Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Noua Toyota Corolla

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
6196 replies to this topic

#217
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postro_explorer, on 23 mai 2019 - 13:12, said:

Consumul instantaneu nu conteaza. Doar cel mediu de pe distanta parcursa în test, atât. Un test pe 20km e irelevant de asemenea. Dacă se vrea relevanta atunci sa se pună chestii de consum /poluare / viteza medii pe 500-1000-1500 km sau mai mult. Aia e ceea ce contează. Ca dacă mașina mea consuma ocazional 100l/100 km dar în general merge cu 2l/100km media iese bine de tot și aia e poluarea pe permen lung.
am dat like la o postare de-a ta. rar mi se întâmplă.

asta o tot zic. de asta eu prezint informații pentru n mii de km, asta cotează. nu consumul când am plecat înaintea traficului sau dacă  am nimerit accident pe Kiseleff și îmi arată un consum de 35l/100 de km (pt că fac 1 km într-o oră)

#218
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Sunt pe 1/2 de acord cu voi, dar depinde foarte mult de cat de corecti sunt cei care fac testul. Daca reusesti sa prinzi un drum de 10km pana la munca (de exemplu) in conditii care reprezinta perfect drumul tau mediu pana la munca, atunci valoarea aratata va fi cea corecta. Asta presupune ca nu faci testul in temperatura perfecta, eventual si cu motorul pre-incalzit si fix in ziua cand e cel mai light trafic din an.

#219
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postfigo1988, on 23 mai 2019 - 13:32, said:

Sunt pe 1/2 de acord cu voi, dar depinde foarte mult de cat de corecti sunt cei care fac testul.
Sa ai locul de munca la Balea Lac si sa pui consumul doar la coborare

Attached Files

  • Attached File  00.jpg   60.7K   85 downloads
  • Attached File  00000.jpg   80.37K   77 downloads

Edited by cata, 23 May 2019 - 13:43.


#220
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Adevarul e ca (si stiu ca o sa imi iau niste hate pentru asta) o masina hibrida care nu ia energie din alte parti decat din carburant este doar o masina ICE mai optimizata. Eu ma uit la tehnologia hibrida care #nuseincarcalapriza ca la un motor termic cu un volant imens. Practic micsoreaza pierderile din sistem, dar nu poatee aduce energie din exterior.  Este doar primul pas din tranzitia spre full electric.
Ca sa renunti cu adevarat la ICE trebuie sa poti injecta energie (si nu putina) din exterior. Nici pluginurile cu autonomie electrica sub 60Km reali nu sunt cu mult mai breze decat daca nu le folosesti intr-un scenariu care sa se potriveasca perfect pe autonomia full electrica redusa ...

Lucrurile in general sunt mai bune cu un hibrid decat cu un ICE dpdv al poluarii ... dar minuni nu se vad decat la pluginurile care sa acopere full electric majoritatea drumurilor uzuale, fara nici macar sa nu porneasca ICE-ul.

Edited by ro_explorer, 23 May 2019 - 13:56.


#221
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postro_explorer, on 23 mai 2019 - 13:52, said:

Este doar primul pas din tranzitia spre full electric.
.

sau hidrogen
Toyota crede în “potențialul uriaș” al mașinilor alimentate cu hidrogen, care vor avea prețuri similare cu hibrizii în cel mult 10 ani, potrivit unui oficial al companiei. Toyota pregătește o adoua generație pentru modelul Mirai, iar a treia este deja luată în calcul.

Edited by cata, 23 May 2019 - 13:54.


#222
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Hidrogenul are potential dar mai e pana acolo. Pilele cu hidrogen nu sunt foarte eficiente azi si pretul hidrogenului este mare si se gaseste rar, deocamdata. In plus, cu hidrogen nu poti alimenta acasa, ai nevoie de "hidrogenarii" chiar si pentru chestii uzuale.

De exemplu eu nu am mai trecut pe la benzinarie de vreo 700Km si am rezervorul inca 4/5 plin, desi are doar 35 litri :)

#223
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Foarte tari filmuletele acelea - desi confirma ce stiam, si anume ca Toyota HSD sunt excelente in oras, avantajul scazand pe masura ce creste viteza (pana cand ajunge sa consume ca o benzinara).
Se poate observa si comportamentul hibridului (in oras); iar masina nu e condusa "la consum" caci plecarile de pe loc sunt suficient de energice pentru a porni motorul termic.

20km... nu cred ca-s chiar irelevanti, vorbind aici de o hibrida si nu de un plug-in condus in mod EV ;)
Desigur, marja de eroare scade pe masura ce se aduna km si variatiile conditiilor de trafic se anuleaza reciproc.

#224
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostTS030, on 23 mai 2019 - 14:52, said:

20km... nu cred ca-s chiar irelevanti,

View Postfigo1988, on 23 mai 2019 - 13:32, said:

DACA reusesti sa prinzi un drum de 10km pana la munca (de exemplu) in conditii care reprezinta perfect drumul tau mediu pana la munca, atunci valoarea aratata va fi cea corecta.
Corect. Si cum nu poti sti nimic practic despre acel "daca", cel mai sigur este sa iti pui o marja mare de suspiciune si sa te bazezi pe numere pe mai multe sute de KM .. si chiar si atunci depinde de multi factori.

Iau ca referinta masina mea. Considerand incarcare doar la munca: e o distanta generica de 1000Km, facuta mereu intre casa si servici, pot avea 6.5l/10 (condus agresiv, cu plecari maxime de pe loc si mers pe autostrada cu +20km/h si depasit tot ce misca) ... sau pot avea 4.5l/100km pe aceeasi distanta, pe acelasi traseu dar mergand mai calm (+5 Km peste viteza legala, accelerat normal de la semafor) ... sau 2.2l/100Km daca mai pun ceva curent si acasa (plec cam cu 60% baterie a doua zi, spre munca).

Acum, care din cele 3 scenarii e cel real? Toate 3, nu ? dar care e cel mai uzitat in general ? Cred ca depinde de la persoana la persoana ... la mine acum este cca 4.5l/100Km "all time average" pe aproape 20000Km.

Deci, revenind, 20Km sunt , dupa cum spuneam, irelevanti, nu demonstreaza absolut nimic ... nici in 1000Km nu ma pot increde prea tare caci depinde de prea multi factori (desi la 1000Km inseamna ca in conditiile respective poti obtine consecvent acele rezultate).

#225
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Explorer, pentru unii timp=km și tu încerci să le spui ce eu tot zic de ani de zile. Sa nu mai compare un drum de n km cu zeci de mii de km

#226
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 23 mai 2019 - 11:59, said:

81% din timp, nu din km.

Corect, aici m-ai prins. Dar cand merge 81% din timp in modul EV tot mai sustineti prostia voastra ca nu poate merge decat maxim 2 km in modul EV Posted Image ?

View Postbobalex18, on 23 mai 2019 - 11:59, said:

iar la o viteză medie de 24km/h are un consum de 4l. eu la aceeași viteză am 6.5.

Adica cu 62,5% mai mult :) ! Iar daca drumul ar fi fost bara la bara tu ai fi avut 10 si el 5 - 5,5 l/100 km

#227
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Inteleg ce spui si aici intervine o doza foarte mare de subiectivism din partea amandurora. Dar, omul a pus un video cu modul in care a condus masina. Daca repeti modul ala de condus, vei avea acelasi consum, asta sper ca e destul de clar pentru toata lumea. Posted Image Mai departe, ce se intampla daca reproduci modul respectiv de condus 20 de zile pe luna? Si aici ramane ca singura intrebare cat de relevant e modul ala de condus pentru fiecare. Si aia e. Eu o mai duc pe sotie la serviciu din cand in cand si obtin de fiecare data cam acelasi consum, in afara zilelor libere sau cand ploua.

M-am uitat pai pe indelete la filmulet si nu pot sa nu observ ca orasul ala e foarte light comparativ cu Bucuresti la orele de varf. Intuiesc ca, in conditiile din Bucuresti, diferenta ar fi fost mult mai mare.

Edited by figo1988, 23 May 2019 - 16:10.


#228
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 23 mai 2019 - 16:00, said:

Explorer, pentru unii timp=km și tu încerci să le spui ce eu tot zic de ani de zile. Sa nu mai compare un drum de n km cu zeci de mii de km

AUDI-ul tau nu e ca la VW sa se reseteze contorul la 10k de km ?

#229
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View PostFord4, on 23 mai 2019 - 16:02, said:



Corect, aici m-ai prins. Dar cand merge 81% din timp in modul EV tot mai sustineti prostia voastra ca nu poate merge decat maxim 2 km in modul EV Posted Image ?



Adica cu 62,5% mai mult :) ! Iar daca drumul ar fi fost bara la bara tu ai fi avut 10 si el 5 - 5,5 l/100 km

Eu nu am prea văzut bara la bara in acel clip. Eu pe acel traseu as fi avut sub 6.

Și nu "te-am prins". Doar am reconfirmat că ești Pinocchio

#230
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 23 mai 2019 - 16:12, said:

Eu nu am prea văzut bara la bara in acel clip.

Tu in general nu vezi nimic cand vine vorba de hybride

View Postbobalex18, on 23 mai 2019 - 16:12, said:

Eu pe acel traseu as fi avut sub 6.

Desigur, ca doar unul e bobita pe acest forum. Intai spui ca ai 6,5 la viteza aia medie si acum cand ti-am aratat ca ai un consum mult mai mare decat hybrida aia o schimbi si zici ca ai fi avut sub 6. Tocmai tu ti-ai gasit sa vorbesti de Pinochio ?

#231
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Sunt colegi de-ai lui pe forumul Audi cu aceeași motorizare și quattro și care spun adevărul despre consum. Bobitza este ca ala din TM cu Skoda care obține consumuri mai mici ca în carte.

#232
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View PostFord4, on 23 mai 2019 - 16:24, said:



Tu in general nu vezi nimic cand vine vorba de hybride



Desigur, ca doar unul e bobita pe acest forum. Intai spui ca ai 6,5 la viteza aia medie si acum cand ti-am aratat ca ai un consum mult mai mare decat hybrida aia o schimbi si zici ca ai fi avut sub 6. Tocmai tu ti-ai gasit sa vorbesti de Pinochio ?
A avea aceeași viteza medie nu înseamnă automat același tip de trafic. Sa fim serioși, viteza medie 24km/h la acel.trafic este fff mică. Soția are aceasta viteză medie dar sta in trafic bară la bară.  Dar deh, sunt obișnuit cu atitudinea asta

View Postedi10000, on 23 mai 2019 - 16:32, said:

Sunt colegi de-ai lui pe forumul Audi cu aceeași motorizare și quattro și care spun adevărul despre consum. Bobitza este ca ala din TM cu Skoda care obține consumuri mai mici ca în carte.
Cristimate are 6.9 la pompă (mai mare pe bord pt că nu folosește start/stop și are un bug). Nici mașina lui nu iese din București

#233
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 23 mai 2019 - 16:35, said:

A avea aceeași viteza medie nu înseamnă automat același tip de trafic. Sa fim serioși, viteza medie 24km/h la acel.trafic este fff mică. Soția are aceasta viteză medie dar sta in trafic bară la bară.  Dar deh, sunt obișnuit cu atitudinea asta

Mai bobita, tu nu stii ce vorbesti. Bara la bara inseamna o medie de maxim 12 km/h. Daca ai si multe semafoare scazi sub 10 km.h ca medie. Nici nu ma mira ca tu nu recunosti consumurile altora de 10 l/100 km (culmea cu jurnal de bord tot pentru Audi A4) cand tu nu stii ce inseamna sa mergi prin aglomeratie.

#234
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View PostFord4, on 23 mai 2019 - 16:39, said:



Mai bobita, tu nu stii ce vorbesti. Bara la bara inseamna o medie de maxim 12 km/h. Daca ai si multe semafoare scazi sub 10 km.h ca medie. Nici nu ma mira ca tu nu recunosti consumurile altora de 10 l/100 km (culmea cu jurnal de bord tot pentru Audi A4) cand tu nu stii ce inseamna sa mergi prin aglomeratie.

E clar că pt tine timp=km. Da, sunt porțiuni in care te miști și cu 5km/h, dar nu tot traseul. Sa fim serioși. Iar pe n mii de km situația e diferită. Îl poți întreba pe cata cum e traficul de la el la serviciu. La o viteza de 10km/h ar pierde peste 5 ore zilnic in trafic.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate