Skoda Scala - inlocuitoarea Skodei Rapid
#110
Posted 29 March 2019 - 11:34
Am configurat un Golf - manual, același motor, dotări similare pe cît s-a putut. 28.468. Ce să mai zici...
|
#111
Posted 29 March 2019 - 17:43
Scala este construita pe platforma de Polo, nu de Golf. Ca se marketizeaza ei altfel, este altceva. Gusteri sunt peste tot..
|
#112
Posted 29 March 2019 - 18:43
radunic, on 29 martie 2019 - 07:08, said:
Se poate configura pe site-ul Skoda. Motor 1, benzină, cu tot ce am găsit mai puțin scaune de copii, 22.000. Cu motorul de 1,5 probabil 25k. Destul de mult dar spre deosebire de Golf asta are un portbagaj mai serios. radunic, on 29 martie 2019 - 11:34, said:
Am configurat un Golf - manual, același motor, dotări similare pe cît s-a putut. 28.468. Ce să mai zici... |
#113
Posted 29 March 2019 - 19:56
radunic, on 29 martie 2019 - 07:08, said:
Se poate configura pe site-ul Skoda. Motor 1, benzină, cu tot ce am găsit mai puțin scaune de copii, 22.000. Cu motorul de 1,5 probabil 25k. Destul de mult dar spre deosebire de Golf asta are un portbagaj mai serios. Păi la banii ăia poți lua Mazda 3, care se uită de sus la mașina asta cu motor de drujbă. Apropo, aștept cu nerăbdare prima mașină marca Husqvarna sau Stihl. |
#114
Posted 29 March 2019 - 20:21
ericmario, on 29 martie 2019 - 19:56, said: Apropo, aștept cu nerăbdare prima mașină marca Husqvarna 😄 Edited by cata, 29 March 2019 - 20:22. |
#115
Posted 29 March 2019 - 20:24
Cătă... dă-o dracului de treabă.
De ce ai ținut secretul pentru tine? |
#116
Posted 07 April 2019 - 11:45
ericmario, on 29 martie 2019 - 19:56, said:
22k trompeta aia? Păi la banii ăia poți lua Mazda 3, care se uită de sus la mașina asta cu motor de drujbă. Apropo, aștept cu nerăbdare prima mașină marca Husqvarna sau Stihl. Daca compari pe foaie motorul de 1.0l TSI este net superior motorului de 2l de pe mazda pentru ca pe octavia scoate 9.9s 0-100 km/h si un consum mediu putin sub 5l pe cand cel de la mazda este cu 0.5s mai lent, consuma si polueaza ceva mai mult (si da, este pe acelasi ciclu). Am luat datele legate de consum si performante de la Octavia, masina care este mai grea si mai mare deci probabil pe Scala o sa fie cifre mai bune. Iar daca vorbim de fiabilitate, motorasul ala de 1l chiar a demonstrat-o in ultimii ani. Sigur ca unii o sa spuna ca e de drujba, ca suna ca ascutitoarea ca nu o sa duca, etc. Realitatea este insa ca asta e trendul si majoritatea producatorilor importanti de pe piata (in principal europeana) produc motoare similare. Am spus in principal europeana pentru ca si Honda a tinut pasul si produce motoare competitive cu Vag, poate chiar mai performante. Personal imi place mazda si cred ca fac cele mai frumoase masini dar sa le compari cu producatorii europeni (nu doar vag pentru ca toti se invart tot in aceeasi zona) din punct de vedere al performantelor este ciudat. Oricum scumpe ambele modele pentru ce ofera, poate nejustificat de scumpe si nu vad vreun pas semnificativ in fata exceptand situatia in care urmatoarele modele care or sa apara in alte clase (mica, medie, suv-uri, etc.) vor fi si mai scumpe. La skoda si Rapid mi s-a parut scump, fata de octavia era o diferenta destul de mica daca ne refeream la acelasi dotari si motorizari iar calitativ se vedea diferenta, stiu ca m-am interesat acum 4 ani cand trebuia sa schimb una din masini. |
#118
Posted 10 April 2019 - 22:13
freddy2017, on 28 februarie 2019 - 12:53, said:
Nu cred ca VAG nu poate face fata cu productia de 1.5TSI care este cel mai potrivit motor pentru un client obisnuit care va folosi masina atat in oras cat si in afara, pe distante de zeci, sute sau mii de km. ericmario, on 29 martie 2019 - 19:56, said:
22k trompeta aia? Păi la banii ăia poți lua Mazda 3, care se uită de sus la mașina asta cu motor de drujbă. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YGWNRs27-1A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Doar naivii mai sunt "impresionati" in ziua de azi de capacitatea cilindrica a masinii ... Edited by utopium, 10 April 2019 - 22:13. |
|
#119
Posted 10 April 2019 - 23:15
utopium, on 10 aprilie 2019 - 22:13, said:
Mai mult din spate se uita decat de sus Doar naivii mai sunt "impresionati" in ziua de azi de capacitatea cilindrica a masinii ... Nici o clădire în centrul vechi care să fie ok? Cum să te mai cred pe cuvânt vreodată? |
#120
Posted 11 April 2019 - 06:10
ericmario, on 10 aprilie 2019 - 23:15, said:
Nici o clădire in centrul vechi care să fie ok? Cum să te mai cred pe cuvant vreodată? Rapidul a dispărut pentru ca era prea apropiat de Octavia, diferentele existau dar erau pentru cei care se uita la detalii (o zic ca si persoana care a fost tentata si de Rapid, dar pana la urma a luat Octavia). Scala pe de alta parte concureaza Golf/Focus/etc, venind cu avantajul unui portbagaj mai mare. Mazda 3 a "ta" am avut-o in vedere pana m-am suit in ea si mi-am dat seama cat de mic e spatiul in spate si in portbagaj fata de Octavia. Si sincer mi s-a părut "anacronic" sa vii cu motor de 2.0 care e inferior unui 1.0 nu doar la consum, dar si la performante (pe majoritatea reprizelor importante, in primul rand datorita intervalului de cuplu maxim mai mare al 1.0 TSI). Altfel sunt de acord ca Mazda 3 arata poate cel mai bine dintre compacte, dar nu e o masina practica/de familie, deci pentru mine a iesit din calcul fara discutie in 20 de minute cat am stat la reprezentanta Mazda (si nu mi-a plăcut nici modul "japonez" de configurare unde daca vrei o dotare esti obligat sa iei la pachet inca 10 dotări de care poate nu ai nevoie). Dar apreciez măcar ca față de Toyota si Honda (in general cu designuri dubioase), Mazda au un design fain. Edited by utopium, 11 April 2019 - 06:20. |
#123
Posted 11 April 2019 - 09:28
MicroEdge, on 11 aprilie 2019 - 07:11, said:
Octavia concurează cu focus, Megane etc. Rapidul a fost probabil un raspuns la Logan si alte low-costuri, o masina compacta care sa poata fi cu 3-4.000 de euro mai ieftina decat Octavia. Pe Octavia au tot upgradat-o la dotari/materiale/dimensiuni pana au facut-o sa concureze cu clasa urmatoare (dar au si scumpit-o in timp). Si se pare ca vor continua trendul cu Octavia 4 ... Edited by utopium, 11 April 2019 - 09:28. |
|
#124
Posted 11 April 2019 - 09:42
edi10000, on 29 martie 2019 - 17:43, said:
Scala este construita pe platforma de Polo, nu de Golf. Ca se marketizeaza ei altfel, este altceva. Gusteri sunt peste tot.. are platforma de clasa compacta, prin ampatament/ecartament ... la fel si prin dimensiunile exterioare ale caroseriei comparabila cu Megane, astra, i30, ceed ..deci compacta 100% octavia este un sedan compact comparabil cu Corolla sedan spre exemplu.. Edited by stalker2142, 11 April 2019 - 09:50. |
#125
Posted 11 April 2019 - 12:23
@utopium, nu știu ce să zic despre fimulețul ăla. Zic asta pentru că nu poți face comparație pe accelerația de la Mazda 3 când pleacă de la 80km/h în treapta a 3-a în condițiile în care motorul ăla se turează cu totul diferit de motorul de la Octavia. Adică eu cu a mea cu a 2-a merg până la 90 și cu a 3-a până la 130. Ceea ce face el acolo e irelevant ținând cont de plaja de turații. A, că el vrea să fie la 80km/h într-a 3-a ca să fie ambele în aceeași treaptă asta este cu totul altceva, dar în condițiile astea nu poți avea o echivalență a reprizelor.
L.E. Și ca să nu fie doar pe spuse, uite o comparație Mazda 3 120 cp cu Octavia 1,4 TSI 140 cp. Diferența pe intervalul 80-120 este de 0,8 secunde. Acum, cine știe, poate Octavia 1,0 o fi mai sprintenă decât 1,4... Edited by asul, 11 April 2019 - 12:36. |
#126
Posted 11 April 2019 - 15:24
asul, on 11 aprilie 2019 - 12:23, said:
@utopium, nu știu ce să zic despre fimulețul ăla. Zic asta pentru că nu poți face comparație pe accelerația de la Mazda 3 când pleacă de la 80km/h în treapta a 3-a în condițiile în care motorul ăla se turează cu totul diferit de motorul de la Octavia. Cat despre 1.4 TSI, stiu ca Octavia III 1.0 TSI are performante dinamice ca si Octavia II 1.4 TSI (dar la consum mai mic) ... pe Octavia III nu mai este motorul ala de ceva vreme, era ceva mai performant decat cel de pe Octavia II din cate stiu, dar era motorul vechi "upgradat" (la fel cum 1.2 TSI-ul de la Skoda avea 110 CP fata de 105 CP la VW), motoarele noi sunt 1.0 TSI/1.5 TSI, deci ca si eficienta astea sunt cele de "referinta" acum. Edited by utopium, 11 April 2019 - 15:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users