Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
Last Updated: Mar 21 2024 12:19, Started by
bobalex18
, Nov 19 2018 23:04
·
31
#37
Posted 20 November 2018 - 12:41
In Irlanda este asteptat in februarie. Alte informatii pe site-uri din Europa n-am vazut.
https://www.toyota.i...olla-2019.json# (nu va speriati prea tare de preturi... in Irlanda vad ca-s mai mari cam la toate modelele. 45k euro fata de ~30k, pentru GT86?). Sedanul va fi produs in Turcia, in timp ce hatchback-ul si break-ul vor fi produse in UK. Da, este generatia 12. Edited by TS030, 20 November 2018 - 12:44. |
#38
Posted 20 November 2018 - 13:11
TS030, on 20 noiembrie 2018 - 12:41, said:
In Irlanda este asteptat in februarie. Alte informatii pe site-uri din Europa n-am vazut. https://www.toyota.i...olla-2019.json# (nu va speriati prea tare de preturi... in Irlanda vad ca-s mai mari cam la toate modelele. 45k euro fata de ~30k, pentru GT86?). Sedanul va fi produs in Turcia, in timp ce hatchback-ul si break-ul vor fi produse in UK. Da, este generatia 12. Astept C-hr-ul electric Edited by cata, 20 November 2018 - 13:14. |
#39
Posted 20 November 2018 - 13:11
Da, se pare ca intr-adevar e generatia 12 si fata de SUA difera motorizarea http://autoblog.md/v...-corolla-sedan/
Sedanul Corolla în nivele de echipare L, LE şi XLE, va fi oferit în America cu un motor de 1.8 litri volum (2ZR-FAE), care se găsea şi pe generaţia precedentă, dar căruia i-a fost mărită puterea şi îmbunătăţită eficienţa consumului de combustibil. Detalii despre modificările făcute nu au fost anunţate. Modelele în nivele de echipare SE şi XSE vor fi oferite deja cu un motor nou din seria Dynamic-Force, cu un volum de 2.0 litri, cu patru cilindri în linie şi un sistem de injecţie directă (M20A-FKS). Printre tehnologiile pe care le are se numără VVT-iE şi VVT-i, şi toate contribuie la generarea a 171 de CP la 6.600 de rpm şi a unui cuplu de 205 Nm la 4.800 de rpm. Cutiile de viteze pot fi un CVT sau una manuală cu şase trepte. |
#40
Posted 20 November 2018 - 13:46
cata, on 20 noiembrie 2018 - 13:11, said:
Vad ca sedanul nu are hybridul de 2l, mai este facut si in Turcia, eu zic pas . HB si TS vad ca au hybridul de 2l Astept C-hr-ul electric Corolla hibrid si noua Mazda 3 (care va fi anuntata la sfarsitul lunii/inceputul lui decembrie) vor fi cam singurele optiuni de motor aspirat mai fasnet in jur de 20k. Camry arata bine, se misca bine in varianta hibrid (0-100 in 8.3s) dar... cum spuneam, alta clasa, alti bani. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CKGdhzdWsEA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by TS030, 20 November 2018 - 13:58. |
#41
Posted 20 November 2018 - 14:01
#42
Posted 20 November 2018 - 14:08
danX, on 20 noiembrie 2018 - 14:01, said:
in loc de Anvesis...care e o aiureala ramasa in gama! TS030, on 20 noiembrie 2018 - 13:46, said:
ca-i facut in Turcia, n-ar fi o mare problema (nu-i ca la alti producatori, cu diferente mari de calitate). Edited by cata, 20 November 2018 - 14:05. |
#43
Posted 20 November 2018 - 16:55
Camry va intra in gama din Romania, stiu din sursa sigura 100%. O sa fie si versiune hibrida. Avensis, care era un model invechit nu o sa mai aiba inlocuitor, pentru ca piata cere altceva (SUV-uri). Gama la noi va cuprinde Aygo (doar electric de la urmatoarea generatie), Yaris (are si hibrid), Corolla/ Auris (are si hibrid), Prius (doar hibrid) si Camry (are si varianta hibrida). La SUV-uri merg pe C-HR (are si hibrid), un nou SUV-ulet de oras in clasa cu CHR dar nu coupe, Rav4 (are si hibrid). Versiuni diesel or sa mai fie doar pe Landcruiser si Hilux. Eu zic ca este suficient pt o tara precum Romania.
|
#44
Posted 20 November 2018 - 17:06
#46
Posted 20 November 2018 - 17:52
Daca il aduc pe asta eu ma inscriu la drive test si dupa aia cred ca il si iau:
Capture.PNG 180.73K 84 downloads |
|
#47
Posted 20 November 2018 - 18:22
Nu stiu daca o sa fie si non-hibrida, dar ma interesez.
|
#49
Posted 20 November 2018 - 19:22
danX, on 20 noiembrie 2018 - 17:52, said: camry e super masina comparativ cu corrola. in sua Camry se vinde super bine... in europa e considerata masina de lux care consuma mult... lux la toyota? corola e o pocnitoare pe langa camry. o masina foarte mica si inghesuita... se vinde DE MINUNE in asia si america. |
#50
Posted 20 November 2018 - 19:24
#51
Posted 20 November 2018 - 19:31
TS030, on 20 noiembrie 2018 - 17:06, said:
Intrebarea este, o sa aiba si versiune non-hibrida? Nu prea are sens IMO... ar fi 2.5l cu performante inferioare, sau un V6 neadaptat la piata Europeana. niciodata nu o sa vanda Toyota cu v6 in Romania. uiti ca la noi DOAR consumul conteaza , deci motorul mare nu se va vinde niciodata. daca ar face un diesel va fi masina numar unu in Romania. desi scarbos. TS030, on 20 noiembrie 2018 - 19:24, said:
Ma intreb daca ai vazut vreodata o Corolla. Sau vorbesti de "corrola" si "corola", facaturi chinezesti? lol...e printre cele mai comune masini din lume man. cred ca toti am mers cu o corola. e din clasa auris... defapt e auris cu portbagaj. si e super inghesuita. in sua cand am fost era PLIN de ele. printre cele mai populare masini de acolo... colega de munca avea una si ne ducea acasa in fiecare seara. model 2006. NU se compara cu Camry. e diferenta de la cer la pamant. una e masina ieftina si facuta pt japonezi mici , iar alta e masina sanatoasa , LATA (cel mai important) , lunga si cu o cotiera foarte mare... cand te uiti la corola si vezi cotiera aia de Logan ingusta ti intoarce stomacul pe dos. poate nu ne potrivim la preferinte , insa consider ORICE sub marimea unui seria 3 , VW Passat ca fiind inghesuit. cand merg cu auris al lui varumio e naspa , pot atinge geamul opus fara deranj. e asa de mica ma enerveaza... nu poti sa stai calumea in ea... el are model 2013... nu e masina rea , e chiar fiabila.... insa comfortul lasa de dorit si calitatea interiorului la fel... SA ADUCA CAMRY!!!!!!!! si Honda sa readuca LEGEND si accord. mi s a luat de toate cutiile de chibrite. |
|
#52
Posted 20 November 2018 - 19:43
Am spus "neadaptat la piata europeana"; nu ma astept sa aduca V6 pe Camry. Pe vreun Lexus sau Land Cruiser, asta da.
Singurul Camry care are sens este hibridul. Parerea mea. Corolla (si Auris) sunt masini tipice pentru clasa lor. Spatiul interior este foarte OK, nici gand sa fie "super inghesuite". E dreptul tau daca preferi masini de cel putin gabaritul unui Camry; dar hai sa fim rezonabili. Seria 3 costa "doar" dublu... ar trebui sa surprinda pe cineva ca ofera un confort mai bun? O comparatie corecta este cu Golf. Edited by TS030, 20 November 2018 - 19:45. |
#53
Posted 20 November 2018 - 19:49
TS030, on 20 noiembrie 2018 - 19:43, said:
Am spus "neadaptat la piata europeana"; nu ma astept sa aduca V6 pe Camry. Pe vreun Lexus sau Land Cruiser, asta da. Singurul Camry care are sens este hibridul. Parerea mea. Corolla (si Auris) sunt masini tipice pentru clasa lor. Spatiul interior este foarte OK, nici gand sa fie "super inghesuite". E dreptul tau daca preferi masini de cel putin gabaritul unui Camry; dar hai sa fim rezonabili. Seria 3 costa "doar" dublu... ar trebui sa surprinda pe cineva ca ofera un confort mai bun? O comparatie corecta este cu Golf. nu cred ca ar fi ceva iesit din comun pt piata europeana un v6. eu ma refeream strict la Romania , unde masina = consum = obsesie. nu vad de ce nu ar vinde un v6 in olanda , germania , etc... la noi sa vanda diesel si va fi succes. orice troaca , daca are diesel va avea succes in Romania si probabil in bulgaria. Din cate stiu eu , corrola e cea mai vanduta masina din lume sau a fost. e un model EXTREM de popular pt ca e ieftin si fiabil. se vinde ca painea calda in asia , unde pt aia de acolo e o masina ULTRA spatioasa , desi NU E. insa asiaticii is mici , merge. Da , e din clasa lui Golf ca marime. deci corrola sedan e Jetta si Auris e Golf. aceiasi masina practic. ambele masini mi se par mici. sorry. |
#54
Posted 20 November 2018 - 20:02
N-am spus ca un V6 ar fi ceva iesit din comun - doar ca nu ma astept la V6 pe Camry.
Ti-am zis, e OK sa zici ca pentru tine masinile din clasa Corolla sunt mici. Este dreptul tau. Insa fata de masinile din aceeasi clasa, nu sunt inghesuite (in special sedanul si breakul, care au spatiu mai mare la picioare in spate). Oare cum ar fi sa judeci Miata dupa abilitatile tot-teren? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users