Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

CI AM/FM Sanyo LA1201 ramas fara FM

Montare sau nu vana cu 3 cai!?

Sugestie salariu arhitect
 Aftershave care trebuie diluat ca...

Noul Chromecast cu Google TV (HD)

Armageddon Time (2022)

The Good Nurse (2022)
 A intrat conducerea bisericii ...

Importanta geneticului in societate

Fond Funciar

Passat b 6 1.9 tdi BXE problema ...
 Verificare instalatie gaz

Am o problema la Golf 4 1.9 TDI

Recomandare clinica implant All o...

Restrictie Win 11
 

Noua Toyota Corolla

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
5239 replies to this topic

#1
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,939
  • Înscris: 18.06.2007
Toyota a publicat primele imagini și detalii cu noul sedan Corolla. Modelul va fi disponibil pe piața din Europa începând cu primul trimestru din 2019 și poate fi comandat fie cu un motor pe benzină de 1.6 litri, fie cu un sistem hibrid benzină+electric.

Attached File  187481l.jpg   274.51K   528 downloadsAttached File  332258l.jpg   192.43K   519 downloads

Gama de motorizări anunțată de Toyota include un propulsor pe benzină de 1.6 litri și un sistem hibrid de propulsie benzină+electric. Unitatea de 1.6 litri oferă 132 de cai putere și poate fi comandată atât cu o cutie manuală cu șase trepte, cât și cu o transmisie CVT. Consumul mediu mixt anunțat de Toyota pentru această versiune este de 6.1 litri/100 de kilometri.
Versiunea cu sistem hibrid de propulsie mizează pe un motor pe benzină de 1.8 litri, iar resursele oferite ajung la 122 CP. Consumul mediu mixt trecut de Toyota pe fișa acestei versiuni este de 4.3 litri/100 de kilometri. Valorile anunțate (atât pentru varianta pe benzină, cât și pentru cea cu sistem hibrid) sunt calculate conform ciclului WLTP.

http://www.automarke...i-un-88157.html


Să zic că din față este interesată. dar interiorul este sub orice critică.....

îmi aduc aminte că mi s-au tot scos ochii că noua corolla/ auris o să aibă un hibrid de 180 de cai....dar din nou colegii nu pot aproba faptul că rămâne tot „cățeaua leșinată”.

acest comentariu mi se pare la subiect:
„Sunt sigur ca va sta mai bine pe drum decat cea veche, suspensia daca va avea setarea de pe CH-R va fi decenta, confortabila si relativ stabila.
Daaar, 1.6 este un motor slab, care trebuie turat pana mult peste 4000 rpm pentru a misca masina, suna urat si consuma mult. Cat priveste 1.8 hibrid combinat cu oribilul CVT aici e si mai mult zgomot la accelerare, senzatie de lipsa de putere, termicul intra imediat ce apesi putin acceleratia.
E o contradictie intre aspectul imaginat si motorizari, interiorul e anost, tableta arata urat si e prea masiva, daca apare musamaua cusuta pe bord ca la Auris e inca o nota de ieftin, mult negru, nu poti configura nimic la ea, nu o va cumpara aproape nimeni cu farurile LED care schimba masina, vor fi doar Terra si Luna (primele doua echipari), iar agentii de vanzari vor avea viata grea sa vanda asa ceva, tinand cont ca intra pe o piata foarte competitiva, unde nu are decat argumentul noutatii si (eventual) hibridul, dar amandoua se vor eroda rapid.”


P.S.: toyota în continuare pe orice căruță vor vinde vor pune numele corolla ca să iasă iar cel mai vândut model

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,148
  • Înscris: 24.11.2015
Incepe sa semene cu Avensis. E ok ca design, pana acuma numai corole urate au scos... :) (ultima a fost cat de cat reusita)

#3
pasilla

pasilla

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,227
  • Înscris: 31.03.2012
Ce nevoie ai de motoare puternice, de viteze mari, pe soselele UE, unde in mare parte viteza maxima este de 130 Km/h ?

#4
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,939
  • Înscris: 18.06.2007

View Postpasilla, on 19 noiembrie 2018 - 23:23, said:

Ce nevoie ai de motoare puternice, de viteze mari, pe soselele UE, unde in mare parte viteza maxima este de 130 Km/h ?
dar ce nevoie ai de un motor de 122 de cai cu performanțe de Sandero 0.9 tce de 90 de cai.

motor de 2 ori mai mare + unul electric cu efect ZERO.

Edited by bobalex18, 19 November 2018 - 23:25.


#5
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,313
  • Înscris: 13.11.2017
Va înlocui cu succes dieselele de 1,6 care erau cele mai vândute diesele. Pentru a înlocui și dieselele 2.0 trebuie sa vina cu motorizarea mai puternică pe care o vând în America. Sau or fi aflat că alea nu vor mai putea trece viitoarele norme de emisii :) !

#6
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,794
  • Înscris: 25.06.2012
Interesanta aceasta Corolla sedan... ma intreb cum va fi pozitionata? Posibil, sub Corolla hatchback?

Despre motorizari, Corolla hatchback si touring sports (break) vor veni cu 1.2l benzina turbo (116cp), 1.8l hibrid (122cp) si 2l hibrid (180cp).
Inteleg ca nu va exista optiunea de 2l hibrid pe sedan; asta ma face sa zic de pozitionare.

1.6 nu e deloc un motor asa slab cum minte bobita. Vorbim de Valvematic-ul de 132cp, nici macar dual VVT-i-ul de 124CP nu era asa.
L-as alege in detrimentul 1.2l turbo, cunoscandu-i fiabilitatea. Dar mie 2l hibrid imi face cu ochiul.

Edited by TS030, 20 November 2018 - 00:43.


#7
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Da pretul ? De la cat porneste halatul ? Nu de alta dar daca pretu porneste de la 15-16k euro va avea trecere NU ...

#8
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,794
  • Înscris: 25.06.2012
Apropo de minciuna preferata a lui bobita, cu hibridul de 1.8l cu performante cica de Sandero:
http://www.zeperfs.c...el4538-6278.htm
O masina cu 370kg mai grea - partial sistemul hibrid, partial constructia de 5 stele EuroNCAP, partial dotarile - si totusi realitatea e ca nu exista vreun capitol la care Sandelul mai usor dar submotorizat sa castige.

Revenind la Corolla:
Interiorul, din poze deocamdata, imi place mult. Nu e nemtescul monoton, si arata mai bine decat Auris. Foarte important, au pastrat butoane pe unde trebuie.
Nu sunt foarte incantat de "tableta" - prefer solutiile integrate - dar am impresia ca as putea trece foarte usor peste asta.
Desigur, fiecare cu gusturile lui.

Un alt aspect important e ca toate cele 3 Corolle se bazeaza pe TNGA; rigiditatea structurala a crescut cu 60% (Corolla hatchback vs. Auris). Nu au scos un hot hatch, insa toate impresiile privind tinuta de drum sunt pozitive.
Gata cu boring Toyota.

#9
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,398
  • Înscris: 26.06.2003
Am mers cu actuala Corolla hibrid in calitate de pasager, doar in oras, si nu pare deloc lesinata.
E la fel ca Priusul de acum o generatie. Masina excelenta de oras, nu highway cruiser.

#10
Victor19R

Victor19R

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 04.03.2016
eu nu inteleg de ce nu pun camry-ul de pe america este mult mai aratoasa si are performante mai bune...

#11
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,420
  • Înscris: 14.02.2018

View Postbobalex18, on 19 noiembrie 2018 - 23:04, said:

Să zic că din față este interesată. dar interiorul este sub orice critică.....

Trecand peste prostiile tale clasice gen ”cateaua lesinata” sint curios care e partea ”sub orice critica” pe care ai observat-o cel putin la interior. Mie mi se pare destul de elegant pentru ce ofera,  instrumentele de bord sint faine, iluminarea albastra inclusiv la butoanele de la usi imi place, schimbatorul e mult mai bun decat joystikul de pe Prius sau actualul Auris. Nu o va cumpara nimeni cu faruri led? Pui pariu? Esti ciudat, daca pun plastic tare pe bord de ce l-au pus, daca pun ”musama” moale iar nu e bine ca pare ieftina, daca are tableta trebuia sa fie mai mica, daca era mai mica nu se vedea bine, daca nu o pun deloc sint ramasi in urma. Da-i si critica ca poate pari interesant. Sint curios, dimineata cand te uiti in oglinda ce mai critici cand te vezi?

#12
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Hmmmmmm.....bord de A3 si bord de Corolla. Personal, as alege interiorul de Corolla la orice ora. Dar asa este cand ipocrizia este la cote maxime si unul care denigreaza o marca pe orice topic ajunge sa deschida un subiect legat chiar de acea marca.

#13
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,421
  • Înscris: 07.02.2017
Stiu ca datorita simplitatii constructiei lor, motoarele aspirate sunt mai fiabile, decat cele turbo insa prefer in detrimentul motorizarii clasice de la Toyota, un motor turbo de 1,5l(VAG, Ford, Honda, PSA, KIA/HYUNDAI) care dezvolta 150 cai putere.
Uneori, majoritatea dintre noi mai vrem si un pic de sportivitate.Toyota si Mazda au ramas ultimii producatori auto cu motoare aspirate.

View Postedi10000, on 20 noiembrie 2018 - 08:47, said:

Hmmmmmm.....bord de A3 si bord de Corolla. Personal, as alege interiorul de Corolla la orice ora. Dar asa este cand ipocrizia este la cote maxime si unul care denigreaza o marca pe orice topic ajunge sa deschida un subiect legat chiar de acea marca.
Dar daca vorbim de plansa de bord de la A4 B9 versus Corolla eu as prefera A4.

Edited by max_01, 20 November 2018 - 09:41.


#14
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postmax_01, on 20 noiembrie 2018 - 09:36, said:

Stiu ca datorita simplitatii constructiei lor, motoarele aspirate sunt mai fiabile, decat cele turbo insa prefer in detrimentul motorizarii clasice de la Toyota, un motor turbo de 1,5TSI care dezvolta 150 cai putere sau echivalentul sau, existent la ceilalti conducatori auto.

Zi " zau " !

View Postedi10000, on 20 noiembrie 2018 - 08:47, said:

Hmmmmmm.....bord de A3 si bord de Corolla. Personal, as alege interiorul de Corolla la orice ora. Dar asa este cand ipocrizia este la cote maxime si unul care denigreaza o marca pe orice topic ajunge sa deschida un subiect legat chiar de acea marca.
Personal consider ca amandoua is jenante , bine , la Audi e ceva normal /// Degustibus - nu-mi place tableta la nici o masina

Edited by Baxon, 20 November 2018 - 09:40.


#15
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,421
  • Înscris: 07.02.2017

View Postpasilla, on 19 noiembrie 2018 - 23:23, said:

Ce nevoie ai de motoare puternice, de viteze mari, pe soselele UE, unde in mare parte viteza maxima este de 130 Km/h ?
Uneori vrei un pic de sportivitate, capitol la care motorul aspirat fata de unul turbo, sta la coada.

#16
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,602
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 19 noiembrie 2018 - 23:04, said:

faptul că rămâne tot „cățeaua leșinată”.

Penibil stupid
Zilele astea viteza medie pe traseul Corbeanca-Bucuresti(Izvor) si retur este de 20-22km/ora. Ar fi mers un TDI, 190 cp si un girofar?

Edited by cata, 20 November 2018 - 09:44.


#17
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,421
  • Înscris: 07.02.2017

View PostBaxon, on 20 noiembrie 2018 - 09:39, said:

Zi " zau " !

Asa este cand gandesti una si scrii alta.Vremea o fi de vina.Posted Image

#18
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,420
  • Înscris: 14.02.2018

View Postmax_01, on 20 noiembrie 2018 - 09:37, said:

Dar daca vorbim de plansa de bord de la A4 B9 versus Corolla eu as prefera A4.
Limitarile apar ca urmare a preturilor autovehiculelor. Nu e usor sa faci si motoare bune si aspect atragator interior/exterior si materiale de buna calitate si in acelasi timp sa oferi preturi rezonabile. A4 B9 mi-as permite doar sh ceea ce nu doresc asa ca as opta pentru o Corolla noua cu plusurile si minusurile de rigoare.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

Boinx

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate