15 decembrie 2018 - 21:57, said:

Parcarea de la Unirea are abonamente. Si mai sunt, la Obor, Universitatii...
Și cu asta le-ai epuizat pe toate - două particulare și două rămase de pe vremea răposatului. Exact unde e nevoie - în zonele rezidențiale - nu e nimic.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate