Noua Toyota Corolla
Last Updated: Mar 21 2024 12:19, Started by
bobalex18
, Nov 19 2018 23:04
·
31
#253
Posted 23 May 2019 - 21:55
@MMike:
Eu vorbesc de Toyota HSD; nu ma astept ca la aceeasi putere sa ofere performante de benzina+DSG - ci mai degraba de automata clasica. @bobalex13: Sincer eu as fi multumit si cu 9 secunde. 8.1 (pentru break, si 7.9 pentru hatchback) e un bonus. Presupun - nu stiu daca o sa si pot testa curand - ca macar pana pe la 140km/h masina o sa traga bine; peste 160 s-ar putea sa se plafoneze. Temerea mea era sa nu ramana pe Corolla cu o ascutitoare turbo (1.2l) si hibridul de 1.8. Din fericire, au ales sa adauge ceva performanta, reamintindu-si poate de istoria acestui brand. Mai ramane ideea de-a da 33,000 de euro pe-o compacta, oricat de dotata... Consumul in conditiile din filmulet e ala. Traficul, ceva mai lejer decat cel cu care m-as intalni eu, dar tot nu cred c-as ajunge la 5l. Chestia interesanta e ca, in teorie, hibridul de 1.8l este mai economic; dar oare si in practica? Hibridul de 2l merge lejer la vitezele de oras pe electric... (nu doar pe electric, sa ne intelegem; dar are libertatea de a alege cand sa porneasca motorul termic). Edited by TS030, 23 May 2019 - 22:03. |
#254
Posted 23 May 2019 - 22:12
A mea la 190 de cai coboară spre 7. E normal că e puțin penalizata din cauza cutiei, de asta zic că 8.5-8 este fff decent. Mai ales daca motorul electric o ajuta la o repriza buna pe 80-130. Cred că și civic 180 de cai tot pe acolo sta.
Prețul este ușor mai mare decât o Honda Civic de 180 de cai (un concurent direct) sau decât un golf, dar acum nu comentan prețul. Mai e și Kia proceed GT care costa mai puțin. Eu daca as avea 35k pt o mașina și m-aș uita la Corolla...m-aș duce și aș da 50k pe un 508 dotat ))))) de asta zic, eu mereu criticam Toyota din prisma performanțelor și a marketingului. O corolla "de asta" are un preț de dotare entry la leaf și un mixt mult mai bun și pretabil unei utilizări normale (fara compromisuri). Deci prețul nu e rău. Din clipul.ala nu poți să îți dai seama.de modul in care o folosește, nici macar de acea măsurătoare - doar te poți raporta la viteza medie în funcție de traficul lejer si poți spune că merge destul de hibrid style. Acum sa vedem impresii si date în perioada următoare |
#255
Posted 23 May 2019 - 22:14
TS030, on 23 mai 2019 - 21:55, said:
@MMike: Eu vorbesc de Toyota HSD; nu ma astept ca la aceeasi putere sa ofere performante de benzina+DSG - ci mai degraba de automata clasica. |
#256
Posted 23 May 2019 - 22:40
#257
Posted 23 May 2019 - 22:42
bobalex18, on 23 mai 2019 - 22:12, said: Prețul este ușor mai mare decât o Honda Civic de 180 de cai (un concurent direct) sau decât un golf Nu uita ca hibridul de 2l e pe versiunile de varf, care au o sumedenie de dotari pe care le-ai adauga pe Golf ca optionale - inclusiv de siguranta. |
#258
Posted 23 May 2019 - 23:07
bobalex18, on 23 mai 2019 - 17:32, said:
Pinocchio=Ford. Te sacaie faptul ca exista un jurnal de bord in care un om onest, ceea ce nu e cazul tau, spune ca in aglomeratie Audi A4 a lui ii ia 10 l/100 km ? Asta-i adevarul nu ceea ce incerci sa prezinti tu acolo cu 6,5 si o tot sucesti ca de fapt trebui calculat pe 1 milion de km. Deci in conditii de aglomeratie treaba va fi si mai naspa. In timp ce Corolla poate va consuma 5-5,5 l/100km, a ta va consuma 10 l/100 km. Fapt demonstrat de cineva care nu minte cu nerusinarea cu care minti tu. "Am observat ieri, pe aglomeratie, ca in cei aproximativ 30 de km facuti in Bucuresti am avut consum 10.3%. Tot cam atat imi consuma si Toyota Auris 1.6 benzina." https://forum.softpe...8#entry24641216 MMike, on 23 mai 2019 - 21:51, said:
VW Jetta hybrid era cu dsg. Si Hyundai Ioniq |
#259
Posted 23 May 2019 - 23:13
TS030, on 23 mai 2019 - 22:42, said: Decat un Golf, nici pomeneala! Nu uita ca hibridul de 2l e pe versiunile de varf, care au o sumedenie de dotari pe care le-ai adauga pe Golf ca optionale - inclusiv de siguranta. |
#260
Posted 23 May 2019 - 23:28
#261
Posted 24 May 2019 - 00:16
Bob, ce am postat despre chr hibrid imi sustin afirmatiile din ce am constatat personal la TD. Iar versusu cu cutia automata pe motorina e de la dusteru 1.5 edc 110 cp tot din TD. Desigur ca asta nu inseamna ca extrapolez. Doar la ceva similar dtpdv.
Edited by MMike, 24 May 2019 - 00:18. |
#262
Posted 24 May 2019 - 07:27
TS030, on 23 mai 2019 - 21:16, said: Nici macar asta nu trebuie; pe Golf, de exemplu, maxim ai 2.0TDI de 150CP - iar Corolla 2l hibrid accelereaza 0-100 mai repede. 8.1 secunde nu e deloc rau. |
|
#263
Posted 24 May 2019 - 08:34
bobalex18, on 23 mai 2019 - 22:12, said:
Mai ales daca motorul electric o ajuta la o repriza buna pe 80-130. Edited by cata, 24 May 2019 - 08:35. |
#264
Posted 24 May 2019 - 08:45
max_01, on 24 mai 2019 - 07:27, said:
Pe Golf gasesti si 2.0TDI de 184 CP iar pe Golf 8, probabil 2.0TDI de 190 CP care nu sunt mai lenese ca hibridul mentionat de tine. |
#265
Posted 24 May 2019 - 09:13
cred că e scos din configurator până rezolvă cu emisiile și testele aferente.
probabil o să coste cu 1000-2000 mai mult sau mai puțin (adică tot pe acolo). 0-100 o să facă în 7.7-7.5 (tot pe acolo). eu, supranumit haterul Toyota, spun că acum Corolla oferă ce trebuie pe piață. că nu e ieftină, ok, dar nici celelalte nu sunt mai ieftine. da, rămâne Kia proceed gt mai ieftină cu avantaje și dezavantaje. |
#266
Posted 24 May 2019 - 09:30
#267
Posted 24 May 2019 - 09:31
Eu zic ca-i scos din configurator de tot daca au trecut 8 luni de la WLTP si tot n-au rezolvat cu emisiile.
|
|
#268
Posted 24 May 2019 - 11:39
Oricum, presiuni in diverse feluri din partea autoritatilor asupra producatorilor se tot fac, pentru a elimina motoarele diesel mai repede. Cred ca e o mare prostie sau rautate.
|
#269
Posted 24 May 2019 - 12:25
Da-ne un exemplu de presiune din partea autorităților. Eu văd că din contra, madam motorina Merkel a irosit și bani de la buget în încercarea ei disperată de a împiedica banarile din marile orașe.
Edited by Ford4, 24 May 2019 - 12:26. |
#270
Posted 24 May 2019 - 12:43
Cred ca singura concluzie on-topic pe care-o putem trage pe topicul asta, referitor la diesel, e ca Toyota a ales sa mearga pe hibride benzina-electric
Referitor la performanta: ma intreb daca va exista un hot hatch Corolla... platforma TNGA suporta multe, se vorbea c-ar putea fi folosita pentru urmatorul GT 86, chiar imbunatatind rigiditatea si centrul de greutate fata de vechea platforma Subaru. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users