Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
Last Updated: Mar 21 2024 12:19, Started by
bobalex18
, Nov 19 2018 23:04
·
31
#235
Posted 23 May 2019 - 16:52
bobalex18, on 23 mai 2019 - 16:38, said:
Cristimate are 6.9 la pompă (mai mare pe bord pt că nu folosește start/stop și are un bug). Nici mașina lui nu iese din București Tu zici de cristimate care sta in If ca nu iese din Bucuresti? I-am calculat consumul, mi-a trimis poze de la Iancului si de acolo pana la birou (practic urban dur) avea consum 9 si ceva. Nu vreau sa pun public unde sta, dar pe google maps, de acolo pana la intrarea in Bucuresti face intre 8 si 15 minute dimineata. 7 km. Adica viteza medie intre 30 si 50km/h. Ala sigur nu e urban. |
#236
Posted 23 May 2019 - 16:52
Intrebare pentru Ford (si altii care vad ca blameaza consumurile aratate de Bob) ...
Tinand cont ca eu am la masina pe 1000Km testati, fie 6.5, fie 4.5 fie 2.2 l/100Km (repet, fiecare din cele 3 cifre confirmate pe cate 1000Km, pe acelasi traseu mixt casa-servici), am 7.5l/100Km pe 1300Km facuti extraurban in regim mai agresiv un pic si 9.2l/100Km in regim sport, pe aceeasi 1300Km ... dar am "all time average" de 4.3l/100Km ... cand ma intreaba cineva asa, intamplator: "si, cat ziceai ca consuma masina ta?" .. eu ce ar trebui sa raspund? Ei, dupa ce dati raspunsul, uitati-va la discutiile de pe ultimile 2 pagini. Edited by ro_explorer, 23 May 2019 - 16:53. |
#238
Posted 23 May 2019 - 16:55
@ro_explorer: Pai la tine depinde de incarcarea bateriei, nu? Plus temperatura exterioara care influenteaza cat de repede se incalzeste motorul termic. Masinile conventionale, cum sunt cele de care discutam aici (lasand la o parte masina din titlu ), nu au atat de multe variabile. Eu si la VW si la Mercedes aveam consum care se reseta la cateva ore. Practic de fiecare data cand plecam de acasa, porneam de la 0. Acelasi traseu, in conditii asemanatoare (temperatura exterioara si trafic) si obtineam acelasi consum de fiecare data.
Edited by figo1988, 23 May 2019 - 16:55. |
#239
Posted 23 May 2019 - 16:58
bobalex18, on 23 mai 2019 - 16:49, said:
E clar că pt tine timp=km. Da, sunt porțiuni in care te miști și cu 5km/h, dar nu tot traseul. Sa fim serioși. Iar pe n mii de km situația e diferită. Îl poți întreba pe cata cum e traficul de la el la serviciu. La o viteza de 10km/h ar pierde peste 5 ore zilnic in trafic. Atunci nu mai vorbi ca merge prin aglomeratie ca vad ca nu stii ce inseamna. Merge ca in clipul cu Corolla si are un consum deci cu 65% mai mare. Ca ti-e tie greu sa recunosti asta-i altceva ! ro_explorer, on 23 mai 2019 - 16:52, said:
Intrebare pentru Ford (si altii care vad ca blameaza consumurile aratate de Bob) ... Tinand cont ca eu am la masina pe 1000Km testati, fie 6.5, fie 4.5 fie 2.2 l/100Km (repet, fiecare din cele 3 cifre confirmate pe cate 1000Km, pe acelasi traseu mixt casa-servici), am 7.5l/100Km pe 1300Km facuti extraurban in regim mai agresiv un pic si 9.2l/100Km in regim sport, pe aceeasi 1300Km ... dar am "all time average" de 4.3l/100Km ... cand ma intreaba cineva asa, intamplator: "si, cat ziceai ca consuma masina ta?" .. eu ce ar trebui sa raspund? Ei, dupa ce dati raspunsul, uitati-va la discutiile de pe ultimile 2 pagini. Vorbeam de consumuri doar de oras unde viteza medie este un indicator de comparatie foarte bun. Nu ma refer la PHEV unde poti veni cu energie externa. In afara viteza medie e edificatoare doar daca merg doua masini una dupa alta. Edited by Ford4, 23 May 2019 - 16:55. |
#240
Posted 23 May 2019 - 16:59
figo1988, on 23 mai 2019 - 16:55, said:
@ro_explorer: Pai la tine depinde de incarcarea bateriei, nu? |
#241
Posted 23 May 2019 - 17:03
Hai sa o luam altfel, la o masina conventionala sau hibrid clasic, de unde vor aparea diferentele de consum? Am pornit de la niste prezumtii destul de clare, cam aceleasi conditii de trafic si aceeasi temperatura exterioara. Sigur, vor exista variatii de cateva procente, dar ca sa ai +/- 50% e destul de greu. Cum poti sa cheltui cu 50% mai multa sau mai putina energie miscand masina in acelasi mod, pe acelasi traseu, in aceleasi conditii? Eu nu neg ce spuneti voi, hai sa ramanem civilizati, fara sa incepem din nou sa ne scoatem ochii, doar ca nu se potriveste cu ceea ce am trait eu pe pielea mea.
Ah, ca pe un drum scot 25l/100km si pe altul 18l/100km, desi ambele sunt in oras, foarte adevarat. Dar aia tine de trafic si de cum merg, nu de masina. |
#242
Posted 23 May 2019 - 17:10
ro_explorer, on 23 mai 2019 - 15:51, said: Deci, revenind, 20Km sunt , dupa cum spuneam, irelevanti, nu demonstreaza absolut nimic ... nici in 1000Km nu ma pot increde prea tare caci depinde de prea multi factori (desi la 1000Km inseamna ca in conditiile respective poti obtine consecvent acele rezultate). Ce spui tu e gresit pentru ca un test de 20km este mult mai bun decat nici un test; iti poti face deja o idee despre cam cat consuma masina, mai ales ca vezi conditiile de trafic. Ce spui tu e gresit pentru ca oricat de lung ar fi testul, oricat de precis ar fi determinat consumul mediu in conditiile medii din orase, tu te poti abate de la aceasta medie. De altfel drumurile prin oras nu prea depasesc 20km... zic si eu. ro_explorer, on 23 mai 2019 - 16:59, said: Asa, ca sa facem trolling pe form da, pot veni cu indicator de 0 |
#243
Posted 23 May 2019 - 17:19
Ford, cum ți se pare traficul din clip? Înainte de a ii calcula consumul lui cristimate pe o.portiune din traseu, cum ți se pare traficul din clipul reapectiv și viteza medie respectivă? Hai Pinocchio
|
#244
Posted 23 May 2019 - 17:28
Tu ai adus in discutie consumul lui cristimate, care nu iese din Bucuresti desi sta in Ilfov. Ce e in clip e trafic urban lejer, am zis de la inceput, dar chiar si asa diferenta de consum e spre 40%, chiar si dupa estimarile tale. In trafic urban de Bucuresti, cu viteze medii sub 20km/h, diferenta ar fi de 70-80%. Adica diesel ar avea undeva la 8-9%, iar hibridul cam 5l/100km.
Dar am recunoscut si cu alte ocazii, diesel are un consum mai bun in afara orasului, mai ales la cum se circula in Romania. Edited by figo1988, 23 May 2019 - 17:29. |
|
#245
Posted 23 May 2019 - 17:32
Pinocchio=Ford.
Eu am.adus în discuție consumul.lui Cristi legat de consumul meu. Sta el în Ilfov, dar sa fim serioși, traseul pe care îl parcurge este f aglomerat. Eu o dimineață am fost pe acolo și e nasol.rau. Pot sa fiu de acord ai cu datele tale cu mențiune că un diesel o să aibă un consum pe zeci de mii de km de 5,5-6,5 iar un hibrid de 5-5,5. E ok așa? Nu am văzut în schimb de motorizare era pe corolla? Poate am ratat eu acest aspect |
#247
Posted 23 May 2019 - 18:02
bobalex18, on 23 mai 2019 - 17:32, said:
Pot sa fiu de acord ai cu datele tale cu mențiune că un diesel o să aibă un consum pe zeci de mii de km de 5,5-6,5 iar un hibrid de 5-5,5. E ok așa? Nu am văzut în schimb de motorizare era pe corolla? Poate am ratat eu acest aspect Eu sunt mai nuantat As zice ca diesel va avea consum mai bun la o masina folosita preponderent extra-urban, iar invers va castiga hibridul. Pentru 50%, probabil e cum spui tu. |
#248
Posted 23 May 2019 - 20:15
figo1988, on 23 mai 2019 - 18:02, said: Eu sunt mai nuantat As zice ca diesel va avea consum mai bun la o masina folosita preponderent extra-urban, iar invers va castiga hibridul. Pentru 50%, probabil e cum spui tu. |
#249
Posted 23 May 2019 - 20:40
Hibridu din punct de vedere al consumului, mai degraba e o alternativa foarte serioasa la motoru pe....benzina, care consuma de rupe, mai ales in oras.
Iar ca performante de consum, se apropie de un diesel (in afara) sau il poate si depasi in oras. Edited by MMike, 23 May 2019 - 21:05. |
|
#250
Posted 23 May 2019 - 21:16
Hibridul este cea mai buna solutie #nuseincarcalapriza pentru oras.
bobalex18, on 23 mai 2019 - 20:15, said: o mașina de 180 de cai cu performanțe de 180 de cai La viteze mari pierde (in particular peste viteza maxima legala in Romania); de altfel viteza maxima e 180km/h. Oricum, eu as compara performantele mai degraba cu o automata clasica, decat cu o manuala sau alde DSG - asta ca sa stim pe unde sta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users