Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
S-a deschis ciotul de A3, ce se infige in Bucuresti
Last Updated: Dec 24 2018 18:25, Started by
Adm
, Dec 15 2018 16:13
·
0
#55
Posted 15 December 2018 - 23:28
Da, mai, foarte bine ca au terminat autostrada, ea incepuse bine cu 3 benzi, atata doar ca accesul era mai dificil.
Cazul meu e usor comic , pana acum veneam pe colentina apoi pe soseaua andronache, ajungeam la 2 sensuri giratorii, apoi putina centura si hopa pe A3. Eh, acum, as ajunge in aceeasi intersectie (colentina cu andronache), doar ca virez direct la stanga pe o sosea (Gherghitei) cu o banda unica pe sens, ma rog, ar fi 2, dar parcarile ilegale................. In fine, acum voi ajunge direct pe autostrada, ceea ce imi convine. La cat mai multe deschideri si... sa fie o constructie de durata. Folosesc DN1 doar daca pornesc din sectorul 5, 6 cu traseul. In rest, pe A3 ma simt cel mai bine, poate si pentru ca stau la 20-30 de minute de casa dupa ce intru in oras. Nu stiu voi, dar eu abia astept sa parcurg traseul pana la Ploiesti, daca apare ceva cu serviciul !!!! Mie sincer mi-era sila cand ieseam de pe A3 direct pe centura, initial credeam ca trebuie sa cedez trecerea si sa ma uit in spate, eu fiind in dubita, ce sa vad, ca nici oglinda nu ma ajuta corect. Apoi mi-am dat seama ca de fapt intram pe o banda care n-avea treaba cu traficul din spate. Bine ca pot intra de acum direct in Bucuresti, doamne ajuta! Avantajul e pentru cei care o iau spre Colentina, Obor etc, deoarece autostrada se va opri in sensul giratoriu, apoi o luati frumos spre Gherghitei si coborati pe colentina. Si-asa acolo era cum era..Cam tarziu, dar aia e. Edited by bogdan_z, 15 December 2018 - 23:36. |
#56
Posted 16 December 2018 - 06:46
rosix, on 15 decembrie 2018 - 21:26, said:
Ori.. sa vii dinspre Ploiesti cu 140kmh si sa te opresti la 3 km de intrarea in sos. Petricani, cu nasul in fundul unui sir lung de masini care stationeaza, si sa-ti ia 1.5 ore sa ajungi la dna. Ghica (dupa ce ai facut pe autostrada 40-60 min de la Ploiesti)... nu e tocmai ok.. Tot aerul curat respirat la munte se cam duce drku.. Valea Prahovei oricum nu ai e demult o solutie viabila pentru petrecerea unui weekend liber la munte. Zilele trecute am fost nevoit sa fac doua drumuri la Brasov, din scurt. Am plecat din Bucuresti la 5 dimineata Vineri spre Bv. si m-am intors la ora 6 A.M inapoi Duminica. Trafic de vis. Nu era nimeni. Altfel imi faceam mii de draci. |
#57
Posted 16 December 2018 - 06:55
Vineri 20:15 eram undeva pe Fabrica de Glucoza, inainte la ora aia in max 1 minut treceam de Mobexpert si intram in Petricani.....acum am stat aprox 15minute, semaforul tine foarte putin. O sa fie haos de luni.
|
#59
Posted 16 December 2018 - 10:03
mariovrs, on 15 decembrie 2018 - 16:52, said:
Toate capitalele din lume is bara la bara.. Nu va mai cacati pe voi.. Mai mergeti si cu metroul.. Si daca îți spun că nu este efectiv loc la metrou? Daca ai ghinion să pici cu serviciul in Pipera și musai sa fii la 9 dimineață, îți bagi picioarele în metrou și vii cu masina. Am lucrat la Aurel Vlaicu 1 an și din Iancului era mai simplu cu masina (și mai comod). Pierdeam 30 de minute doar sa schimb metroul la Victoriei. Efectiv nu mai este loc la metrou la orele la care se intra la uzina. Primăria este principalul vinovat. Primăria a lăsat să apară toată zona Aurel Vlaicu si Pipera fara sa țină cont de infrastructură. Am avut treabă de curând în Pipera fix la 200 m de Petricani. Cu masina, a fost mai simplu sa ies din București spre Voluntari, Pantelimon și sa intru pe la Cora Pantelimon că sa ajung pe Maior Coravu decât Petricani - Stefan Cel Mare - Mihai Bravu. |
#60
Posted 16 December 2018 - 14:28
pasilla, on 15 decembrie 2018 - 17:16, said:
Mai intai trebuie sa construiesti parcari.....si apoi sa le taxezi. - s-au construit locuri de parcari destule, pe la toate blocurile, s-a atins un maxim. Trebuie interzise parcarile pe alte locuri decat cele platite. Adica adio parcat pe trotuar, pe drum perpendicular (ilegal de altfel) etc - pe scurt, trebuie sa accepti si tu si multi altii ca e posibil sa nu ai dreptul dat de dumnezeu la un loc de parcare doar pt ca tu ai ales sa iti cumperi masina, ci invers, e posibil sa fii fortat sa alegi sa nu iti cumperi o masina |
#61
Posted 16 December 2018 - 14:35
#62
Posted 16 December 2018 - 14:37
#63
Posted 16 December 2018 - 14:39
Atat a calculat drona noaptea.Dus intors plus ceva ocol.Are becuri.
De ce noaptea?E o practica mai noua? Edited by ionutz_joe2009, 16 December 2018 - 14:48. |
#64
Posted 16 December 2018 - 14:42
|
#65
Posted 16 December 2018 - 21:41
Nici mie nu mi-a placut ideea de a intra direct in Petricani, dar m-am gandit mai bine si nu e chiar atat de rau. Traficul dinspre A3 are oricum multiple optiuni pentru a evita aglomeratia. Marele avantaj al "ciotului" este ca poate prelua din aglomeratia infernala din timpul saptamanii. In loc ca toti sa se afunde in Petricani, o parte o pot lua direct spre centura, reducand astfel si aglomeratia de pe Petricani.
|
#66
Posted 17 December 2018 - 09:32
Semaforul ala e cea mai mare mizerie. Acum dimineata toti cei care vin de la dna ghica si merg in pipera/voluntari trebuie sa stea sa semafor.
Dupa ce ca dimineata sos. Petricani era oricum sufocata acum s-a mai adaugat o piedica. |
#67
Posted 17 December 2018 - 10:02
the_same, on 17 decembrie 2018 - 09:32, said:
Semaforul ala e cea mai mare mizerie. Dar stii ca semaforul are rolul de a lasa traficul sa circule pe rand, nu? Acum ce ai vrea in locul semaforului? Indicator de prioritate? Sau de cedeaza trecerea? Adica care participanti la trafic ar trebui sa sufere cel mai mult? Aia care vin pe Petricani sau aia care vin pe autostrada? E ca si cum te-ai plange ca nu poti sa umpli cu furtunul de pompieri o cana cu apa la debit maxim. Limita ta este volumul canii de apa. Sau in cazul de fata volumul traficului in Bucuresti. Vrei sa stai mai putin la semafor? Sustii descurajarea traficului cu auto-personal in Bucuresti, la fel cum fac toate marile capitale europene. In Antwerpen, Bruxelles, Amsterdam, Munchen, Berlin, Frankfurt, Paris, etc, etc, etc, exista parcari Park And Ride. Ce inseamna asta? Ok, trebuie sa vii cu masina de la mama dracu din afara orasului, nu zice nimeni nimic. Dar ai la dispozitie parcari la periferie, unde poti parca masina gratis si de unde poti lua bicicleta, metrou, tramvai. Ba chiar poti sa va intalniti mai multi colegi si sa faceti car pooling. Pana nu se va impulsiona trasportul in comun, bicicleta, car pooling, taxare parcare absolut peste tot in Bucuresti, ridicare de masini parcate aiurea, reglementarea locurilor de parcare prin permise de rezident fara dedicatie (primul venit primul servit), nu se va rezolva absolut nimic. Lamentarile astea vor continua la infinit. Edited by abac, 17 December 2018 - 10:03. |
#68
Posted 17 December 2018 - 11:47
abac, on 17 decembrie 2018 - 10:02, said:
Dar stii ca semaforul are rolul de a lasa traficul sa circule pe rand, nu? Acum ce ai vrea in locul semaforului? Indicator de prioritate? Sau de cedeaza trecerea? Adica care participanti la trafic ar trebui sa sufere cel mai mult? Aia care vin pe Petricani sau aia care vin pe autostrada? E ca si cum te-ai plange ca nu poti sa umpli cu furtunul de pompieri o cana cu apa la debit maxim. Limita ta este volumul canii de apa. Sau in cazul de fata volumul traficului in Bucuresti. Vrei sa stai mai putin la semafor? Sustii descurajarea traficului cu auto-personal in Bucuresti, la fel cum fac toate marile capitale europene. In Antwerpen, Bruxelles, Amsterdam, Munchen, Berlin, Frankfurt, Paris, etc, etc, etc, exista parcari Park And Ride. Ce inseamna asta? Ok, trebuie sa vii cu masina de la mama dracu din afara orasului, nu zice nimeni nimic. Dar ai la dispozitie parcari la periferie, unde poti parca masina gratis si de unde poti lua bicicleta, metrou, tramvai. Ba chiar poti sa va intalniti mai multi colegi si sa faceti car pooling. Pana nu se va impulsiona trasportul in comun, bicicleta, car pooling, taxare parcare absolut peste tot in Bucuresti, ridicare de masini parcate aiurea, reglementarea locurilor de parcare prin permise de rezident fara dedicatie (primul venit primul servit), nu se va rezolva absolut nimic. Lamentarile astea vor continua la infinit. La treaba asta cu permis de rezident e cu dus si intors pentru ca sunt multi care si iau cazane sa le tina in parcari si atat ( am 7-8 masini pe strada mea care nu au fost mutate inca din aprilie si asta pentru ca e cu sens unic si ei sunt tot invers si in acelasi loc de atunci ) deci... |
#69
Posted 17 December 2018 - 11:54
GingisHan2015, on 15 decembrie 2018 - 16:27, said:
Peste tot in Europa autostrazile se termina si incep din giratorii .Nu din intersectii cu semafoare .Tipic romanesc . Daca acolo ar face giratoriu tu ai sta o ora venind de pe autostrada aia ca sa intri in sens, habar nu ai ce trafic este incepand cu ora 6,da unii vin de la ora 6 pe Ghica sa ajunga in Pipera, Aurel Vlaicu etc, la ora 8.30 stai pe strada incepand cu capatul de la Pancota, cam unde sunt blocurile alea in ruine, Planorama, sau cum dracu le zice |
|
#70
Posted 17 December 2018 - 14:47
Victor19R, on 17 decembrie 2018 - 11:47, said: La treaba asta cu permis de rezident e cu dus si intors pentru ca sunt multi care si iau cazane sa le tina in parcari si atat ( am 7-8 masini pe strada mea care nu au fost mutate inca din aprilie si asta pentru ca e cu sens unic si ei sunt tot invers si in acelasi loc de atunci ) deci... Iti zic in strainatate cum functioneaza permisul de rezident: Ai dreptul la un permis de parcare de resedinta gratis in zona in care locuiesti. Al doilea permis ~50 de euro/luna Al treilea permis ~200 de euro/luna Al patrulea permis ~500 de euro/luna Dupa cum vezi, dreptul la proprietate este garantat, utilizarea domeniului public trebuie insa sa fie balansata intre toti cetatenii. Acum daca vecinul isi permite doar un cazan si isi plateste cinstit toate taxele, nu este treaba ta ca parcheaza cu saptamanile fara sa miste masina. Ba dimpotriva, ar trebui sa te bucure faptul ca o masina parcata e o masina mai putin in trafic. |
#71
Posted 17 December 2018 - 21:50
Da... si dezastrul inevitabil s-a produs. In mod nrmal faci 40 de minute intre Mobexpert si LuKoil, pt ca aoclo se gatuie la o banda pe sens.
In seara asta a fost macel, cu blocarea autostrazii, a Sos Fabrica de Glucoza si a Sos Petricani. https://www.google.r...,26.1261397,16z De dragul tăierii panglicii a 3 kilometri: Autostrada urbană a creat haos în zona Petricani - Floreasca Quote Nu mai puţin de 10.000 de maşini au invadat luni dimineaţă intersecţia A3 - Petricani - Fabrica de Glucoză. Un traseu care până la sfârşitul săptămânii era parcurs în 2-3 minute, luni putea fi parcurs şi în 40 de minute. Iar această situaţie va mai dura aproximativ 2 ani. Nu mai puţin de 10.000 de maşini au invadat luni dimineaţă intersecţia A3 - Petricani - Fabrica de Glucoză. Un traseu care până la sfârşitul săptămânii era parcurs în 2-3 minute, luni putea fi parcurs şi în 40 de minute. Iar această situaţie va mai dura aproximativ 2 ani. Doamne fereste sa faca giratoriu, pt ca mai sus, la giratoriul de la Pipera e haos cand e agloemerat. Beculesti pana iei foc. + Autostrada A3: nodul rutier de la Moara Vlăsiei, blocat cu parapeți de beton la doi ani de la începrea lucrărilor |
#72
Posted 18 December 2018 - 15:05
_Smiley_, on 15 decembrie 2018 - 21:15, said:
in primul rand, nu cred ca realizezi ce inseamna 500m . nu cred ca sunt multi dispusi sa mearga 200m de la masina pana acasa, daramite 500m cat despre parcarile ce trebuie construite, unde ar trebui ele sa fie pozitionate? cartierele muncitoresti sunt destul de inghesuite, nu cred ca e usor sa gasesti spatiu suficient. Locuri se mai găsesc. Dar e nevoie de voință politică și e mult mai simplu să faci chermeze - efectul e instantaneu - decît să organizezi proiecte care durează ani de zile. TS030, on 15 decembrie 2018 - 21:57, said:
Parcarea de la Unirea are abonamente. Si mai sunt, la Obor, Universitatii... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users